Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování potravin

Nakupování potravin

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marie Pavlů
Šetření:07. 10. 2013 - 26. 10. 2013
Počet respondentů:421
Počet otázek (max/průměr):24 / 24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

prosím vás o vyplnění mého dotazníku. Jedná se o zjišťování vašeho postoje k tématu Nakupování potravin.

Průzkum provádím jako úkol na hodinu ekonomiky.

Předem děkuji za váš čas strávený vyplňováním tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena33178,62 %78,62 %  
muž9021,38 %21,38 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 26 let28266,98 %66,98 %  
27-45 let11226,6 %26,6 %  
46-59 let245,7 %5,7 %  
60 a více let30,71 %0,71 %  

Graf

3. Odkud jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha a Středočeský kraj14333,97 %33,97 %  
Jihomoravský kraj4911,64 %11,64 %  
Moravskoslezský kraj368,55 %8,55 %  
Ústecký kraj368,55 %8,55 %  
Jihočeský kraj296,89 %6,89 %  
Zlínský kraj255,94 %5,94 %  
Olomoucký kraj235,46 %5,46 %  
Královehradecký kraj163,8 %3,8 %  
Vysočina163,8 %3,8 %  
Pardubický kraj153,56 %3,56 %  
Liberecký kraj143,33 %3,33 %  
Plzeňský kraj122,85 %2,85 %  
Karlovarský kraj71,66 %1,66 %  

Graf

4. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student20849,41 %49,41 %  
zaměstnanec14434,2 %34,2 %  
nezaměstnaný266,18 %6,18 %  
na mateřské dovolené204,75 %4,75 %  
podnikatel163,8 %3,8 %  
důchodce71,66 %1,66 %  

Graf

5. Bydlíte v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město32176,25 %76,25 %  
vesnice10023,75 %23,75 %  

Graf

6. Kam nejčastěji chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
super/hypermarket34080,76 %80,76 %  
samoobsluha7517,81 %17,81 %  
trh61,43 %1,43 %  

Graf

7. Je ve vašem okolí supermarket? (2 km)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano33679,81 %79,81 %  
ne8520,19 %20,19 %  

Graf

8. Jaký supermarket nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco8119,24 %19,24 %  
Albert7918,76 %18,76 %  
Billa7417,58 %17,58 %  
Kaufland6314,96 %14,96 %  
Lidl6314,96 %14,96 %  
Penny Market358,31 %8,31 %  
Interspar266,18 %6,18 %  

Graf

9. Využíváte nakupování ve specializovaných prodejnách? (drogerie, papírnictví,...)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano38791,92 %91,92 %  
ne348,08 %8,08 %  

Graf

10. Jak často děláte větší nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za týden23255,11 %55,11 %  
1x za 14 dní12228,98 %28,98 %  
1x za měsíc6715,91 %15,91 %  

Graf

11. Kolik Kč utratíte při běžném (denním) nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 300 Kč29369,6 %69,6 %  
300 - 500 Kč10424,7 %24,7 %  
500 - 1000 Kč174,04 %4,04 %  
od 1000 Kč výše71,66 %1,66 %  

Graf

12. Kolik Kč utratíte při velkém nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 - 1000 Kč16238,48 %38,48 %  
1000 - 2000 Kč15837,53 %37,53 %  
do 500 Kč5713,54 %13,54 %  
od 2000 Kč výše4410,45 %10,45 %  

Graf

13. Kolik členů má vaše domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1- 326663,18 %63,18 %  
4 nebo 514333,97 %33,97 %  
6 a více122,85 %2,85 %  

Graf

14. Kdo ve vaší domácnosti nejčastěji nakupuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vy22854,16 %54,16 %  
rodiče14233,73 %33,73 %  
manžel/ka358,31 %8,31 %  
někdo jiný143,33 %3,33 %  
děti20,48 %0,48 %  

Graf

15. Jaký je průměrný čistý příjem vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 000 - 25 000 Kč10524,94 %24,94 %  
26 000 - 37 000 Kč10424,7 %24,7 %  
38 000 Kč a více9322,09 %22,09 %  
10 000 - 18 000 Kč8620,43 %20,43 %  
do 10 000 Kč337,84 %7,84 %  

Graf

16. Jaké potraviny nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pečivo20849,41 %49,41 %  
ovoce a zelenina8119,24 %19,24 %  
mléčné produkty5613,3 %13,3 %  
masné výrobky296,89 %6,89 %  
vše20,48 %0,48 %  
od všeho něco20,48 %0,48 %  
všechny20,48 %0,48 %  
pečivo a mléčné produkty10,24 %0,24 %  
pečivo + masné výrobky10,24 %0,24 %  
od každého 1/410,24 %0,24 %  
nakupuji pouze v německu, kde mají kvalitnější suroviny než v čr10,24 %0,24 %  
Od všeho trochu10,24 %0,24 %  
všechno z výše uvedeného...10,24 %0,24 %  
pečivo,ovoce zelenina, mléčné výrobky10,24 %0,24 %  
chléb a vše uvedené10,24 %0,24 %  
Všechno10,24 %0,24 %  
co je zrovna potřeba10,24 %0,24 %  
sladkosti10,24 %0,24 %  
vše uvedené10,24 %0,24 %  
nedá se říct10,24 %0,24 %  
zelenina a mléčné produkty10,24 %0,24 %  
na co mám chuť10,24 %0,24 %  
vše zmíněné - vyvážená strava10,24 %0,24 %  
špatná otázka... přece všechno10,24 %0,24 %  
zákaldní potraviny( pečivo, mlečné výrovky, maso)10,24 %0,24 %  
pecivo + ingredience, které potřebuji na vaření oběda10,24 %0,24 %  
co je v danou chvili potreba10,24 %0,24 %  
vše uvedené výše10,24 %0,24 %  
různé10,24 %0,24 %  
vse10,24 %0,24 %  
Pečivo a mastné produkty10,24 %0,24 %  
chleba a něco na to, zelenina10,24 %0,24 %  
průběžně vše vyjmenované,mimo masných výrobků10,24 %0,24 %  
všechny vyjmenované10,24 %0,24 %  
všechno, nejde blíže určit10,24 %0,24 %  
pečivo a masné výrobky10,24 %0,24 %  
je to vyrovnané10,24 %0,24 %  
ovoce, zelenina, pečivo, mléčné výrobky, šunka10,24 %0,24 %  
pečivo, mléčné produkty, uzeniny10,24 %0,24 %  
Všechny uvedené10,24 %0,24 %  
Nakupujeme kromě masa všechny z uvedených variant.10,24 %0,24 %  
pečivo, ovoce a zeleniny, maso10,24 %0,24 %  
vyváženě, od výše uvedených možností vždy něco. Záleží na sezónosti (např. v zimě mandarinky). v létě nekupujeme zeleninu, pěstujeme vlastní. 10,24 %0,24 %  
my nekupujeme ... my krademe10,24 %0,24 %  
od všeho výše něco10,24 %0,24 %  
pečivo, zelenina, těstoviny, sýry a maso nakupujeme srovnatelně často10,24 %0,24 %  
pečivo, maso, ovoce a zelenina10,24 %0,24 %  
Alkohol10,24 %0,24 %  

Graf

17. Kolik času průměrně strávíte při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 30 minut22453,21 %53,21 %  
do 1 hodiny15837,53 %37,53 %  
1 - 2 hodiny358,31 %8,31 %  
více jak 2 hodiny40,95 %0,95 %  

Graf

18. Jakým způsobem se dopravujete k obchodu, kde chcete nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
auto25259,86 %59,86 %  
chodím pěšky23154,87 %54,87 %  
autobus/ MHD11727,79 %27,79 %  
kolo276,41 %6,41 %  
pěšky chodím do pekárny10,24 %0,24 %  
různě10,24 %0,24 %  
Nejčastěji pěšky. Autem pouze pokud je nákup součástí jiné cesty (z návštěvy, výletu, výjimečně z práce)10,24 %0,24 %  
teleport10,24 %0,24 %  

Graf

19. Kdy se rozhodujete, co koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle situace18243,23 %43,23 %  
doma, před nákupem17240,86 %40,86 %  
až v obchodě6715,91 %15,91 %  

Graf

20. Jste spokojeni s nabídkou ve vašem obchodě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28968,65 %68,65 %  
ne10023,75 %23,75 %  
nevím327,6 %7,6 %  

Graf

21. Jste spokojeni s personálem ve vašem obchodě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25660,81 %60,81 %  
nevím8820,9 %20,9 %  
ne7718,29 %18,29 %  

Graf

22. Co vás přiměje k nákupu v supermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vše na jednom místě, úspora času31374,35 %74,35 %  
otevírací doba23054,63 %54,63 %  
časté slevové akce15336,34 %36,34 %  
nízké ceny12228,98 %28,98 %  
možnost platby kreditní kartou10324,47 %24,47 %  
kvalita zboží389,03 %9,03 %  
mám ho u práce a nemusím nikam cestovat10,24 %0,24 %  
nic10,24 %0,24 %  
nic jiného v okolí bydliště nemáme10,24 %0,24 %  
úspora času, vzhledem k tomu, že jezdím nakupovat do zahraničí10,24 %0,24 %  
Když něco neseženu ve specializovaném obchodě.10,24 %0,24 %  
široký sortiment10,24 %0,24 %  
Je blízko našeho domu10,24 %0,24 %  
letáky ?10,24 %0,24 %  
hezký prodavač :-D10,24 %0,24 %  
mám to nejblíž10,24 %0,24 %  
mám to po cestě z práce10,24 %0,24 %  
vzdálenost10,24 %0,24 %  
Blízkost supermarketu10,24 %0,24 %  
akce10,24 %0,24 %  
Vyhovuje mi nabídka supermarketu, vše, co potřebuji je na jednom místě, kvalitní. Otevírací doba je také plus a platební kartou platím nejčastěji. Ceny jsou pro mě přijatelné i bez slevových akcí.10,24 %0,24 %  
Mám ho při cestě10,24 %0,24 %  
jdu okolo a chci si zrovna něco koupit10,24 %0,24 %  
to že tam mají jídlo10,24 %0,24 %  
sortiment zboží10,24 %0,24 %  
kousek od domu10,24 %0,24 %  
širší sortiment10,24 %0,24 %  
Dělám tam pouze velké nákupy, 1* za měsíc, jinak nakupuji v menší samoobsluze a ve specializovaných krámech10,24 %0,24 %  

Graf

23. Co vás odradí od nákupu v supermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fronty u pokladen27966,27 %66,27 %  
nepřehlednost obchodu14434,2 %34,2 %  
umístění obchodu (na okraji města)8319,71 %19,71 %  
čas strávený nákupem8319,71 %19,71 %  
nic71,66 %1,66 %  
nekvalitní potraviny30,71 %0,71 %  
kvalita zboží30,71 %0,71 %  
kvalita20,48 %0,48 %  
neochotný personál20,48 %0,48 %  
nepříjemný personál20,48 %0,48 %  
nekvalitní zboží, ale to je problém většiny obchodů v ČR10,24 %0,24 %  
sortiment10,24 %0,24 %  
mizerná kvalita zboží10,24 %0,24 %  
více lidí platících kartami ( za dobu než 1 karetní zákazník je odbaven tak zaplatí 2 lidé hotově)10,24 %0,24 %  
špatný sortiment10,24 %0,24 %  
že je to supermarket10,24 %0,24 %  
nakupování v čr mě odrazují nekvalitní produkty a to obvzláště šlichta z polska10,24 %0,24 %  
pomalu se ploužící lidé10,24 %0,24 %  
špatný pocit10,24 %0,24 %  
personál, není nabízené zboží10,24 %0,24 %  
asi nic10,24 %0,24 %  
Kvalita zbozi10,24 %0,24 %  
Nedostačující kvalita a pestrost potravin10,24 %0,24 %  
špatná kvalita zboží10,24 %0,24 %  
vzhled a to jak sortimentu, tak i personalu a prostredi10,24 %0,24 %  
moc lidí10,24 %0,24 %  
zapáchající personál10,24 %0,24 %  
nekvalitní zboží10,24 %0,24 %  
,,kvalita" zboží10,24 %0,24 %  
nic :-)10,24 %0,24 %  
nekvalita produktů10,24 %0,24 %  
vadí mi, že tam není osobní kontakt mezi zákazníkem a prodavačem10,24 %0,24 %  
protivné prodavačky10,24 %0,24 %  
kvalita potravin10,24 %0,24 %  
těžko odolat v dané chvíli nepotřebnému zboží10,24 %0,24 %  
nic mě neodrazuje10,24 %0,24 %  
menší výber ako v špecializovanom obchode10,24 %0,24 %  
Nálada obsluhujícího 10,24 %0,24 %  
nic, ani bursík ne, ksčssd už vůbec ne :-D10,24 %0,24 %  
Nenakupuji jinde10,24 %0,24 %  
Otázka 8 - nevyužívám ani jeden z uvedených řetěžců, ale bez toho nebylo možné dotazník vyplnit10,24 %0,24 %  
Potraviny, které svým složením nevyhovují mým požadavkům.10,24 %0,24 %  
otravene prodavacky, hlidaci jak cumi, ikdyz bych nic neukradla!10,24 %0,24 %  
že tak podporuji velké řetězce místo lokálních prodejců10,24 %0,24 %  
některé supermarkety mi připadají drahé (např. billa, spar)10,24 %0,24 %  
to že tam nemají jídlo10,24 %0,24 %  
neosobní přístup, nekvalitní ovoce a zelenina, minimum bio a eko produktů...10,24 %0,24 %  
obvykle se nechám zlákat k nákupu zboží, které až tak úplně akutně nepotřebuju a utratím tak v součtu víc, než jsem měla v plánu10,24 %0,24 %  
dálka do dojezdu do města10,24 %0,24 %  

Graf

24. Baví vás nakupování potravin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24457,96 %57,96 %  
ne17742,04 %42,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Kdo ve vaší domácnosti nejčastěji nakupuje?

  • odpověď vy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 - 1000 Kč na otázku 11. Kolik Kč utratíte při běžném (denním) nákupu?

18. Jakým způsobem se dopravujete k obchodu, kde chcete nakupovat?

  • odpověď auto:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeňský kraj na otázku 3. Odkud jste?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 a více na otázku 13. Kolik členů má vaše domácnost?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Odkud jste?

4. Jste:

5. Bydlíte v:

6. Kam nejčastěji chodíte nakupovat?

7. Je ve vašem okolí supermarket? (2 km)

8. Jaký supermarket nejčastěji navštěvujete?

9. Využíváte nakupování ve specializovaných prodejnách? (drogerie, papírnictví,...)

10. Jak často děláte větší nákup?

11. Kolik Kč utratíte při běžném (denním) nákupu?

12. Kolik Kč utratíte při velkém nákupu?

13. Kolik členů má vaše domácnost?

14. Kdo ve vaší domácnosti nejčastěji nakupuje?

15. Jaký je průměrný čistý příjem vaší domácnosti?

16. Jaké potraviny nejčastěji nakupujete?

17. Kolik času průměrně strávíte při nákupu?

18. Jakým způsobem se dopravujete k obchodu, kde chcete nakupovat?

19. Kdy se rozhodujete, co koupíte?

20. Jste spokojeni s nabídkou ve vašem obchodě?

21. Jste spokojeni s personálem ve vašem obchodě?

22. Co vás přiměje k nákupu v supermarketu?

23. Co vás odradí od nákupu v supermarketu?

24. Baví vás nakupování potravin?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Odkud jste?

4. Jste:

5. Bydlíte v:

6. Kam nejčastěji chodíte nakupovat?

7. Je ve vašem okolí supermarket? (2 km)

8. Jaký supermarket nejčastěji navštěvujete?

9. Využíváte nakupování ve specializovaných prodejnách? (drogerie, papírnictví,...)

10. Jak často děláte větší nákup?

11. Kolik Kč utratíte při běžném (denním) nákupu?

12. Kolik Kč utratíte při velkém nákupu?

13. Kolik členů má vaše domácnost?

14. Kdo ve vaší domácnosti nejčastěji nakupuje?

15. Jaký je průměrný čistý příjem vaší domácnosti?

16. Jaké potraviny nejčastěji nakupujete?

17. Kolik času průměrně strávíte při nákupu?

18. Jakým způsobem se dopravujete k obchodu, kde chcete nakupovat?

19. Kdy se rozhodujete, co koupíte?

20. Jste spokojeni s nabídkou ve vašem obchodě?

21. Jste spokojeni s personálem ve vašem obchodě?

22. Co vás přiměje k nákupu v supermarketu?

23. Co vás odradí od nákupu v supermarketu?

24. Baví vás nakupování potravin?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pavlů, M.Nakupování potravin (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakupovani-potravin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.