Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Tento krátký dotazník poslouží k vytvoření bakalářské práce. Dotazník je anonymní a velmi jednoduchý. Předem děkuji za vyplnění :)
Odpovědi respondentů
1. Uveďte prosím, který typ obchodu preferujete pro nákup elektroniky.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
e-shop
62
62 %
62 %
kamenný obchod
38
38 %
38 %
2. Odpovězte prosím, který styl nákupu elektroniky je Vám nejbližší
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
získání informací i nákup provádím v elektronickém obchodě
46
46 %
46 %
získání informací v e-shopu, nákup v kamenném obchodě
28
28 %
28 %
získání informací v kamenném obchodě, nákup v e-shopu
16
16 %
16 %
získání informací i nákup provádím v kamenném obchodě
10
10 %
10 %
3. Pokud byste si měl/a koupit elektroniku v kamenném obchodě, označte prosím jeden z uvedených, který preferujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Datart
43
43 %
43 %
Elektroword
38
38 %
38 %
Okay
19
19 %
19 %
4. Pokud byste si měl/a koupit elektroniku v elektronickém obchodě, označte prosím jeden z uvedených, který preferujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Alza
62
62 %
62 %
Datart
17
17 %
17 %
Elektroword
12
12 %
12 %
Okay
9
9 %
9 %
5. Ohodnoťte jednotlivé charakteristiky při internetovém nakupování (1-nejlepší, 5-nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena zboží
1.58
0.464
Kvalita zboží
1.98
0.74
Dostupnost informací
1.83
0.801
Rychlost nákupu
1.96
0.958
Šířka sortimentu
1.67
0.821
Dostupnost zboží
2.23
0.857
Výběr výrobků v akcích a slevách
2.17
0.821
Přehlednost prostředí obchodu
2.16
0.934
Dobrá nabídka sezónního zboží
2.34
1.044
Způsob placení
2.09
1.162
6. Ohodnoťte jednotlivé charakteristiky při nakupování v kamenném obchodě (1-nejlepší, 5-nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena zboží
2.88
0.966
Kvalita zboží
1.95
0.628
Dostupnost informací
2.44
1.006
Rychlost nákupu
1.84
0.874
Šířka sortimentu
2.78
0.972
Dostupnost zboží
2.46
0.768
Výběr výrobků v akcích a slevác
2.25
0.748
Přehlednost prostředí obchodu
2.18
0.808
Dobrá nabídka sezónního zboží
2.31
0.794
Způsob placení
1.57
0.745
7. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
57
57 %
57 %
muž
43
43 %
43 %
8. Zařaďte se prosím do určité věkové katerogie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
16-24
56
56 %
56 %
25-34
23
23 %
23 %
35-44
9
9 %
9 %
45-54
7
7 %
7 %
55-64
3
3 %
3 %
65 a víc
2
2 %
2 %
9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SŠ s maturitou
46
46 %
46 %
VŠ
37
37 %
37 %
VOŠ
12
12 %
12 %
SŠ bez maturity
5
5 %
5 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Uveďte prosím, který typ obchodu preferujete pro nákup elektroniky.
odpověď e-shop:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi získání informací v kamenném obchodě, nákup v e-shopu na otázku 2. Odpovězte prosím, který styl nákupu elektroniky je Vám nejbližší
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi získání informací i nákup provádím v elektronickém obchodě na otázku 2. Odpovězte prosím, který styl nákupu elektroniky je Vám nejbližší
odpověď kamenný obchod:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi získání informací i nákup provádím v kamenném obchodě na otázku 2. Odpovězte prosím, který styl nákupu elektroniky je Vám nejbližší
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena zboží=3 na otázku 5. Ohodnoťte jednotlivé charakteristiky při internetovém nakupování (1-nejlepší, 5-nejhorší)
3. Pokud byste si měl/a koupit elektroniku v kamenném obchodě, označte prosím jeden z uvedených, který preferujete
odpověď Elektroword:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektroword na otázku 4. Pokud byste si měl/a koupit elektroniku v elektronickém obchodě, označte prosím jeden z uvedených, který preferujete
7. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi VOŠ na otázku 9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Uveďte prosím, který typ obchodu preferujete pro nákup elektroniky.
2. Odpovězte prosím, který styl nákupu elektroniky je Vám nejbližší
3. Pokud byste si měl/a koupit elektroniku v kamenném obchodě, označte prosím jeden z uvedených, který preferujete
4. Pokud byste si měl/a koupit elektroniku v elektronickém obchodě, označte prosím jeden z uvedených, který preferujete
5. Ohodnoťte jednotlivé charakteristiky při internetovém nakupování (1-nejlepší, 5-nejhorší)
6. Ohodnoťte jednotlivé charakteristiky při nakupování v kamenném obchodě (1-nejlepší, 5-nejhorší)
7. Jaké je Vaše pohlaví?
8. Zařaďte se prosím do určité věkové katerogie
9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Uveďte prosím, který typ obchodu preferujete pro nákup elektroniky.
2. Odpovězte prosím, který styl nákupu elektroniky je Vám nejbližší
3. Pokud byste si měl/a koupit elektroniku v kamenném obchodě, označte prosím jeden z uvedených, který preferujete
4. Pokud byste si měl/a koupit elektroniku v elektronickém obchodě, označte prosím jeden z uvedených, který preferujete
5. Ohodnoťte jednotlivé charakteristiky při internetovém nakupování (1-nejlepší, 5-nejhorší)
6. Ohodnoťte jednotlivé charakteristiky při nakupování v kamenném obchodě (1-nejlepší, 5-nejhorší)
7. Jaké je Vaše pohlaví?
8. Zařaďte se prosím do určité věkové katerogie
9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.