Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování na internetu a efektivita reklamy
Nakupování na internetu a efektivita reklamy
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Klementová |
---|---|
Šetření: | 02. 12. 2011 - 07. 12. 2011 |
Počet respondentů: | 40 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený návštěvníku, tento dotazník má za úkol zjistit, jak jsme na tom v ČR s nakupováním na internetu a jak hodnotíme reklamní kampaně. V době před Vánocemi je právě na tento průzkum ta nejvhodnější chvíle.
Příjemné vyplňování...
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete na internetu více než v kamenných prodejnách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
ano, ale jen určitý druh zboží | 10 | 25 % | 25 % |
je to vyvážené | 8 | 20 % | 20 % |
ano | 7 | 17,5 % | 17,5 % |
2. Jaká kritéria jsou pro Vás při nákupu na internetu nejdůležutější? (Oznámkujte jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena produktu | 1.325 | 0.369 |
Termín dodání | 2.3 | 0.91 |
Výdej ve Vašem městě či okolí | 2.7 | 1.61 |
Obecná známost obchodu | 2.925 | 1.419 |
Reference od předchozích zákazníků | 2.15 | 0.978 |
Pěkná prezentace (design a přehlednost webu) | 2.725 | 1.399 |
Propracované reklamní kampaně | 3.675 | 1.069 |
Dobrá a jasná komunikace se zákazníkem | 1.675 | 0.669 |
3. V případě, že se Vaše objednávka opozdí, jakou dobu tolerujete od původní avízované?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 7 dnů | 15 | 39,47 % | 37,5 % |
do 4 dnů | 8 | 21,05 % | 20 % |
do 2 dnů | 8 | 21,05 % | 20 % |
do 10 dnů | 5 | 13,16 % | 12,5 % |
do 14 dnů | 1 | 2,63 % | 2,5 % |
do 21 dnů | 1 | 2,63 % | 2,5 % |
4. Pokud se Vaš objednávka opozdí nad tolerovanou dobu, nakoupíte příště u stejného obchodu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím, vždy záleží na situaci, jak si s tím obchod poradí a jak komunikuje se zákazníkem | 24 | 61,54 % | 60 % |
ne, vypovídá to o neprofesionalitě obchodu | 10 | 25,64 % | 25 % |
ano, může se jednat o výjimečný případ | 5 | 12,82 % | 12,5 % |
5. Co je pro Vás důvod k přechodu ke konkurenci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
změna podmínek dodání - jiná výsledná cena než je v objednávce | 33 | 82,5 % | 82,5 % |
špatná komunikace se zákazníkem | 27 | 67,5 % | 67,5 % |
nedodržení termínu dodávky | 8 | 20 % | 20 % |
jiný | 4 | 10 % | 10 % |
6. Pokud jste zvolili v předchozí otázce odpověď "jiný", zde prosím uveďte Váš důvod:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Aby se dalo mluvit o důvodech přechodu ke konkurenci, tak bych nejdřív musel vůči danému obchodu mít vytvořenu zákaznickou loajalitu. Což o to, já často nakupuji na těch samých obchodech, ale přesto před nákupem projdu ještě a konkurenci a pokud by se mi zdálo, že nabízí byť jen o fous lepší podmínky, tak už přelétávám.
Jiný zaslaný výrobek než jsem chtěla, jiná funkčnost výrobku, než bylo prezentováno, pokud šlo o lživé informace
Zboží je nekvalitní, neodpovídá popisu...
7. Kolik reklamních emailů týdně dostáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 3 | 13 | 32,5 % | 32,5 % |
více jak 10 | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
4 - 6 | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
7 - 10 | 7 | 17,5 % | 17,5 % |
žádný | 2 | 5 % | 5 % |
8. Vadí Vám tento způsob reklamy? Proč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vadí, protože jsem o to nikdy nežádal/a | 22 | 55 % | 55 % |
nevadí, mám vždy možnost se odhlásit od odebírání této reklamy | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
vadí, protože nevím, jak se odhlásit od odběru | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
9. Je pro Vás důležitý vzhled webových stránek a reklamních kampaní daného obchodu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 40 % | 40 % |
ne | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
nevím | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
10. Je pro Vás důležitá přehlednost webových stránek obchodu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 33 | 82,5 % | 82,5 % |
ne | 4 | 10 % | 10 % |
nevím | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
11. Dáváte přednost obchodu, který si pěstuje vztah se zákazníkem pomocí např. věrnostních programů, slevových poukázek a speciálních akcí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 55 % | 55 % |
ne | 11 | 27,5 % | 27,5 % |
nevím | 7 | 17,5 % | 17,5 % |
12. Myslíte si všeobecně, že je v ČR příliš moc internetové reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím, nevšímám si toho tolik | 17 | 42,5 % | 42,5 % |
ano, mělo by být méně reklamy, neboť obtěžuje | 13 | 32,5 % | 32,5 % |
ano, ale dá se to ještě tolerovat | 10 | 25 % | 25 % |
13. Kdo jste?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 29 | 72,5 % | 72,5 % |
muž | 11 | 27,5 % | 27,5 % |
14. Kolik Vám je let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 let | 25 | 62,5 % | 62,5 % |
25 - 40 let | 14 | 35 % | 35 % |
do 18 let | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.