Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dotazník je určen pro ty osoby, které nakupují online. V největší míře nás zajímají uživatelé internetu nakupující oblečení a obuv v českých internetových obchodech. Cílem je zjisti, jak reagují na internetovou reklamu a co ovlivňuje jejich nákupní rozhodování.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
57
68,67 %
68,67 %
muž
26
31,33 %
31,33 %
2. Kolik je vám let:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
16 - 24
45
54,22 %
54,22 %
25 – 34
23
27,71 %
27,71 %
45 – 54
6
7,23 %
7,23 %
35 – 44
6
7,23 %
7,23 %
15 a méně
3
3,61 %
3,61 %
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou
46
55,42 %
55,42 %
vysokoškolské
21
25,3 %
25,3 %
základní
13
15,66 %
15,66 %
střední bez maturity
2
2,41 %
2,41 %
žádné
1
1,2 %
1,2 %
4. Momentálně:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jsem student
42
50,6 %
50,6 %
jsem zaměstnán/a
28
33,73 %
33,73 %
ani jedno
10
12,05 %
12,05 %
jsem pracující student
3
3,61 %
3,61 %
5. Pokud patříte do kategorie pracujících, jaká je výše vašeho platu:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15.000,- a méně
18
42,86 %
21,69 %
16.000,- až 25.000,-
12
28,57 %
14,46 %
26.000,- až 35.000,-
6
14,29 %
7,23 %
46.000,- a výše
3
7,14 %
3,61 %
36.000,- až 45.000,-
3
7,14 %
3,61 %
6. Kolik v průměru utratíte za nákupy na internetu ( ročně ):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5.000,- a více
25
30,12 %
30,12 %
okolo 5.000,-
10
12,05 %
12,05 %
okolo 4.000,-
9
10,84 %
10,84 %
okolo 1.000,-
8
9,64 %
9,64 %
okolo 3.000,-
8
9,64 %
9,64 %
okolo 2.000,-
7
8,43 %
8,43 %
okolo 500,-
5
6,02 %
6,02 %
okolo 2.500,-
5
6,02 %
6,02 %
okolo 1.500,-
4
4,82 %
4,82 %
15.000,- a méně
1
1,2 %
1,2 %
nic
1
1,2 %
1,2 %
7. Máte děti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
66
79,52 %
79,52 %
ano
17
20,48 %
20,48 %
8. Koupil/a jste někdy na internetu dětské oblečení či obuv?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
61
80,26 %
73,49 %
ano
15
19,74 %
18,07 %
9. Komu nakupujete více na internetu:
vyplňte pouze pokud máte děti
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sobě
55
94,83 %
66,27 %
dětem
3
5,17 %
3,61 %
10. Pokud si můžete vybrat mezi zbožím ekologicky šetrným a tím normálním, které byste si vybral/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je mi to jedno
46
55,42 %
55,42 %
ekologicky šetrné zboží
26
31,33 %
31,33 %
normální zboží
11
13,25 %
13,25 %
11. Pokud jste si vybral/a ekologicky šetrné, byl/a byste ochoten/ochotna za něj zaplatit i 20 % z ceny navíc:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nejspíš ne
26
41,27 %
31,33 %
nejspíš ano
20
31,75 %
24,1 %
určitě ne
15
23,81 %
18,07 %
určitě ano
2
3,17 %
2,41 %
12. Stalo se Vám někdy, že by Vás odradila koupě nějakého zboží kvůli grafickému vzhledu stránek:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
59
71,08 %
71,08 %
ne
23
27,71 %
27,71 %
nenakupuji online
1
1,2 %
1,2 %
13. Jaká barva stránek je z Vašeho hlediska nejideálnější a nejpříjemnější pro internetový ochod s oblečením a obuví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
bílá
21
25,3 %
25,3 %
světle modrá
19
22,89 %
22,89 %
béžová
17
20,48 %
20,48 %
světle zelená
8
9,64 %
9,64 %
světle šedá
6
7,23 %
7,23 %
světle růžová
4
4,82 %
4,82 %
taková, která se mi líbí (hlavně ne růžová)
1
1,2 %
1,2 %
nedokážu posoudit
1
1,2 %
1,2 %
Možná to není ani tak o barvách, jako uspořádání..
1
1,2 %
1,2 %
šedooranžová
1
1,2 %
1,2 %
je mi to jedno
1
1,2 %
1,2 %
je mi to asi jedno...
1
1,2 %
1,2 %
na barvě nezáleží, web musí být přehledný
1
1,2 %
1,2 %
nezáleží na tom
1
1,2 %
1,2 %
14. Koupil/a jste někdy nějaké zboží díky internetové reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
44
53,01 %
53,01 %
ne
39
46,99 %
46,99 %
15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
41
73,21 %
49,4 %
ano
15
26,79 %
18,07 %
16. Stalo se vám někdy, že byste koupil/a zboží na internetu díky internetové reklamě, kterou jste viděl/a v předešlých dnech či měsících:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
36
54,55 %
43,37 %
ne
30
45,45 %
36,14 %
17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá)
37
80,43 %
44,58 %
e-mailová reklama
11
23,91 %
13,25 %
video reklama
8
17,39 %
9,64 %
textová reklama
7
15,22 %
8,43 %
Ne
1
2,17 %
1,2 %
18. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké zboží a ono se Vám pak objevilo jako reklama:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
48
57,83 %
57,83 %
nevím
26
31,33 %
31,33 %
ne
9
10,84 %
10,84 %
19. Pokud ano, stalo se Vám, že byste toto zboží koupil/a:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
39
68,42 %
46,99 %
ano
18
31,58 %
21,69 %
20. Koupil/a jste někdy díky reklamě na internetu nějaké oblečení ( módní doplňky ) či obuv:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
47
56,63 %
56,63 %
ano
36
43,37 %
43,37 %
21. Pokud ano, vrátil/a jste se někdy do internetového obchodu, kde jste jej koupil/a:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
34
75,56 %
40,96 %
ne
11
24,44 %
13,25 %
22. Pokud jste se vrátil/a do internetového obchodu, jak jste tento obchod znovu vyhledal/a:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zapamatoval/a jsem si jeho jméno
25
55,56 %
30,12 %
zaregistroval/a jsem se na stránkách obchodu a odsouhlasil/a, aby mi chodily informační e-maily
17
37,78 %
20,48 %
uložil/a jsem si ho do oblíbených
12
26,67 %
14,46 %
díky internetové reklamě, která mi jej připomněla
2
4,44 %
2,41 %
Mám jen několik vyzkoušených e-shopů.
1
2,22 %
1,2 %
podival jsrm se na puvodni email
1
2,22 %
1,2 %
Nevratul
1
2,22 %
1,2 %
23. Pokud jste někdy koupil/a oblečení či obuv díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá)
28
84,85 %
33,73 %
e-mailová reklama
7
21,21 %
8,43 %
video reklama
4
12,12 %
4,82 %
textová reklama
2
6,06 %
2,41 %
24. V minulosti jste nakoupil/a oblečení a obuv především prostřednictvím:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyhledávacích motorů ( Google, Seznam )
29
65,91 %
34,94 %
s využitím srovnávačů cen ( Heureka.cz, Zboží.cz )
19
43,18 %
22,89 %
mého habituálního on-line obchodu ( bez vyhledávání )
10
22,73 %
12,05 %
čirou náhododou díky internetové reklamě
3
6,82 %
3,61 %
díky emailu s upoutávkou na toto zboží
2
4,55 %
2,41 %
reference od kolegy
1
2,27 %
1,2 %
25. Stalo se Vám někdy, že byste koupil/a oblečení či obuv díky reklamě na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
67
80,72 %
80,72 %
ano
16
19,28 %
19,28 %
26. Koupil/a jste někdy nějaké oblečení či obuv díky reklamě umístěné ve vyhledávačích ( Google, atd..):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
59
71,08 %
71,08 %
ano
24
28,92 %
28,92 %
27. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké oblečení či obuv a následně se vám toto zboží objevilo jako reklama:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
37
44,58 %
44,58 %
nevím
25
30,12 %
30,12 %
ne
21
25,3 %
25,3 %
28. Pokud ano, přesvědčilo Vás to následně ke koupi?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
35
77,78 %
42,17 %
ano
10
22,22 %
12,05 %
29. Pokud jste nějaké oblečení či obuv koupil/a díky internetové reklamě ( kterékoliv ), o jaký typ zboží se jednalo:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
obuv
17
53,13 %
20,48 %
tričko
16
50 %
19,28 %
módní doplněk
10
31,25 %
12,05 %
bundu, kabát
9
28,13 %
10,84 %
Spodní prádlo, ponožky
8
25 %
9,64 %
mikinu
8
25 %
9,64 %
šaty
6
18,75 %
7,23 %
svetr
6
18,75 %
7,23 %
kalhoty
4
12,5 %
4,82 %
kraťasy
2
6,25 %
2,41 %
brýle
1
3,13 %
1,2 %
kosmetika
1
3,13 %
1,2 %
Ne
1
3,13 %
1,2 %
30. Koupil/a jste díky reklamě:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Značkové oblečení či obuv
27
87,1 %
32,53 %
Neznačkové oblečení či obuv
4
12,9 %
4,82 %
31. Na internetu nakupujete nejvíce oblečení pro:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sebe
40
88,89 %
48,19 %
děti
2
4,44 %
2,41 %
přítelkyni/přítele
2
4,44 %
2,41 %
Nikihi
1
2,22 %
1,2 %
32. Kdyby se Vám teď objevila reklama, že máte slevu na oblečení či obuv ve výši 30 % ( shodou okolností by se jednalo o typ oblečení, který jste vyhledával/a na internetu v předešlých dnech ), koupil/a byste jej:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nejspíš ano
46
55,42 %
55,42 %
nejspíš ne
20
24,1 %
24,1 %
určitě ne
10
12,05 %
12,05 %
určitě ano
7
8,43 %
8,43 %
33. Předpokládejme, že se Vám objeví reklama, který z těchto faktorů by Vás mohl přesvědčit o koupi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
doprava zdarma
33
39,76 %
39,76 %
sleva
30
36,14 %
36,14 %
1+1 zdarma
19
22,89 %
22,89 %
dárek při koupi jakéhokoliv zboží
1
1,2 %
1,2 %
34. Předpokládejme, že jste koupili v některém z internetových obchodů zboží ( oblečení či obuv ), předpokládejme také, že jste byl/a s tímto nákupem velmi spokojen/a. Byl/a byste ochoten/ochotna se na těchto stránkách zaregistrovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
62
74,7 %
74,7 %
ne
21
25,3 %
25,3 %
35. Pokud jste odpověděl/a ne, rozhodla byste se pro kladnou odpověď, kdyby jste za to ihned dostal/a slevový kupón ve výši 30 %:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nejspíš ano
19
54,29 %
22,89 %
nejspíš ne
7
20 %
8,43 %
určitě ano
6
17,14 %
7,23 %
určitě ne
3
8,57 %
3,61 %
36. Využil/a jste někdy slev či jiných výhod díky e-mailu, který vám internetový obchod poslal:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
48
57,83 %
57,83 %
ne
35
42,17 %
42,17 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16.000,- až 25.000,- na otázku 5. Pokud patříte do kategorie pracujících, jaká je výše vašeho platu:
14. Koupil/a jste někdy nějaké zboží díky internetové reklamě?
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá) na otázku 17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Stalo se vám někdy, že byste koupil/a zboží na internetu díky internetové reklamě, kterou jste viděl/a v předešlých dnech či měsících:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mailová reklama na otázku 17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
odpověď grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):
18. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké zboží a ono se Vám pak objevilo jako reklama:
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Pokud ano, stalo se Vám, že byste toto zboží koupil/a:
20. Koupil/a jste někdy díky reklamě na internetu nějaké oblečení ( módní doplňky ) či obuv:
odpověď ano:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Pokud ano, vrátil/a jste se někdy do internetového obchodu, kde jste jej koupil/a:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi grafická reklama (obrázková, obrázková pohyblivá) na otázku 23. Pokud jste někdy koupil/a oblečení či obuv díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značkové oblečení či obuv na otázku 30. Koupil/a jste díky reklamě:
31. Na internetu nakupujete nejvíce oblečení pro:
odpověď sebe:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mého habituálního on-line obchodu ( bez vyhledávání ) na otázku 24. V minulosti jste nakoupil/a oblečení a obuv především prostřednictvím:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tričko na otázku 29. Pokud jste nějaké oblečení či obuv koupil/a díky internetové reklamě ( kterékoliv ), o jaký typ zboží se jednalo:
32. Kdyby se Vám teď objevila reklama, že máte slevu na oblečení či obuv ve výši 30 % ( shodou okolností by se jednalo o typ oblečení, který jste vyhledával/a na internetu v předešlých dnech ), koupil/a byste jej:
odpověď nejspíš ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mailová reklama na otázku 17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
36. Využil/a jste někdy slev či jiných výhod díky e-mailu, který vám internetový obchod poslal:
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mailová reklama na otázku 17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste:
2. Kolik je vám let:
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
4. Momentálně:
5. Pokud patříte do kategorie pracujících, jaká je výše vašeho platu:
6. Kolik v průměru utratíte za nákupy na internetu ( ročně ):
7. Máte děti?
8. Koupil/a jste někdy na internetu dětské oblečení či obuv?
9. Komu nakupujete více na internetu:
10. Pokud si můžete vybrat mezi zbožím ekologicky šetrným a tím normálním, které byste si vybral/a:
11. Pokud jste si vybral/a ekologicky šetrné, byl/a byste ochoten/ochotna za něj zaplatit i 20 % z ceny navíc:
12. Stalo se Vám někdy, že by Vás odradila koupě nějakého zboží kvůli grafickému vzhledu stránek:
13. Jaká barva stránek je z Vašeho hlediska nejideálnější a nejpříjemnější pro internetový ochod s oblečením a obuví:
14. Koupil/a jste někdy nějaké zboží díky internetové reklamě?
15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):
16. Stalo se vám někdy, že byste koupil/a zboží na internetu díky internetové reklamě, kterou jste viděl/a v předešlých dnech či měsících:
17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
18. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké zboží a ono se Vám pak objevilo jako reklama:
19. Pokud ano, stalo se Vám, že byste toto zboží koupil/a:
20. Koupil/a jste někdy díky reklamě na internetu nějaké oblečení ( módní doplňky ) či obuv:
21. Pokud ano, vrátil/a jste se někdy do internetového obchodu, kde jste jej koupil/a:
22. Pokud jste se vrátil/a do internetového obchodu, jak jste tento obchod znovu vyhledal/a:
23. Pokud jste někdy koupil/a oblečení či obuv díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
24. V minulosti jste nakoupil/a oblečení a obuv především prostřednictvím:
25. Stalo se Vám někdy, že byste koupil/a oblečení či obuv díky reklamě na Facebooku?
26. Koupil/a jste někdy nějaké oblečení či obuv díky reklamě umístěné ve vyhledávačích ( Google, atd..):
27. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké oblečení či obuv a následně se vám toto zboží objevilo jako reklama:
28. Pokud ano, přesvědčilo Vás to následně ke koupi?
29. Pokud jste nějaké oblečení či obuv koupil/a díky internetové reklamě ( kterékoliv ), o jaký typ zboží se jednalo:
30. Koupil/a jste díky reklamě:
31. Na internetu nakupujete nejvíce oblečení pro:
32. Kdyby se Vám teď objevila reklama, že máte slevu na oblečení či obuv ve výši 30 % ( shodou okolností by se jednalo o typ oblečení, který jste vyhledával/a na internetu v předešlých dnech ), koupil/a byste jej:
33. Předpokládejme, že se Vám objeví reklama, který z těchto faktorů by Vás mohl přesvědčit o koupi:
34. Předpokládejme, že jste koupili v některém z internetových obchodů zboží ( oblečení či obuv ), předpokládejme také, že jste byl/a s tímto nákupem velmi spokojen/a. Byl/a byste ochoten/ochotna se na těchto stránkách zaregistrovat?
35. Pokud jste odpověděl/a ne, rozhodla byste se pro kladnou odpověď, kdyby jste za to ihned dostal/a slevový kupón ve výši 30 %:
36. Využil/a jste někdy slev či jiných výhod díky e-mailu, který vám internetový obchod poslal:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste:
2. Kolik je vám let:
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
4. Momentálně:
5. Pokud patříte do kategorie pracujících, jaká je výše vašeho platu:
6. Kolik v průměru utratíte za nákupy na internetu ( ročně ):
7. Máte děti?
8. Koupil/a jste někdy na internetu dětské oblečení či obuv?
9. Komu nakupujete více na internetu:
10. Pokud si můžete vybrat mezi zbožím ekologicky šetrným a tím normálním, které byste si vybral/a:
11. Pokud jste si vybral/a ekologicky šetrné, byl/a byste ochoten/ochotna za něj zaplatit i 20 % z ceny navíc:
12. Stalo se Vám někdy, že by Vás odradila koupě nějakého zboží kvůli grafickému vzhledu stránek:
13. Jaká barva stránek je z Vašeho hlediska nejideálnější a nejpříjemnější pro internetový ochod s oblečením a obuví:
14. Koupil/a jste někdy nějaké zboží díky internetové reklamě?
15. Pokud ano, jednalo se o okamžitou koupi ( tzv. klikl/a jste na reklamu a následně zboží koupil/a ):
16. Stalo se vám někdy, že byste koupil/a zboží na internetu díky internetové reklamě, kterou jste viděl/a v předešlých dnech či měsících:
17. Pokud jste někdy koupil/a zboží díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
18. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké zboží a ono se Vám pak objevilo jako reklama:
19. Pokud ano, stalo se Vám, že byste toto zboží koupil/a:
20. Koupil/a jste někdy díky reklamě na internetu nějaké oblečení ( módní doplňky ) či obuv:
21. Pokud ano, vrátil/a jste se někdy do internetového obchodu, kde jste jej koupil/a:
22. Pokud jste se vrátil/a do internetového obchodu, jak jste tento obchod znovu vyhledal/a:
23. Pokud jste někdy koupil/a oblečení či obuv díky internetové reklamě, o jaký typ reklamy se jednalo:
24. V minulosti jste nakoupil/a oblečení a obuv především prostřednictvím:
25. Stalo se Vám někdy, že byste koupil/a oblečení či obuv díky reklamě na Facebooku?
26. Koupil/a jste někdy nějaké oblečení či obuv díky reklamě umístěné ve vyhledávačích ( Google, atd..):
27. Stalo se Vám někdy, že byste hledal/a na internetu nějaké oblečení či obuv a následně se vám toto zboží objevilo jako reklama:
28. Pokud ano, přesvědčilo Vás to následně ke koupi?
29. Pokud jste nějaké oblečení či obuv koupil/a díky internetové reklamě ( kterékoliv ), o jaký typ zboží se jednalo:
30. Koupil/a jste díky reklamě:
31. Na internetu nakupujete nejvíce oblečení pro:
32. Kdyby se Vám teď objevila reklama, že máte slevu na oblečení či obuv ve výši 30 % ( shodou okolností by se jednalo o typ oblečení, který jste vyhledával/a na internetu v předešlých dnech ), koupil/a byste jej:
33. Předpokládejme, že se Vám objeví reklama, který z těchto faktorů by Vás mohl přesvědčit o koupi:
34. Předpokládejme, že jste koupili v některém z internetových obchodů zboží ( oblečení či obuv ), předpokládejme také, že jste byl/a s tímto nákupem velmi spokojen/a. Byl/a byste ochoten/ochotna se na těchto stránkách zaregistrovat?
35. Pokud jste odpověděl/a ne, rozhodla byste se pro kladnou odpověď, kdyby jste za to ihned dostal/a slevový kupón ve výši 30 %:
36. Využil/a jste někdy slev či jiných výhod díky e-mailu, který vám internetový obchod poslal:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.