Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování online a móda

Nakupování online a móda

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristyna Řeháková
Šetření:29. 03. 2018 - 12. 04. 2018
Počet respondentů:144
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, dobrý den,

děkuji a vážím si toho, že se zapojíte do tohoto dotazníku, jehož cíl je zjistit, jaké je spotřební chování na internetu, a postoj Čechů k módě.

Dotazník je součástí mé bakalářské práce Tvorba marketingové strategie pro firmu vstupující na český trh.

Odpovědi respondentů

1. Nakupuješ na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13493,06 %93,06 %  
Ne106,94 %6,94 %  

Graf

2. Co tě na nakupování online přitahuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ušetřený čas9772,39 %67,36 %  
Možnost většího výběru8764,93 %60,42 %  
Levnější nabídka7656,72 %52,78 %  
Možnost vyzkoušet zboží doma85,97 %5,56 %  
nemusím chodit do obchodu21,49 %1,39 %  
vše na jednom místě10,75 %0,69 %  
porovnání cen, recenze10,75 %0,69 %  
netykej mi10,75 %0,69 %  
alternativa co neni dostupna v klasickych obchodech10,75 %0,69 %  
Pohodlí domova, více času na promyšlení10,75 %0,69 %  
Vetsi vyber10,75 %0,69 %  
možnost nakupovat kdykoliv10,75 %0,69 %  
že se nemusím mačkat s dalšími lidmi v obchodě10,75 %0,69 %  
Jednoduchost10,75 %0,69 %  

Graf

3. Co nakupuješ na internetu nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Móda8664,18 %59,72 %  
Elektronika6447,76 %44,44 %  
Dovolená, Letenky, Ubytování6145,52 %42,36 %  
Kosmetika3929,1 %27,08 %  
Jídlo1611,94 %11,11 %  
Nábytek a bytový textil139,7 %9,03 %  
knihy42,99 %2,78 %  
knížky10,75 %0,69 %  
Potravinové doplňky10,75 %0,69 %  
netykej mi10,75 %0,69 %  
Potřeby pro domácí mazlíčky10,75 %0,69 %  
Latky10,75 %0,69 %  
Chovatelské potřeby10,75 %0,69 %  
Hodinky, šperky, oblečení10,75 %0,69 %  
různé, nic pravidelně - většinou se jedná o dárky10,75 %0,69 %  
Různé bonusy, kredity, diamanty apod. do PC her10,75 %0,69 %  
Plenky10,75 %0,69 %  
žrádlo pro kočky, kosmetiku, zahradní lavice10,75 %0,69 %  

Graf

4. Nakupuješ, nebo jsi v posleních dvou letech koupil oblečení, popř. boty online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10981,34 %75,69 %  
Ne2518,66 %17,36 %  

Graf

5. Jaký je tvůj oblíbený (online) obchod, kde nakupuješ oblečení, či boty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

..

Aliexpres

aliexpress

Aliexpress

aliexpress, dresslink

altisport, hudy, 4 camping

Amazon, ZOOT

Asi nejvíc Aliexpress (i když to není obchod jako takový, spíš bych to nazvala službou...).

Asos.com

asos.com, footshop.cz, zoot.cz

Baťa

Best dárky, Wish, postazdarma

Bezvasport.cz Alpinepro.cz lionsport.cz

BON PRIX

bonprix

bonprix

Bonprix, 72 kocek, mensi obchody

Bonprix, Wayfarer

BOTOVO, Blancheporte, ZOOT, Glami

botovo.cz

botovo.cz budesin.cz

boty - pouze přes facebook

Cropp

disigual

Ebay

Ebay

emp, metalshop, fantasy obchod, nosferatu

Emp, vinted

eobuv rejnok zoot

Eobuv

Eobuv, Lidl e-shop,

eobuv, mango

eobuv, snowbitch, zoot

eobuv.cz,botyk.cz,lidl,baťa

eshop

footshop, queens, next

Glami, Answear, Zoot

Glami.cz

H&M

H&M, Deichmann

H&M, Mohito, Ondálek, Zoohit

Heureca

House, Cropp, Zoot, H&M

leontyna.cz, glami.cz, beate-uhse.cz, luxusnipradlo.cz, e-puncochace.cz

Lidl, a3 sport

Lidl, vinted

Mall, prodeti

metalshop.cz

Mooda.cz

nemám

Nemám

Nemam

Nemám oblíbený

Nemam oblibeny

nemám oblíbený obchod

nemám oblíbený obchod

Nemám oblíbený obchod. Nakupuji tam, kde se mi to zdá býti nejvýhodnější.

Nemám žádný

Nemám žádný oblíbený

nemám žádný oblíbený

Nemám žádný oblíbený, ale poslední dobou často nakupuji na Aliexpressu.

není oblíbený

Nevím

nike

queens

Reserved

Reserved

rockpoint

Různě

RŮZNÉ

různé

Sam73.cz, bata.cz,sportisimo.cz

Second Hand

Sportisimo

sportovní eshopy, alza

Tchibo

Urbanstore, Orsay, H&M, Footshop

Vinted

Wish

www.eobuv.cz

www.thorsteinar.de

zoot

Zoot

ZOOT

ZOOT

Zoot

zoot

ZOOT

Zoot

Zoot

Zoot

Zoot

Zoot

zoot

zoot

zoot

ZOOT

Zoot

Zoot

zoot, casnaboty.cz,

zoot, eobuv

zoot, fler

zoot, tchibo

Zoot, vinted, boardstar, eobuv, h&m, orsay

zoot.cz

zoot.cz

Zoot.cz,deichmann.cz

Žádný, nedělám to často.

6. Co tě od toho odrazuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zboží vypadá jinak než na obrázcích2160 %14,58 %  
Špatná zkušenost514,29 %3,47 %  
Nedůvěra v e-shopy38,57 %2,08 %  
nemožnost vyzkoušení zboží12,86 %0,69 %  
Nedostatečná nabídka12,86 %0,69 %  
nemožnost si to vyzkoušet12,86 %0,69 %  
nic12,86 %0,69 %  
netykej mi; nemohu zboží vyzkoušet, Vaše důvody jsou marginální12,86 %0,69 %  
spatne velikosti12,86 %0,69 %  
Nemůžu si to vyzkoušet12,86 %0,69 %  
vyzkoušení si zboží na místě, reklamace u prodejce12,86 %0,69 %  
nemožnost si zboží vyzkoušet12,86 %0,69 %  
potřebuju si ho vždy vyzkoušet12,86 %0,69 %  
Radši si zboží osahám vyzkouším v reálu. Abych věděl co přesně kupuji12,86 %0,69 %  
Čas strávený u PC12,86 %0,69 %  
nemám prožitek z nákupu, chybí mi osobní kontakt, jakoby rituál nákupu12,86 %0,69 %  
Zboží mi nebude sedět, preferuji vyzkoušet si více zboží v různých obchodech ve velkém obchodním centru a z nich si pak vybrat, co mi nejvíce sedí12,86 %0,69 %  
velikost (přeměření zkrátka nemusí být 100%), nemusí mi to sedět, a pak to zas posílat zpátky - to je otrava12,86 %0,69 %  
netrefení velikosti a nutnost posílat zpět12,86 %0,69 %  
Kupuje mi to mamka12,86 %0,69 %  
Zboží si nelze osahat a hlavně vyzkoušet 12,86 %0,69 %  
Tak to dá rozum, boty a oblečení se musí vyzkoušet, což tak jaksi nákup na netu vylučuje. I když najdou se blázni....12,86 %0,69 %  
chci si zbozi "osahat" prip. vyzkouset12,86 %0,69 %  

Graf

7. Znáš jednu z následujících značek: Asos, Zalando, Zoot, Answear?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znám Zoot12284,72 %84,72 %  
Znám Answear4732,64 %32,64 %  
Znám Asos4732,64 %32,64 %  
Neznám ani jednu1711,81 %11,81 %  
Znám Zalando85,56 %5,56 %  

Graf

8. Představ si, že je v ČR e-shop s módou, který nabízí více než 200 značek různého stylu a ceny. Nakupovat je možné online, nebo v rámci mobilní aplikace. Doprava je zdarma a to i při vrácení zboží. Balíček ti přiveze DHL kamkoliv si budeš přát do dvou pracovních dnů. Lhůta na vrácení zboží bez udání důvodů je 100 dní. Platba je uskutečněna předem při objednání. Využil bys takové nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11378,47 %78,47 %  
Ne3121,53 %21,53 %  

Graf

9. Jaký je tvůj styl oblékání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani nevím - tričko, kalhoty, nějaká bunda a je to6243,06 %43,06 %  
Elegantní5538,19 %38,19 %  
Business1913,19 %13,19 %  
Výstřední1812,5 %12,5 %  
Punk/Metal/Emo106,94 %6,94 %  
Hipster96,25 %6,25 %  
Sleduju nejposlednější světové trendy85,56 %5,56 %  
sportovní53,47 %3,47 %  
Skate42,78 %2,78 %  
občas Army10,69 %0,69 %  
nedokážu definovat10,69 %0,69 %  
sportovní, funkční10,69 %0,69 %  
Skinheads10,69 %0,69 %  
nosím hodně šaty a sukně10,69 %0,69 %  
sportovní, kupuji hlavně značkové oblečení - legíny na sport, prodyšná trička a mikiny, větrovky, běžecké boty Nike nebo Adidas 10,69 %0,69 %  
normální, vaše pojmy neznám. A netykejte mi10,69 %0,69 %  
Casual10,69 %0,69 %  
eko vandrak10,69 %0,69 %  
jednoduchá sportovní elegance10,69 %0,69 %  
klasický styl10,69 %0,69 %  
casual, sportovní10,69 %0,69 %  
Pohodlne10,69 %0,69 %  
...10,69 %0,69 %  
pdle příležitosti10,69 %0,69 %  
sportovně elegantní10,69 %0,69 %  
Club10,69 %0,69 %  
jak kdy:-)10,69 %0,69 %  
snažím se, aby mi to slušelo....tím se cítím dobře10,69 %0,69 %  
jedinečný10,69 %0,69 %  
spíše holčičí, ružová a taka le zároven pohodlí10,69 %0,69 %  
a hodně barevné10,69 %0,69 %  
Mix všeho možného, nenosím pouze jeden styl.10,69 %0,69 %  
Barvy a nápadité stihy, ale ne extravagantní10,69 %0,69 %  
Solidní, aby to nevypadalo levně. Typicky Marlboro, Bushman, Camel 10,69 %0,69 %  

Graf

10. Zajímáš se o módu? Resp. záleží ti na tom, co máš na sobě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11378,47 %78,47 %  
Ne3121,53 %21,53 %  

Graf

11. Kolik jsi ochotný/á zaplatit za džínové kalhoty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10001611,11 %11,11 %  
15001510,42 %10,42 %  
800117,64 %7,64 %  
200096,25 %6,25 %  
300 85,56 %5,56 %  
120074,86 %4,86 %  
50064,17 %4,17 %  
300053,47 %3,47 %  
60053,47 %3,47 %  
90042,78 %2,78 %  
ostatní odpovědi 400
0
do 1000
700
2500 kc
1500 Kč
4000
1000 kč
Do 2000
80 EUR
do 300 Kč
Podle kvality a vzhledu.
nenosím je
100
300 CZK
Do 500 Kč.
džíny ne, normální kalhoty tak kolem 1000,-
do 2000 Kč
2300
dveste
Do 500
Pár stovek... to záleží.
Tri a pul tisice
5000
2500
tisíc pětset
max 2500,-
2000,-
1600
1800
800 Kč
nevím
2000 Kč
Nic, nenosím kalhoty
2.000
1100
Do 1000,- Kč
podle toho, jak se mi líbí, pak cenu úplně neřeším
2500Kč
do 1500
Podle kvality a značky ale v průměru 500,- ale za značku do 1000,-
Kolem 500 za obyč modré, za barevné 700 - 900
nic, nenosím je
nemám přehled kolik stojí
700 MAX
999999
do 800 kc
5840,28 %40,28 % 

Graf

12. Kolik jsi ochotný/á zaplatit za zimní bundu do města?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20002215,28 %15,28 %  
50001510,42 %10,42 %  
30001510,42 %10,42 %  
1500139,03 %9,03 %  
100074,86 %4,86 %  
130064,17 %4,17 %  
50053,47 %3,47 %  
250042,78 %2,78 %  
120032,08 %2,08 %  
Do 300032,08 %2,08 %  
ostatní odpovědi 300
600
4000
0
10000
2000 Kč
2500 Kč
120 EUR
do 1000 Kč
800
do 2500
To se nedá jednoznačně určit. 1000-15000
nenosím, ale dříve to bylo maximálně 2000 Kč
1009
500 CZK
do 2000
Pokud bude opravdu kvalitní a teplá, tak do 2500 Kč.
do 2000,-
Do 2000 Kč
900
1800
dveste
Do 1000
Bundu nebo prostě zimní svrchní oděv? Za bundu maximálně pár stovek, za kabát i pár tisíc.
Ctyri tisice
dva tisíce
Max. 5000,-
2500,-
4000 kc
5000 Kč
3.000
700
Do 3000,- Kč
dtto
3000Kč
1600
1700
zimní bundu do města nenosím
nevím kolik stojí obvykle
2000 MAX
6000
do 6000
999999
1500 kc
5135,42 %35,42 % 

Graf

13. Myslíš si, že je módní nabídka v zahraničí lepší, než v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10774,31 %74,31 %  
Ne3725,69 %25,69 %  

Graf

14. Jsi ochotný/á za nákupy cestovat do zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6560,75 %45,14 %  
Ano4239,25 %29,17 %  

Graf

15. Myslíš si, že se Češi umí oblékat stylově?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7350,69 %50,69 %  
Ano7149,31 %49,31 %  

Graf

16. Vlastníš smartphone (chytrý telefon)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13190,97 %90,97 %  
Ne139,03 %9,03 %  

Graf

17. Nakupuješ občas přes mobilní aplikace? (Amazon, eBay, Ikea, Rohlík aj.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8262,6 %56,94 %  
Ano4937,4 %34,03 %  

Graf

18. Kterou z těchto sociálních sítí aktivně používáš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook11982,64 %82,64 %  
YouTube (jako divák)10774,31 %74,31 %  
Instagram6343,75 %43,75 %  
Pinterest3222,22 %22,22 %  
Ani jednu ze zmíněných139,03 %9,03 %  
Twitter128,33 %8,33 %  
Snapchat96,25 %6,25 %  

Graf

19. Už sis někdy něco koupil/a pomocí sociální sítě? Přes reklamu na Facebooku, na Instagramu apod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10069,44 %69,44 %  
Ano4430,56 %30,56 %  

Graf

20. V jakém Kraji bydlíš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4329,86 %29,86 %  
Středočeský2819,44 %19,44 %  
Jihomoravský128,33 %8,33 %  
Moravskoslezský117,64 %7,64 %  
Vysočina85,56 %5,56 %  
Olomoucký74,86 %4,86 %  
Zlínský64,17 %4,17 %  
Královehradecký64,17 %4,17 %  
Plzeňský53,47 %3,47 %  
Ústecký53,47 %3,47 %  
Liberecký42,78 %2,78 %  
Jihočeský42,78 %2,78 %  
Pardubický32,08 %2,08 %  
Karlovarský21,39 %1,39 %  

Graf

21. Kolik je ti let?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24139,03 %9,03 %  
23128,33 %8,33 %  
2785,56 %5,56 %  
2285,56 %5,56 %  
3274,86 %4,86 %  
2164,17 %4,17 %  
3153,47 %3,47 %  
2953,47 %3,47 %  
2553,47 %3,47 %  
1853,47 %3,47 %  
ostatní odpovědi 45
28
20
59
26
17
16
48
40
33
19
60
53
41
36
37
30
42
33 a netykejte mi
58
Dvacet sest
třicetři
2
44
35
43
34
/8
čtyřicetosm
moc
38
14
oslavila jsem 1. narozeniny ve své druhé lepší polovině života
13
15
7
7048,61 %48,61 % 

Graf

22. Jaké je tvé nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou5437,5 %37,5 %  
Mrg./ Ing./ Mudr. aj.4229,17 %29,17 %  
Bc.2618,06 %18,06 %  
Základní1611,11 %11,11 %  
Střední bez maturity42,78 %2,78 %  
ukončené postgraduální21,39 %1,39 %  

Graf

23. Jaká je tvá pracovní pozice

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

? Barmanka

.

.-

..

administrativa

Administrativní pracovnice ve státní správě

administrativní pracovník ve státní správě

Administrator verejnych zakazek

analytik

Asistentka

Asistentka

Asistentka

Asistentka archeologického výzkumu

asistentka v administrativě

Bankéř

brigádník

Delnik

Dispečer kamionové dopravy.

Disponent skladu

Dobrovolník v zahraničí

freelancer - trenér, rozvoj lidí

Grafik, správce webu

Hotelová recepční

HR administrator

invalidní důchodce

invalidní důchodce

Jednatelka reklamní agentury

Key acount

konzultant, trenér

Koordinátor jazykových služeb

Lektor firemniho vzdelavani

manager

Manager

manažer

Manažer vzdělávání pro Centralni Evropu

matka malých dětí

Na mateřské

Nechci uvadet

nepracuji

Nezaměstnaná (vystudovaná učitelka)

notarsky koncipient

Obchodnik

obsluha CNC strojů

osvc

osvč

Osvč

OSVČ

OSVČ

OSVČ

OSVČ

Ošetřovatel zvířat/OSVČ

personalistka

podnikatel

Pracovník přepážky u České pošty

Pravnik

Pravnik

Prodavačka pokladni

Prodejní asistentka, pokladní

produkční

projektový manažer

provozovatel restaurace

Reditel

Referent OSPOD

Relationship Manager

relationship manager

Retail manager

RM

rodičovská dovolená

řadový pracovník

Řidič

sekretářka

servírka

servírka v zahraničí.

Skolitel

sociální pracovník

Soukromý podnikatel

specialista marketingu

Srudent

střední management

střední management

Student

student

student

Student

student

Student

Student

Student

student

Student

student

Student

Student

student

student

Student

Student

Student

student

Student

Student

student

Student

Student

student

student

Student

student

Student gymnázia

Student VŠ

Student.

Studentka

studentka

Studuji

školitel

technická

Ucitelka, materska dovolena

účetní

účetní - OSVČ

učetní,asistent jednatele

Učitelka v MŠ

Učitelka v MŠ

úřednice ve státní správě

úředník

už nepracuji

v domácnosti

vedoucí oddělení hodnocení OSS a netykejte mi

vedoucí pracovník

vedoucí provozu

vedoucí provozu

vedoucí zaměstnanec

vlezdoprdelka

VPP

za

Zadna

Zaměstnanec

Zamestnanec

zaměstnanec

zaměstnanec

Zaměstnanec

zamestnanec

Zdravotní sestra

žádná jsem student/ka ve druhém ročníku

Žena v domácnosti

24. Jaký je tvůj měsíční čistý příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 9.9993526,12 %24,31 %  
nad 30.0003123,13 %21,53 %  
20.000 - 22.9992014,93 %13,89 %  
17.000 - 19.9991511,19 %10,42 %  
10.000 - 13.999139,7 %9,03 %  
14.000 - 16.99975,22 %4,86 %  
25.000 - 27.99975,22 %4,86 %  
28.000 - 29.99932,24 %2,08 %  
23.000 - 24.99932,24 %2,08 %  

Graf

25. Zaškrtni prosím pravdivou odpověď týkající se tvé sexuální orentace.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem žena hetero10879,41 %75 %  
Jsem muž hetero2316,91 %15,97 %  
Jsem žena gay53,68 %3,47 %  
Jsem muž gay32,21 %2,08 %  
Jsem žena trans10,74 %0,69 %  
Jsem muž trans10,74 %0,69 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Co tě na nakupování online přitahuje?

  • odpověď Možnost většího výběru:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 24 na otázku 21. Kolik je ti let?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský na otázku 20. V jakém Kraji bydlíš?

22. Jaké je tvé nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Střední s maturitou:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 23 na otázku 21. Kolik je ti let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupuješ na internetu?

2. Co tě na nakupování online přitahuje?

3. Co nakupuješ na internetu nejčastěji?

4. Nakupuješ, nebo jsi v posleních dvou letech koupil oblečení, popř. boty online?

5. Jaký je tvůj oblíbený (online) obchod, kde nakupuješ oblečení, či boty?

6. Co tě od toho odrazuje?

7. Znáš jednu z následujících značek: Asos, Zalando, Zoot, Answear?

8. Představ si, že je v ČR e-shop s módou, který nabízí více než 200 značek různého stylu a ceny. Nakupovat je možné online, nebo v rámci mobilní aplikace. Doprava je zdarma a to i při vrácení zboží. Balíček ti přiveze DHL kamkoliv si budeš přát do dvou pracovních dnů. Lhůta na vrácení zboží bez udání důvodů je 100 dní. Platba je uskutečněna předem při objednání. Využil bys takové nabídky?

9. Jaký je tvůj styl oblékání?

10. Zajímáš se o módu? Resp. záleží ti na tom, co máš na sobě?

11. Kolik jsi ochotný/á zaplatit za džínové kalhoty?

12. Kolik jsi ochotný/á zaplatit za zimní bundu do města?

13. Myslíš si, že je módní nabídka v zahraničí lepší, než v ČR?

14. Jsi ochotný/á za nákupy cestovat do zahraničí?

15. Myslíš si, že se Češi umí oblékat stylově?

16. Vlastníš smartphone (chytrý telefon)?

17. Nakupuješ občas přes mobilní aplikace? (Amazon, eBay, Ikea, Rohlík aj.)

18. Kterou z těchto sociálních sítí aktivně používáš?

19. Už sis někdy něco koupil/a pomocí sociální sítě? Přes reklamu na Facebooku, na Instagramu apod.

20. V jakém Kraji bydlíš?

21. Kolik je ti let?

22. Jaké je tvé nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Jaká je tvá pracovní pozice

24. Jaký je tvůj měsíční čistý příjem?

25. Zaškrtni prosím pravdivou odpověď týkající se tvé sexuální orentace.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupuješ na internetu?

2. Co tě na nakupování online přitahuje?

3. Co nakupuješ na internetu nejčastěji?

4. Nakupuješ, nebo jsi v posleních dvou letech koupil oblečení, popř. boty online?

5. Jaký je tvůj oblíbený (online) obchod, kde nakupuješ oblečení, či boty?

6. Co tě od toho odrazuje?

7. Znáš jednu z následujících značek: Asos, Zalando, Zoot, Answear?

8. Představ si, že je v ČR e-shop s módou, který nabízí více než 200 značek různého stylu a ceny. Nakupovat je možné online, nebo v rámci mobilní aplikace. Doprava je zdarma a to i při vrácení zboží. Balíček ti přiveze DHL kamkoliv si budeš přát do dvou pracovních dnů. Lhůta na vrácení zboží bez udání důvodů je 100 dní. Platba je uskutečněna předem při objednání. Využil bys takové nabídky?

9. Jaký je tvůj styl oblékání?

10. Zajímáš se o módu? Resp. záleží ti na tom, co máš na sobě?

11. Kolik jsi ochotný/á zaplatit za džínové kalhoty?

12. Kolik jsi ochotný/á zaplatit za zimní bundu do města?

13. Myslíš si, že je módní nabídka v zahraničí lepší, než v ČR?

14. Jsi ochotný/á za nákupy cestovat do zahraničí?

15. Myslíš si, že se Češi umí oblékat stylově?

16. Vlastníš smartphone (chytrý telefon)?

17. Nakupuješ občas přes mobilní aplikace? (Amazon, eBay, Ikea, Rohlík aj.)

18. Kterou z těchto sociálních sítí aktivně používáš?

19. Už sis někdy něco koupil/a pomocí sociální sítě? Přes reklamu na Facebooku, na Instagramu apod.

20. V jakém Kraji bydlíš?

21. Kolik je ti let?

22. Jaké je tvé nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Jaká je tvá pracovní pozice

24. Jaký je tvůj měsíční čistý příjem?

25. Zaškrtni prosím pravdivou odpověď týkající se tvé sexuální orentace.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Řeháková, K.Nakupování online a móda (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://nakupovani-online-a-moda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.