Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování potravin přes internet

Nakupování potravin přes internet

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Koudelková
Šetření:13. 02. 2016 - 25. 02. 2016
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):20 / 11.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prostřednictvím tohoto dotazníku bych ráda zjistila, jak populární je v současné době nakupování potravin přes internet v České republice. Získaná data budou využita v diplomové práci.

Vyplnění dotazníku zabere jen pár minut.

Předem děkuji za Vaši ochotu a Váš čas!

Zuzana Koudelková

 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete potraviny přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 3, Ano, občasotázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9867,59 %67,59 %  
Ano, občas3020,69 %20,69 %  
Ano, pravidelně1711,72 %11,72 %  

Graf

2. V případě záporné odpovědi u předchozí otázky, prosím, uveďte proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám obavu ze špatné kvality dodaných potravin3940,63 %26,9 %  
Nutnost nákupu potravin za danou minimální částku.1515,63 %10,34 %  
Objednaný nákup nedorazí včas.88,33 %5,52 %  
v mem meste (Frydek-Mistek) to neni dostupne11,04 %0,69 %  
Musel bych moc přemýšlet, co potřebuju a pak být doma, když to dovezou. 11,04 %0,69 %  
nevím11,04 %0,69 %  
nemám potřebu těchto nákupů11,04 %0,69 %  
Máme rádi obchody11,04 %0,69 %  
Nemám důvod objednávat 11,04 %0,69 %  
Ráda vybírám sama,případně využívám slevy11,04 %0,69 %  
Nemám zájem ani potřebu. 11,04 %0,69 %  
Potraviny chci vybírat v prodejně11,04 %0,69 %  
potraviny si raději osobně prohlednu11,04 %0,69 %  
tato služba není v našem regionu dostupná11,04 %0,69 %  
Je pro mne pohodlnější do obchodu zajít a vybrat si na "živo"11,04 %0,69 %  
cena dopravy11,04 %0,69 %  
nebaví mě čekat, až objednávka přijde, když můžu jít do města a koupit si zboží ihned11,04 %0,69 %  
V Praze necítím potřebu11,04 %0,69 %  
chystám se v brzké době11,04 %0,69 %  
nepotřebuju, je pro mě jednodušší nakoupit si ptraviny např.cestou z práce11,04 %0,69 %  
U nas nelze11,04 %0,69 %  
Mám ráda svoje krámky a kontakt s prodejci.11,04 %0,69 %  
nakupuji v obchode, pole toho, co me zrovna zaujme, rada vidim, co kupuji, nerada planuji dopredu, takze nez bych mela neco napsat, objednat a pak byt pripravena doma, az privezou balik, radsi dojdu do obchodu11,04 %0,69 %  
jezdím denne kolem obchodu kde nakupuji.. 11,04 %0,69 %  
Bydlím ve vesnici11,04 %0,69 %  
Starý zvyk. Prostě jsme to ještě nevyzkoušeli.11,04 %0,69 %  
Rad chodím nakupovat11,04 %0,69 %  
potraviny vybírám aktuálně a očima11,04 %0,69 %  
Nedělá mi problém zajít do obchodu11,04 %0,69 %  
ráda bych, ale ještě jsem se k tomu nedostala11,04 %0,69 %  
Ráda si zboží prohlížím a zatím mám dost času na nákupy.11,04 %0,69 %  
mám 3krámy v dochozí vzdálenosti11,04 %0,69 %  
Pořád jsem se neodhodlala, ale chystám se na to!11,04 %0,69 %  
Nemám žádný důvod11,04 %0,69 %  
Vybiram si az v obchode podle toho, co me oslovi. Svuj bezny nakup jsem schopna odnest domu sama bez auta.11,04 %0,69 %  
Nedodávají k nám11,04 %0,69 %  
nakupuji ráda v obchodech11,04 %0,69 %  
a zároveň je potřebuji mít hned - větší flexibilita jít si nakoupit sama do obchodu11,04 %0,69 %  
Nutnost čekat doma na dodání. 11,04 %0,69 %  
vlastní výběr, cena, čas11,04 %0,69 %  
v oblasti, kde bydlím, není možnost nákupu s dodáním na adresu ke mě domů11,04 %0,69 %  
nemám potřebu11,04 %0,69 %  
nevím kde11,04 %0,69 %  
nemam moznodz11,04 %0,69 %  
nemám potřebu, vše seženu v kamenných obchodech/na tržnici11,04 %0,69 %  
Vzdálenost od bydliště11,04 %0,69 %  
Omezenější sortiment a vyšší ceny (na rozdíl od jiného zboží, které je často přes internet levnější)11,04 %0,69 %  
obchody s potravinami mám všude kolem, proč tedy zatěžovat prostředí dalšími cestami přepravou až ke mě?11,04 %0,69 %  

Graf

3. Přes který online portál si nákup objednáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
iTesco.cz2446,15 %16,55 %  
Rohlík.cz1528,85 %10,34 %  
Koloniál.cz23,85 %1,38 %  
Z-market.cz23,85 %1,38 %  
robertson11,92 %0,69 %  
nikde11,92 %0,69 %  
feedo11,92 %0,69 %  
svetbedynek.cz11,92 %0,69 %  
biosfera.cz, eshop.aktin.cz11,92 %0,69 %  
Food2U.cz11,92 %0,69 %  
nepoužívám online portály11,92 %0,69 %  
nutspread.cz11,92 %0,69 %  
Amway.cz11,92 %0,69 %  

Graf

4. Proč nakupujete u zvoleného online portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednoduchost objednávky2243,14 %15,17 %  
Kvalitní potraviny2141,18 %14,48 %  
Spolehlivost dodávky včas1937,25 %13,1 %  
Široký výběr sortimentu1835,29 %12,41 %  
Dopravní dostupnost daného portálu1325,49 %8,97 %  
Slevy, akční ceny1223,53 %8,28 %  
Výhodné ceny zboží713,73 %4,83 %  
Doprava zdarma611,76 %4,14 %  
Soutěže23,92 %1,38 %  
haggis11,96 %0,69 %  
nic11,96 %0,69 %  
rychlost dodani11,96 %0,69 %  
Úspora času při nakupování, dodávka až ke dveřím11,96 %0,69 %  
v té době to byl jeden z nejznámnějších (a možná jediných) poskytovatelů této služby11,96 %0,69 %  
velke nakupy i bez auta,doprava az do bytu11,96 %0,69 %  
Vynesou mi zboží až do bytu, nemusím ho tahat z auta (horší parkování u domu)11,96 %0,69 %  
nepoužívám online portály11,96 %0,69 %  
Platí mě za to11,96 %0,69 %  

Graf

5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Idena.cz3568,63 %24,14 %  
Můjnákupostrava.cz3160,78 %21,38 %  
Nakuptesi.cz3160,78 %21,38 %  
Z-market.cz3058,82 %20,69 %  
Food2U.cz3058,82 %20,69 %  
Myfoodmarket.cz2752,94 %18,62 %  
Potravinydomů.cz2141,18 %14,48 %  
Koloniál.cz1733,33 %11,72 %  
Košík.cz1427,45 %9,66 %  
iTesco.cz1223,53 %8,28 %  
Rohlík.cz1121,57 %7,59 %  

Graf

6. Jak často objednáváte nákup přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně2346 %15,86 %  
1x týdně1224 %8,28 %  
4x - 6x týdně24 %1,38 %  
nemam zkusenost12 %0,69 %  
Ctvrtletne12 %0,69 %  
2x měsíčně12 %0,69 %  
3x do roka12 %0,69 %  
nepravidelně, poslední měsíce vůbec12 %0,69 %  
Občas. Když se nám nechce jít nakupovat a v Tescu mají něco zajímavého. :)12 %0,69 %  
1x za 2-3 tydny12 %0,69 %  
příležitostně12 %0,69 %  
Každý den12 %0,69 %  
vždy, když je akce doprava zdarma12 %0,69 %  
2x - 3x týdně12 %0,69 %  
zřídka, jak se mi chce12 %0,69 %  
1x ročně12 %0,69 %  

Graf

7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléčné výrobky3366 %22,76 %  
Ovoce3162 %21,38 %  
Zelenina3162 %21,38 %  
Nápoje (minerální vody, džusy, kávu, čaj,...)2346 %15,86 %  
Pečivo2244 %15,17 %  
Maso a uzeniny2142 %14,48 %  
Farmářské výrobky1122 %7,59 %  
Speciální produkty (raw, bezlepkové, ...)1020 %6,9 %  
Alkohol612 %4,14 %  
zadne12 %0,69 %  
Celkovy nakup12 %0,69 %  
veškere potraviny plus hodně drogerii12 %0,69 %  
dětské příkrmy12 %0,69 %  
drogerie12 %0,69 %  
mouky, těstoviny, těžké věci12 %0,69 %  
těstoviny12 %0,69 %  

Graf

8. Jaký/é konkrétní produkt/y nejvíce nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
např. jablko510 %3,45 %  
banany36 %2,07 %  
mineralky24 %1,38 %  
Mleko24 %1,38 %  
a jak to myslíte, na objem, váhu, kusy, cenu,...?12 %0,69 %  
Kuřecí maso12 %0,69 %  
nic12 %0,69 %  
Velký nákup :)12 %0,69 %  
rohlik12 %0,69 %  
mléčné výrobky12 %0,69 %  
Rum12 %0,69 %  
cervene vino12 %0,69 %  
přesnídávky12 %0,69 %  
zelenina/ovoce12 %0,69 %  
jogurty12 %0,69 %  
V bedýnkách je namixováno více druhů. Nikdy nevíš, co dostaneš12 %0,69 %  
mléka, cherry rajčata, mozzarella, džusy aj.12 %0,69 %  
sýry, jogurty, sušenky, pečivo, drogerie, neperlivá voda, banány, máslo12 %0,69 %  
Maso12 %0,69 %  
pecivo12 %0,69 %  
Pečivo a maso12 %0,69 %  
brambory12 %0,69 %  
Vse, co je potreba, nejedna se o konkretni jeden produkt12 %0,69 %  
limonády, mouky, těstoviny, rýži, brambory, piva12 %0,69 %  
sirupy ,kávu,pečivo,jogurty12 %0,69 %  
zeleninu12 %0,69 %  
pomeranče12 %0,69 %  
produkty denní potreby12 %0,69 %  
pečivo12 %0,69 %  
ořechy, másla12 %0,69 %  
bezlepkové12 %0,69 %  
nafukovací panna strap-on12 %0,69 %  
Banány, jogurty, vajíčka...12 %0,69 %  
džus, kola, prostě objemné těžké věci12 %0,69 %  
vodu12 %0,69 %  
obilí12 %0,69 %  
celozrný chléb12 %0,69 %  
všechny základní potraviny12 %0,69 %  
Pivo, džusy12 %0,69 %  
těstoviny12 %0,69 %  
je to týdenní nákup, takže víceméně vše12 %0,69 %  
různé12 %0,69 %  

Graf

9. Uveďte, prosím, příklad oblíbené značky potravin, kterou nakupujete.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
př. Hollandia - jogurty717,5 %4,83 %  
Nemám oblíbenou značku25 %1,38 %  
Irn Bru12,5 %0,69 %  
Vodňanské kuře12,5 %0,69 %  
nic12,5 %0,69 %  
farmarske maso z rohliku, nevim jmeno12,5 %0,69 %  
Božkov12,5 %0,69 %  
chlebíčky, pečivo, pivo, vino12,5 %0,69 %  
hami12,5 %0,69 %  
le&co šunka, zewa - hygienické potřeby12,5 %0,69 %  
Esencia12,5 %0,69 %  
žádné nemám, neřeším to 12,5 %0,69 %  
Jihočeské máslo od Madety12,5 %0,69 %  
Zottarella12,5 %0,69 %  
Perla - máslo, activia - jogurty12,5 %0,69 %  
Rubín12,5 %0,69 %  
Žádnou konkrétní nemám.12,5 %0,69 %  
florian jogurty12,5 %0,69 %  
MEGGLE12,5 %0,69 %  
Kunín - mléčná krupice, Choceňský jogurt, Barilla těstoviny, 12,5 %0,69 %  
jogurty řeckého typuElinas12,5 %0,69 %  
magnesia12,5 %0,69 %  
hollandia12,5 %0,69 %  
Myprotein12,5 %0,69 %  
tesco finest12,5 %0,69 %  
Ischwari12,5 %0,69 %  
mega dildo black demon12,5 %0,69 %  
nemám12,5 %0,69 %  
Florian12,5 %0,69 %  
Country Life12,5 %0,69 %  
Hamé12,5 %0,69 %  
Cappy12,5 %0,69 %  
Amway Spaghetti, Fusili12,5 %0,69 %  

Graf

10. Preferujete nákup potravin známých značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2346 %15,86 %  
Ano1428 %9,66 %  
Spíše ne1020 %6,9 %  
Ne36 %2,07 %  

Graf

11. Jaká je Vaše nejčastější průměrná cena nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
800 kč a výš2448 %16,55 %  
400 - 500 kč918 %6,21 %  
700 - 800 kč714 %4,83 %  
500 - 600 kč612 %4,14 %  
300 - 400 kč48 %2,76 %  

Graf

12. Kdy nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pátek1020 %6,9 %  
Středa1020 %6,9 %  
Čtvrtek918 %6,21 %  
Sobota714 %4,83 %  
Úterý612 %4,14 %  
Neděle48 %2,76 %  
Pondělí48 %2,76 %  

Graf

13. Na kdy si dodávku nákupu objednáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Následující den2652 %17,93 %  
Na stejný den1428 %9,66 %  
vubec12 %0,69 %  
za 5 dní 12 %0,69 %  
nejbližší den, kdy mají volno a odpoledne (k večeru)12 %0,69 %  
Podle toho, kdy vim, ze budu doma12 %0,69 %  
podle situace12 %0,69 %  
luxusní kuřba12 %0,69 %  
to je jedno12 %0,69 %  
na neděli12 %0,69 %  
sobota12 %0,69 %  
3 dny po objednání12 %0,69 %  

Graf

14. Na kolik hodin obvykle objednáváte dodávku nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer (18-20)1938 %13,1 %  
Dopoledne (10-12h)918 %6,21 %  
Odpoledne (15-18h)816 %5,52 %  
Ráno (8h-10h)714 %4,83 %  
Odpoledne (12h -15h)48 %2,76 %  
V nočních hodinách (20h-22h)36 %2,07 %  

Graf

15. Nakupujete potraviny také i v kamenném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, často3468 %23,45 %  
Občas ano1428 %9,66 %  
Málokdy24 %1,38 %  

Graf

16. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9464,83 %64,83 %  
Muž5135,17 %35,17 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 256444,14 %44,14 %  
25 - 303121,38 %21,38 %  
51 - 601913,1 %13,1 %  
31 - 401812,41 %12,41 %  
41 - 5074,83 %4,83 %  
do 1832,07 %2,07 %  
61 a více let32,07 %2,07 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou6444,14 %44,14 %  
vysokoškolské6142,07 %42,07 %  
vyšší odborné117,59 %7,59 %  
základní74,83 %4,83 %  
středoškolské bez maturity21,38 %1,38 %  

Graf

19. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0005739,31 %39,31 %  
21 000 - 30 0002416,55 %16,55 %  
15 000 - 20 0002315,86 %15,86 %  
31 000 - 40 0001711,72 %11,72 %  
41 000 a výš138,97 %8,97 %  
11 000 - 15 000117,59 %7,59 %  

Graf

20. V jakém městě žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha7753,1 %53,1 %  
Brno1711,72 %11,72 %  
Ostrava64,14 %4,14 %  
Liberec42,76 %2,76 %  
Pardubice42,76 %2,76 %  
Opava32,07 %2,07 %  
Olomouc21,38 %1,38 %  
vesnice21,38 %1,38 %  
hradec králové21,38 %1,38 %  
F-M10,69 %0,69 %  
Zbečno10,69 %0,69 %  
Plzeň10,69 %0,69 %  
Zábřeh na Moravě10,69 %0,69 %  
Trnava10,69 %0,69 %  
Praha západ 10,69 %0,69 %  
Munice10,69 %0,69 %  
Český Brod10,69 %0,69 %  
JC10,69 %0,69 %  
Berounsko10,69 %0,69 %  
Neratovice10,69 %0,69 %  
Hodonín10,69 %0,69 %  
Středočeský kraj10,69 %0,69 %  
Zlín10,69 %0,69 %  
Libice nad Cidlinou, okres Nymburk10,69 %0,69 %  
České Budějovice10,69 %0,69 %  
Kolín10,69 %0,69 %  
Litomyšl10,69 %0,69 %  
Frýdek-Místek10,69 %0,69 %  
Hulibrk!10,69 %0,69 %  
-10,69 %0,69 %  
Staňkov, 35km od Plzně10,69 %0,69 %  
Krnov10,69 %0,69 %  
na venkově10,69 %0,69 %  
teplice10,69 %0,69 %  
Rakovník10,69 %0,69 %  
Jevíčko10,69 %0,69 %  
HK10,69 %0,69 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete potraviny přes internet?

  • odpověď Ano, občas:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 6. Jak často objednáváte nákup přes internet?
  • odpověď Ano, pravidelně:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 6. Jak často objednáváte nákup přes internet?

5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?

  • odpověď Idena.cz:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potravinydomů.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z-market.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Můjnákupostrava.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakuptesi.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Myfoodmarket.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Food2U.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Košík.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
  • odpověď Můjnákupostrava.cz:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potravinydomů.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Košík.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Myfoodmarket.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakuptesi.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z-market.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
  • odpověď Nakuptesi.cz:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Myfoodmarket.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potravinydomů.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z-market.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Můjnákupostrava.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
  • odpověď Z-market.cz:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potravinydomů.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Košík.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakuptesi.cz na otázku 5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?

7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?

  • odpověď Mléčné výrobky:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina na otázku 7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoje (minerální vody, džusy, kávu, čaj,...) na otázku 7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maso a uzeniny na otázku 7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?
  • odpověď Ovoce:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina na otázku 7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?
  • odpověď Zelenina:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce na otázku 7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete potraviny přes internet?

2. V případě záporné odpovědi u předchozí otázky, prosím, uveďte proč.

3. Přes který online portál si nákup objednáváte?

4. Proč nakupujete u zvoleného online portálu?

5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?

6. Jak často objednáváte nákup přes internet?

7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?

10. Preferujete nákup potravin známých značek?

11. Jaká je Vaše nejčastější průměrná cena nákupu?

12. Kdy nakupujete nejčastěji?

13. Na kdy si dodávku nákupu objednáváte nejčastěji?

14. Na kolik hodin obvykle objednáváte dodávku nákupu?

15. Nakupujete potraviny také i v kamenném obchodě?

16. Jakého jste pohlaví?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaký je Váš měsíční příjem?

20. V jakém městě žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete potraviny přes internet?

2. V případě záporné odpovědi u předchozí otázky, prosím, uveďte proč.

3. Přes který online portál si nákup objednáváte?

4. Proč nakupujete u zvoleného online portálu?

5. O kterém z uvedených online portálů jste se nyní prvně dozvěděl/a?

6. Jak často objednáváte nákup přes internet?

7. Jaké potraviny nejvíce nakupujete?

10. Preferujete nákup potravin známých značek?

11. Jaká je Vaše nejčastější průměrná cena nákupu?

12. Kdy nakupujete nejčastěji?

13. Na kdy si dodávku nákupu objednáváte nejčastěji?

14. Na kolik hodin obvykle objednáváte dodávku nákupu?

15. Nakupujete potraviny také i v kamenném obchodě?

16. Jakého jste pohlaví?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaký je Váš měsíční příjem?

20. V jakém městě žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Koudelková, Z.Nakupování potravin přes internet (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakupovani-potravin-online.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.