Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Rádi bychom Vás požádali o vyplnění našeho dotazníku pro studijní účely. Jedná se o práci do Marketingového výzkumu, ale data budou použity i pro praktickou realizaci.
Děkujeme za Váš čas!
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete zboží nebo služby přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
78
93,98 %
93,98 %
ne
5
6,02 %
6,02 %
2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
55
66,27 %
66,27 %
ne
28
33,73 %
33,73 %
3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 4, NE → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
62
74,7 %
74,7 %
ANO
21
25,3 %
25,3 %
4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jídlo
13
61,9 %
15,66 %
Sport
6
28,57 %
7,23 %
Zážitky
6
28,57 %
7,23 %
Oblečení
5
23,81 %
6,02 %
Vstupenky
5
23,81 %
6,02 %
Pobyty
2
9,52 %
2,41 %
Ruzne jine zbozi
1
4,76 %
1,2 %
knihy
1
4,76 %
1,2 %
5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
48
77,42 %
57,83 %
ne
14
22,58 %
16,87 %
6. O jaké produkty či služby se slevou byste měl/a největší zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vstupenky do kin, divadel
61
73,49 %
73,49 %
Poukazy na nákup oblečení
56
67,47 %
67,47 %
Vstupenky na akce/koncerty
49
59,04 %
59,04 %
Poukazy na sport (lyžování, zumba, fitness)
46
55,42 %
55,42 %
Poukazy do restaurací
45
54,22 %
54,22 %
Wellness služby (sauny, masáže, apod.)
40
48,19 %
48,19 %
Poukazy na pobyty/pobytové víkendy/zájezdy
37
44,58 %
44,58 %
Poukazy na drinky/pivo
31
37,35 %
37,35 %
Zkrášlovací služby (kadeřnictví, kosmetika, nehtová modeláž, prodlužování vlasů)
24
28,92 %
28,92 %
Luxusní drahé zboží
14
16,87 %
16,87 %
IT zboží
1
1,2 %
1,2 %
elektrotechnika
1
1,2 %
1,2 %
7. Dejte body důležitosti otázkám níže (1 nedůležité, 5 nejdůležitější)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Konečná cena
4.193
1.891
Sleva
3.542
1.212
Typ nabízeného produktu/služby
3.94
1.454
Značka/známost nabízeného produktu, služby, podniku
3.024
0.939
Způsob platby
2.928
1.561
Prezentace nabízeného produktu,služby, podniku
3.145
1.136
8. Máte nějaký oblíbený podnik nebo službu, kde byste rádi zakoupili slevu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
9
31,03 %
10,84 %
Sushi bar
1
3,45 %
1,2 %
Hudy sport
1
3,45 %
1,2 %
wellness produkty
1
3,45 %
1,2 %
iStyle
1
3,45 %
1,2 %
solárium
1
3,45 %
1,2 %
Rock Point,Elias,Hudysport,studio Arthur,TopFitne
1
3,45 %
1,2 %
cinestar
1
3,45 %
1,2 %
www.skateshop.cz
1
3,45 %
1,2 %
Penzion Hrad
1
3,45 %
1,2 %
ostatní odpovědi
ts bohemia Středověká krčma New Yorker Hlubočky, jízda Hummerem Ski park Hlubočky - jízda Hummerem slevomat, zapakatel Řecká restaurace (Ostrava-Poruba,Alšovo náměstí) nemám žádný takový podnik Ambiente restaurace,Palace cinemas, benzinky :D Palace cinemas fitness
11
37,93 %
13,25 %
9. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
48
57,83 %
57,83 %
Muž
35
42,17 %
42,17 %
10. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 25 let
75
90,36 %
90,36 %
26 - 35 let
5
6,02 %
6,02 %
36 - 55 let
3
3,61 %
3,61 %
11. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Studuji vysokou školu
58
69,88 %
69,88 %
Středoškolské
11
13,25 %
13,25 %
Vysokoškolské
8
9,64 %
9,64 %
Studuji střední školu
6
7,23 %
7,23 %
12. Odkud jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jiný kraj v ČR
30
36,14 %
36,14 %
z okolí Ostravy (do 30 km)
25
30,12 %
30,12 %
z Ostravy
16
19,28 %
19,28 %
Moravskoslezský kraj
12
14,46 %
14,46 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)
odpověď ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo na otázku 4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?
3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?
odpověď ANO:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo na otázku 4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?
5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z Ostravy na otázku 12. Odkud jste?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Nakupujete zboží nebo služby přes internet?
2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)
3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?
4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?
5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí
6. O jaké produkty či služby se slevou byste měl/a největší zájem?
7. Dejte body důležitosti otázkám níže (1 nedůležité, 5 nejdůležitější)
9. Pohlaví
10. Věk
11. Vzdělání
12. Odkud jste?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Nakupujete zboží nebo služby přes internet?
2. Setkala jste se někdy se stránkou, kde máte možnost koupit každý den nějakou jednu unikátní nabídku s velkou slevou 50-90% (například. www.doluj.cz, www.zapakatel.cz, www.slevomat.cz, apod.)
3. Nakoupil/a jste někdy prostřednictvím takovéhoto slevového serveru nějakou nabídku?
4. Co nejčastěji na slevových serverech nakupujete?
5. Využil/a byste slevového serveru, který by nabízel nabídky se slevou až 90% na služby a podniky v Ostravě a okolí
6. O jaké produkty či služby se slevou byste měl/a největší zájem?
7. Dejte body důležitosti otázkám níže (1 nedůležité, 5 nejdůležitější)
9. Pohlaví
10. Věk
11. Vzdělání
12. Odkud jste?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.