Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování na slevových serverech
Nakupování na slevových serverech
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr And |
---|---|
Šetření: | 07. 11. 2010 - 14. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 83 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 10.35 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 67,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:33 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj!
Rádi bychom Vás požádali o vyplnění našeho dotazníku pro studijní účely. Jedná se o práci do Marketingového výzkumu, ale data budou použity i pro praktickou realizaci.
Děkujeme za Váš čas!
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete zboží nebo služby přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 78 | 93,98 % | 93,98 % |
ne | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 55 | 66,27 % | 66,27 % |
ne | 28 | 33,73 % | 33,73 % |
3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 4, NE → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 62 | 74,7 % | 74,7 % |
ANO | 21 | 25,3 % | 25,3 % |
4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jídlo | 13 | 61,9 % | 15,66 % |
Sport | 6 | 28,57 % | 7,23 % |
Zážitky | 6 | 28,57 % | 7,23 % |
Oblečení | 5 | 23,81 % | 6,02 % |
Vstupenky | 5 | 23,81 % | 6,02 % |
Pobyty | 2 | 9,52 % | 2,41 % |
Ruzne jine zbozi | 1 | 4,76 % | 1,2 % |
knihy | 1 | 4,76 % | 1,2 % |
5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 48 | 77,42 % | 57,83 % |
ne | 14 | 22,58 % | 16,87 % |
6. O jaké produkty či služby se slevou byste měl/a největší zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vstupenky do kin, divadel | 61 | 73,49 % | 73,49 % |
Poukazy na nákup oblečení | 56 | 67,47 % | 67,47 % |
Vstupenky na akce/koncerty | 49 | 59,04 % | 59,04 % |
Poukazy na sport (lyžování, zumba, fitness) | 46 | 55,42 % | 55,42 % |
Poukazy do restaurací | 45 | 54,22 % | 54,22 % |
Wellness služby (sauny, masáže, apod.) | 40 | 48,19 % | 48,19 % |
Poukazy na pobyty/pobytové víkendy/zájezdy | 37 | 44,58 % | 44,58 % |
Poukazy na drinky/pivo | 31 | 37,35 % | 37,35 % |
Zkrášlovací služby (kadeřnictví, kosmetika, nehtová modeláž, prodlužování vlasů) | 24 | 28,92 % | 28,92 % |
Luxusní drahé zboží | 14 | 16,87 % | 16,87 % |
IT zboží | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
elektrotechnika | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
7. Dejte body důležitosti otázkám níže (1 nedůležité, 5 nejdůležitější)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Konečná cena | 4.193 | 1.891 |
Sleva | 3.542 | 1.212 |
Typ nabízeného produktu/služby | 3.94 | 1.454 |
Značka/známost nabízeného produktu, služby, podniku | 3.024 | 0.939 |
Způsob platby | 2.928 | 1.561 |
Prezentace nabízeného produktu,služby, podniku | 3.145 | 1.136 |
8. Máte nějaký oblíbený podnik nebo službu, kde byste rádi zakoupili slevu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 9 | 31,03 % | 10,84 % |
Sushi bar | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
Hudy sport | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
wellness produkty | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
iStyle | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
solárium | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
Rock Point,Elias,Hudysport,studio Arthur,TopFitne | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
cinestar | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
www.skateshop.cz | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
Penzion Hrad | 1 | 3,45 % | 1,2 % |
ostatní odpovědi | 11 | 37,93 % | 13,25 % |
9. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 48 | 57,83 % | 57,83 % |
Muž | 35 | 42,17 % | 42,17 % |
10. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 let | 75 | 90,36 % | 90,36 % |
26 - 35 let | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
36 - 55 let | 3 | 3,61 % | 3,61 % |
11. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Studuji vysokou školu | 58 | 69,88 % | 69,88 % |
Středoškolské | 11 | 13,25 % | 13,25 % |
Vysokoškolské | 8 | 9,64 % | 9,64 % |
Studuji střední školu | 6 | 7,23 % | 7,23 % |
12. Odkud jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jiný kraj v ČR | 30 | 36,14 % | 36,14 % |
z okolí Ostravy (do 30 km) | 25 | 30,12 % | 30,12 % |
z Ostravy | 16 | 19,28 % | 19,28 % |
Moravskoslezský kraj | 12 | 14,46 % | 14,46 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (49,3 %)
- nezjištěno (43,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.