Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování spodního prádla na internetu

Nakupování spodního prádla na internetu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Schwarz
Šetření:24. 08. 2012 - 23. 09. 2012
Počet respondentů:208
Počet otázek (max/průměr):26 / 21.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rádi bychom Vás poprosili o vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník je v první části zaměřen na motivaci, nákupní proces a služby internetových obchodů, v druhé části se pak zaměřuje více na preference a nakupování spodního prádla přes internet. Dotazník informačně doplňuje již probíhající výzkum, proto se může zdát, že otázky nejsou logicky provázané, anebo naopak duplicitní.

Obecným cílem šetření je zkvalitnění služeb a fungování e-shopů, a přiblížení se tak více potřebám zákazníků. Vyplnění dotazníku je anonymní a zabere Vám přibližně jen 5 minut. Dotazník je variantně sestaven, nejdelší jeho průchod představuje vyplnění pouze 22-ti povinných otázek.

 

Velice si vážíme Vašeho času a předem Vám děkujeme za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Už jste si někdy nakoupil/a nějaké zboží přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19794,71 %94,71 %  
ne115,29 %5,29 %  

Graf

2. Uveďte prosím dva hlavní důvody Vašeho/ich nákupů přes internet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí výběru12965,48 %62,02 %  
úspora času9347,21 %44,71 %  
finanční úspora8442,64 %40,38 %  
široký sortiment 7538,07 %36,06 %  
Fler10,51 %0,48 %  
Dají se zde sehnat i jiné velikosti než v ČR10,51 %0,48 %  
nerada chodím po obchodech10,51 %0,48 %  
prostě neměli mé zboží v kamenném obchodě10,51 %0,48 %  
všechny důvody dohromady10,51 %0,48 %  
nakupuji úzkoprofilové zboží v kamenných obchodech jinak nesehnatelné10,51 %0,48 %  
nemusim nikam chodit10,51 %0,48 %  
soukromí10,51 %0,48 %  
Jinde zboží neměli10,51 %0,48 %  
Maj tam všechno tývole10,51 %0,48 %  
Můžu koupit pochcaný, posraný, poblitý, postříkaný trenky, který si pak dám na hlavu10,51 %0,48 %  
prodejce byl daleko od bydliště10,51 %0,48 %  
solventnost10,51 %0,48 %  

Graf

3. Jaká je Vaše strategie při nákupu přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vyhledávám si na internetu zboží a pak porovnávám nabídky z různých obchodůotázka č. 4, nakupuji a vyhledávám zboží v e-shopech, které znám a se kterými mám dobrou zkušenostotázka č. 5, řídím se doporučením přátel a známých a navštívím jimi doporučené e-shopyotázka č. 5, navštívím internetový obchod, jehož reklama mě zaujmeotázka č. 5, volím jinou strategiiotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledávám si na internetu zboží a pak porovnávám nabídky z různých obchodů11055,84 %52,88 %  
nakupuji a vyhledávám zboží v e-shopech, které znám a se kterými mám dobrou zkušenost5628,43 %26,92 %  
volím jinou strategii115,58 %5,29 %  
řídím se doporučením přátel a známých a navštívím jimi doporučené e-shopy115,58 %5,29 %  
navštívím internetový obchod, jehož reklama mě zaujme94,57 %4,33 %  

Graf

4. Využíváte při porovnávání nabídek i on-line porovnávače cen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9384,55 %44,71 %  
ne1715,45 %8,17 %  

Graf

5. Jakou formu úhrady zboží při nákupech v e-shopech preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na dobírku8442,64 %40,38 %  
bankovním převodem5326,9 %25,48 %  
platební kartou přes internet2613,2 %12,5 %  
platba na pobočce e-shopu při odběru zboží2412,18 %11,54 %  
prostřednictvím vlastního účtu na platebním systému (PayPal, PaySec, …)73,55 %3,37 %  
1nrbo 2 nebo 310,51 %0,48 %  
jak kdy, podle důvěryhodnosti obchodu, když není důvěryhodný, tak na dobírku, jinak převodem10,51 %0,48 %  
Naseru si do ruky a pošlu jim to10,51 %0,48 %  

Graf

6. Jak často si kupujete nové spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za půl roku6832,69 %32,69 %  
jednou za čtvrt roku6732,21 %32,21 %  
jednou za rok a více3617,31 %17,31 %  
každý měsíc2210,58 %10,58 %  
jednou za 3/4 roku157,21 %7,21 %  

Graf

7. Podle čeho si spodní prádlo vybíráte, podle čeho se při nákupu orientujete? Ohodnoťte prosím body 1 až 5, kde 1 – velmi důležité kritérium, 5- nedůležité (každé kritérium nemusí mít jedinečnou bodovou hodnotu)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
barva či vzor2.0191.269
cena2.1491.146
materiál1.881
tvar a střih1.380.572
značka3.9661.436

Graf

8. V jaké cenové kategorii, dle Vašeho názoru, spodní prádlo nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ve střední cenové kategorii13765,87 %65,87 %  
spíše v nízké cenové kategorii6028,85 %28,85 %  
spíše ve vysoké cenové kategorii115,29 %5,29 %  

Graf

9. Souhlasíte s tím, že cena spodního prádla souvisí s jeho kvalitou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím10349,52 %49,52 %  
spíše nesouhlasím5024,04 %24,04 %  
souhlasím2512,02 %12,02 %  
nevím2110,1 %10,1 %  
nesouhlasím94,33 %4,33 %  

Graf

10. Z pohledu značek, jaké spodní prádlo kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji spíše méně známé značky 11555,29 %55,29 %  
kupuji spíše renomované značky8540,87 %40,87 %  
kupuji spíše luxusní značky83,85 %3,85 %  

Graf

11. Bez ohledu na značku a motivaci byste měli nakoupit spodní prádlo přes internet. Jaké služby a parametry internetových obchodů by byly pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 4).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podrobný popis, jasná specifikace a grafické zobrazení zboží13765,87 %65,87 %  
možnost bezproblémového vrácení zboží, řešení reklamací12962,02 %62,02 %  
bezpečnost nákupu a platby10751,44 %51,44 %  
cenová úroveň10249,04 %49,04 %  
akce a slevy7737,02 %37,02 %  
přehlednost a srozumitelnost internetových stránek včetně vyhledávání a filtrování6832,69 %32,69 %  
rychlá dodací lhůta5727,4 %27,4 %  
srozumitelnost a jednoduchost celého nákupního procesu5024,04 %24,04 %  
úroveň a kvalita zákaznické podpory, možnost rychlé komunikace (e-mail, telefon)4823,08 %23,08 %  
široký výběr dopravy a způsobu placení4622,12 %22,12 %  
věrnostní programy115,29 %5,29 %  

Graf

12. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11555,29 %55,29 %  
ano9344,71 %44,71 %  

Graf

13. Uveďte prosím v jakém (tato otázka je nepovinná, přesto budeme velmi vděčni za její vyplnění, slouží pouze pro naše pochopení trhu se spodním prádlem, za jiným účelem zde není uvedena).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

------

andrie, styx

astra tip

astratex

astratex

Astratex

astratex,

Astratex, Leontýna, Ráj prádla

Astratex, Litex

Astratex, moje puncochy

Astratex, Represent.eu, "eBay"

Astratex, sexshopík, eroticke-pradlo, aukro

astratex.cz

astratex.cz

aukro

Blackcomb.cz

bon-prix

bonprix

BonPrix, Blancheporte

ebay

fashion days

http://www.moje-pradlo.cz/

http://www.pradlogina.cz/

http://www.styx-underwear.cz/

http://zkracovatko.cz/ryI0oq

ignite.cz

Kalhotky, bonprix

klingel petrklíč

kupuji přes Victoria's Secret, nechávám si objednávat ze zahraničí přes mimibazar.cz

Leontýna a Astratex

leontyna.cz

leontyna.cz, braexpert.cz

linia.cz

Na mimibazaru je jich nespočet, nepamatuji si názvy prodávajících. Jinak tedy ještě bonprix.

Nakupuji na EBay.

nejsem si jistá, pravděpodobně leontýna.cz, určitě litex.cz

nepamatuji si

nepamatuju se

přes AUKRO

rajpradla

skateshop

spodni-pradlo-leontyna.cz

sportsdirect.com

Tchibo

tuším mojepradlo. cz

Úpavan

už si to nepamatuji, zřejmě mall.cz (velký výběr zboží)

v několika, bohužel si na názvy nevzpomínám

Victoria secrets

ww.astratex.cz

www.aukro.cz

www.beate-uhse.cz

www.coraltex.cz

www.daniela-pradlo.cz

www.kalhotky.cz

www.mamaja.cz

www.pradlo-sexy.cz

www.spodni-pradlo-leontyna.cz

www.topshop.com

www.werso.cz www.otto-shop.cz

zahranicni stranky

14. Pro koho jste jej nakupoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe8591,4 %40,87 %  
pro partnera/ku (včetně manžela/ky)2526,88 %12,02 %  
pro příbuzenstvo (děti, rodiče apod.)1212,9 %5,77 %  
pro přátele33,23 %1,44 %  
Pro babičku bombarďáky11,08 %0,48 %  

Graf

15. Proběhlo při nákupu vše v pořádku a dle Vašich představ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17, nechci odpovědětotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8490,32 %40,38 %  
ne88,6 %3,85 %  
nechci odpovědět11,08 %0,48 %  

Graf

16. Zde můžete nepovinně v krátkosti rozvést, ideálně jen několika málo slovy

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá kvalita i cena, rychlé dodání19,09 %0,48 %  
doručili to, za co jsem platila, v diskrétním obale19,09 %0,48 %  
------19,09 %0,48 %  
široký sortiment, akce a slevy, kvalitní prádlo, renomované značky, podprsenky i na větší velikosti prsou (velká výhoda!)19,09 %0,48 %  
rychlost 19,09 %0,48 %  
nechapu co mam rozvest...19,09 %0,48 %  
po zaplacení zboží dorazilo do několika málo dnů, spokojenost.19,09 %0,48 %  
Rychlá komunikace,přesné info o zboží (skladem/u dodavatele apod.),přehlednost,akce,sledování zásilky,dobře zabaleno19,09 %0,48 %  
problém je nemožnost prádlo vyzkoušet, u kalhotek ještě dobrý, ale u podprsenek je téměř nemožné se "trefit"19,09 %0,48 %  
Doufám, že ano, zboží zatím nedorazilo, počítám, že dorazí do následujících pár dní. Hodnocení na webu bylo přesvědčující.19,09 %0,48 %  
ostatní odpovědi bezproblémová domluva a dodání 19,09 %0,48 % 

Graf

17. Zde můžete nepovinně v krátkosti rozvést, ideálně jen několika málo slovy

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neodpovídající skutečnosti tabulka velikostí112,5 %0,48 %  
Pokud se nakupuje bez vyzkoušení, nikdy to nevyjde přesně podle představ.112,5 %0,48 %  
místo uvedené bavlny bylo z polyesteru a po několika vypráních se zničilo112,5 %0,48 %  
nesedící velikost112,5 %0,48 %  
bohužel mě americký prodejce neodpověděl na mé dotazy 112,5 %0,48 %  
velikost prádla neodpovídala112,5 %0,48 %  
Přišli jenom XXXXXXXXXXL tvl112,5 %0,48 %  
špatná velikost112,5 %0,48 %  

Graf

18. Uveďte prosím důvod:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chci mít možnost si vyzkoušet8977,39 %42,79 %  
nepotřebuji, prodejny spodního prádla mám ve svém okolí3833,04 %18,27 %  
nevím108,7 %4,81 %  
nedostatečná nabídka v e-shopech97,83 %4,33 %  
nedosatatečná úroveň služeb a kvalita e-shopů65,22 %2,88 %  
nenakupuji žádné zboží na internetu54,35 %2,4 %  
vysoká cenová hladina zboží na internetu43,48 %1,92 %  
on-line nakupování je obecně složité21,74 %0,96 %  
nevěřím nákupům na internetu a internetovým firmám10,87 %0,48 %  
nenapadlo mě to10,87 %0,48 %  
nevedou moji velikost10,87 %0,48 %  
je mi to jedno.10,87 %0,48 %  
obava z případného vracení/výměny, kdyby prádlo nesedělo10,87 %0,48 %  
nevím, jakou mám velikost10,87 %0,48 %  
nerad cekam na doruceni10,87 %0,48 %  

Graf

19. Co by Vás přimělo k nákupu nebo častějšímu nákupu zboží v e-shopech se spodním prádlem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neodmítnutelná nabídka v podobě akce či slevy7435,58 %35,58 %  
nižší cenová úroveň6028,85 %28,85 %  
širší sortiment5425,96 %25,96 %  
nic3818,27 %18,27 %  
kvalitnější služby a stránky e-shopů3315,87 %15,87 %  
nevím2411,54 %11,54 %  
rychlejší a pohodlnější nákupní proces188,65 %8,65 %  
vyšší bezpečnost nákupů a plateb178,17 %8,17 %  
větší spotřeba spodního prádla - nakupuji, když jej potřebuji10,48 %0,48 %  
odpovídající tabulka velikostí10,48 %0,48 %  
kdyby se zavedlo jedno univerzální číslování spodního prádla10,48 %0,48 %  
Kupuju, když potřebuju10,48 %0,48 %  
jedině potřeba koupit si nové spodní prádlo, jinak nic10,48 %0,48 %  
možnost vrácení zboží10,48 %0,48 %  
Lepší dostupnost velikostí10,48 %0,48 %  
možnost nejprve vyzkoušet v kamenné prodejně10,48 %0,48 %  
viz č. 18, prádlo je třeba zkoušet... takže mohu koupit pouze už ověřený střih, takže v e-shopu již vyzkoušené značky...10,48 %0,48 %  
kdyby zbozi dele vydrzelo10,48 %0,48 %  
snad jen zkušenost, že dané zboží opravdu sedí dle mé velikosti10,48 %0,48 %  
jistota, že mi prádlo bdue sedět10,48 %0,48 %  
evropský obchod victoria secrets 10,48 %0,48 %  
nic, protože bez vyzkoušení si oblečení prostě nekoupím10,48 %0,48 %  
Opětovná koupě stejného spodního prádla (tzn. již je mám vyzkoušené).10,48 %0,48 %  
Použitý a posraný trencle10,48 %0,48 %  
Možnost vyzkoušet zboží na pobočce a bezproblémové vrácení10,48 %0,48 %  
přesný popis = velikost daného oblečení a velikostní tabulky, které by opravdu odpovídaly10,48 %0,48 %  

Graf

20. Pokud nakupujete, anebo už byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního či intimního prádla, jaká kategorie zboží by pro Vás byla nejzajímavější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kalhotky/tanga/slipy/boxerky/trenky12861,54 %61,54 %  
podprsenky11052,88 %52,88 %  
plavky7134,13 %34,13 %  
košilky a topy5225 %25 %  
punčochové zboží4521,63 %21,63 %  
erotické prádlo4521,63 %21,63 %  
body, korzety, podvazkové pásy3416,35 %16,35 %  
stahovací prádlo2210,58 %10,58 %  
těhotenské a mateřské prádlo209,62 %9,62 %  
podvazky157,21 %7,21 %  
nevím136,25 %6,25 %  

Graf

21. Pokud by byl zprovozněn nový spolehlivý a ověřený e-shop se spodním prádlem, který nabízí kvalitní značkové zboží za výhodné ceny, navštívili byste jej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano8741,83 %41,83 %  
rozhodně ano5928,37 %28,37 %  
spíše ne2913,94 %13,94 %  
nevím2612,5 %12,5 %  
rozhodně ne73,37 %3,37 %  

Graf

22. Uveďte prosím jednu webovou stránku, která se Vám v souvislosti s užíváním internetu jako první vybaví - kterou nečastěji navštěvujete (ve formátu např. jen: facebook)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
google4622,12 %22,12 %  
seznam4019,23 %19,23 %  
facebook3114,9 %14,9 %  
seznam.cz73,37 %3,37 %  
slevomat41,92 %1,92 %  
gmail41,92 %1,92 %  
IDNES.CZ31,44 %1,44 %  
www.seznam.cz31,44 %1,44 %  
idnes31,44 %1,44 %  
centrum20,96 %0,96 %  
ostatní odpovědi seznam, facebook
Wikipedie
aukro
bonprix
heureka
google.com
www.nevim.cz
www.bvs.cz
www.idnes.cz
slavia.cz
endomondo
facebook, youtube, aukro, sbazar
už si nepamatuji
bonprix, rajpradla
www.astratex.cz
www.google.com
mimibazar
beate-uhse
-------
chmi.cz
facebook, seznam
facebook
Ebay
blancheporte
blog.cz
seznam,střelectví
www.skateshop.cz
mojetehotenstvi.cz
sme.sk
www.google.cz
pctuning
google :-)
facebook.
eurofotbal
centrum.cz
pěstouni
astratex, tchibo
..
emimino a mimibazar
facebook, gmail, fler
email
VŠEM
linea
e-mail
www.volny.cz, www,youtube.cz
e-student
facebook, google
https://www.google.cz/
orbion
videacesky.cz
redtube
seznam, centrum, facebook
twitter
youporn
youtube
www.youtube.com
ihned
Faceboook
votocvohoz
6531,25 %31,25 % 

Graf

23. Uveďte prosím Vaše pohlaví (dotazník je zcela anonymní)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16378,37 %78,37 %  
muž4521,63 %21,63 %  

Graf

24. Uveďte prosím Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 3011655,77 %55,77 %  
31 - 404622,12 %22,12 %  
méně než 202712,98 %12,98 %  
41 - 50104,81 %4,81 %  
51 - 6052,4 %2,4 %  
61a více41,92 %1,92 %  

Graf

25. V jakém městě žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoměsto (nad 100 001 obyvatel)9244,23 %44,23 %  
maloměsto (od 2 001 - 30 000 obyvatel) 5225 %25 %  
venkov a vesnice (do 2 000 obyvatel)3617,31 %17,31 %  
město střední velikosti (od 30 001 - 100 000 obyvatel)2813,46 %13,46 %  

Graf

26. Ohodnoťte prosím Váš hrubý příjem oproti průměrnému platu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mírně podprůměrný5124,52 %24,52 %  
mírně nadprůměrný4119,71 %19,71 %  
průměrný3818,27 %18,27 %  
velmi podprůměrný3717,79 %17,79 %  
bez příjmů3114,9 %14,9 %  
velmi nadprůměrný104,81 %4,81 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaká je Vaše strategie při nákupu přes internet?

  • odpověď vyhledávám si na internetu zboží a pak porovnávám nabídky z různých obchodů:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Využíváte při porovnávání nabídek i on-line porovnávače cen?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Využíváte při porovnávání nabídek i on-line porovnávače cen?

8. V jaké cenové kategorii, dle Vašeho názoru, spodní prádlo nakupujete?

  • odpověď spíše ve střední cenové kategorii:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 7. Podle čeho si spodní prádlo vybíráte, podle čeho se při nákupu orientujete? Ohodnoťte prosím body 1 až 5, kde 1 – velmi důležité kritérium, 5- nedůležité (každé kritérium nemusí mít jedinečnou bodovou hodnotu)

12. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro partnera/ku (včetně manžela/ky) na otázku 14. Pro koho jste jej nakupoval/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro příbuzenstvo (děti, rodiče apod.) na otázku 14. Pro koho jste jej nakupoval/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro sebe na otázku 14. Pro koho jste jej nakupoval/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Proběhlo při nákupu vše v pořádku a dle Vašich představ?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Už jste si někdy nakoupil/a nějaké zboží přes internet?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepotřebuji, prodejny spodního prádla mám ve svém okolí na otázku 18. Uveďte prosím důvod:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 18. Uveďte prosím důvod:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 20. Pokud nakupujete, anebo už byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního či intimního prádla, jaká kategorie zboží by pro Vás byla nejzajímavější?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci mít možnost si vyzkoušet na otázku 18. Uveďte prosím důvod:

14. Pro koho jste jej nakupoval/a?

  • odpověď pro sebe:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro příbuzenstvo (děti, rodiče apod.) na otázku 14. Pro koho jste jej nakupoval/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Proběhlo při nákupu vše v pořádku a dle Vašich představ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

15. Proběhlo při nákupu vše v pořádku a dle Vašich představ?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro partnera/ku (včetně manžela/ky) na otázku 14. Pro koho jste jej nakupoval/a?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro příbuzenstvo (děti, rodiče apod.) na otázku 14. Pro koho jste jej nakupoval/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro sebe na otázku 14. Pro koho jste jej nakupoval/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

20. Pokud nakupujete, anebo už byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního či intimního prádla, jaká kategorie zboží by pro Vás byla nejzajímavější?

  • odpověď kalhotky/tanga/slipy/boxerky/trenky:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro partnera/ku (včetně manžela/ky) na otázku 14. Pro koho jste jej nakupoval/a?
  • odpověď podprsenky:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41 - 50 na otázku 24. Uveďte prosím Váš věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Už jste si někdy nakoupil/a nějaké zboží přes internet?

2. Uveďte prosím dva hlavní důvody Vašeho/ich nákupů přes internet:

3. Jaká je Vaše strategie při nákupu přes internet?

4. Využíváte při porovnávání nabídek i on-line porovnávače cen?

5. Jakou formu úhrady zboží při nákupech v e-shopech preferujete?

6. Jak často si kupujete nové spodní prádlo?

7. Podle čeho si spodní prádlo vybíráte, podle čeho se při nákupu orientujete? Ohodnoťte prosím body 1 až 5, kde 1 – velmi důležité kritérium, 5- nedůležité (každé kritérium nemusí mít jedinečnou bodovou hodnotu)

8. V jaké cenové kategorii, dle Vašeho názoru, spodní prádlo nakupujete?

9. Souhlasíte s tím, že cena spodního prádla souvisí s jeho kvalitou?

10. Z pohledu značek, jaké spodní prádlo kupujete?

11. Bez ohledu na značku a motivaci byste měli nakoupit spodní prádlo přes internet. Jaké služby a parametry internetových obchodů by byly pro Vás nejdůležitější?

12. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

14. Pro koho jste jej nakupoval/a?

15. Proběhlo při nákupu vše v pořádku a dle Vašich představ?

18. Uveďte prosím důvod:

19. Co by Vás přimělo k nákupu nebo častějšímu nákupu zboží v e-shopech se spodním prádlem?

20. Pokud nakupujete, anebo už byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního či intimního prádla, jaká kategorie zboží by pro Vás byla nejzajímavější?

21. Pokud by byl zprovozněn nový spolehlivý a ověřený e-shop se spodním prádlem, který nabízí kvalitní značkové zboží za výhodné ceny, navštívili byste jej?

22. Uveďte prosím jednu webovou stránku, která se Vám v souvislosti s užíváním internetu jako první vybaví - kterou nečastěji navštěvujete (ve formátu např. jen: facebook)

23. Uveďte prosím Vaše pohlaví (dotazník je zcela anonymní)

24. Uveďte prosím Váš věk

25. V jakém městě žijete?

26. Ohodnoťte prosím Váš hrubý příjem oproti průměrnému platu:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Už jste si někdy nakoupil/a nějaké zboží přes internet?

2. Uveďte prosím dva hlavní důvody Vašeho/ich nákupů přes internet:

3. Jaká je Vaše strategie při nákupu přes internet?

4. Využíváte při porovnávání nabídek i on-line porovnávače cen?

5. Jakou formu úhrady zboží při nákupech v e-shopech preferujete?

6. Jak často si kupujete nové spodní prádlo?

7. Podle čeho si spodní prádlo vybíráte, podle čeho se při nákupu orientujete? Ohodnoťte prosím body 1 až 5, kde 1 – velmi důležité kritérium, 5- nedůležité (každé kritérium nemusí mít jedinečnou bodovou hodnotu)

8. V jaké cenové kategorii, dle Vašeho názoru, spodní prádlo nakupujete?

9. Souhlasíte s tím, že cena spodního prádla souvisí s jeho kvalitou?

10. Z pohledu značek, jaké spodní prádlo kupujete?

11. Bez ohledu na značku a motivaci byste měli nakoupit spodní prádlo přes internet. Jaké služby a parametry internetových obchodů by byly pro Vás nejdůležitější?

12. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

14. Pro koho jste jej nakupoval/a?

15. Proběhlo při nákupu vše v pořádku a dle Vašich představ?

18. Uveďte prosím důvod:

19. Co by Vás přimělo k nákupu nebo častějšímu nákupu zboží v e-shopech se spodním prádlem?

20. Pokud nakupujete, anebo už byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního či intimního prádla, jaká kategorie zboží by pro Vás byla nejzajímavější?

21. Pokud by byl zprovozněn nový spolehlivý a ověřený e-shop se spodním prádlem, který nabízí kvalitní značkové zboží za výhodné ceny, navštívili byste jej?

22. Uveďte prosím jednu webovou stránku, která se Vám v souvislosti s užíváním internetu jako první vybaví - kterou nečastěji navštěvujete (ve formátu např. jen: facebook)

23. Uveďte prosím Vaše pohlaví (dotazník je zcela anonymní)

24. Uveďte prosím Váš věk

25. V jakém městě žijete?

26. Ohodnoťte prosím Váš hrubý příjem oproti průměrnému platu:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Schwarz, M.Nakupování spodního prádla na internetu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupovani-pres-internet-a-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.