Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování a reklama
Nakupování a reklama
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Ježková |
---|---|
Šetření: | 18. 10. 2019 - 24. 10. 2019 |
Počet respondentů: | 56 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.3 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:38 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník slouží jako podklad pro bakalářskou práci s tématem srovnávací reklama.
Děkuji za jeho vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-30 | 31 | 55,36 % | 55,36 % |
31-50 | 21 | 37,5 % | 37,5 % |
51-99 | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
2. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 37 | 66,07 % | 66,07 % |
Muž | 19 | 33,93 % | 33,93 % |
3. Jak často sledujete televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5x a vícekrát týdně | 24 | 42,86 % | 42,86 % |
1x – 4x týdně | 16 | 28,57 % | 28,57 % |
Méně | 12 | 21,43 % | 21,43 % |
2x měsíčně | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
4. Jak často používáte sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5x a víckrát týdně | 42 | 75 % | 75 % |
Méně | 8 | 14,29 % | 14,29 % |
1x – 4x týdně | 5 | 8,93 % | 8,93 % |
2x měsíčně | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
5. Máte na počítači blokované reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 27 | 48,21 % | 48,21 % |
Ne | 26 | 46,43 % | 46,43 % |
Nevím | 3 | 5,36 % | 5,36 % |
6. Jak často chodíte nakupovat potraviny či jiné produkty pro domácnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x – 4x týdně | 38 | 67,86 % | 67,86 % |
5x a víckrát týdně | 12 | 21,43 % | 21,43 % |
2x měsíčně | 6 | 10,71 % | 10,71 % |
7. Pokud chcete vyzkoušet nový produkt (například arašídové máslo), jaký zvolíte postup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zkusíte ten, který se prodává ve vašem oblíbeném obchodě, a pokud vám vyhovuje, jiný již nezkoušíte | 29 | 51,79 % | 51,79 % |
Hledáte výsledky testování | 11 | 19,64 % | 19,64 % |
Zkoušíte sami více produktů a srovnáváte jejich kvalitu | 11 | 19,64 % | 19,64 % |
podle výrobce | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
nedůvěřuji novinkám - kupuji osvědčené produkty | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
podle svého uvážení | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
vezmu co je v obchodě kde zrovna jsem | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
Zkusíte produkt, který znáte z reklamy | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
8. Srovnáváte ceny z více obchodů při nákupu potravin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nakupuji pouze ve svém oblíbeném obchodě, akce nesleduji | 24 | 42,86 % | 42,86 % |
Nakupuji pouze ve svém oblíbeném obchodě, ale především akční zboží | 18 | 32,14 % | 32,14 % |
Sleduji akce na svém telefonu či počítači | 9 | 16,07 % | 16,07 % |
Sleduji všechny papírové letáky | 5 | 8,93 % | 8,93 % |
9. Byli byste za základě reklamy ochotni změnit vaši oblíbenou značku? Zaškrtněte, pokud ano:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žádná z uvedených možností | 35 | 62,5 % | 62,5 % |
Šampon na vlasy | 11 | 19,64 % | 19,64 % |
Prací prášek | 10 | 17,86 % | 17,86 % |
Těstoviny | 10 | 17,86 % | 17,86 % |
Mouka | 10 | 17,86 % | 17,86 % |
Počítač | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
Telefon | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
10. Při výběru mléka v obchodě se zaměřujete nejvíce na:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vlastní zkušenost | 37 | 66,07 % | 66,07 % |
Nejnižší cenu | 12 | 21,43 % | 21,43 % |
nekupuji mléko | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
mléko nekupuji, protože jej zdravotně nesnáším ( mám z něj zácpu ) | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
Beru první, co vidím. Je to mléko. | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
Koupím čerstvé, jinak neřeším výrobce | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
nakupuji v mlekomatu | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
kvalitu | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
11. Máte-li jakýkoli komentář, prosím nebojte se ho zde napsat:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
???
.
.
Ano, byla bych ochotná změnit svou oblíbenou značku - pokud by mne má současná oblíbená značka obtěžovala reklamou, začala bych jí cíleně bojkotovat a nakupovat jinou. Z tohoto důvodu schválně nenakupuji v některých e-shopech (Alza) nebo některé výrobky (Vodňanské kuře, toaletní papír Harmasan) a raději dám přednost jiné dražší značce, která mne neobtěžuje.
c
kupuji to, co zrovna potřebuju, většinou mám víc oblíbených značek, tak pak kupuju buď tu, co je zrovna ve slevě, nebo kterou zrovna mají
nakupuji jen v některých obchodech a jinde jen výjmečně, ale letáky sleduji téměř u všech prodejců potravin
Ne
nemám
nepodléhám reklamě
Nic
no comment
Ptáte-li se na komentáře, neměla by být otázka povinná - žádný nemám.
řekla bych, že je rozdíl mezi reklamou a akčním letákem, otázky se mi zdají smíchané
snažím se kupovat POTRAVINY, ne OTRAVINY (rozuměj chem. sračky), není to úplně snadné, ale dá se. Tzn. kupovat zejména zákl. potraviny a přichutit si je další základní potravinou.
Televizi ani reklamy nesleduji.
zajímavý dotazník, škoa, že není rozpracován detailněji
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.