Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování přes slevové portály

Nakupování přes slevové portály

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dita Maunová
Šetření:20. 11. 2011 - 27. 11. 2011
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je zjistit, jak se chová zákazník při využití nabídky na portálu hromadného nakupování. Výsledky budou součástí mé seminární práce.

Odpovědi respondentů

1. Využil (-a) jste někdy nabídky portálu hromadného nakupování (nebo-li slevového portálu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4375,44 %75,44 %  
ne1424,56 %24,56 %  

Graf

2. Šlo o jednorázový nákup, nebo nakupujete pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
využil (-a) jsem více nabídek2967,44 %50,88 %  
využil (-a) jsem pouze jedné nabídky1432,56 %24,56 %  

Graf

3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz3479,07 %59,65 %  
Zapakatel.cz1841,86 %31,58 %  
Vykupto.cz1432,56 %24,56 %  
Hyperslevy.cz1227,91 %21,05 %  
jiný1125,58 %19,3 %  
Slevopolis.cz613,95 %10,53 %  
NebeSlev.cz613,95 %10,53 %  
Berslevu.cz49,3 %7,02 %  
Slevoteka.cz49,3 %7,02 %  
Megasleva.cz49,3 %7,02 %  
Fajnslevy.cz36,98 %5,26 %  
Akce.Spa.cz24,65 %3,51 %  
BonyBony.cz12,33 %1,75 %  

Graf

4. O jaké zboží/službu se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gastronomie2251,16 %38,6 %  
zboží, výrobky1739,53 %29,82 %  
pobyty,cestování1637,21 %28,07 %  
péče o tělo,kosmetika1330,23 %22,81 %  
zážitky,sport fitness1125,58 %19,3 %  
wellness,masáže1023,26 %17,54 %  
kultura,umění, kino716,28 %12,28 %  
jiný 24,65 %3,51 %  
kurzy,vzdělávání24,65 %3,51 %  

Graf

5. Byl (-a) jste s akcí spokojen (-á)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano - vše proběhlo, jak mělootázka č. 6, ne - skutečnost neodpovídala nabídce → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano - vše proběhlo, jak mělo3888,37 %66,67 %  
ne - skutečnost neodpovídala nabídce511,63 %8,77 %  

Graf

6. Využil (-a) byste stejných nebo i dalších služeb u konkrétní firmy i za plnou cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne - počkám si na další "akci"3386,84 %57,89 %  
ano - byl (-a) jsem natolik spokojen (-a), že budu využívat služeb nadále i za plnou cenu513,16 %8,77 %  

Graf

7. Doporučil (-a) byste firmu, s jejichž službami/výrobky jste spokojen (-a), známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano3797,37 %64,91 %  
spíš ne12,63 %1,75 %  

Graf

8. Jste muž nebo žena?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3771,15 %64,91 %  
muž1528,85 %26,32 %  

Graf

9. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-303873,08 %66,67 %  
30-40917,31 %15,79 %  
do 20 let35,77 %5,26 %  
40-5011,92 %1,75 %  
50-6011,92 %1,75 %  

Graf

10. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100tis. obyv.1834,62 %31,58 %  
obec do 5000 obyvatel1325 %22,81 %  
50tis. - 100tis. obyv.917,31 %15,79 %  
5tis.-10tis. obyv.611,54 %10,53 %  
10tis.-30tis. obyv.47,69 %7,02 %  
30tis. - 50tis. obyv.23,85 %3,51 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Šlo o jednorázový nákup, nebo nakupujete pravidelně?

  • odpověď využil (-a) jsem více nabídek:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi wellness,masáže na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zážitky,sport fitness na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?

3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?

  • odpověď Slevomat.cz:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi wellness,masáže na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi využil (-a) jsem více nabídek na otázku 2. Šlo o jednorázový nákup, nebo nakupujete pravidelně?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi gastronomie na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zážitky,sport fitness na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?

4. O jaké zboží/službu se jednalo?

  • odpověď gastronomie:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?

5. Byl (-a) jste s akcí spokojen (-á)?

  • odpověď ano - vše proběhlo, jak mělo:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi wellness,masáže na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zboží, výrobky na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne - počkám si na další "akci" na otázku 6. Využil (-a) byste stejných nebo i dalších služeb u konkrétní firmy i za plnou cenu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 7. Doporučil (-a) byste firmu, s jejichž službami/výrobky jste spokojen (-a), známým?

6. Využil (-a) byste stejných nebo i dalších služeb u konkrétní firmy i za plnou cenu?

  • odpověď ne - počkám si na další "akci":
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi wellness,masáže na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?

7. Doporučil (-a) byste firmu, s jejichž službami/výrobky jste spokojen (-a), známým?

  • odpověď určitě ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto.cz na otázku 3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi wellness,masáže na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zboží, výrobky na otázku 4. O jaké zboží/službu se jednalo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano - vše proběhlo, jak mělo na otázku 5. Byl (-a) jste s akcí spokojen (-á)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využil (-a) jste někdy nabídky portálu hromadného nakupování (nebo-li slevového portálu)?

2. Šlo o jednorázový nákup, nebo nakupujete pravidelně?

3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?

4. O jaké zboží/službu se jednalo?

5. Byl (-a) jste s akcí spokojen (-á)?

6. Využil (-a) byste stejných nebo i dalších služeb u konkrétní firmy i za plnou cenu?

7. Doporučil (-a) byste firmu, s jejichž službami/výrobky jste spokojen (-a), známým?

8. Jste muž nebo žena?

9. Váš věk?

10. Kde bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využil (-a) jste někdy nabídky portálu hromadného nakupování (nebo-li slevového portálu)?

2. Šlo o jednorázový nákup, nebo nakupujete pravidelně?

3. Na kterém slevovém portálu jste nabídky využil (-a)?

4. O jaké zboží/službu se jednalo?

5. Byl (-a) jste s akcí spokojen (-á)?

6. Využil (-a) byste stejných nebo i dalších služeb u konkrétní firmy i za plnou cenu?

7. Doporučil (-a) byste firmu, s jejichž službami/výrobky jste spokojen (-a), známým?

8. Jste muž nebo žena?

9. Váš věk?

10. Kde bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Maunová, D.Nakupování přes slevové portály (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakupovani-pres-slevove-port.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.