Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní zvyklosti spotřebitelů Obchodního centra Breda & Weinstein

Nákupní zvyklosti spotřebitelů Obchodního centra Breda & Weinstein

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Janečková
Šetření:22. 04. 2014 - 28. 04. 2014
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente, ráda bych Vás požádala o vyplnění krátké ankety. Jsem studentka posledního ročníku magisterského studia OPF Karviná a tyto údaje budou využity pro zpracování mé diplomové práce na téma: Postavení Bredy & Weinstein na spotřebitelském trhu v Opavě. Cílem tohoto šetření je získat informace o nákupních zvyklostech spotřebitelů Obchodního centra Breda & Weinstein (dále jen B&W) v Opavě. Předem děkuji za Váš čas. 

Odpovědi respondentů

1. Za jakým účelem navštěvujete Obchodní centrum B&W nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Především kvůli nákupům oblečení, obuvi, elektronice a dalšímu spotřebnímu zboží1854,55 %54,55 %  
Vše dohromady618,18 %18,18 %  
Kvůli zábavě (Cinestar, Funny World, Fitness studio Pepa, Kajot Intacto)515,15 %15,15 %  
Kvůli gastronomii ( restaurace Nová sladovna, U Babičky, Ka-Varna, Červené jablko a další)13,03 %3,03 %  
Kvůli službám (Česká pošta, Komerční banka, GE Money Bank a podobné13,03 %3,03 %  
po rekonstrukci tam uz nechodim13,03 %3,03 %  
vyjímečně - nelíbí se mi tam13,03 %3,03 %  

Graf

2. Jak byste ohodnotil/a níže uvedené faktory související s obchodními jednotkami v Obchodním centru B&W?

Hodnoťte prosím jako ve škole. 1 nejlepší a 5 nejhorší.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výběr obchodů2.3940.905
Cenové rozpětí2.5760.85
Šíře nabízeného sortimentu2.5450.854
Orientace v obchodním centru2.8180.876
Kvalita produktů2.2420.426
Chování personálu2.1820.512
Odbornost personálu2.5150.553
Prestiž obchodního centra2.3940.905
Lokalita1.971.545

Graf

3. Jak často navštěvujete Obchodní centrum B&W?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou do měsíce1545,45 %45,45 %  
Několikrát do měsíce515,15 %15,15 %  
Jednou do týdne412,12 %12,12 %  
několikrát do roka39,09 %9,09 %  
Denně26,06 %6,06 %  
jednou za 3 měsíce13,03 %3,03 %  
Několikrát do týdne13,03 %3,03 %  
byla jsem tam za celou dobu jen 2x neni tam nyni nic co by me zajimalo13,03 %3,03 %  
jednou za půl roku13,03 %3,03 %  

Graf

4. Jste informován/a o akcích konaných v Obchodním centru B&W?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1751,52 %51,52 %  
ano1648,48 %48,48 %  

Graf

Jestliže jste zvolil/a u předcházející otázky odpověď ano, prosím zodpovězte následující otázku. pokud jste zvolil/a odpověď ne, přejděte na otázku č.6

5. Jakým způsobem jste informován/a o akcích a slevách v Obchodním centru B&W?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostřednictvím Facebooku736,84 %21,21 %  
Prostřednictvím magazínu B&W631,58 %18,18 %  
Prostřednictvím emailu, protože jsem členem klubu (např. Orsay, Reserved, C&A apod.)315,79 %9,09 %  
Billboard15,26 %3,03 %  
Od známých15,26 %3,03 %  
Vyhledávám si je sám/a na webových stránkách www.ocbreda.cz15,26 %3,03 %  

Graf

6. Kam jinam chodíte v Opavě rádi nakupovat (všeobecně ne jen potraviny)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket Globus1648,48 %48,48 %  
Obchodní centrum Silesia na ulici Těšínská (Tesco, CCC,Orsay...)618,18 %18,18 %  
Nákupní park Opava v Kateřinkách (Kaufland, Obi, Deichmann....)39,09 %9,09 %  
Hypermarket Albert a hypermarket Kaufland na ulici Olomoucká39,09 %9,09 %  
Centrum města Opava26,06 %6,06 %  
tam kde je levno a maji tam zbozi co me zajima13,03 %3,03 %  
Terno Opava13,03 %3,03 %  
nikam13,03 %3,03 %  

Graf

7. Prosím uveďte proč rádi nakupujete v těchto místech:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

akce

Blízkost

cena velky vyber ruzneho zbozi

Dostupnost zboží

jsem s globusem všeobecně spokojená

Jsem sice z H n./Mor., ale všeobecně nemám rád hyper/super markety. Dávám přednost menším obchodům.

kvalitní potraviny

Kvalitní potraviny, široký výběr, rychlá obsluha u pokladen

Mam to nejbliz. Kdyz je nejka akce nejsou hned vybrane regaly a to i kdyz prijdu v posledni den. Velky vyber.

Nakupuji spíše jen potraviny. Oblečení a zařízení kdekoliv, ale preferuji Ostravu.

nejzajímavější bonusy a slevy na nákup

Protože je tam vše co potřebuji a jsem rychle obsloužen.

Protože tam mají bezlepkové potraviny.

přehledný nákup, sortiment, solidnost

příjemné prostředí a klidný nákup

Vše při ruce

Z důvodu výběru výběru obchodů.

8. Jezdíte raději nakupovat spotřební zboží do Ostravy? Tímto zbožím nejsou myšleny potraviny

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1339,39 %39,39 %  
Rozhodně ano927,27 %27,27 %  
Spíše ano721,21 %21,21 %  
Rozhodně ne412,12 %12,12 %  

Graf

Jestliže jste odpověděl/a rozhodně ano a spíše ano, zodpovězte prosím následující otázku, v jiném případě prosím přejděte na otázku č. 10

9. Z jakého důvodu jezdíte raději do Ostravy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Větší výběr obchodů a značek1161,11 %33,33 %  
Mám to po cestě z práce/školy211,11 %6,06 %  
Širší a hlubší sortiment zboží v jednotlivých obchodech211,11 %6,06 %  
Je to pro mne blíž od domova15,56 %3,03 %  
jezdim do Prahy15,56 %3,03 %  
nejezdím15,56 %3,03 %  

Graf

10. Co byste v Obchodním centru B&W změnil/a, nebo Vám zde chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Chtělo by to více laviček na sezení, obchody by měly rozšířit a prohloubit sortiment zboží, v některých prodejnách by bylo vhodné uspořádat sortiment, abychom se jako zákazníci mohli lépe orientovat

Chybí mi obchůdek se zdravou výživou, hudební zázemí.

chybí pobočka MBank

Květinářství

lavičky, orientaci na parkovišti

lepší přehlednost a cenová dostupnost

méně vietnamců více kvalitního zboží

Momentálně nic.

Možnost využít obyčejné schody ( na více místech), než jen jezdící.

nevím

Nic

nic

nic

nic bych neměnil

Nic bych neměnila, možná přidala více obchodů, protože některé plochy jsou nevyužity, ale to je asi tak vše

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá, ale slyšela jsem kojící maminky ztěžovat si na to, že schází místnost na kojení

obchod s potravinamy je na špatné úrovni

personál jednotlivých prodejen - pracují jen proto, aby práci měli

přijezd

Těžko říci, tento rok jsem ještě neměl moc možnosí posoudit, ale nemám co vytknout.

Určitě obchod potravin, Interspar je tragický

Venkovni parkovani z duvodu ze mam auto na lpg

Větší výběr obchodů, lepší umístění toalet, podzemní garáže

více kvalitnější obchody

Více obchodů

Vkladový bankomat ČSOB :-))))

Vratit vse do puvodniho stavu, hlavne vietnamske obchudky

Zara, Mango nebo Pull&Bear

Změnil bych orientaci v nákupním centru a parkování je naprosto strašné

Zverimex

Zvětšil bych funny world a doplnil Bredu o hry jako je Kulečník, biliard, šipky apod..

11. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2266,67 %66,67 %  
Muž1133,33 %33,33 %  

Graf

12. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1648,48 %48,48 %  
pracující1339,39 %39,39 %  
důchodce26,06 %6,06 %  
podnikatel13,03 %3,03 %  
Nezaměstnaný13,03 %3,03 %  

Graf

13. V jakém rozmezí je průměrný příjem Vaší domácnosti (vyjádřeno v Kč)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 20 0001545,45 %45,45 %  
20 001 - 30 000721,21 %21,21 %  
30 001 - 40 000721,21 %21,21 %  
40 001 - více412,12 %12,12 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janečková, A.Nákupní zvyklosti spotřebitelů Obchodního centra Breda & Weinstein (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nakupni-zvyklosti-spotrebite.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.