Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > nakupování na internetu a reakce na reklamy

nakupování na internetu a reakce na reklamy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nicole Roubalová
Šetření:19. 12. 2013 - 26. 12. 2013
Počet respondentů:83
Počet otázek (max/průměr):36 / 28.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen pro ty osoby, které nakupují online. V největší míře nás zajímají uživatelé internetu nakupující oblečení a obuv v českých internetových obchodech. Cílem je zjisti, jak reagují na internetovou reklamu a co ovlivňuje jejich nákupní rozhodování. 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5768,67 %68,67 %  
muž2631,33 %31,33 %  

Graf

2. Kolik je vám let:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 244554,22 %54,22 %  
25 – 342327,71 %27,71 %  
45 – 5467,23 %7,23 %  
35 – 4467,23 %7,23 %  
15 a méně33,61 %3,61 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou4655,42 %55,42 %  
vysokoškolské2125,3 %25,3 %  
základní1315,66 %15,66 %  
střední bez maturity22,41 %2,41 %  
žádné11,2 %1,2 %  

Graf

4. Momentálně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem student4250,6 %50,6 %  
jsem zaměstnán/a2833,73 %33,73 %  
ani jedno1012,05 %12,05 %  
jsem pracující student33,61 %3,61 %  

Graf

5. Pokud patříte do kategorie pracujících, jaká je výše vašeho platu:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15.000,- a méně1842,86 %21,69 %  
16.000,- až 25.000,-1228,57 %14,46 %  
26.000,- až 35.000,-614,29 %7,23 %  
46.000,- a výše37,14 %3,61 %  
36.000,- až 45.000,-37,14 %3,61 %  

Graf

6. Kolik v průměru utratíte za nákupy na internetu ( ročně ):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5.000,- a více2530,12 %30,12 %  
okolo 5.000,-1012,05 %12,05 %  
okolo 4.000,-910,84 %10,84 %  
okolo 1.000,-89,64 %9,64 %  
okolo 3.000,-89,64 %9,64 %  
okolo 2.000,-78,43 %8,43 %  
okolo 500,-56,02 %6,02 %  
okolo 2.500,-56,02 %6,02 %  
okolo 1.500,-44,82 %4,82 %  
15.000,- a méně11,2 %1,2 %  
nic11,2 %1,2 %  

Graf

7. Máte děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6679,52 %79,52 %  
ano1720,48 %20,48 %  

Graf

8. Koupil/a jste někdy na internetu dětské oblečení či obuv?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6180,26 %73,49 %  
ano1519,74 %18,07 %  

Graf

9. Komu nakupujete více na internetu:

vyplňte pouze pokud máte děti

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sobě5594,83 %66,27 %  
dětem35,17 %3,61 %  

Graf

10. Pokud si můžete vybrat mezi zbožím ekologicky šetrným a tím normálním, které byste si vybral/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno4655,42 %55,42 %  
ekologicky šetrné zboží2631,33 %31,33 %  
normální zboží1113,25 %13,25 %  

Graf

11. Pokud jste si vybral/a ekologicky šetrné, byl/a byste ochoten/ochotna za něj zaplatit i 20 % z ceny navíc:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejspíš ne2641,27 %31,33 %  
nejspíš ano2031,75 %24,1 %  
určitě ne1523,81 %18,07 %  
určitě ano23,17 %2,41 %  

Graf

12. Stalo se Vám někdy, že by Vás odradila koupě nějakého zboží kvůli grafickému vzhledu stránek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5971,08 %71,08 %  
ne2327,71 %27,71 %  
nenakupuji online11,2 %1,2 %  

Graf

13. Jaká barva stránek je z Vašeho hlediska nejideálnější a nejpříjemnější pro internetový ochod s oblečením a obuví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bílá2125,3 %25,3 %  
světle modrá1922,89 %22,89 %  
béžová1720,48 %20,48 %  
světle zelená89,64 %9,64 %  
světle šedá67,23 %7,23 %  
světle růžová44,82 %4,82 %  
taková, která se mi líbí (hlavně ne růžová)11,2 %1,2 %  
nedokážu posoudit11,2 %1,2 %  
Možná to není ani tak o barvách, jako uspořádání..11,2 %1,2 %  
šedooranžová11,2 %1,2 %  
je mi to jedno11,2 %1,2 %  
je mi to asi jedno...11,2 %1,2 %  
na barvě nezáleží, web musí být přehledný11,2 %1,2 %  
nezáleží na tom11,2 %1,2 %  

Graf

14. Koupil/a jste někdy nějaké zboží díky internetové reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4453,01 %53,01 %  
ne3946,99 %46,99 %  

Graf

15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4173,21 %49,4 %  
ano1526,79 %18,07 %  

Graf

16. Stalo se vám někdy, že byste koupil/a zboží na internetu díky internetové reklamě, kterou jste viděl/a v předešlých dnech či měsících:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3654,55 %43,37 %  
ne3045,45 %36,14 %  

Graf

17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá)3780,43 %44,58 %  
e-mailová reklama1123,91 %13,25 %  
video reklama817,39 %9,64 %  
textová reklama715,22 %8,43 %  
Ne12,17 %1,2 %  

Graf

18. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké zboží a ono se Vám pak objevilo jako reklama:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4857,83 %57,83 %  
nevím2631,33 %31,33 %  
ne910,84 %10,84 %  

Graf

19. Pokud ano, stalo se Vám, že byste toto zboží koupil/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3968,42 %46,99 %  
ano1831,58 %21,69 %  

Graf

20. Koupil/a jste někdy díky reklamě na internetu nějaké oblečení ( módní doplňky ) či obuv:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4756,63 %56,63 %  
ano3643,37 %43,37 %  

Graf

21. Pokud ano, vrátil/a jste se někdy do internetového obchodu, kde jste jej koupil/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3475,56 %40,96 %  
ne1124,44 %13,25 %  

Graf

22. Pokud jste se vrátil/a do internetového obchodu, jak jste tento obchod znovu vyhledal/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zapamatoval/a jsem si jeho jméno2555,56 %30,12 %  
zaregistroval/a jsem se na stránkách obchodu a odsouhlasil/a, aby mi chodily informační e-maily1737,78 %20,48 %  
uložil/a jsem si ho do oblíbených1226,67 %14,46 %  
díky internetové reklamě, která mi jej připomněla24,44 %2,41 %  
Mám jen několik vyzkoušených e-shopů.12,22 %1,2 %  
podival jsrm se na puvodni email12,22 %1,2 %  
Nevratul12,22 %1,2 %  

Graf

23. Pokud jste někdy koupil/a oblečení či obuv díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá)2884,85 %33,73 %  
e-mailová reklama721,21 %8,43 %  
video reklama412,12 %4,82 %  
textová reklama26,06 %2,41 %  

Graf

24. V minulosti jste nakoupil/a oblečení a obuv především prostřednictvím:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledávacích motorů ( Google, Seznam )2965,91 %34,94 %  
s využitím srovnávačů cen ( Heureka.cz, Zboží.cz )1943,18 %22,89 %  
mého habituálního on-line obchodu ( bez vyhledávání )1022,73 %12,05 %  
čirou náhododou díky internetové reklamě36,82 %3,61 %  
díky emailu s upoutávkou na toto zboží24,55 %2,41 %  
reference od kolegy12,27 %1,2 %  

Graf

25. Stalo se Vám někdy, že byste koupil/a oblečení či obuv díky reklamě na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6780,72 %80,72 %  
ano1619,28 %19,28 %  

Graf

26. Koupil/a jste někdy nějaké oblečení či obuv díky reklamě umístěné ve vyhledávačích ( Google, atd..):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5971,08 %71,08 %  
ano2428,92 %28,92 %  

Graf

27. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké oblečení či obuv a následně se vám toto zboží objevilo jako reklama:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3744,58 %44,58 %  
nevím2530,12 %30,12 %  
ne2125,3 %25,3 %  

Graf

28. Pokud ano, přesvědčilo Vás to následně ke koupi?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3577,78 %42,17 %  
ano1022,22 %12,05 %  

Graf

29. Pokud jste nějaké oblečení či obuv koupil/a díky internetové reklamě ( kterékoliv ), o jaký typ zboží se jednalo:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obuv1753,13 %20,48 %  
tričko1650 %19,28 %  
módní doplněk1031,25 %12,05 %  
bundu, kabát928,13 %10,84 %  
Spodní prádlo, ponožky825 %9,64 %  
mikinu825 %9,64 %  
šaty618,75 %7,23 %  
svetr618,75 %7,23 %  
kalhoty412,5 %4,82 %  
kraťasy26,25 %2,41 %  
brýle13,13 %1,2 %  
kosmetika13,13 %1,2 %  
Ne13,13 %1,2 %  

Graf

30. Koupil/a jste díky reklamě:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značkové oblečení či obuv2787,1 %32,53 %  
Neznačkové oblečení či obuv412,9 %4,82 %  

Graf

31. Na internetu nakupujete nejvíce oblečení pro:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sebe4088,89 %48,19 %  
děti24,44 %2,41 %  
přítelkyni/přítele24,44 %2,41 %  
Nikihi12,22 %1,2 %  

Graf

32. Kdyby se Vám teď objevila reklama, že máte slevu na oblečení či obuv ve výši 30 % ( shodou okolností by se jednalo o typ oblečení, který jste vyhledával/a na internetu v předešlých dnech ), koupil/a byste jej:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejspíš ano4655,42 %55,42 %  
nejspíš ne2024,1 %24,1 %  
určitě ne1012,05 %12,05 %  
určitě ano78,43 %8,43 %  

Graf

33. Předpokládejme, že se Vám objeví reklama, který z těchto faktorů by Vás mohl přesvědčit o koupi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doprava zdarma3339,76 %39,76 %  
sleva3036,14 %36,14 %  
1+1 zdarma1922,89 %22,89 %  
dárek při koupi jakéhokoliv zboží11,2 %1,2 %  

Graf

34. Předpokládejme, že jste koupili v některém z internetových obchodů zboží ( oblečení či obuv ), předpokládejme také, že jste byl/a s tímto nákupem velmi spokojen/a. Byl/a byste ochoten/ochotna se na těchto stránkách zaregistrovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6274,7 %74,7 %  
ne2125,3 %25,3 %  

Graf

35. Pokud jste odpověděl/a ne, rozhodla byste se pro kladnou odpověď, kdyby jste za to ihned dostal/a slevový kupón ve výši 30 %:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejspíš ano1954,29 %22,89 %  
nejspíš ne720 %8,43 %  
určitě ano617,14 %7,23 %  
určitě ne38,57 %3,61 %  

Graf

36. Využil/a jste někdy slev či jiných výhod díky e-mailu, který vám internetový obchod poslal:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4857,83 %57,83 %  
ne3542,17 %42,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Momentálně:

  • odpověď jsem zaměstnán/a:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16.000,- až 25.000,- na otázku 5. Pokud patříte do kategorie pracujících, jaká je výše vašeho platu:

14. Koupil/a jste někdy nějaké zboží díky internetové reklamě?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá) na otázku 17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Stalo se vám někdy, že byste koupil/a zboží na internetu díky internetové reklamě, kterou jste viděl/a v předešlých dnech či měsících:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mailová reklama na otázku 17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

  • odpověď grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):

18. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké zboží a ono se Vám pak objevilo jako reklama:

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Pokud ano, stalo se Vám, že byste toto zboží koupil/a:

20. Koupil/a jste někdy díky reklamě na internetu nějaké oblečení ( módní doplňky ) či obuv:

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Pokud ano, vrátil/a jste se někdy do internetového obchodu, kde jste jej koupil/a:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá) na otázku 23. Pokud jste někdy koupil/a oblečení či obuv díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značkové oblečení či obuv na otázku 30. Koupil/a jste díky reklamě:

31. Na internetu nakupujete nejvíce oblečení pro:

  • odpověď sebe:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mého habituálního on-line obchodu ( bez vyhledávání ) na otázku 24. V minulosti jste nakoupil/a oblečení a obuv především prostřednictvím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tričko na otázku 29. Pokud jste nějaké oblečení či obuv koupil/a díky internetové reklamě ( kterékoliv ), o jaký typ zboží se jednalo:

32. Kdyby se Vám teď objevila reklama, že máte slevu na oblečení či obuv ve výši 30 % ( shodou okolností by se jednalo o typ oblečení, který jste vyhledával/a na internetu v předešlých dnech ), koupil/a byste jej:

  • odpověď nejspíš ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mailová reklama na otázku 17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

36. Využil/a jste někdy slev či jiných výhod díky e-mailu, který vám internetový obchod poslal:

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mailová reklama na otázku 17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Kolik je vám let:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Momentálně:

5. Pokud patříte do kategorie pracujících, jaká je výše vašeho platu:

6. Kolik v průměru utratíte za nákupy na internetu ( ročně ):

7. Máte děti?

8. Koupil/a jste někdy na internetu dětské oblečení či obuv?

9. Komu nakupujete více na internetu:

10. Pokud si můžete vybrat mezi zbožím ekologicky šetrným a tím normálním, které byste si vybral/a:

11. Pokud jste si vybral/a ekologicky šetrné, byl/a byste ochoten/ochotna za něj zaplatit i 20 % z ceny navíc:

12. Stalo se Vám někdy, že by Vás odradila koupě nějakého zboží kvůli grafickému vzhledu stránek:

13. Jaká barva stránek je z Vašeho hlediska nejideálnější a nejpříjemnější pro internetový ochod s oblečením a obuví:

14. Koupil/a jste někdy nějaké zboží díky internetové reklamě?

15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):

16. Stalo se vám někdy, že byste koupil/a zboží na internetu díky internetové reklamě, kterou jste viděl/a v předešlých dnech či měsících:

17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

18. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké zboží a ono se Vám pak objevilo jako reklama:

19. Pokud ano, stalo se Vám, že byste toto zboží koupil/a:

20. Koupil/a jste někdy díky reklamě na internetu nějaké oblečení ( módní doplňky ) či obuv:

21. Pokud ano, vrátil/a jste se někdy do internetového obchodu, kde jste jej koupil/a:

22. Pokud jste se vrátil/a do internetového obchodu, jak jste tento obchod znovu vyhledal/a:

23. Pokud jste někdy koupil/a oblečení či obuv díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

24. V minulosti jste nakoupil/a oblečení a obuv především prostřednictvím:

25. Stalo se Vám někdy, že byste koupil/a oblečení či obuv díky reklamě na Facebooku?

26. Koupil/a jste někdy nějaké oblečení či obuv díky reklamě umístěné ve vyhledávačích ( Google, atd..):

27. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké oblečení či obuv a následně se vám toto zboží objevilo jako reklama:

28. Pokud ano, přesvědčilo Vás to následně ke koupi?

29. Pokud jste nějaké oblečení či obuv koupil/a díky internetové reklamě ( kterékoliv ), o jaký typ zboží se jednalo:

30. Koupil/a jste díky reklamě:

31. Na internetu nakupujete nejvíce oblečení pro:

32. Kdyby se Vám teď objevila reklama, že máte slevu na oblečení či obuv ve výši 30 % ( shodou okolností by se jednalo o typ oblečení, který jste vyhledával/a na internetu v předešlých dnech ), koupil/a byste jej:

33. Předpokládejme, že se Vám objeví reklama, který z těchto faktorů by Vás mohl přesvědčit o koupi:

34. Předpokládejme, že jste koupili v některém z internetových obchodů zboží ( oblečení či obuv ), předpokládejme také, že jste byl/a s tímto nákupem velmi spokojen/a. Byl/a byste ochoten/ochotna se na těchto stránkách zaregistrovat?

35. Pokud jste odpověděl/a ne, rozhodla byste se pro kladnou odpověď, kdyby jste za to ihned dostal/a slevový kupón ve výši 30 %:

36. Využil/a jste někdy slev či jiných výhod díky e-mailu, který vám internetový obchod poslal:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Kolik je vám let:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Momentálně:

5. Pokud patříte do kategorie pracujících, jaká je výše vašeho platu:

6. Kolik v průměru utratíte za nákupy na internetu ( ročně ):

7. Máte děti?

8. Koupil/a jste někdy na internetu dětské oblečení či obuv?

9. Komu nakupujete více na internetu:

10. Pokud si můžete vybrat mezi zbožím ekologicky šetrným a tím normálním, které byste si vybral/a:

11. Pokud jste si vybral/a ekologicky šetrné, byl/a byste ochoten/ochotna za něj zaplatit i 20 % z ceny navíc:

12. Stalo se Vám někdy, že by Vás odradila koupě nějakého zboží kvůli grafickému vzhledu stránek:

13. Jaká barva stránek je z Vašeho hlediska nejideálnější a nejpříjemnější pro internetový ochod s oblečením a obuví:

14. Koupil/a jste někdy nějaké zboží díky internetové reklamě?

15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):

16. Stalo se vám někdy, že byste koupil/a zboží na internetu díky internetové reklamě, kterou jste viděl/a v předešlých dnech či měsících:

17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

18. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké zboží a ono se Vám pak objevilo jako reklama:

19. Pokud ano, stalo se Vám, že byste toto zboží koupil/a:

20. Koupil/a jste někdy díky reklamě na internetu nějaké oblečení ( módní doplňky ) či obuv:

21. Pokud ano, vrátil/a jste se někdy do internetového obchodu, kde jste jej koupil/a:

22. Pokud jste se vrátil/a do internetového obchodu, jak jste tento obchod znovu vyhledal/a:

23. Pokud jste někdy koupil/a oblečení či obuv díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:

24. V minulosti jste nakoupil/a oblečení a obuv především prostřednictvím:

25. Stalo se Vám někdy, že byste koupil/a oblečení či obuv díky reklamě na Facebooku?

26. Koupil/a jste někdy nějaké oblečení či obuv díky reklamě umístěné ve vyhledávačích ( Google, atd..):

27. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké oblečení či obuv a následně se vám toto zboží objevilo jako reklama:

28. Pokud ano, přesvědčilo Vás to následně ke koupi?

29. Pokud jste nějaké oblečení či obuv koupil/a díky internetové reklamě ( kterékoliv ), o jaký typ zboží se jednalo:

30. Koupil/a jste díky reklamě:

31. Na internetu nakupujete nejvíce oblečení pro:

32. Kdyby se Vám teď objevila reklama, že máte slevu na oblečení či obuv ve výši 30 % ( shodou okolností by se jednalo o typ oblečení, který jste vyhledával/a na internetu v předešlých dnech ), koupil/a byste jej:

33. Předpokládejme, že se Vám objeví reklama, který z těchto faktorů by Vás mohl přesvědčit o koupi:

34. Předpokládejme, že jste koupili v některém z internetových obchodů zboží ( oblečení či obuv ), předpokládejme také, že jste byl/a s tímto nákupem velmi spokojen/a. Byl/a byste ochoten/ochotna se na těchto stránkách zaregistrovat?

35. Pokud jste odpověděl/a ne, rozhodla byste se pro kladnou odpověď, kdyby jste za to ihned dostal/a slevový kupón ve výši 30 %:

36. Využil/a jste někdy slev či jiných výhod díky e-mailu, který vám internetový obchod poslal:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Roubalová, N.nakupování na internetu a reakce na reklamy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakupovani-na-internetu-a-re.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.