Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování a prodej přes internet

Nakupování a prodej přes internet

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Kutička
Šetření:04. 03. 2012 - 11. 03. 2012
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.92
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:55,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

my všichni, kdo nakupujeme nebo hlavně prodáváme na internetových serverech jdeme hlavně za jedním - za cílem výhodně nakoupit a prodat. Prosím, věnujte pár minut Vašeho času mému dotazníku, který mi pomůže v dokončení mé bakalářské práce na téma marketing a obchod na internetu.

 

VŠEM, KTEŘÍ ODPOVĚDÍ DLE PRAVDY A SMYSLUPLNĚ, PŘEDEM DĚKUJI.

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6278,48 %78,48 %  
muž1721,52 %21,52 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 254253,16 %53,16 %  
25 - 403341,77 %41,77 %  
40 - 5545,06 %5,06 %  

Graf

3. Pokud na ulici v rámci reklamní kampaně dostanete upomínkový reklamní předmět - který z následujících by byl pro vás milý a nechali byste si ho? (představte si situaci, kdy propagovanou firmu/značku neznáte)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
propiska nebo tužka4354,43 %54,43 %  
čokoládová nebo musli tyčinka, sušenka3949,37 %49,37 %  
vkusný přívěsek na klíče s logem značky/firmy2329,11 %29,11 %  
bonbon, lízátko nebo jiná drobná cukrovinka1012,66 %12,66 %  

Graf

4. Napadá Vás nějaký jiný drobný dárek, který by mohl být reklamním předmětem, ale přesto by Vás potěšil nebo by byl užitečný a nechali byste si ho? (Prosím, uveďte, co, a ve stručnosti proč by se Vám zrovna toto líbilo/hodilo)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bloček s papírky na zapisování

Blok

cokoli praktického (nejen dekorativního) a bez loga

Cokoliv jedlého, protože ráda ochutnávám nové věci.

cokoliv s nápadem

Čepice

držák na permici (lyže)

flahska - užitečnost

flash sik či jiná praktická drobnost k PC, něco k jídlu,

flashka

hezká papírová taška

kalendář

koláč - občas mám hlad, flash disk - taky se hodí

květina

Květina - milá, sama o sobě a vždy potěší

lak na nehty

laserové ukazovátko, škrabka na led k autu

Látkové nákupní tašky, které se dají zabalit např. do malé kapsy apod. Taška by byla užitečná, dobře by se přenášela, pokud by na ní bylo vkusně uděláno logo, pak by majiteli vyhovovala a zároveň by si mohl každý toto logo přečíst, když by daná osoba nesla nákup.

magnet na lednicku

malá plyšová beruška, batoh, kšiltovka

malá rostlina v květináči (např. kaktus :)

Malý bloček nebo diář, ab yse vešel do peněženky. Vždy se něco takového hodí.

malý ručník (stačí o trochu větší než A4) s logem firmy - malý ručník se hodí vždy (do koupelny, do fitka, na cestování...)

mám vše

Myslím si, že pokud člověka tato společnost zajímá, určitě by byl rád, kdyby dostal např: pozvánku na schůzi pro veřejnost .

napadá mě malý plyšák - většinou jsem ve městě s dětmi a ony by to určitě ocenily

např. polévka, užitečné :-)

Např. vzorek nějakého drogistického/kosmetického zboží

Například diář, různé bloky atd. Tyto dárky jsou užitečné a navíc během používání má člověk na očích neusále název firmy, tudíž ho to může motivovat k tomu, aby si o firmě zjistil nějaké informace a zajímavosti atd...

například...malý svítítko na klíče poháněný na led diodu

Náušnice, nebo nějaká ozdobička na batoh

ne

ne

ne

ne

Ne

nějaká placka na připíchnutí na kabelku

nenapadá

nenapadá

nenapada

nenapadá

nevím

nevím

nevím

nic

nic mě nenapadá, nemám ráda, když mě někdo na ulici obtěžuje jakoukoliv nabídkou

Nic mě nenapadá.

papírové kapesníčky, bloček na poznámky, čaj,

pivo

placka s logem společnosti - zaměřeno na mladou cílovou skupinu magnet na lednici s hezkým obrázkem a malým logem společnosti - populární

Plastový náramek (myslím teď takovéty "gumové" jednoduché náramky) - pokud by měl dostatečně umírněnou barvu, byl by skvělým módním doplňkem, a navíc by byl něčím novým a nečekaným

plechovka cocacoly a podobné

pouzdro na klíče od dopravních prostředků - nenákladné, elegantní, všestrané (většina dospělé veřejnosti vlastní nebo využívá dopravní prostředky), je to neobvyklé, lidé budou mile překvapeni, takový dárek si nechají

pouzdro na telefon

poznámkový blok

propiska - ty nosím vždycky s sebou

propiska se vzdy hodi

Přivěsek na klíče, kolečka do nákupních vozíků

reklamní tričko

samolepka

sešit

svíčka, ta se nikdy neztratí

škrabka na auto \)\pořád jí ztrácím)

štangle salámu

trička

Tričko, abych měl zadarmo, co na sebe

třeba flasha - dá se využit

vše co se dá využít - propiska

vtipný blok s reklamou firmy, který bych mohla využít ale byla bych ,,donucena" se na reklamu podívat

Vzorek produktu

xyih

zajímavý slevový kupon

záleží na druhu činnosti, např. oblast kosmetiky - kapesní zrcátko, malý vzorek vůně; u věcí pro děti - balonek, píšťalka, hopík...

záleží na tom, na co by to byla reklama

záleží na typu reklamního předmětu (reklama na pivo - otvírák v nějakém originálním tvaru apod.)

zapalovač

zkušební vzorek-dá se užitečně využít

zrcátko, klíčenka, přívěšek

žetony do nákupních košíků

5. Které z těchto internetových portálů znáte? (= víte, co se na nich nachází)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aukro.cz7696,2 %96,2 %  
heureka.cz6481,01 %81,01 %  
ebay.com5265,82 %65,82 %  
zbozi.cz4860,76 %60,76 %  
fler.cz4253,16 %53,16 %  
sbazar.cz3949,37 %49,37 %  
bazos.cz3037,97 %37,97 %  
ikup.cz45,06 %5,06 %  

Graf

6. Které z těchto již zmíněných portálů aktivně využíváte k NÁKUPU zboží, věcí, služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aukro.cz5063,29 %63,29 %  
heureka.cz3139,24 %39,24 %  
zbozi.cz2227,85 %27,85 %  
fler.cz2126,58 %26,58 %  
ebay.com1113,92 %13,92 %  
bazos.cz810,13 %10,13 %  
sbazar.cz78,86 %8,86 %  

Graf

7. Které z těchto aktivně využíváte k PRODEJI zboží, věcí, služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aukro.cz5164,56 %64,56 %  
bazos.cz1113,92 %13,92 %  
sbazar.cz911,39 %11,39 %  
fler.cz810,13 %10,13 %  
heureka.cz78,86 %8,86 %  
zbozi.cz56,33 %6,33 %  
ebay.com45,06 %5,06 %  

Graf

8. Představte si, že jako kreativní člověk vyrobíte například bižuterii, přívěsek nebo jiný předmět či vynález a chcete ho efektivně prodávat. Který JEDEN portál myslíte, že je pro Vás nejvhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fler.cz3949,37 %49,37 %  
aukro.cz2531,65 %31,65 %  
zbozi.cz56,33 %6,33 %  
ebay.com45,06 %5,06 %  
heureka.cz22,53 %2,53 %  
quirky.com22,53 %2,53 %  
bazos.cz11,27 %1,27 %  
sbazar.cz11,27 %1,27 %  

Graf

9. Proč právě tento? Prosím, stručně a shrňte jeho hlavní přednost pro PRODEJ Vašeho výrobku:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Aukro mi příjde nejznámější portál a je na něm hodně různých nabídek...

bez komentare

bohužel znám blíže pouze aukro, proto jsem zvolila právě tento

bylo to na doporučení přátel

celý server je zaměřený na prodej rukodělných výrobků, velkou výhodou je přehledné členění na kategorie (kupující ocení, že nemusí moc pátrat a hledat pod různými hesly), pestrý sortiment (různé techniky i druhy výrobků - bytový textil, hračky, oblečení, dekorace, šperky....)

Četl jsem na blogu, že tam ženský nabízejí své výtvory. Přednost - asi navštěvovanost, specifická skupina osob, která ví, co hledá, fotky, možnost komunikace s prodávajícím.

dobrá globální povědomost

Dobrá reklama a hodně lidí, kteří zda nakupují

Fler je vyhlášený na tvořivé věci

fler se přímo zaměřuje na prodej šperků, hodně lidí využívá při hledání tohoto zboží tuto stránku

fler, protože je přesně utvořen pro uměleckou a tvořenou tvorbu a nachází se tam tudíž cílová skupina.

fler.cz je určen k prodeji a nákupu vlastnoručně vyrobených věcí - oblečení, nábytek, doplňky, atd....

Globální pokrytí

chodí sem kreativní lidé, kteří by můj výrobek určitě ocenili

je český, je populární, ověřený

Je dost známý a hodně lidí tam nakupuje

je jednoduchý

je na toto zboží primárně zaměřen

je tam velké množství uživatelů, každodenní vysoká návštěvnost, je tím pádem vyšší pravděpodobnost nalezení kupce

Je to mazec

je to mezinárodně uznávaný portál, který se těší u široké veřejnosti povědomí o jisté kvalitě a úrovni, je využíván obrovským množstvím lidí z celého světa - větší možnost prodeje

je výhradně určen ručně vyráběným věcem, vyrábím bižuterii a mám jistotu že na techto stránkách se prodá

je zaměřen na domácí výrobky

je zaměřen přímo na výrobky ruční výroby atd., navštěvují ho lidé, kteří něco takového chtějí koupit

je znamy a hodne navstevovany

Jedná se o stránku, která nabízí především rukodělné věci. Lidé, kteří znají fler, vědí, že právě zde mohou tyto věci najít, takže si myslím, že primárně navštíví tyto stránky.

jednoduchost , zkušenosti

jednoduchost,

Jelikož se zaměřuje právě na ruční tvorbu a chodí na něj tudíš zejména lidé hledající originalitu

jsou tam lidé s podobným zaměřením

lukrativnější pro více lidí

mam dojem, že kreativní věci se na něm prodávají nejlépe. Jelikož ho navštěvují hlavně kreativci

mezinárodní portál

Mohu si vybrat možnost aukce nebo přímého prodeje. Aukro využívám již delší dobu a jsem s ním spokojená.

myslím, že má dostatek koupěchtivých zákazníků a není finančně náročné zde prodávat, nic mne to nestojí, takže neprodělám

n

nejnavštěvovanější

Nejpravděpodobněji na tomto serveru svůj výrobek prodám

Nejznámějsí portál v Čr, tedy aspoň podle mého je nejvyhlášenější

nejznámější, rychlost vystavení aukce, přehlednost

No zjevne proto, že je vytvořený typově přímo pro vaší otázku .....

používá ho hodně lidí

prodava umelecke a rukodelne vyrobky

prostě se to tam prodává, je to na to zaměřené

Protože je to portál určený přímo k prodeji vlastoručně vyráběných věcí.

Protože jej jako jeden z mála znám, používám a jsem s ním spokojená

protože jej znám a pro nákup rukodělných výrobků využívám. lze na něm vyhledávat podle typu zboží, materiálu, ceny, číst hodnocení prodejců

Protože porovnává ceny jiných produktů a myslím, že ho proto navštěvuje nejvíce lidí. Mého výrobku by si mohlo všimnout více lidí. Já bych také mohla měnit cenu dle situace.

Protože právě na fler.cz, chodí lidé, kteří se zajímají o bižuterii a je snadnější vyhledávání než v několika kategoriích nesouvisejícího zboží.

protože se tam prodávají lidmi vytvořené věci

protože si myslím, že je nejznámější a nejnavštěvovanější

Protože stránku fler.cz znám a přesně pro tento typ výrobku se hodí.

Protože tento portál je určen pro tento druh zboží a je největší předpoklad, že se na mé výrobky podívá co nejvíc zájemců právě o tento typ zboží.

přehledné

Přehlednost, profesionalita

Přehlednost, zpracování, spojení se seznamem - nejvíce navšťěvovaná stránka.

přijde mi nejlepší

Příjemné prostředí a v mém okolí je Fleur známý právě tímto zaměřením, tedy tam tyto věci všichni hledají.

S aukrem jsem se seznámila jako s prvním, proto využívám tento portál,

speciální zaměření

srovnání cen, přehlednost

tak je bižuterie podle mého nejvíce nabízena

tento portál již využívá spoustu uživatelů

tušim, že se tam něco takovýho prodává

určený pro kreativní lidi, kteří vyrábějí vlastní výrobky

v naší zemi jde o portál s největší návštěvností, tudíž si mého výrobku všimne nejvíc lidí

vysoká návštěvnost, přehlednost, většina lidí tento portál zná

využívám ho

vždy jsem měla v tímto serverem kladné zkušenosti, doporučení přátel

webová stránka je známá a lidé ví, že umělci nabízí pěkné výrobky

ydci

źádný z výše uvedených neznam, jak funguje, odpovídám pouze proto, že nejde odeslat prázdnou odpoved

zaměřuje se na bižuterii

zaměřuje se na prodej vlastnoručně vyrobených předmětů

znám jej, prodává se tam hlavně ručně vyráběná bižuterie

známost

známost, prověřenost

známý a rozšířený

známý jako umělecký portál (s vlast.výrobky)

10. Prosím, seřaďte tyto prodejní portály podle toho, jak dobře myslíte, že Vám mohou pomoci prosdit a prezentovat Váš výrobek tak, aby zaujal co nejvíce zákazníků

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
ebay.com2.5214.085
aukro.cz1.7671.822
fler.cz2.6034.349
bazos.cz2.8493.936
ikup.cz3.5344.523
sbazar.cz3.8492.429

Graf

11. Na něterých inzertních serverech jako například Bazos.cz, Sbazar.cz, apod., se inzeráty vkládají zdarma, jiné, například Ikup.cz nebo Aukro, mají systém provizí z prodeje a poplatků za vložení a provizi z prodeje Vašich výrobků. Souhlasíte, že placené servery typu Aukro nebo Ikup jsou ale přesto pro Vás výhodnější jako prodávajícícho?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2430,38 %30,38 %  
spíše souhlasím2227,85 %27,85 %  
souhlasím2025,32 %25,32 %  
spíše nesouhlasím810,13 %10,13 %  
nesouhlasím56,33 %6,33 %  

Graf

12. Pokud byste chtěli prodat Vašeho výrobku co nejvíce, byli byste za jeho propagaci ochotni zaplatit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6683,54 %83,54 %  
ne1316,46 %16,46 %  

Graf

13. Pokud byste v konkrétním případě usoudili, že je pro Vás prodejní portál schopen najít dostatek zákazníků, ale jeho služby by nebyly zdarma, jaký způsob platby byste preferovali? Prosím, seřaďte možnosti od 1 do 4 od té pro vás nejvýhodnější po nejméně výhodnou:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
čtrnáctidenní poplatek 150,-kč za upřednostnění vašeho výrobku před ostatními2.1771.285
provize z prodeje každého výrobku ve výši 10% z prodejní ceny2.4941.212
poplatek 0,50,-kč za každého navštěvníka stránek, který by si prohlédl prezentaci vašeho výrobku2.9491.111
měsíční poplatek 95,-kč za statut prodávajícího na daném serveru2.2911.168

Graf

14. Poslední otázka jen na odlehčení. V internetové soutěži můžete vyhrát zájezd do Egypta nebo jiný velmi hodnotný dárek, ale podmínkou účasti v soutěži je BEZPLATNÁ registrace na stránkách, které jste doposud neznali. Zůčastníte se této soutěže?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím2632,91 %32,91 %  
spíše nesouhlasím1518,99 %18,99 %  
spíše souhlasím1316,46 %16,46 %  
nevím1316,46 %16,46 %  
souhlasím1215,19 %15,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Které z těchto internetových portálů znáte? (= víte, co se na nich nachází)

  • odpověď bazos.cz:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi bazos.cz na otázku 7. Které z těchto aktivně využíváte k PRODEJI zboží, věcí, služeb?
  • odpověď ebay.com:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ebay.com na otázku 6. Které z těchto již zmíněných portálů aktivně využíváte k NÁKUPU zboží, věcí, služeb?
  • odpověď fler.cz:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi fler.cz na otázku 6. Které z těchto již zmíněných portálů aktivně využíváte k NÁKUPU zboží, věcí, služeb?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi fler.cz=2 na otázku 10. Prosím, seřaďte tyto prodejní portály podle toho, jak dobře myslíte, že Vám mohou pomoci prosdit a prezentovat Váš výrobek tak, aby zaujal co nejvíce zákazníků
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi fler.cz na otázku 8. Představte si, že jako kreativní člověk vyrobíte například bižuterii, přívěsek nebo jiný předmět či vynález a chcete ho efektivně prodávat. Který JEDEN portál myslíte, že je pro Vás nejvhodnější?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi fler.cz=1 na otázku 10. Prosím, seřaďte tyto prodejní portály podle toho, jak dobře myslíte, že Vám mohou pomoci prosdit a prezentovat Váš výrobek tak, aby zaujal co nejvíce zákazníků
  • odpověď zbozi.cz:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zbozi.cz na otázku 6. Které z těchto již zmíněných portálů aktivně využíváte k NÁKUPU zboží, věcí, služeb?

6. Které z těchto již zmíněných portálů aktivně využíváte k NÁKUPU zboží, věcí, služeb?

  • odpověď aukro.cz:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonbon, lízátko nebo jiná drobná cukrovinka na otázku 3. Pokud na ulici v rámci reklamní kampaně dostanete upomínkový reklamní předmět - který z následujících by byl pro vás milý a nechali byste si ho? (představte si situaci, kdy propagovanou firmu/značku neznáte)

8. Představte si, že jako kreativní člověk vyrobíte například bižuterii, přívěsek nebo jiný předmět či vynález a chcete ho efektivně prodávat. Který JEDEN portál myslíte, že je pro Vás nejvhodnější?

  • odpověď fler.cz:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi fler.cz=1 na otázku 10. Prosím, seřaďte tyto prodejní portály podle toho, jak dobře myslíte, že Vám mohou pomoci prosdit a prezentovat Váš výrobek tak, aby zaujal co nejvíce zákazníků
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi fler.cz na otázku 6. Které z těchto již zmíněných portálů aktivně využíváte k NÁKUPU zboží, věcí, služeb?

10. Prosím, seřaďte tyto prodejní portály podle toho, jak dobře myslíte, že Vám mohou pomoci prosdit a prezentovat Váš výrobek tak, aby zaujal co nejvíce zákazníků

  • odpověď ikup.cz=5:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi fler.cz=3 na otázku 10. Prosím, seřaďte tyto prodejní portály podle toho, jak dobře myslíte, že Vám mohou pomoci prosdit a prezentovat Váš výrobek tak, aby zaujal co nejvíce zákazníků

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Pokud na ulici v rámci reklamní kampaně dostanete upomínkový reklamní předmět - který z následujících by byl pro vás milý a nechali byste si ho? (představte si situaci, kdy propagovanou firmu/značku neznáte)

5. Které z těchto internetových portálů znáte? (= víte, co se na nich nachází)

6. Které z těchto již zmíněných portálů aktivně využíváte k NÁKUPU zboží, věcí, služeb?

7. Které z těchto aktivně využíváte k PRODEJI zboží, věcí, služeb?

8. Představte si, že jako kreativní člověk vyrobíte například bižuterii, přívěsek nebo jiný předmět či vynález a chcete ho efektivně prodávat. Který JEDEN portál myslíte, že je pro Vás nejvhodnější?

10. Prosím, seřaďte tyto prodejní portály podle toho, jak dobře myslíte, že Vám mohou pomoci prosdit a prezentovat Váš výrobek tak, aby zaujal co nejvíce zákazníků

11. Na něterých inzertních serverech jako například Bazos.cz, Sbazar.cz, apod., se inzeráty vkládají zdarma, jiné, například Ikup.cz nebo Aukro, mají systém provizí z prodeje a poplatků za vložení a provizi z prodeje Vašich výrobků. Souhlasíte, že placené servery typu Aukro nebo Ikup jsou ale přesto pro Vás výhodnější jako prodávajícícho?

12. Pokud byste chtěli prodat Vašeho výrobku co nejvíce, byli byste za jeho propagaci ochotni zaplatit?

13. Pokud byste v konkrétním případě usoudili, že je pro Vás prodejní portál schopen najít dostatek zákazníků, ale jeho služby by nebyly zdarma, jaký způsob platby byste preferovali? Prosím, seřaďte možnosti od 1 do 4 od té pro vás nejvýhodnější po nejméně výhodnou:

14. Poslední otázka jen na odlehčení. V internetové soutěži můžete vyhrát zájezd do Egypta nebo jiný velmi hodnotný dárek, ale podmínkou účasti v soutěži je BEZPLATNÁ registrace na stránkách, které jste doposud neznali. Zůčastníte se této soutěže?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Pokud na ulici v rámci reklamní kampaně dostanete upomínkový reklamní předmět - který z následujících by byl pro vás milý a nechali byste si ho? (představte si situaci, kdy propagovanou firmu/značku neznáte)

5. Které z těchto internetových portálů znáte? (= víte, co se na nich nachází)

6. Které z těchto již zmíněných portálů aktivně využíváte k NÁKUPU zboží, věcí, služeb?

7. Které z těchto aktivně využíváte k PRODEJI zboží, věcí, služeb?

8. Představte si, že jako kreativní člověk vyrobíte například bižuterii, přívěsek nebo jiný předmět či vynález a chcete ho efektivně prodávat. Který JEDEN portál myslíte, že je pro Vás nejvhodnější?

10. Prosím, seřaďte tyto prodejní portály podle toho, jak dobře myslíte, že Vám mohou pomoci prosdit a prezentovat Váš výrobek tak, aby zaujal co nejvíce zákazníků

11. Na něterých inzertních serverech jako například Bazos.cz, Sbazar.cz, apod., se inzeráty vkládají zdarma, jiné, například Ikup.cz nebo Aukro, mají systém provizí z prodeje a poplatků za vložení a provizi z prodeje Vašich výrobků. Souhlasíte, že placené servery typu Aukro nebo Ikup jsou ale přesto pro Vás výhodnější jako prodávajícícho?

12. Pokud byste chtěli prodat Vašeho výrobku co nejvíce, byli byste za jeho propagaci ochotni zaplatit?

13. Pokud byste v konkrétním případě usoudili, že je pro Vás prodejní portál schopen najít dostatek zákazníků, ale jeho služby by nebyly zdarma, jaký způsob platby byste preferovali? Prosím, seřaďte možnosti od 1 do 4 od té pro vás nejvýhodnější po nejméně výhodnou:

14. Poslední otázka jen na odlehčení. V internetové soutěži můžete vyhrát zájezd do Egypta nebo jiný velmi hodnotný dárek, ale podmínkou účasti v soutěži je BEZPLATNÁ registrace na stránkách, které jste doposud neznali. Zůčastníte se této soutěže?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kutička, M.Nakupování a prodej přes internet (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupovani-a-prodej-na-netu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.