Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování potravin na Táborsku

Nakupování potravin na Táborsku

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Kozel
Šetření:17. 01. 2014 - 09. 02. 2014
Počet respondentů:181
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.36
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

rád bych Vás požádal o vyplnění tohoto dotazníku, zabývajícího se nakupováním potravin v okrese Tábor. Výsledky využiji ve své diplomové práci na téma „Rekonstrukce maloobchodní sítě ve vybraném regionu“.

Dotazník je zcela anonymní.

Velice děkuji za Váš čas a ochotu tento dotazník vyplnit.

David Kozel

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3x týdně9150,28 %50,28 %  
6-4x týdně5128,18 %28,18 %  
každý den3117,13 %17,13 %  
méně než 1x týdně84,42 %4,42 %  

Graf

2. Jaký je Váš nejčastější způsob dopravy do obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
auto7742,54 %42,54 %  
pěšky6737,02 %37,02 %  
kolo2714,92 %14,92 %  
MHD/autobus/vlak105,52 %5,52 %  

Graf

3. Jak často využíváte k nakupování automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně6837,57 %37,57 %  
často6033,15 %33,15 %  
vždy3117,13 %17,13 %  
vůbec2212,15 %12,15 %  

Graf

4. Kolik času jste ochotni věnovat dopravě za nákupem potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11-20 minut8848,62 %48,62 %  
do 10 minut5731,49 %31,49 %  
21-40 minut2916,02 %16,02 %  
41 minut a více73,87 %3,87 %  

Graf

5. V jakém typu prodejny nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket a diskont – Tesco, Albert, Billa, Penny Market, Lidl, COOP TIP, apod.11965,75 %65,75 %  
hypermarket (pouze Tábor, rozloha nad 2.500 m2) - Tesco, Kaufland, Albert, Interspar3619,89 %19,89 %  
malá samoobsluha2413,26 %13,26 %  
jiný typ21,1 %1,1 %  

Graf

6. Ohodnoťte, podle jakých hledisek vybíráte prodejnu potravin?

1=rozhodující, 2=velmi důležité, 2=důležité, 3=nepodstatné

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
dostupnosti prodejny1.7350.593
plánovaného času na nákup2.2490.938
dlouhodobého zvyku2.2651.001
kapacity parkoviště3.1380.881
velikosti prodejny2.9120.887
prodejní doby2.2150.788
orientace v prodejně2.0440.783
čistoty prodejny1.6240.654
šíře sortimentu1.6960.51
čerstvosti a kvality potravin1.2710.33
cenové úrovně1.680.527
nabídky zboží v akci2.1661.011
ochoty personálu1.9060.671
rychlosti odbavení u pokladen1.9340.636
celkové atmosféry prodejny1.9670.585
věrnostních programů3.160.798

Graf

7. V které prodejně nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl4223,2 %23,2 %  
Tesco3418,78 %18,78 %  
Penny Market2513,81 %13,81 %  
COOP (TUTY, TERNO, TIP, JEDNOTA)168,84 %8,84 %  
Kaufland158,29 %8,29 %  
Albert147,73 %7,73 %  
Interspar137,18 %7,18 %  
Flop94,97 %4,97 %  
jiný84,42 %4,42 %  
Billa52,76 %2,76 %  

Graf

8. Preferujete určitou prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE9552,49 %52,49 %  
ANO8647,51 %47,51 %  

Graf

9. Jak Vám vyhovuje současná maloobchodní síť – rozmístění prodejen potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše vyhovuje11664,09 %64,09 %  
naprosto vyhovuje5027,62 %27,62 %  
spíše nevyhovuje105,52 %5,52 %  
zdá se mi zbytečně rozsáhlá42,21 %2,21 %  
absolutně nevyhovuje10,55 %0,55 %  

Graf

10. Uvítali byste další prodejnu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE16792,27 %92,27 %  
Soběslav21,1 %1,1 %  
Sezimovo Ústí 221,1 %1,1 %  
Soběslav - Albert10,55 %0,55 %  
zeleniny na náměstí10,55 %0,55 %  
Chotoviny10,55 %0,55 %  
JEDLANY10,55 %0,55 %  
Tábor - Horky10,55 %0,55 %  
soběslav jih10,55 %0,55 %  
Sezimovo Ústí10,55 %0,55 %  
X10,55 %0,55 %  
.10,55 %0,55 %  
Heydukova, České Budějovice10,55 %0,55 %  

Graf

11. Ohodnoťte nákupní podmínky současných prodejen?

hodnocení jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
čistota prodejny2.0990.554
osvětlení1.7460.576
možnost pohybu po prodejní ploše2.1710.639
lákavá vůně – pečivo, uzeniny2.371.018
orientace v prodejně2.2490.75
dostupnost nákupních vozíků a košíků1.6910.689
možnosti parkování1.8010.789
ochota personálu2.4590.978
dostupnost toalet3.7131.553

Graf

12. Jak jste spokojeni s otevírací dobou prodejen potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovuje mi15686,19 %86,19 %  
mohla by být delší2413,26 %13,26 %  
nevyhovuje mi10,55 %0,55 %  

Graf

13. Vyberte rozhodující kritéria při výběru základních potravin.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita12971,27 %71,27 %  
zkušenost s výrobkem12166,85 %66,85 %  
cena11965,75 %65,75 %  
země původu6033,15 %33,15 %  
značka2614,36 %14,36 %  
splňuje zásady zdravé výživy2011,05 %11,05 %  
vzhled - obal2011,05 %11,05 %  
doporučení116,08 %6,08 %  
reklama21,1 %1,1 %  
bio potravina10,55 %0,55 %  

Graf

14. Vyhovuje Vám současná nabídka potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s drobnými nedostatky9753,59 %53,59 %  
ano5832,04 %32,04 %  
musím při nákupu navštívit více prodejen2111,6 %11,6 %  
ne52,76 %2,76 %  

Graf

15. Jak hodnotíte nabídku jednotlivých druhů potravin?

hodnocení jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
pečivo1.8290.893
mléko a mléčné výrobky1.8070.653
maso a mastné výrobky2.3090.866
ovoce a zelenina2.3760.721
trvanlivé (balené)1.8290.683

Graf

16. Upřednostňujete při nákupu regionální výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano9451,93 %51,93 %  
spíše ne5027,62 %27,62 %  
ano2916,02 %16,02 %  
vůbec ne84,42 %4,42 %  

Graf

17. Využíváte akčních nabídek a slev?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
část nákupu tvoří zboží v akci11764,64 %64,64 %  
zboží v akci nevyhledávám, nakupuji ho minimálně3217,68 %17,68 %  
nakupuji především zboží v akci2916,02 %16,02 %  
nenakupuji zboží v akci31,66 %1,66 %  

Graf

18. Nakupujete podle předem připraveného seznamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám představu, co nakoupím10859,67 %59,67 %  
mám připravený seznam potravin5832,04 %32,04 %  
rozhoduji se až v prodejně158,29 %8,29 %  

Graf

19. Co Vám nejvíc vadí, nevyhovuje či chybí v současných prodejnách?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- nepříjemný personál - v mé lokalitě chybí toalety ( spíše kvůli malým dětem a starým lidem)

asi nic

Celkem nic, mám maloobchodní prodejny ráda. Občas narazím na nepřívětivou prodavačku, to mi vadí.

České potraviny, lokální potraviny

fronty u pokladen, vyprodané akční zboží

chybí - kvalitní ovoce a zelenina, kvalitní jogurty, české výrobky, čerstvé zboží

Chybí mi malý košíky do ruky, jako v Tescu. Vadí mi příliš úzké uličky jako v Penny Market.

chybí mi ruční košíky

Chybí toalety

informace o složení výrobku u pultového prodeje uzenin

jsem celkem spokojený možná více bio výrobků či celozrnného pečiva

jsem docela spokojená

Košík na kolečkách.

Kvalita

kvalita ovoce a zeleniny

kvalitní české zboží

kvalitní potraviny

lidé

málo prostoru mezi regály, fronty u pokladen

Malý výběr ovoce a zeleniny, večer pečivo.

např. přebalované maso

nedostatečné nebo nečitelné informace o složení potravin, slevy ovoce a zeleniny až když jsou už nahnilé, vyschlé ndbo scvrklé

nedostatek místa při projíždění velkých košíků

nedostatek, nekvalita, cena mléčných výroků

Nedostupnost malých přenosných nákupních košíků

Nedostupnost v místě bydliště. Jezdíme do prodejen Tábor, Chotoviny, nebo Mladá Vožice.

Největší problém pro mne představuje častokrát neochotný či nepříjemný personál. Z tohoto důvodu jsem přestala chodit do supermarketu Tesco.

Nejvice mi vadi spatna kvalita ovoce a zeleniny

Někdy chybí zboží nabízené v reklamě.

Někdy je personál neochotný, některé výrobky, pečivo či jiné produkty jsou občas méně kvalitní

Někdy nedostatek zboží, které má být v akci

nekvalitní ovoce a zelenina, prodej potravin, především masa po záruční době, neohleduplnost prodavačů ke starým lidem

nekvalitní potraviny

neochotný personál

nepřehledné uvádění cen např. v mrazících boxech

Nevhodné chování prodavaček/prodavačů. Špinavé oblečení zaměstnanců.

Nevyhovuje mi to, že obchodní řetězce příliš neřeší čerstvost potravin a jsou schopni přelepovat štítky s datem expirace.

nic

nic

O ničem nevím.

občas přesunou zboží na jiné místo, pečivo umísťují co nejdále od kasy, málokdy narazíte na obsluhu, která vám poradí

Ochota

ochotný a vyškiolený personál

Pro mou osobu uspokojivé.

přecpanost různými výrobky, velké množství náhražek a nekvalitních potravin, doplňování zboží během otvírací doby, kdy všude překáží palety se zbožím a protivní doplňovači

rozpékaná pečiva a vakuově balené maso.

špatná orientace v jednotlivých regálech a časté organizační změny - přestavba prodejny.

Toalety

Toalety, vytížený a upracovaný personál, který je pak neochotný, rozmražené pečivo, nedostatek ovoce a když, tak je v hrzném stavu.

V den začátku akčních nabídek není akční zboží dostupné

v některých prodejnách málo místa mezi regály, personál, který nemá přehled a neumí mi odpovědět, pokud něco hledám

Vadí hlučná hudba

ve větších prodejnách nemožnost získat informace o výrobcích od personálu prodejny

ve většině supermarketů mají hodně pokladen, ale využívají 1-2, pak jsou velké fronty

Ve všech prodejnách na Táborsku by měl být jindřichohradecký Tuzemák!

většinou velmi pomalá obsluha u pokladny

Vše ok.

Vše vyhovuje.

výběr čerstvé zeleniny a ovoce

vysoké ceny, DPH

Wc

wc

WC

WC

Zejména mi chybí dobré a kvalitní masné výrobky, kterých je na prodejnách věru málo. Tato situace by se měla do budoucích let rozhodně zlepšit.

že nákup trvá velmi dlouho bez ohledu na velikost nákupu. koupit deset rohlíku v kaufu je na dvacet minut minimálne

20. Předzásobujete se, nakupujete potraviny do zásoby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, na 2-3 dny10558,01 %58,01 %  
ano, na 4-6 dní4223,2 %23,2 %  
ne2212,15 %12,15 %  
ano, na 7 dní a více126,63 %6,63 %  

Graf

21. Využíváte klubové karty obchodních řetězců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, jednu kartu využívám8044,2 %44,2 %  
ne, nemám žádnou kartu7239,78 %39,78 %  
ano, využívám 2-3 karty2815,47 %15,47 %  
ano, využívám 4 a více karet10,55 %0,55 %  

Graf

22. Využili byste možnosti nákupu potravin přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne7239,78 %39,78 %  
ne6133,7 %33,7 %  
ze zvědavosti bych to vyzkoušel (a)3418,78 %18,78 %  
ano147,73 %7,73 %  

Graf

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13373,48 %73,48 %  
muž4826,52 %26,52 %  

Graf

24. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 267239,78 %39,78 %  
41 – 555530,39 %30,39 %  
27 – 403217,68 %17,68 %  
56 a více2212,15 %12,15 %  

Graf

25. Jaká je velikost Vaší obce/města?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2.001 – 10.000 obyvatel8848,62 %48,62 %  
nad 10.001 obyvatel - Tábor4223,2 %23,2 %  
do 500 obyvatel2815,47 %15,47 %  
501 – 2.000 obyvatel2312,71 %12,71 %  

Graf

26. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec9351,38 %51,38 %  
student5228,73 %28,73 %  
důchodce116,08 %6,08 %  
nezaměstnaný105,52 %5,52 %  
živnostník/podnikatel84,42 %4,42 %  
rodičovská dovolená52,76 %2,76 %  
v domácnosti21,1 %1,1 %  

Graf

27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské11060,77 %60,77 %  
vysokoškolské4323,76 %23,76 %  
vyšší odborné2212,15 %12,15 %  
základní63,31 %3,31 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký je Váš nejčastější způsob dopravy do obchodu?

  • odpověď auto:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vždy na otázku 3. Jak často využíváte k nakupování automobil?

5. V jakém typu prodejny nakupujete nejčastěji?

  • odpověď supermarket a diskont – Tesco, Albert, Billa, Penny Market, Lidl, COOP TIP, apod.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny Market na otázku 7. V které prodejně nejčastěji nakupujete?

6. Ohodnoťte, podle jakých hledisek vybíráte prodejnu potravin?

  • odpověď čistoty prodejny=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi orientace v prodejně=1 na otázku 6. Ohodnoťte, podle jakých hledisek vybíráte prodejnu potravin?
  • odpověď kapacity parkoviště=4:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 3. Jak často využíváte k nakupování automobil?

8. Preferujete určitou prodejnu?

  • odpověď NE:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 7. V které prodejně nejčastěji nakupujete?

9. Jak Vám vyhovuje současná maloobchodní síť – rozmístění prodejen potravin?

  • odpověď spíše vyhovuje:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD/autobus/vlak na otázku 2. Jaký je Váš nejčastější způsob dopravy do obchodu?

24. Věk

  • odpověď 15 – 26:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 26. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?
  • odpověď 56 a více:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi důchodce na otázku 26. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete potraviny?

2. Jaký je Váš nejčastější způsob dopravy do obchodu?

3. Jak často využíváte k nakupování automobil?

4. Kolik času jste ochotni věnovat dopravě za nákupem potravin?

5. V jakém typu prodejny nakupujete nejčastěji?

6. Ohodnoťte, podle jakých hledisek vybíráte prodejnu potravin?

7. V které prodejně nejčastěji nakupujete?

8. Preferujete určitou prodejnu?

9. Jak Vám vyhovuje současná maloobchodní síť – rozmístění prodejen potravin?

10. Uvítali byste další prodejnu potravin?

11. Ohodnoťte nákupní podmínky současných prodejen?

12. Jak jste spokojeni s otevírací dobou prodejen potravin?

13. Vyberte rozhodující kritéria při výběru základních potravin.

14. Vyhovuje Vám současná nabídka potravin?

15. Jak hodnotíte nabídku jednotlivých druhů potravin?

16. Upřednostňujete při nákupu regionální výrobky?

17. Využíváte akčních nabídek a slev?

18. Nakupujete podle předem připraveného seznamu?

20. Předzásobujete se, nakupujete potraviny do zásoby?

21. Využíváte klubové karty obchodních řetězců?

22. Využili byste možnosti nákupu potravin přes internet?

23. Pohlaví

24. Věk

25. Jaká je velikost Vaší obce/města?

26. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete potraviny?

2. Jaký je Váš nejčastější způsob dopravy do obchodu?

3. Jak často využíváte k nakupování automobil?

4. Kolik času jste ochotni věnovat dopravě za nákupem potravin?

5. V jakém typu prodejny nakupujete nejčastěji?

6. Ohodnoťte, podle jakých hledisek vybíráte prodejnu potravin?

7. V které prodejně nejčastěji nakupujete?

8. Preferujete určitou prodejnu?

9. Jak Vám vyhovuje současná maloobchodní síť – rozmístění prodejen potravin?

10. Uvítali byste další prodejnu potravin?

11. Ohodnoťte nákupní podmínky současných prodejen?

12. Jak jste spokojeni s otevírací dobou prodejen potravin?

13. Vyberte rozhodující kritéria při výběru základních potravin.

14. Vyhovuje Vám současná nabídka potravin?

15. Jak hodnotíte nabídku jednotlivých druhů potravin?

16. Upřednostňujete při nákupu regionální výrobky?

17. Využíváte akčních nabídek a slev?

18. Nakupujete podle předem připraveného seznamu?

20. Předzásobujete se, nakupujete potraviny do zásoby?

21. Využíváte klubové karty obchodních řetězců?

22. Využili byste možnosti nákupu potravin přes internet?

23. Pohlaví

24. Věk

25. Jaká je velikost Vaší obce/města?

26. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kozel, D.Nakupování potravin na Táborsku (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nakupovani-potravin-na-tabor.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.