Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování na slevových serverech

Nakupování na slevových serverech

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr And
Šetření:07. 11. 2010 - 14. 11. 2010
Počet respondentů:83
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.35
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj!

Rádi bychom Vás požádali o vyplnění našeho dotazníku pro studijní účely. Jedná se o práci do Marketingového výzkumu, ale data budou použity i pro praktickou realizaci.

 

Děkujeme za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete zboží nebo služby přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7893,98 %93,98 %  
ne56,02 %6,02 %  

Graf

2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5566,27 %66,27 %  
ne2833,73 %33,73 %  

Graf

3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE6274,7 %74,7 %  
ANO2125,3 %25,3 %  

Graf

4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo1361,9 %15,66 %  
Sport628,57 %7,23 %  
Zážitky628,57 %7,23 %  
Oblečení523,81 %6,02 %  
Vstupenky523,81 %6,02 %  
Pobyty29,52 %2,41 %  
Ruzne jine zbozi14,76 %1,2 %  
knihy14,76 %1,2 %  

Graf

5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4877,42 %57,83 %  
ne1422,58 %16,87 %  

Graf

6. O jaké produkty či služby se slevou byste měl/a největší zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vstupenky do kin, divadel6173,49 %73,49 %  
Poukazy na nákup oblečení5667,47 %67,47 %  
Vstupenky na akce/koncerty4959,04 %59,04 %  
Poukazy na sport (lyžování, zumba, fitness)4655,42 %55,42 %  
Poukazy do restaurací4554,22 %54,22 %  
Wellness služby (sauny, masáže, apod.)4048,19 %48,19 %  
Poukazy na pobyty/pobytové víkendy/zájezdy3744,58 %44,58 %  
Poukazy na drinky/pivo3137,35 %37,35 %  
Zkrášlovací služby (kadeřnictví, kosmetika, nehtová modeláž, prodlužování vlasů)2428,92 %28,92 %  
Luxusní drahé zboží1416,87 %16,87 %  
IT zboží11,2 %1,2 %  
elektrotechnika11,2 %1,2 %  

Graf

7. Dejte body důležitosti otázkám níže (1 nedůležité, 5 nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Konečná cena4.1931.891
Sleva3.5421.212
Typ nabízeného produktu/služby3.941.454
Značka/známost nabízeného produktu, služby, podniku3.0240.939
Způsob platby2.9281.561
Prezentace nabízeného produktu,služby, podniku3.1451.136

Graf

8. Máte nějaký oblíbený podnik nebo službu, kde byste rádi zakoupili slevu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne931,03 %10,84 %  
Sushi bar13,45 %1,2 %  
Hudy sport13,45 %1,2 %  
wellness produkty13,45 %1,2 %  
iStyle13,45 %1,2 %  
solárium13,45 %1,2 %  
Rock Point,Elias,Hudysport,studio Arthur,TopFitne 13,45 %1,2 %  
cinestar13,45 %1,2 %  
www.skateshop.cz13,45 %1,2 %  
Penzion Hrad13,45 %1,2 %  
ostatní odpovědi ts bohemia
Středověká krčma
New Yorker
Hlubočky, jízda Hummerem
Ski park Hlubočky - jízda Hummerem
slevomat, zapakatel
Řecká restaurace (Ostrava-Poruba,Alšovo náměstí)
nemám žádný takový podnik
Ambiente restaurace,Palace cinemas, benzinky :D
Palace cinemas
fitness
1137,93 %13,25 % 

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4857,83 %57,83 %  
Muž3542,17 %42,17 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let7590,36 %90,36 %  
26 - 35 let56,02 %6,02 %  
36 - 55 let33,61 %3,61 %  

Graf

11. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studuji vysokou školu5869,88 %69,88 %  
Středoškolské1113,25 %13,25 %  
Vysokoškolské89,64 %9,64 %  
Studuji střední školu67,23 %7,23 %  

Graf

12. Odkud jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiný kraj v ČR3036,14 %36,14 %  
z okolí Ostravy (do 30 km)2530,12 %30,12 %  
z Ostravy1619,28 %19,28 %  
Moravskoslezský kraj1214,46 %14,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo na otázku 4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?

3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?

  • odpověď ANO:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo na otázku 4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?

5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z Ostravy na otázku 12. Odkud jste?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete zboží nebo služby přes internet?

2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)

3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?

4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?

5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí

6. O jaké produkty či služby se slevou byste měl/a největší zájem?

7. Dejte body důležitosti otázkám níže (1 nedůležité, 5 nejdůležitější)

9. Pohlaví

10. Věk

11. Vzdělání

12. Odkud jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete zboží nebo služby přes internet?

2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)

3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?

4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?

5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí

6. O jaké produkty či služby se slevou byste měl/a největší zájem?

7. Dejte body důležitosti otázkám níže (1 nedůležité, 5 nejdůležitější)

9. Pohlaví

10. Věk

11. Vzdělání

12. Odkud jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

And, P.Nakupování na slevových serverech (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nakupovani-na-slevovych-serverech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.