Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování na internetu

Nakupování na internetu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Cichá
Šetření:25. 01. 2016 - 24. 02. 2016
Počet respondentů:537
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o poctivé vyplnění dotazníku na téma "Nakupování na internetu". Data budou anonymně zpracována a použita v diplomové práci.

Dotazník Vám zabere nanejvýš 5-10 minut. Odpovědi zakřížkujte, popřípadě doplňte odpověď.

Předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jak často používáte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý denotázka č. 2, Jednou týdněotázka č. 2, Několikrát týdněotázka č. 2, Jednou měsíčněotázka č. 2, Několikrát v měsíciotázka č. 2, Méně než jednou měsíčněotázka č. 2, Internet nepoužívámotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den51996,65 %96,65 %  
Několikrát týdně91,68 %1,68 %  
Internet nepoužívám30,56 %0,56 %  
Méně než jednou měsíčně30,56 %0,56 %  
Několikrát v měsíci30,56 %0,56 %  

Graf

2. Jak dlouho používáte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 10 let28052,43 %52,14 %  
6-10 let21540,26 %40,04 %  
3-5 let356,55 %6,52 %  
1-2 roky30,56 %0,56 %  
Méně než 1 rok10,19 %0,19 %  

Graf

3. Jak často nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý denotázka č. 4, Jednou týdněotázka č. 4, Několikrát týdněotázka č. 4, Jednou měsíčněotázka č. 4, Několikrát v měsíciotázka č. 4, Méně než jednou měsíčněotázka č. 4, Nenakupuji na internetuotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než jednou měsíčně22041,2 %40,97 %  
Jednou měsíčně12623,6 %23,46 %  
Několikrát v měsíci10619,85 %19,74 %  
Jednou týdně376,93 %6,89 %  
Několikrát týdně234,31 %4,28 %  
Nenakupuji na internetu163 %2,98 %  
Každý den61,12 %1,12 %  

Graf

4. Z jakého důvodu nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhodnější ceny28955,79 %53,82 %  
Úspora času28054,05 %52,14 %  
Možnost porovnání cen22343,05 %41,53 %  
Pohodlnější vyhledávání20840,15 %38,73 %  
Větší sortiment19637,84 %36,5 %  
Možnost přečtení recenzí16732,24 %31,1 %  
Zjištění dostatečných informací387,34 %7,08 %  
vše v klidu10,19 %0,19 %  
vše výše uvedené10,19 %0,19 %  
vsechny uvedene moznosti10,19 %0,19 %  
Prakticky všechny výše uvedené důvody10,19 %0,19 %  
Pracuju v internetovém obchodu10,19 %0,19 %  
No všechno tohle, všechny možnosti10,19 %0,19 %  
nakupuji věci a značky u nás ve městě nedostupné10,19 %0,19 %  
Nakupovat hry na steam nejde v kameném obchodu.10,19 %0,19 %  
Produkt z jiného státu10,19 %0,19 %  
doručení domů, možnost nákupu kdykoliv10,19 %0,19 %  
doprava (bydliště na samotě bez auta)10,19 %0,19 %  
zaškrtla bych všechny odpovědi10,19 %0,19 %  
většinou nakupuji specifické věci, které ve svém okolí neseženu10,19 %0,19 %  
když náhodou něco objevím10,19 %0,19 %  
nemusím nikam jezdit10,19 %0,19 %  
Neotravuji me prodavaci10,19 %0,19 %  

Graf

5. Kdy nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vždy když potřebuji něco koupit19938,42 %37,06 %  
Když daný produkt nenaleznu v kamenné prodejně12323,75 %22,91 %  
Přes internet nakupuji jen výjimečně8917,18 %16,57 %  
Když mám nedostatek času k nákupu7314,09 %13,59 %  
když jsou podmínky pro nákup v e-shopu výhodnější než v kamenné prodejně10,19 %0,19 %  
podle druhu zboží10,19 %0,19 %  
Když se to hodí10,19 %0,19 %  
Když je nákup výhodnější než v kamenné prodejně10,19 %0,19 %  
jestliže je nákup přes internet obecně srovnatelný a zároveň cenově výhodnější s ohledem na poštovné a balné10,19 %0,19 %  
když je to efektivní10,19 %0,19 %  
když nakupovat na internetu chci10,19 %0,19 %  
když kupuji dárek10,19 %0,19 %  
když kupuji dárky10,19 %0,19 %  
kdys se mi nechce do kameneho obchodu 10,19 %0,19 %  
keď niečo potrebujem a to niečo je najvýhodnejšie kúpiť cez net (cena, možnosť veľkého výberu, recenzie, dovezú to rovno pred barák)10,19 %0,19 %  
Když je to cenově výhodnější10,19 %0,19 %  
nakup v zahranici10,19 %0,19 %  
hlavně z důvodu pohodlí, resp. ušetření stresu10,19 %0,19 %  
Když se jedná o elektroniku.10,19 %0,19 %  
pokud je to levnější než v prodejně10,19 %0,19 %  
když nemám možnost nakoupit v blízkosti bydliště určitou věc10,19 %0,19 %  
Když potřebuju konkrétní specifickou věc10,19 %0,19 %  
když mě něco zaujme více než v kamenné prodejně10,19 %0,19 %  
důvody jsou různé10,19 %0,19 %  
Když je kamenný obchod mimo město...10,19 %0,19 %  
kombinace více důvodů10,19 %0,19 %  
když potřebuji něco koupit, ale ne vždy10,19 %0,19 %  
nemám v zaměstnání co na práci10,19 %0,19 %  
když si chci srovnat různé výrobky10,19 %0,19 %  
v práci10,19 %0,19 %  
když potřebuji větší objem nebo objemné zboží (vítám možnost doručení domů)10,19 %0,19 %  
když nechci obíhat obchody a hledat10,19 %0,19 %  
když se mi něco líbí a zaujme mne to10,19 %0,19 %  
když chci výhodnou cenu10,19 %0,19 %  
...10,19 %0,19 %  
uvidím levné zboží, které se mi líbí10,19 %0,19 %  
vidím recenzi10,19 %0,19 %  
Když vím, že daný produkt bude na internetu levnější10,19 %0,19 %  

Graf

6. Co považujete za nevýhody e-shopu? (max. 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemožnost si zboží vyzkoušet či prohlédnout40878,76 %75,98 %  
Poštovné (dopravné)32562,74 %60,52 %  
Obtížnější reklamace11021,24 %20,48 %  
Doba dodání5510,62 %10,24 %  
vracení zboží poštou10,19 %0,19 %  
celková nejistota (jak reklamace, tak podvodu, nebo poškození...)10,19 %0,19 %  
riziko podvodu10,19 %0,19 %  
vsechny moznosti10,19 %0,19 %  
proměnlivá doba dodání10,19 %0,19 %  
špatné informace o produktu či službě ,ale zaplatit to chtějí10,19 %0,19 %  
žádné10,19 %0,19 %  
možné poškození při přepravě10,19 %0,19 %  

Graf

7. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru e-shopu? (max. 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena36470,27 %67,78 %  
Recenze na internetu26150,39 %48,6 %  
Dostupnost zboží14828,57 %27,56 %  
Sortiment9418,15 %17,5 %  
Doporučení známých5911,39 %10,99 %  
Design webových stránek336,37 %6,15 %  
Reklama132,51 %2,42 %  
vlastní zkušenost s e-shopem30,58 %0,56 %  
předchozí zkušenost, osobní znalost prodejce10,19 %0,19 %  
ověřitelné zkušenosti s obchodem10,19 %0,19 %  
Možnost osobního odběru10,19 %0,19 %  
spolehlivost10,19 %0,19 %  
spolehlivost obchodu10,19 %0,19 %  
solidnost (spolehlivost) obchodu10,19 %0,19 %  
poštovné10,19 %0,19 %  
způsob dodání10,19 %0,19 %  
cena za prepravu,sposob dorucenia10,19 %0,19 %  
výdejní místo poblíž10,19 %0,19 %  
Předchozí zkušenost10,19 %0,19 %  

Graf

8. Jaké zboží nebo služby nakupujete nejčastěji? (vybrat max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronika29055,98 %54 %  
Oblečení21942,28 %40,78 %  
Vstupenky16732,24 %31,1 %  
Knihy, hudba, filmy14127,22 %26,26 %  
Hobby a sportovní potřeby10820,85 %20,11 %  
Kosmetika10720,66 %19,93 %  
Domácí spotřebiče10620,46 %19,74 %  
Obuv519,85 %9,5 %  
Hračky366,95 %6,7 %  
Potraviny326,18 %5,96 %  
Jízdenky30,58 %0,56 %  
hry30,58 %0,56 %  
Počítačové hry20,39 %0,37 %  
Krmivo pro psy 20,39 %0,37 %  
kočičí hračky, žrádlo, ...atd. 10,19 %0,19 %  
podle potřeby10,19 %0,19 %  
Nábytek10,19 %0,19 %  
doplňky10,19 %0,19 %  
Granule pro psy10,19 %0,19 %  
Psí granule10,19 %0,19 %  
cestování 10,19 %0,19 %  
jízdenky/letenky10,19 %0,19 %  
Matrial ke sve praci10,19 %0,19 %  
premium accounts10,19 %0,19 %  
mince10,19 %0,19 %  
PC hry10,19 %0,19 %  
anime a manga předměty10,19 %0,19 %  
dětské pleny, příkrmy10,19 %0,19 %  
pobyty,cestování,ubytování10,19 %0,19 %  
slevové poukazy10,19 %0,19 %  
Zdravotní potřeby10,19 %0,19 %  
všechny uvedené10,19 %0,19 %  
zájezdy10,19 %0,19 %  
nábytek, potřeby do domácnosti10,19 %0,19 %  
krmení pro zvířata10,19 %0,19 %  
Cestovní doklady10,19 %0,19 %  
Potřeby pro zvířata10,19 %0,19 %  
služby - kadeřník, masáže, večeře,dovolená10,19 %0,19 %  
krmivo pro zvířata10,19 %0,19 %  
Materiál pro firmu 10,19 %0,19 %  
Masáže10,19 %0,19 %  
lékárenské zboží10,19 %0,19 %  
dárky a jízdenky10,19 %0,19 %  
Drogerie 10,19 %0,19 %  
Modní doplňky10,19 %0,19 %  
pc komponenty10,19 %0,19 %  
Vybava pro dite10,19 %0,19 %  
krmivo pro psa a kočku10,19 %0,19 %  
hodinky, obal na mobil10,19 %0,19 %  
Nábytek, Auto - moto doplňky10,19 %0,19 %  

Graf

9. Jaké zboží byste si nikdy nekoupil(a) přes internet? (vybrat max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obuv21741,89 %40,41 %  
Potraviny21641,7 %40,22 %  
Oblečení9618,53 %17,88 %  
Kosmetika509,65 %9,31 %  
Domácí spotřebiče397,53 %7,26 %  
Elektronika326,18 %5,96 %  
Hračky183,47 %3,35 %  
Knihy, hudba, filmy163,09 %2,98 %  
Hobby a sportovní potřeby112,12 %2,05 %  
nic71,35 %1,3 %  
Vstupenky71,35 %1,3 %  
nevím61,16 %1,12 %  
Léky20,39 %0,37 %  
žádné20,39 %0,37 %  
zvíře20,39 %0,37 %  
Nenapadá mě20,39 %0,37 %  
živé zvíře20,39 %0,37 %  
asi cokoliv20,39 %0,37 %  
koupil bych cokoli20,39 %0,37 %  
osobní dárek ke specielnímu účelu10,19 %0,19 %  
žádné mě nenapadá10,19 %0,19 %  
rychle kazící se potraviny10,19 %0,19 %  
není nic, co bych nekoupil přes internet10,19 %0,19 %  
nemám problém s ničím z uvedeného10,19 %0,19 %  
Nikdy neříkej nikdy, vhodnější by bylo se zeptat, u čeho je nejméně pravděpodobné, že... nap.ř boty nebo kosmetika10,19 %0,19 %  
cokoliv koupím přes internet10,19 %0,19 %  
potraviny běžně dostupné všude kolem10,19 %0,19 %  
Nemožnost vyzkoušení10,19 %0,19 %  
nevím asi léky10,19 %0,19 %  
léky na předpis10,19 %0,19 %  
Nevím.10,19 %0,19 %  
všetko sa dá vpoho kúpiť10,19 %0,19 %  
syrové maso bez možnosti osobního převzetí10,19 %0,19 %  
Vše uvedené bych klidně na internetu koupil10,19 %0,19 %  
nic z uvedeneho10,19 %0,19 %  
nádobí10,19 %0,19 %  
Podprsenku10,19 %0,19 %  
nevm10,19 %0,19 %  
Na internetu nakupuji vše možné.10,19 %0,19 %  
nevím, potraviny te´d testujeme a je to ok, s oděvy též nemám problém.10,19 %0,19 %  
na ověřeném e-shopu u ověřené značky bych si koupila cokoliv bych potřebovala10,19 %0,19 %  
Asi všechno lze10,19 %0,19 %  
šperky10,19 %0,19 %  
auto, letadlo, loď, pozemek na měsíci10,19 %0,19 %  
lyžáky,podprsenku,plavky10,19 %0,19 %  
koupila bych si pres internet vsechno z uvedeneho10,19 %0,19 %  
hudební nástroj10,19 %0,19 %  
nemůžu o žádném zboží říct, že bych jej nikdy nekoupila10,19 %0,19 %  
nevím o žádném druhu10,19 %0,19 %  
vše bych koupila10,19 %0,19 %  
vše z uvedeného jsem již koupila10,19 %0,19 %  
koupil bych si vše10,19 %0,19 %  
nic takového asi neexistuje10,19 %0,19 %  
všechno výše uvedené občas nakupuji10,19 %0,19 %  
nemám problém s ničím10,19 %0,19 %  
...10,19 %0,19 %  
není nic, co bych si nekoupila10,19 %0,19 %  
Spodní prádlo10,19 %0,19 %  
nemám problém s čímkoli10,19 %0,19 %  
všechno jsem už koupila10,19 %0,19 %  
koupila bych si vše10,19 %0,19 %  
domácí zvíře10,19 %0,19 %  
není nic co bych si nekoupila10,19 %0,19 %  
-10,19 %0,19 %  
KOUPILA BYCH COKOLI10,19 %0,19 %  
Přes net se dá koupit všechno10,19 %0,19 %  
Automobil10,19 %0,19 %  

Graf

10. Jaký způsob platby při nakupování přes internet preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platební kartou online16832,43 %31,28 %  
Dobírkou14928,76 %27,75 %  
Bankovním převodem11321,81 %21,04 %  
Hotově či platební kartou na prodejně8816,99 %16,39 %  

Graf

11. Způsob dodání zboží:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dodání na adresu26751,54 %49,72 %  
Osobní odběr na prodejně13225,48 %24,58 %  
Osobní odběr na poště6011,58 %11,17 %  
Jiné výdejní místo (např. uloženka apod.)5911,39 %10,99 %  

Graf

12. Jaké máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré30959,65 %57,54 %  
Velmi dobré20439,38 %37,99 %  
Špatné40,77 %0,74 %  
Velmi špatné10,19 %0,19 %  

Graf

13. Reklamovali jste někdy zboží nakoupené na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne29055,98 %54 %  
Ano22844,02 %42,46 %  

Graf

14. Jaká je vaše zkušenost s reklamací zboží na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá13558,95 %25,14 %  
Velmi dobrá7532,75 %13,97 %  
Špatná166,99 %2,98 %  
Velmi špatná31,31 %0,56 %  

Graf

15. Myslíte si, že e-shopy někdy celkově nahradí kamenné obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne42478,96 %78,96 %  
Ano11321,04 %21,04 %  

Graf

16. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena37068,9 %68,9 %  
Muž16731,1 %31,1 %  

Graf

17. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-24 let23944,51 %44,51 %  
25-34 let20437,99 %37,99 %  
35-44 let417,64 %7,64 %  
45-54 let305,59 %5,59 %  
55-64 let122,23 %2,23 %  
Více než 64 let112,05 %2,05 %  

Graf

18. Zaměstnanecký status:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný26048,42 %48,42 %  
Student23143,02 %43,02 %  
Nezaměstnaný305,59 %5,59 %  
Starobní důchodce162,98 %2,98 %  

Graf

19. Ukončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou24846,18 %46,18 %  
Vysokoškolské22441,71 %41,71 %  
Základní366,7 %6,7 %  
Střední bez maturity295,4 %5,4 %  

Graf

20. Čistý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10 000 Kč22842,46 %42,46 %  
10 001 – 20 000 Kč17432,4 %32,4 %  
20 001 – 30 000 Kč8916,57 %16,57 %  
Nad 30 000 Kč468,57 %8,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Jaké zboží nebo služby nakupujete nejčastěji? (vybrat max. 3 odpovědi)

  • odpověď Elektronika:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hračky na otázku 9. Jaké zboží byste si nikdy nekoupil(a) přes internet? (vybrat max. 3 odpovědi)

13. Reklamovali jste někdy zboží nakoupené na internetu?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá na otázku 14. Jaká je vaše zkušenost s reklamací zboží na internetu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi dobrá na otázku 14. Jaká je vaše zkušenost s reklamací zboží na internetu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatná na otázku 14. Jaká je vaše zkušenost s reklamací zboží na internetu?

17. Věk:

  • odpověď 16-24 let:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 19. Ukončené vzdělání:

18. Zaměstnanecký status:

  • odpověď Starobní důchodce:
    • 33.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 64 let na otázku 17. Věk:
  • odpověď Student:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 19. Ukončené vzdělání:

20. Čistý měsíční příjem:

  • odpověď Do 10 000 Kč:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 19. Ukončené vzdělání:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji na internetu na otázku 3. Jak často nakupujete na internetu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často používáte internet?

2. Jak dlouho používáte internet?

3. Jak často nakupujete na internetu?

4. Z jakého důvodu nakupujete na internetu?

5. Kdy nakupujete přes internet?

6. Co považujete za nevýhody e-shopu? (max. 2 odpovědi)

7. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru e-shopu? (max. 2 odpovědi)

8. Jaké zboží nebo služby nakupujete nejčastěji? (vybrat max. 3 odpovědi)

9. Jaké zboží byste si nikdy nekoupil(a) přes internet? (vybrat max. 3 odpovědi)

10. Jaký způsob platby při nakupování přes internet preferujete?

11. Způsob dodání zboží:

12. Jaké máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

13. Reklamovali jste někdy zboží nakoupené na internetu?

14. Jaká je vaše zkušenost s reklamací zboží na internetu?

15. Myslíte si, že e-shopy někdy celkově nahradí kamenné obchody?

16. Pohlaví:

17. Věk:

18. Zaměstnanecký status:

19. Ukončené vzdělání:

20. Čistý měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často používáte internet?

2. Jak dlouho používáte internet?

3. Jak často nakupujete na internetu?

4. Z jakého důvodu nakupujete na internetu?

5. Kdy nakupujete přes internet?

6. Co považujete za nevýhody e-shopu? (max. 2 odpovědi)

7. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru e-shopu? (max. 2 odpovědi)

8. Jaké zboží nebo služby nakupujete nejčastěji? (vybrat max. 3 odpovědi)

9. Jaké zboží byste si nikdy nekoupil(a) přes internet? (vybrat max. 3 odpovědi)

10. Jaký způsob platby při nakupování přes internet preferujete?

11. Způsob dodání zboží:

12. Jaké máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

13. Reklamovali jste někdy zboží nakoupené na internetu?

14. Jaká je vaše zkušenost s reklamací zboží na internetu?

15. Myslíte si, že e-shopy někdy celkově nahradí kamenné obchody?

16. Pohlaví:

17. Věk:

18. Zaměstnanecký status:

19. Ukončené vzdělání:

20. Čistý měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Cichá, V.Nakupování na internetu (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakupov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.