Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní zvyklosti spotřebitelů Obchodního centra Breda & Weinstein
Nákupní zvyklosti spotřebitelů Obchodního centra Breda & Weinstein
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anna Janečková |
---|---|
Šetření: | 22. 04. 2014 - 28. 04. 2014 |
Počet respondentů: | 33 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.67 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 52,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente, ráda bych Vás požádala o vyplnění krátké ankety. Jsem studentka posledního ročníku magisterského studia OPF Karviná a tyto údaje budou využity pro zpracování mé diplomové práce na téma: Postavení Bredy & Weinstein na spotřebitelském trhu v Opavě. Cílem tohoto šetření je získat informace o nákupních zvyklostech spotřebitelů Obchodního centra Breda & Weinstein (dále jen B&W) v Opavě. Předem děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Za jakým účelem navštěvujete Obchodní centrum B&W nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Především kvůli nákupům oblečení, obuvi, elektronice a dalšímu spotřebnímu zboží | 18 | 54,55 % | 54,55 % |
Vše dohromady | 6 | 18,18 % | 18,18 % |
Kvůli zábavě (Cinestar, Funny World, Fitness studio Pepa, Kajot Intacto) | 5 | 15,15 % | 15,15 % |
Kvůli gastronomii ( restaurace Nová sladovna, U Babičky, Ka-Varna, Červené jablko a další) | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Kvůli službám (Česká pošta, Komerční banka, GE Money Bank a podobné | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
po rekonstrukci tam uz nechodim | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
vyjímečně - nelíbí se mi tam | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
2. Jak byste ohodnotil/a níže uvedené faktory související s obchodními jednotkami v Obchodním centru B&W?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Výběr obchodů | 2.394 | 0.905 |
Cenové rozpětí | 2.576 | 0.85 |
Šíře nabízeného sortimentu | 2.545 | 0.854 |
Orientace v obchodním centru | 2.818 | 0.876 |
Kvalita produktů | 2.242 | 0.426 |
Chování personálu | 2.182 | 0.512 |
Odbornost personálu | 2.515 | 0.553 |
Prestiž obchodního centra | 2.394 | 0.905 |
Lokalita | 1.97 | 1.545 |
3. Jak často navštěvujete Obchodní centrum B&W?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jednou do měsíce | 15 | 45,45 % | 45,45 % |
Několikrát do měsíce | 5 | 15,15 % | 15,15 % |
Jednou do týdne | 4 | 12,12 % | 12,12 % |
několikrát do roka | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
Denně | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
jednou za 3 měsíce | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Několikrát do týdne | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
byla jsem tam za celou dobu jen 2x neni tam nyni nic co by me zajimalo | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
jednou za půl roku | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
4. Jste informován/a o akcích konaných v Obchodním centru B&W?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 17 | 51,52 % | 51,52 % |
ano | 16 | 48,48 % | 48,48 % |
Jestliže jste zvolil/a u předcházející otázky odpověď ano, prosím zodpovězte následující otázku. pokud jste zvolil/a odpověď ne, přejděte na otázku č.6
5. Jakým způsobem jste informován/a o akcích a slevách v Obchodním centru B&W?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Prostřednictvím Facebooku | 7 | 36,84 % | 21,21 % |
Prostřednictvím magazínu B&W | 6 | 31,58 % | 18,18 % |
Prostřednictvím emailu, protože jsem členem klubu (např. Orsay, Reserved, C&A apod.) | 3 | 15,79 % | 9,09 % |
Billboard | 1 | 5,26 % | 3,03 % |
Od známých | 1 | 5,26 % | 3,03 % |
Vyhledávám si je sám/a na webových stránkách www.ocbreda.cz | 1 | 5,26 % | 3,03 % |
6. Kam jinam chodíte v Opavě rádi nakupovat (všeobecně ne jen potraviny)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hypermarket Globus | 16 | 48,48 % | 48,48 % |
Obchodní centrum Silesia na ulici Těšínská (Tesco, CCC,Orsay...) | 6 | 18,18 % | 18,18 % |
Nákupní park Opava v Kateřinkách (Kaufland, Obi, Deichmann....) | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
Hypermarket Albert a hypermarket Kaufland na ulici Olomoucká | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
Centrum města Opava | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
tam kde je levno a maji tam zbozi co me zajima | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Terno Opava | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
nikam | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
7. Prosím uveďte proč rádi nakupujete v těchto místech:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
akce
Blízkost
cena velky vyber ruzneho zbozi
Dostupnost zboží
jsem s globusem všeobecně spokojená
Jsem sice z H n./Mor., ale všeobecně nemám rád hyper/super markety. Dávám přednost menším obchodům.
kvalitní potraviny
Kvalitní potraviny, široký výběr, rychlá obsluha u pokladen
Mam to nejbliz. Kdyz je nejka akce nejsou hned vybrane regaly a to i kdyz prijdu v posledni den. Velky vyber.
Nakupuji spíše jen potraviny. Oblečení a zařízení kdekoliv, ale preferuji Ostravu.
nejzajímavější bonusy a slevy na nákup
Protože je tam vše co potřebuji a jsem rychle obsloužen.
Protože tam mají bezlepkové potraviny.
přehledný nákup, sortiment, solidnost
příjemné prostředí a klidný nákup
Vše při ruce
Z důvodu výběru výběru obchodů.
8. Jezdíte raději nakupovat spotřební zboží do Ostravy? Tímto zbožím nejsou myšleny potraviny
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 13 | 39,39 % | 39,39 % |
Rozhodně ano | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
Spíše ano | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
Rozhodně ne | 4 | 12,12 % | 12,12 % |
Jestliže jste odpověděl/a rozhodně ano a spíše ano, zodpovězte prosím následující otázku, v jiném případě prosím přejděte na otázku č. 10
9. Z jakého důvodu jezdíte raději do Ostravy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Větší výběr obchodů a značek | 11 | 61,11 % | 33,33 % |
Mám to po cestě z práce/školy | 2 | 11,11 % | 6,06 % |
Širší a hlubší sortiment zboží v jednotlivých obchodech | 2 | 11,11 % | 6,06 % |
Je to pro mne blíž od domova | 1 | 5,56 % | 3,03 % |
jezdim do Prahy | 1 | 5,56 % | 3,03 % |
nejezdím | 1 | 5,56 % | 3,03 % |
10. Co byste v Obchodním centru B&W změnil/a, nebo Vám zde chybí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
Chtělo by to více laviček na sezení, obchody by měly rozšířit a prohloubit sortiment zboží, v některých prodejnách by bylo vhodné uspořádat sortiment, abychom se jako zákazníci mohli lépe orientovat
Chybí mi obchůdek se zdravou výživou, hudební zázemí.
chybí pobočka MBank
Květinářství
lavičky, orientaci na parkovišti
lepší přehlednost a cenová dostupnost
méně vietnamců více kvalitního zboží
Momentálně nic.
Možnost využít obyčejné schody ( na více místech), než jen jezdící.
nevím
Nic
nic
nic
nic bych neměnil
Nic bych neměnila, možná přidala více obchodů, protože některé plochy jsou nevyužity, ale to je asi tak vše
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá, ale slyšela jsem kojící maminky ztěžovat si na to, že schází místnost na kojení
obchod s potravinamy je na špatné úrovni
personál jednotlivých prodejen - pracují jen proto, aby práci měli
přijezd
Těžko říci, tento rok jsem ještě neměl moc možnosí posoudit, ale nemám co vytknout.
Určitě obchod potravin, Interspar je tragický
Venkovni parkovani z duvodu ze mam auto na lpg
Větší výběr obchodů, lepší umístění toalet, podzemní garáže
více kvalitnější obchody
Více obchodů
Vkladový bankomat ČSOB :-))))
Vratit vse do puvodniho stavu, hlavne vietnamske obchudky
Zara, Mango nebo Pull&Bear
Změnil bych orientaci v nákupním centru a parkování je naprosto strašné
Zverimex
Zvětšil bych funny world a doplnil Bredu o hry jako je Kulečník, biliard, šipky apod..
11. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 22 | 66,67 % | 66,67 % |
Muž | 11 | 33,33 % | 33,33 % |
12. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 16 | 48,48 % | 48,48 % |
pracující | 13 | 39,39 % | 39,39 % |
důchodce | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
podnikatel | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Nezaměstnaný | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
13. V jakém rozmezí je průměrný příjem Vaší domácnosti (vyjádřeno v Kč)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než 20 000 | 15 | 45,45 % | 45,45 % |
20 001 - 30 000 | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
30 001 - 40 000 | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
40 001 - více | 4 | 12,12 % | 12,12 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.