Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > nakupování kávy

nakupování kávy

Dilemata všedního dne
Život přináší dilemata. Jak se zachováte?

(veřejné výsledky 25. června 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Kovalovská
Šetření:06. 02. 2016 - 20. 02. 2016
Počet respondentů:222
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku , který bude sloužit ke zjištění chování spotřebitelů při nákupu kávy v ČR. Je určen pro konzumenty kávy. Časová náročnost nepřekročí 5 minut.

Děkuji za ochotu a čas věnovaný vyplnění dotazníku.

Martina Kovalovská

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často konzumujete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3x denně10849,09 %48,65 %  
1x denně5625,45 %25,23 %  
1 - 2x týdně3515,91 %15,77 %  
4x a více denně167,27 %7,21 %  
3-6 x týdně52,27 %2,25 %  

Graf

2. Kde kávu nejčastěji pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma9141,36 %40,99 %  
v práci7433,64 %33,33 %  
kdekoliv, na místě nezáleží3616,36 %16,22 %  
v kavárně156,82 %6,76 %  
na návštěvě31,36 %1,35 %  
ve specializované prodejně spolupracující s pražírnou10,45 %0,45 %  

Graf

3. Kde kávu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v supermarketu nebo hypermarketu13862,73 %62,16 %  
ve specializované prodejně spolupracující s pražírnou3114,09 %13,96 %  
v diskontních prodejnách135,91 %5,86 %  
v kavárně104,55 %4,5 %  
jinde83,64 %3,6 %  
na internetu83,64 %3,6 %  
tam, kde mají mou značku10,45 %0,45 %  
někdy v supermarketu, někdy přímo v obchodě pro kávu10,45 %0,45 %  
Market i specializovane prodejny10,45 %0,45 %  
přes internet ze specializované prodejny10,45 %0,45 %  
v kavárně, v supermarketu, ve specializované prodejně10,45 %0,45 %  
střídavě hypermarket a spec.prodejna10,45 %0,45 %  
všude možně10,45 %0,45 %  
Nespresso firemní prodejna10,45 %0,45 %  
nekupuji kávu, piju ji v práci10,45 %0,45 %  
bioobchod10,45 %0,45 %  
různě10,45 %0,45 %  
nespresso10,45 %0,45 %  

Graf

4. Jakou značku kávy nakupujete? Uveďte maximálně 3 možnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nescafé Gold Crema, Gold5826,36 %26,13 %  
Jacobs Velvet5123,18 %22,97 %  
Nescafé espresso3315 %14,86 %  
Lavazza3013,64 %13,51 %  
Nespreso Nescafé – kapsle2812,73 %12,61 %  
Jinou2812,73 %12,61 %  
Tchibo mletá káva2210 %9,91 %  
Jihlavanka mletá káva2210 %9,91 %  
Douwe Egberts198,64 %8,56 %  
Illi198,64 %8,56 %  
Jacobs espresso115 %4,95 %  
Tchibo instantní104,55 %4,5 %  
Carte Noire104,55 %4,5 %  
Tchibo kapsle62,73 %2,7 %  
Jacobs Kronung31,36 %1,35 %  
Dadák20,91 %0,9 %  
Nescafé DOlce Gusto20,91 %0,9 %  
Davidoff20,91 %0,9 %  
Frolikova kava20,91 %0,9 %  
Oxalis20,91 %0,9 %  
Dolce Gusto20,91 %0,9 %  
Dolce Gusto kapsle20,91 %0,9 %  
kávy z malých pražíren10,45 %0,45 %  
Bellarom10,45 %0,45 %  
Dolce Gusto - kapsle10,45 %0,45 %  
Trung Nguyen #1, #2 a House blend10,45 %0,45 %  
bez kofeinu10,45 %0,45 %  
Bazzara10,45 %0,45 %  
Mamacoffe, Kodo10,45 %0,45 %  
druhák10,45 %0,45 %  
meinl, dalmayr z německa/rakouska10,45 %0,45 %  
Nescafé Classic 3v110,45 %0,45 %  
kvalitní a celá zrna10,45 %0,45 %  
Doubleshot, Jacobs Kronung, Davidoff10,45 %0,45 %  
double shot10,45 %0,45 %  
Brazilskou.10,45 %0,45 %  
Specialni kavy (Oxalis)10,45 %0,45 %  
tchibo zrnkova10,45 %0,45 %  
Izzo, Vergnano, Hausbrandt10,45 %0,45 %  
Segafredo, neznačkovou10,45 %0,45 %  
jakobs10,45 %0,45 %  
Trolík10,45 %0,45 %  
Nespresso kapsle10,45 %0,45 %  
Lamborghini10,45 %0,45 %  
Segafredo10,45 %0,45 %  
tassimo10,45 %0,45 %  
Marks Spencer10,45 %0,45 %  
Tesco Finest10,45 %0,45 %  
Caro, Špaldová kava10,45 %0,45 %  
ze soukromé pražírny Double shot a Cofee source10,45 %0,45 %  
PIAZZA DORO ESTREMO10,45 %0,45 %  
Marks and Spencer, Mamma Coffee, Coffee Source10,45 %0,45 %  
Jihlavanka zrnková10,45 %0,45 %  
Mezzo10,45 %0,45 %  
Jacobs kapsle10,45 %0,45 %  
jen z pražírny10,45 %0,45 %  
mama coffee10,45 %0,45 %  
Jacobs Kronung Millicano 10,45 %0,45 %  
tchibo zrnka a doubleshot10,45 %0,45 %  
lucaffe10,45 %0,45 %  
po každé zkusím v pražírně jinou kávu z různých zemí světa10,45 %0,45 %  
strmilovská káva10,45 %0,45 %  

Graf

5. Jaký druh kávy nejraději pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
espresso6630 %29,73 %  
instantní4821,82 %21,62 %  
mletou zrnkovou zalitou vodou(tureckou kávu)2913,18 %13,06 %  
latte2611,82 %11,71 %  
cappuccino219,55 %9,46 %  
v kapslích115 %4,95 %  
jinou62,73 %2,7 %  
filtrovanou20,91 %0,9 %  
bosenskou připravovanou v džezvě 10,45 %0,45 %  
instantní a latte10,45 %0,45 %  
z mocca konvice, přípdně překapanou přes phin10,45 %0,45 %  
z french pressu nebo moka konvičky10,45 %0,45 %  
z dzezvy10,45 %0,45 %  
jak kdy, záleží, zda jsem v kavárně nebo doma a na jakou kávu mám chuť10,45 %0,45 %  
Překapávanou, moka, frenchpress 10,45 %0,45 %  
překapávaná10,45 %0,45 %  
lungo10,45 %0,45 %  
flat white10,45 %0,45 %  
tureckou kávu z džezvy10,45 %0,45 %  

Graf

6. Kolik utratíte v průměru za nákup kávy měsíčně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 - 250,- Kč8438,18 %37,84 %  
do 100,- Kč6127,73 %27,48 %  
251 - 400,- Kč5324,09 %23,87 %  
401 - 800,- Kč188,18 %8,11 %  
více41,82 %1,8 %  

Graf

7. Máte ve Vaší domácnosti kávovar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11050 %49,55 %  
ano10949,55 %49,1 %  
ne, ale chystám se si ho koupit10,45 %0,45 %  

Graf

8. Jaký kávovar máte doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kapslový5525,7 %24,77 %  
žádný3315,42 %14,86 %  
Pákový2712,62 %12,16 %  
nemam219,81 %9,46 %  
Automatický146,54 %6,31 %  
Filtrový115,14 %4,95 %  
nemáme104,67 %4,5 %  
zádný41,87 %1,8 %  
nemám kávovar41,87 %1,8 %  
French Press 20,93 %0,9 %  
NE20,93 %0,9 %  
kafetiera10,47 %0,45 %  
---10,47 %0,45 %  
Zatím nemám vůbec žádný.10,47 %0,45 %  
Žárný10,47 %0,45 %  
french press, moka konvičku10,47 %0,45 %  
nevim10,47 %0,45 %  
nemám!10,47 %0,45 %  
nevlastním kávovar10,47 %0,45 %  
Žádný.10,47 %0,45 %  
Nic10,47 %0,45 %  
-10,47 %0,45 %  
moka konvička10,47 %0,45 %  
NE!10,47 %0,45 %  
Moka konev10,47 %0,45 %  
Překapávač 10,47 %0,45 %  
...10,47 %0,45 %  
na zrnkovou kávu10,47 %0,45 %  
nemam kavovar, nemam10,47 %0,45 %  
moka kávovar, frenchpress10,47 %0,45 %  
zadny, jen konvici10,47 %0,45 %  
Frenchpres10,47 %0,45 %  
moka konvici10,47 %0,45 %  
Nemám doma kávovar10,47 %0,45 %  
Kapsle a filtr10,47 %0,45 %  
chybně vypracovaný dotazník - viz 7: žádný10,47 %0,45 %  
nemáme kávovar10,47 %0,45 %  
frenchpress10,47 %0,45 %  
mokka konvička10,47 %0,45 %  
viz předchozí otázka = žádný10,47 %0,45 %  
žádný doma nemáme10,47 %0,45 %  
moca konvička10,47 %0,45 %  

Graf

9. Podle čeho se rozhodujete, jakou kávu koupíte? Označte v rozmezí 1-5 bodů, (1 bod znamená nejméně, 5 bodů nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.9821.263
Kvalita3.9091.464
Chuť4.151.628
Značka3.1051.348
Reklama1.8911.47
Dostupnost3.0951.441
Doporučení od přátel2.7591.356
Balení velikost2.8551.388
Prodej v akci3.151.928

Graf

10. Kupujete stále stejnou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano16273,64 %72,97 %  
spíše ne2611,82 %11,71 %  
rozhodně ano198,64 %8,56 %  
rozhodně ne94,09 %4,05 %  
je mi to jedno, podle toho, která značka je v akci41,82 %1,8 %  

Graf

11. Dáváte přednost kvalitě před cenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíš ano9844,55 %44,14 %  
Rozhodně ano8538,64 %38,29 %  
Spíš ne2812,73 %12,61 %  
Rozhodně ne94,09 %4,05 %  

Graf

12. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16373,42 %73,42 %  
Muž5926,58 %26,58 %  

Graf

13. Kolik členů má Vaše domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žiji s manželem/kou, přítelem/kyní8437,84 %37,84 %  
Domácnost s dětmi7734,68 %34,68 %  
Žiji s rodiči4018,02 %18,02 %  
Jednoho - žiji sám/a219,46 %9,46 %  

Graf

14. Jaký je Váš čistý příjem domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21.001 – 30.000,- Kč4419,82 %19,82 %  
30.001 – 40.000,- Kč4319,37 %19,37 %  
40.001 – 55.000,- Kč4118,47 %18,47 %  
15.001 – 21.000,- Kč3314,86 %14,86 %  
55.001 – 80.000,- Kč2913,06 %13,06 %  
Více než 80.001,- Kč125,41 %5,41 %  
Do 9.000,- Kč114,95 %4,95 %  
9.001-15.000,- Kč94,05 %4,05 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské vzdělání11451,35 %51,35 %  
SŠ + SOŠ s maturitou8739,19 %39,19 %  
Vyučen/a125,41 %5,41 %  
Vyšší odborné vzdělání94,05 %4,05 %  

Graf

16. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4018,02 %18,02 %  
Zaměstnanec- technicko-hospodářský pracovník3515,77 %15,77 %  
Úředník/ce- státní zaměstnanec2812,61 %12,61 %  
OSVČ, podnikatel, živnostník2611,71 %11,71 %  
Jiné povolání177,66 %7,66 %  
Manager135,86 %5,86 %  
Na mateřské/rodičovské dovolené114,95 %4,95 %  
Důchodce104,5 %4,5 %  
Učitel94,05 %4,05 %  
Zaměstnanec - dělnická profese, manuálně pracující73,15 %3,15 %  
Lékař, sestra62,7 %2,7 %  
Nezaměstnaný41,8 %1,8 %  
administrativní pracovník10,45 %0,45 %  
invalidní důchodce10,45 %0,45 %  
Pracuji ve vědě10,45 %0,45 %  
servisní dispečer - kancelář10,45 %0,45 %  
mateřská dovolená10,45 %0,45 %  
kuchař10,45 %0,45 %  
prodejce10,45 %0,45 %  
bankéř10,45 %0,45 %  
HR konzultantka10,45 %0,45 %  
administrativní pracovnice - fakturantka10,45 %0,45 %  
Administrativa10,45 %0,45 %  
LABORANT10,45 %0,45 %  
Ucetni10,45 %0,45 %  
student a OSVČ zároveň10,45 %0,45 %  
territory manager10,45 %0,45 %  
učím děti doma - domácí škola10,45 %0,45 %  

Graf

17. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let5223,42 %23,42 %  
26 - 32 let5122,97 %22,97 %  
33-40 let4018,02 %18,02 %  
41-50 let3515,77 %15,77 %  
51 - 60 let2712,16 %12,16 %  
61 - 70 let94,05 %4,05 %  
do 20 let73,15 %3,15 %  
vyšší věk10,45 %0,45 %  

Graf

18. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15569,82 %69,82 %  
Muž6730,18 %30,18 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kde kávu nejčastěji pijete?

  • odpověď doma:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 16. Jaké je Vaše povolání?

7. Máte ve Vaší domácnosti kávovar?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kapslích na otázku 5. Jaký druh kávy nejraději pijete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filtrový na otázku 8. Jaký kávovar máte doma?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pákový na otázku 8. Jaký kávovar máte doma?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Automatický na otázku 8. Jaký kávovar máte doma?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemam na otázku 8. Jaký kávovar máte doma?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 8. Jaký kávovar máte doma?

9. Podle čeho se rozhodujete, jakou kávu koupíte? Označte v rozmezí 1-5 bodů, (1 bod znamená nejméně, 5 bodů nejvíce)

  • odpověď Chuť=1:
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 9. Podle čeho se rozhodujete, jakou kávu koupíte? Označte v rozmezí 1-5 bodů, (1 bod znamená nejméně, 5 bodů nejvíce)
  • odpověď Chuť=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=5 na otázku 9. Podle čeho se rozhodujete, jakou kávu koupíte? Označte v rozmezí 1-5 bodů, (1 bod znamená nejméně, 5 bodů nejvíce)

13. Kolik členů má Vaše domácnost?

  • odpověď Domácnost s dětmi:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské/rodičovské dovolené na otázku 16. Jaké je Vaše povolání?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Vysokoškolské vzdělání:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kapslích na otázku 5. Jaký druh kávy nejraději pijete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často konzumujete kávu?

2. Kde kávu nejčastěji pijete?

3. Kde kávu nakupujete?

4. Jakou značku kávy nakupujete? Uveďte maximálně 3 možnosti

5. Jaký druh kávy nejraději pijete?

6. Kolik utratíte v průměru za nákup kávy měsíčně?

7. Máte ve Vaší domácnosti kávovar?

8. Jaký kávovar máte doma?

9. Podle čeho se rozhodujete, jakou kávu koupíte? Označte v rozmezí 1-5 bodů, (1 bod znamená nejméně, 5 bodů nejvíce)

10. Kupujete stále stejnou značku?

11. Dáváte přednost kvalitě před cenou?

12. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje?

13. Kolik členů má Vaše domácnost?

14. Jaký je Váš čistý příjem domácnosti?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Jaké je Vaše povolání?

17. Váš věk?

18. Vaše pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často konzumujete kávu?

2. Kde kávu nejčastěji pijete?

3. Kde kávu nakupujete?

4. Jakou značku kávy nakupujete? Uveďte maximálně 3 možnosti

5. Jaký druh kávy nejraději pijete?

6. Kolik utratíte v průměru za nákup kávy měsíčně?

7. Máte ve Vaší domácnosti kávovar?

8. Jaký kávovar máte doma?

9. Podle čeho se rozhodujete, jakou kávu koupíte? Označte v rozmezí 1-5 bodů, (1 bod znamená nejméně, 5 bodů nejvíce)

10. Kupujete stále stejnou značku?

11. Dáváte přednost kvalitě před cenou?

12. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje?

13. Kolik členů má Vaše domácnost?

14. Jaký je Váš čistý příjem domácnosti?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Jaké je Vaše povolání?

17. Váš věk?

18. Vaše pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovalovská, M.nakupování kávy (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakupovani-kavy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.