Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování na internetu - Slevové portály

Nakupování na internetu - Slevové portály

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Gruny
Šetření:21. 12. 2011 - 02. 01. 2012
Počet respondentů:81
Počet otázek (max/průměr):24 / 23.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chování při nakupování na internetu a slevových portálu v ČR.

Odpovědi respondentů

1. Koupili jste už někdy něco přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7997,53 %97,53 %  
ne22,47 %2,47 %  

Graf

2. Jak často nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za půl roku3138,27 %38,27 %  
1x za měsíc 2125,93 %25,93 %  
víckrát za měsíc 1619,75 %19,75 %  
jednou za rok 44,94 %4,94 %  
Zatím pouze jednou44,94 %4,94 %  
víckrát za týden 22,47 %2,47 %  
1x za týden 22,47 %2,47 %  
Nenakupuju11,23 %1,23 %  

Graf

3. Jaké jsou Vaše důvodu nákupu přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pohodlnější5770,37 %70,37 %  
Levnější zboží5162,96 %62,96 %  
Unikátnost výrobku1822,22 %22,22 %  
Jiný důvod911,11 %11,11 %  
Intimnější67,41 %7,41 %  

Graf

4. Jaké jsou podle Vás nevýhody nákupu přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemůžu si zboží vyzkoušet7187,65 %87,65 %  
Obrázek vypadá lépe než výrobek3340,74 %40,74 %  
Možnost zneužití osobních údajů1214,81 %14,81 %  
Nemůžu se poradit s prodejcem911,11 %11,11 %  
Jiná nevýhoda89,88 %9,88 %  

Graf

5. Kterou z následujících možností preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nákup u osvědčeného prodejce4859,26 %59,26 %  
Nákup u nejlevnějšího výrobce2935,8 %35,8 %  
Nejjednodušší nákup1822,22 %22,22 %  

Graf

6. Jaký způsob platby za zboží na internetu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobírku4251,85 %51,85 %  
Převodem3037,04 %37,04 %  
Platba v hotovosti při osobním převzetí2530,86 %30,86 %  
Kartou1619,75 %19,75 %  
Paypal, nebo jiná internetová peněženka44,94 %4,94 %  

Graf

7. Využíváte slevových portálů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4758,02 %58,02 %  
ne3441,98 %41,98 %  

Graf

8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat6175,31 %75,31 %  
ZaPakatel2125,93 %25,93 %  
Hyperslevy1923,46 %23,46 %  
Jiné1619,75 %19,75 %  
žádný1619,75 %19,75 %  
Ber Slevu1316,05 %16,05 %  
Bony Bony1012,35 %12,35 %  
Nebe slev1012,35 %12,35 %  
Pepa911,11 %11,11 %  
Slevozona89,88 %9,88 %  
My Deals89,88 %9,88 %  
Slevopolis89,88 %9,88 %  
Fajn Slevy22,47 %2,47 %  

Graf

9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo a pití2834,57 %34,57 %  
Zboží2632,1 %32,1 %  
žádný2632,1 %32,1 %  
Pobyty1822,22 %22,22 %  
Relaxace1316,05 %16,05 %  
Zábava1316,05 %16,05 %  
Služby1214,81 %14,81 %  
Krása89,88 %9,88 %  
Sport78,64 %8,64 %  
Všechny slevy67,41 %7,41 %  
Zdraví44,94 %4,94 %  

Graf

10. Jak často na slevových portálech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy2733,33 %33,33 %  
jednou za půl roku2429,63 %29,63 %  
jednou za rok1518,52 %18,52 %  
1x za měsíc911,11 %11,11 %  
víckrát za měsíc33,7 %3,7 %  
1x za měsíc22,47 %2,47 %  
1x za týden11,23 %1,23 %  

Graf

11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle výběru nabízených slev3846,91 %46,91 %  
Podle minulých zkušeností1822,22 %22,22 %  
podle ničeho1822,22 %22,22 %  
Podle jeho dobrého jména1316,05 %16,05 %  
Podle doporoučení známých1316,05 %16,05 %  
Podle jeho webu (je hezký, poutavý, přehledný)1113,58 %13,58 %  
Nevím1012,35 %12,35 %  
Náhodně podle nabídky na agregátorech89,88 %9,88 %  

Graf

12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to způsob, jak si dopřát běžné služby (restaurace, kadeřnice) levněji3441,98 %41,98 %  
nenakupuju2530,86 %30,86 %  
Chci vyzkoušet nové věci, které jsou pro mě běžně příliš drahé2227,16 %27,16 %  
Jiný důvod1012,35 %12,35 %  
Neumím odolat nízkým cenám89,88 %9,88 %  
Baví mě nakupování čehokoliv. Čím víc, tím lépe11,23 %1,23 %  

Graf

13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaujal mě předmět slevy4251,85 %51,85 %  
Je za výhodnou cenu2733,33 %33,33 %  
nekupuji slevové kupony2429,63 %29,63 %  
Jiný důvod78,64 %8,64 %  
Přesvědčil mě text popisující předmět slevy78,64 %8,64 %  
Okouzlili mě fotografie, týkajíce se předmětu slevy44,94 %4,94 %  

Graf

14. Čeho si všimnete jako první, při slevové nabídce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Titulku2935,8 %35,8 %  
Ceny2935,8 %35,8 %  
Obrázku2227,16 %27,16 %  
Slevy %1316,05 %16,05 %  
Ničeho1316,05 %16,05 %  

Graf

15. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23543,21 %43,21 %  
12328,4 %28,4 %  
31518,52 %18,52 %  
567,41 %7,41 %  
422,47 %2,47 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.08
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:2
Modus:2

Graf

16. Využíváte pro vyhledávání slev agregátory?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3948,15 %48,15 %  
nevím2935,8 %35,8 %  
ano1316,05 %16,05 %  

Graf

17. Znáte nějaké agregátory?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

??

...

ano

ano

ano

goggle

Hovna.cz

NE

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

Ne.

Ne.

Ne..

ned

netuším

Netuším

nevim

Nevím

nevim

nevím

nevím

Nevím co to je.

nevím, co to je

Nevím, co to je.

neznám tento pojem

skrz

skrz, slevydnes

skrz.cz slevin.cz

skrz.cz

slevin

slevin.cz

slevin.cz, slevydnes.cz

slevomat

slevydnes.cz

www.skrz.cz

žádný

18. Jaké je Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5973,75 %72,84 %  
Muž2126,25 %25,93 %  

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4150,62 %50,62 %  
Pracující (zaměstnanec, freelancer, nebo podnikatel)2125,93 %25,93 %  
Pracující popři studiu1214,81 %14,81 %  
Na mateřské dovolené44,94 %4,94 %  
Nezaměstnaný22,47 %2,47 %  
Na důchodu11,23 %1,23 %  

Graf

20. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou3340,74 %40,74 %  
vysokoškolské2328,4 %28,4 %  
základní1316,05 %16,05 %  
vyšší odborné911,11 %11,11 %  
střední bez maturity33,7 %3,7 %  

Graf

21. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-243846,91 %46,91 %  
15-191518,52 %18,52 %  
30-391012,35 %12,35 %  
25-291012,35 %12,35 %  
40-4956,17 %6,17 %  
50-5933,7 %3,7 %  

Graf

22. V jakém regionu bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2733,33 %33,33 %  
Středočeský kraj89,88 %9,88 %  
Jihomoravský kraj89,88 %9,88 %  
Ústecký kraj89,88 %9,88 %  
Moravskoslezský kraj78,64 %8,64 %  
Královehradecký kraj44,94 %4,94 %  
Pardubický kraj44,94 %4,94 %  
Jihočeský kraj33,7 %3,7 %  
Plzeňský kraj33,7 %3,7 %  
Liberecký kraj33,7 %3,7 %  
Zlínský kraj33,7 %3,7 %  
Olomoucký kraj22,47 %2,47 %  
Vysočina11,23 %1,23 %  

Graf

23. Váš hrubý příjem se nachází v rozmezí

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10.000 Kč4758,02 %58,02 %  
Mezi 15.000 a 22.000 Kč1113,58 %13,58 %  
Mezi 10.000 a 15.000 Kč1012,35 %12,35 %  
Mezi 22.000 a 30.000 Kč67,41 %7,41 %  
Nad 70.000 Kč44,94 %4,94 %  
Mezi 30.000 a 40.000 Kč22,47 %2,47 %  
50.000 a 70.000 Kč11,23 %1,23 %  

Graf

24. Místo pro Vaše postřehy, které se do dotazníku nevešly.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ad 15 - nevím, k jakému nákupu se vztahuje otázka

na otázku 16 se nedá odpovědět :-D když je možnost buď nebo a odpověď ano ne :-D

nic

slevy se vybiraji taky jako darky, clovek nevi co koupit tak vleze na agregator a tam neco vybere.

Zřejmě se nepočítá s tím, že někdo jako já zaškrtne,že nepoužívá slevové portály. V ostatních otázkách už není možnost k této odpovědi, všechny souvisí se zaškrtnutím pole s užíváním slevových portálů.. takže zbytek odpovědí nejsou po pravdě odpovězeny.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Využíváte slevových portálů?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ber Slevu na otázku 8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bony Bony na otázku 8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pobyty na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relaxace na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za půl roku na otázku 10. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo a pití na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Využíváte pro vyhledávání slev agregátory?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to způsob, jak si dopřát běžné služby (restaurace, kadeřnice) levněji na otázku 12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podle jeho webu (je hezký, poutavý, přehledný) na otázku 11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci vyzkoušet nové věci, které jsou pro mě běžně příliš drahé na otázku 12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZaPakatel na otázku 8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaujal mě předmět slevy na otázku 13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 10. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuju na otázku 12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji slevové kupony na otázku 13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi podle ničeho na otázku 11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničeho na otázku 14. Čeho si všimnete jako první, při slevové nabídce?

9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

  • odpověď žádný:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuju na otázku 12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji slevové kupony na otázku 13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 10. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi podle ničeho na otázku 11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničeho na otázku 14. Čeho si všimnete jako první, při slevové nabídce?

10. Jak často na slevových portálech nakupujete?

  • odpověď nikdy:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuju na otázku 12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji slevové kupony na otázku 13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi podle ničeho na otázku 11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničeho na otázku 14. Čeho si všimnete jako první, při slevové nabídce?

11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?

  • odpověď Podle výběru nabízených slev:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Využíváte pro vyhledávání slev agregátory?

12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?

  • odpověď nenakupuju:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji slevové kupony na otázku 13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi podle ničeho na otázku 11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 10. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničeho na otázku 14. Čeho si všimnete jako první, při slevové nabídce?

13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?

  • odpověď nekupuji slevové kupony:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuju na otázku 12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi podle ničeho na otázku 11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničeho na otázku 14. Čeho si všimnete jako první, při slevové nabídce?
  • odpověď Zaujal mě předmět slevy:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podle jeho webu (je hezký, poutavý, přehledný) na otázku 11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?

19. Jste:

  • odpověď Student:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-19 na otázku 21. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

23. Váš hrubý příjem se nachází v rozmezí

  • odpověď Do 10.000 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-19 na otázku 21. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 20. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupili jste už někdy něco přes internet?

2. Jak často nakupujete přes internet?

3. Jaké jsou Vaše důvodu nákupu přes internet?

4. Jaké jsou podle Vás nevýhody nákupu přes internet?

5. Kterou z následujících možností preferujete:

6. Jaký způsob platby za zboží na internetu preferujete?

7. Využíváte slevových portálů?

8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?

9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

10. Jak často na slevových portálech nakupujete?

11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?

12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?

13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?

14. Čeho si všimnete jako první, při slevové nabídce?

15. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

16. Využíváte pro vyhledávání slev agregátory?

17. Znáte nějaké agregátory?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Jste:

20. Nejvyšší dosažené vzdělání?

21. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

22. V jakém regionu bydlíte?

23. Váš hrubý příjem se nachází v rozmezí

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupili jste už někdy něco přes internet?

2. Jak často nakupujete přes internet?

3. Jaké jsou Vaše důvodu nákupu přes internet?

4. Jaké jsou podle Vás nevýhody nákupu přes internet?

5. Kterou z následujících možností preferujete:

6. Jaký způsob platby za zboží na internetu preferujete?

7. Využíváte slevových portálů?

8. Které slevové portály v ČR znáte a využíváte?

9. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

10. Jak často na slevových portálech nakupujete?

11. Podle čeho si vybíráte slevový portál?

12. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?

13. Podle čeho se rozhodujete, zda si koupíte slevový kupón?

14. Čeho si všimnete jako první, při slevové nabídce?

15. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

16. Využíváte pro vyhledávání slev agregátory?

17. Znáte nějaké agregátory?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Jste:

20. Nejvyšší dosažené vzdělání?

21. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

22. V jakém regionu bydlíte?

23. Váš hrubý příjem se nachází v rozmezí

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Gruny, L.Nakupování na internetu - Slevové portály (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupovani-na-internetu-slev.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.