Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování přes slevové servery

Nakupování přes slevové servery

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Bozděchová
Šetření:11. 02. 2014 - 21. 02. 2014
Počet respondentů:268
Počet otázek (max/průměr):29 / 20.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku, který se týká zkušeností s nakupováním na slevových serverech/agregátorech a spokojenosti zákazníků s těmito nákupy. Výsledky budou použity pro mou diplomovou práci. Předem moc díky.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19673,13 %73,13 %  
Muž7226,87 %26,87 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let14052,24 %52,24 %  
26 - 35 let6122,76 %22,76 %  
46 - 55 let2710,07 %10,07 %  
36 - 45 let259,33 %9,33 %  
0-17 let124,48 %4,48 %  
56 - 65 let31,12 %1,12 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou11141,42 %41,42 %  
Vysokoškolské - Ing., Mgr. a vyšší6423,88 %23,88 %  
Vysokoškolské - Bc.6323,51 %23,51 %  
Základní197,09 %7,09 %  
Vyšší odborné62,24 %2,24 %  
Středoškolské bez maturity51,87 %1,87 %  

Graf

4. Kraj, ve kterém jste většinu dnů v týdnu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha15256,72 %56,72 %  
Středočeský4014,93 %14,93 %  
Ústecký134,85 %4,85 %  
Jihomoravský114,1 %4,1 %  
Moravskoslezský93,36 %3,36 %  
Zlínský72,61 %2,61 %  
Kraj Vysočina72,61 %2,61 %  
Olomoucký62,24 %2,24 %  
Královéhradecký62,24 %2,24 %  
Liberecký51,87 %1,87 %  
Jihočeský51,87 %1,87 %  
Pardubický41,49 %1,49 %  
Plzeňský20,75 %0,75 %  
Karlovarský10,37 %0,37 %  

Graf

5. Počet obyvatel města, ve kterém jste nejvíce dní v týdnu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 000 obyvatel16762,31 %62,31 %  
5 000 - 19 999 obyvatel2810,45 %10,45 %  
1000 - 4 999 obyvatel228,21 %8,21 %  
50 000 - 99 999 obyvatel186,72 %6,72 %  
0 - 999 obyvatel176,34 %6,34 %  
20 000 - 49 999 obyvatel165,97 %5,97 %  

Graf

6. Znáte nakupování prostřednictvím slevových serverů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano25294,03 %94,03 %  
Ne165,97 %5,97 %  

Graf

7. Jaké znáte slevové servery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz24898,41 %92,54 %  
Vykupto.cz17368,65 %64,55 %  
Zapakatel.cz15360,71 %57,09 %  
Hyperslevy.cz12650 %47,01 %  
Pepa.cz9035,71 %33,58 %  
Berslevu.cz7730,56 %28,73 %  
Amplion.cz6124,21 %22,76 %  
Slever.cz5321,03 %19,78 %  
Slevopolis.cz3112,3 %11,57 %  
kuponplus.cz, eslev.cz10,4 %0,37 %  
seznam, sleviště10,4 %0,37 %  
tip.seznam.cz, slevin.cz, meslevy.cz10,4 %0,37 %  
stilago, Big Brands10,4 %0,37 %  
fashiondays10,4 %0,37 %  
aukro10,4 %0,37 %  
sleviste10,4 %0,37 %  
čapnito, fajnslevy10,4 %0,37 %  
horyslev.cz10,4 %0,37 %  
všechny10,4 %0,37 %  
slevici.cz10,4 %0,37 %  
Slevoman.cz10,4 %0,37 %  
modreslevy.cz, fertip.cz10,4 %0,37 %  
superslevy.cz10,4 %0,37 %  
Nakupvakci.cz10,4 %0,37 %  
parfums.cz10,4 %0,37 %  
slevyjakokrava.cz10,4 %0,37 %  

Graf

8. Znáte nákupy prostřednictvím slevových agregátorů?

Slevové agregátory jsou stránky, na kterých se podle určitých kritérií automatizovaně kumulují slevy ze všech možných slevových serverů.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15260,32 %56,72 %  
Ne10039,68 %37,31 %  

Graf

9. Jaké znáte slevové agregátory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skrz.cz11374,34 %42,16 %  
Slevin.cz7650 %28,36 %  
Sleviste.cz3321,71 %12,31 %  
Zlateslevy.cz3221,05 %11,94 %  
Meslevy.cz95,92 %3,36 %  
mojesleva.cz10,66 %0,37 %  
horyslev.cz10,66 %0,37 %  
slevoman10,66 %0,37 %  
modreslevy.cz10,66 %0,37 %  
Slevax.cz10,66 %0,37 %  

Graf

10. Jak často sledujete nabídky slevových serverů/agregátorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x měsíčně6124,21 %22,76 %  
1x měsíčně5923,41 %22,01 %  
1x týdně5421,43 %20,15 %  
2 - 3x týdně3614,29 %13,43 %  
nikdy2911,51 %10,82 %  
Denně135,16 %4,85 %  

Graf

11. Co je pro Vás při výběru slevového serveru pro nákup zboží nebo služby nejdůležitější?

Seřaďte od 1 do 5 -> 1 - nejdůležitější, 5 - nejméně důležité; Pokud na slevovém serveru nenakupujete, přesto prosím odpovězte, co by pro Vás eventuelně nejdůležitější bylo.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Znalost slevového serveru2.7582.263
Větší sleva2.6151.999
Recenze na slevový server3.021.678
Široký sortiment nabídky3.4441.66
Garance vrácení peněz3.1631.97

Graf

12. Nakoupili jste někdy přes slevový server/agregátor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nakoupil jsem zatím pouze přes slevový serverotázka č. 14, Nakoupil jsem přes slevový agregátorotázka č. 14, Nakoupil jsem prostřednictvím obou možnostíotázka č. 14, Nikdy nenakoupilotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakoupil jsem zatím pouze přes slevový server11947,22 %44,4 %  
Nakoupil jsem prostřednictvím obou možností7228,57 %26,87 %  
Nikdy nenakoupil4317,06 %16,04 %  
Nakoupil jsem přes slevový agregátor187,14 %6,72 %  

Graf

13. Z jakého důvodu jste nikdy nenakoupil/co by se muselo změnit, abyste někdy nakoupil na slevovém serveru?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

0

Asi to bude tím, že na internetu moc nejsem a když už na něm jsem, tak si na nějaký slevomat opravdu nevzpomenu. Asi by byla potřeba větší propaganda.

elektroniku

finance

Marný boj, tohle prostě nesnáším - nechci slevu zadarmo...

musel bych mít větší důvěru v nabízené zboží

Musel bych mít více informací o nabízených službách, chybí mi větší uživatelská přívětivost a přehlednost stránek..

Musela by se zhoršit moje ekonomická situace

Nabídka, která mě zaujme.

Nakupuji pro mě jiní lidé, jako je například rodina. Já sám jenom pomáhám při vybírání, ale nenakapuju.

Namám důvěru v nakupování přes internet

neduvera

Nedůvěra.

Nedůvěřuji kvalitě nabízených služeb (kryptolipolýza za 900,- nebo tatrák z pravé svíčkové za 100,- wtf?). Sice pivko za 20Kč je bezva, ale obsluha bude vědět, že jste tam na poukaz a furt se Vás bude snažit tlačit k nákupu i jídla, panáků atd. (to se stalo bráchovi) Prostě budete vypadat jako socka a oni z Vás další prachy budou chtít vytáhnout. Nebo kamarádka byla v kadeřnictví a strašně na ní tlačili, ať si pořídí klubovou kartu a že má vlasy mega zničení od domácího barvení a jen oni jí je dají do pořádku. Z toho důvodu bych si nic přes slevové portály nekoupila.

nechci takto nakupovat

nemám k těmto servrům důvěru

nemám k tomu důvěru

Nemám moc rád nakupování přes internet. Používám tyto servery spíše jako inspiraci.

nemám potřebu

nemám rád nakupování přes internet

nemám zájem

Neměl jsem důvod.

Neměla jsem potřebu nakoupit přes slevový server.

neměla jsme potřebu

nemohu zkusit a nevěřím kvalitě

nevěřím v originalitu

nevím

nevím

Nevím.

Nezajímám se o slevy, respektive se nezajímám o to, co skutečně nepotřebuju

Neznalost

neznám

neznám

nikdy jsem nevyhledávala slevový server, vím o nich pouze díky mému otci, který na nich prodává.

nikdy jsem si nevybrala nic, co bych až tolik chtěla

Nikdy jsem tam nenašla nabídku, která by mě oslovila.

Nikdy jsem tam nenašla věci, které bych opravdu potřebovala.

protože se musí platit předem

raději nakupuji v kamenných obchodech

spatne zkusenosti se slevovým kuponem,

větší garance vrácení peněz při nespokojenosti

větší povědomost

Zatím jsem neměla potřebu, takže ani nevím co by se muselo změnit, abych nakoupila.

Zatím jsem si k tomu nevybudovala důvěru.

14. Jak často v průměru nakupujete na slevových serverech/agregátorech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně12559,81 %46,64 %  
1x měsíčně5626,79 %20,9 %  
nakoupil jsem zatím pouze jednou2110,05 %7,84 %  
1x týdně73,35 %2,61 %  

Graf

15. Kolik korun průměrně měsíčně utratíte za nákup na slevových serverech/agregátorech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 199,- Kč9545,45 %35,45 %  
Do 499,- Kč6732,06 %25 %  
Do 999,- Kč2813,4 %10,45 %  
Do 1999- Kč157,18 %5,6 %  
Do 4999,- Kč20,96 %0,75 %  
Nad 5000,- Kč20,96 %0,75 %  

Graf

16. V jakých kategoriích nejčastěji nakupujete? Zvolte max. 3.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gastronomie13263,16 %49,25 %  
Relaxace/Krása/Zdraví9947,37 %36,94 %  
Cestování8741,63 %32,46 %  
Spotřební zboží5425,84 %20,15 %  
Móda4722,49 %17,54 %  
Sport2511,96 %9,33 %  
Kultura31,44 %1,12 %  
zážitky20,96 %0,75 %  
zážitkové poukazy10,48 %0,37 %  
knihy10,48 %0,37 %  
it technologie10,48 %0,37 %  
vstupenky na koncerty, do divadel apod.10,48 %0,37 %  
zábava a volný čas, zboží10,48 %0,37 %  

Graf

17. Jaké máte zkušenosti s nákupy na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivní10148,33 %37,69 %  
Pozitivní9645,93 %35,82 %  
Spíše negativní94,31 %3,36 %  
Negativní31,44 %1,12 %  

Graf

18. Doporučil jste někdy koupi voucheru na službu či zboží někomu dalšímu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14066,99 %52,24 %  
Ne6933,01 %25,75 %  

Graf

19. Jaký typ zboží nebo služby jste někomu dalšímu doporučil, popř. o co konkrétně se jednalo, z jakého serveru, proč a komu...

Pokud už si nemůžete vzpomenout, vyplňte "nevím" nebo "nevzpomínám si"

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

casino, bazén, fitness centrum, tisk fotek; myslel jsem, že by je to mohlo zajímat; server si nepamatuju; kamarádům, rodině

cestavání, restaurace

cestování

cestování

cestování

cestování - pobyt

cestování, vstupenky na kulturní akce

cestování, zlevněný pobyt

cvičení a tanec, obojí se mi líbilo, takže když se objevila znovu stejná nabídka, doporučila jsem kamarádce

Dárkový balíček prezervativů ze serveru slevomat.cz

Degustační menu, slevomat, vše super, kamarádům, rodině

Doporučil jsem kamarádovi nákup voucheru na menu pro dvě osoby v jednom italském bistru, kde jsem byl velmi spokojen.

doporučila bych určitě nějakou restauraci, kterou jsem v rámci této slevy navštívila

Dovolená - kamarádka chce jet do dané země

dovolenou

Fly joga -Slevomat -vyzkoušet něco nového -kamarádce

Fotokniha na slevomatu

gastronomické zážitky, pobyt

Gastronomie

gastronomie

gastronomie

Gastronomie, ale konkrétně si nevzpomínám...

gastronomie, sport, spotřební zboží

gastronomii - kamarádům

hafoslevy.cz - voucher na cvičení

hotel u Beránka Náchod, sushi Thai-Oishi, steakhouse CrazyCow

jedná se o 500 g tataráku z argentinské svíčkové, server pepa.cz myslím

Jednalo se spíše o vouchery z gastronomie (večeře, degustační menu, poloviční sleva na celé menu), kdy si přeposíláme odkazy s kamarády a pak společně na podobné akce chodíme.

kadeřnické služby - slevomat, prodloužený víkend - vykupto

kamaradce vybornou masaz

Kamarádce-masáže a známým víkendový pobyt na horách.

Kultura - lístky do divadla...

Kultura, Wellness, Jídlo

Kupovala sjme různé oblečení, většinou to dopadlo dobře. U Slevomatu si mohu jít v Praze osobně vyzkoušet a případně na místě vrátit, což je pro mě fantastický výhoda i stimul se nebát oděv koupit.

lyžařský zájezd

masáž

Masáž, kolegyni, slevomat

masáž, slevomat, mamce

masáž, wellness pobyt

masáže jako vánoční dárek

menu - slevomat - italské munu - výborné

móda

moda -slevomat

myslím, že ožírání nohou rybičkami ne nějakou vířivku:-) byl to Slevomat a doporučeno Hanka Říhová

na slevomatu poukaz do fitcentra, kam chodívám.

Nakoupila jsem jak lyžařský pobyt, tak gastronomické zážitky před Slevomat a Zapakatel a oboje bych doporučila.

Nakupovala jsem pouze ze Slevomat.cz a jeho služby doporučuji velmi často.. hlavně v závislosti na dobrých zkušenostech mého bratra. Doporučujeme vše, od nákupu gastronomických "akcí" až po věcné položky. Je to rychlé, pohodlné a levné

Návštěvu restaurace - kamarádce

něco z gastronomie kamarádovi

Nevím

Nevim

nevím

nevim

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevim

nevim

Nevin

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

Nevzpomínám si, ale asi pobytový (víkendový) zájezd :-)

obecne dvam vedet kdyz je tam neco o cem vim,ze druheho zajima

Oblečení

Paintball

Paintball, Slevomat.cz, kamarádům, aby ušetřili a užili si to

peeling pomocí rybiček - slevomat.cz

pobyt na horách

Pobyt v penzionu, slevomat

pobyt v Tatrách

pobyty

pobyty - kolegové, příbuzní

Poukaz na cestování, kamarádům, byla to výhodná akce.

Pravděpodobně jídlo, Slevomat

pronájem tenisového kurtu přes slevomat

relaxační pobyt ze Slevomatu

restaurace

sestře - kadeřnictví

Sleva na jidlo do restaurace,ktere nam chutnalo,restaurace byla prijemna. Doporucili jsme tuto slevu kamaradum

Slevomat - fotografie, kalendáře - levné, rychle vyhotovené, kvalitní - přátelům Zapakatel - víkendový pobyt - přátelé chtěli jet s námi do naší oblíbené destinace

slevomat - gastronomie

slevomat - tatarák

slevomat - vstupy na lasergame

SLEVOMAT - zajezd

Slevomat - zubní pasty - jednalo se o výraznou slevu než v obchodě slevomat - 7chodové menu pro dva - restaurace u Modré kachničky - výrazná sleva

slevomat, masáž, cestování, restaurace

Slevomat, pobyt na Šumavě

Slevomat; vhodný dárek pro mého otce (lístky na výstavu)

slevu do restaurace

Slevu na jazzovy koncert a voucher na gastronomii. Kolegum v praci.

slevu na solarium

Spotřební zboží kamarádce

Sushi take away - na zapakatel, byla to skvělá nabídka, restauraci jsem měla ověřenou, doporučila jsem slevu kamarádům a rodičům

tatarák

tatarák ze Zlatého dolu

TGI fridays restaurace

Ubyotvání

ubytování

Večeře v restauraci

večeře, zábavní akce (lanový park apod.), přátelům

vibrátor kamarádce z Vykupto.cz, boty sestře na Vykupto.cz

víkendové pobyty

Víkendový pobyt, spotřební zboží

Voucher do T.G.I. Fridays, Voucher do restaurace Theatro.

voucher na gastronomii - sleva na jídlo v nějaké restauraci - nevzpomínám si přesně

Voucher na jídlo, protože mi chutnalo a bylo vše bez problémů. Z portálu slevomat.cz

Voucher na víkend v relaxačním centru.

vstup do centra tance cestování

vstupenky do Aqualandu Moravia, doporučila jsem to přátelům

výhodné menu v restauraci, levnější vstupenky na různé akce, doplňky..ze Sleveru.všem svým kamarádům, protože jsem byla spokojená

vykupto.cz

výlet do Toskánska, kamarádce ze slevomatu, dobrá cena

výlet pro děti

vyvolání fotografií

Wellnes víkend z vykupto.cz, byla jsem spokojená, proto jsem doporučila kamarádce.

welness víkend na horách v hotelu UKO - Slevín, doporučila jsem rodině

z slevomat.cz, kamarádce, snídaňové menu

zájezd do hotelu nebo večeři

zájezd, pepa.cz

zdravotní polštáře, slevomat, zajímavá nabídka

Ze Slevomatu

ze slevomatu, byl to 300g tatarák, aby ho také ochutnal

známým jsem doporučila thajskou a Breusovu masáž

20. Byl jste vždy spokojen s nákupem slevového poukazu a jeho využitím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vždy anootázka č. 24, Většinou anootázka č. 21, Většinou neotázka č. 21, Vždy nespokojenotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vždy ano10952,15 %40,67 %  
Většinou ano9143,54 %33,96 %  
Většinou ne73,35 %2,61 %  
Vždy nespokojen20,96 %0,75 %  

Graf

21. Z jakého důvodu jste někdy nebyl spokojen s nákupem?

portál, kde byla nakoupeno; co bylo koupeno; jaký byl problém (při nákupu voucheru, při uplatnění) apod...

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- Zboží neodpovídalo nabídce - Kadeřnictví bylo mezitím zrušeno

.

1x jsem zaplatila a zboží nepřišlo

1x nedorazilo objednané zboží

barva zboží nebyla přesně dle mých představ služba (např. stříhání vlasů) nebyla tak dobrá, ale to je zrovna hodně subjektivní

Bonybony.cz - flash disk nefungoval ani poté, co jsem ho reklamoval; dostal jsem zpět peníze ve formě kreditů, ale pak server zkrachoval. To však nebyla žádná katastrofa; jinak jsem naprosto spokojen (hl. se Slevomatem)...

byl jsem spokojen

Cestování - wellness víkend na Šumavě sliboval gurmánský zážitek. Co nás čekalo doopravdy bylo spíše parodií na gurmánský zížitek :) Wellness procedury byly velmi krátké. Ubytování bylo ale čisté a pěkné. Gastronomie- Svět piv, konzumace v hodnotě 1000Kč - to byl průšvih! Pivo teplé, předražené, k jídlu podávali pouze kuřecí plátek se šunkou (dostala jsem ,,prdelku" od šunky, takže to vypadalo náramně :)) s rozmáčenými hranolky. V životě už bych do té restaurace nevkročila.

Čas dodání.

dlouhá doba doručení

dlouhé objednací lhůty při uplatnění voucheru

Firma nebyla věrohodná, takže sám slevový portál mi nabídl vrácení peněz.

Gastro - odflánkuté, připravované hodně dopřredu.. polotovar

gastro poukaz - zklamání z restaurace

Gastronomie - jídlo neodpovídalo svojí kvalitou nabídce, personál byl nevšímavý

i přes garanci dodání do Vánoc byla zásilka dodána až 27.12.

Jednou se mi stalo, že firma nedodala zboží a nebylo možno s ní komunikovat.

Jidlo nam tolik nechutnalo

jídlo v restauraci U Ztracených klíčů neodpovídalo nabídce

Jine moznǐosti nez byly uvedeny na www

Klamavá nabídka několika restaurací.

kosmetický zákrok - vouchery nešly uplatnit, peníze nebyl

koupila jsem si 10 voucherů na cvičení platné tři měsíce a za dva týdny fitko zavřeli a peníze mi dosud nevrátili

Kvalita

kvalita byla horší než při běžném využití služby

kvalita oblečení, úroveň restaurace

kvalita služby

kvalita služeb

nabídka neodpovídala skutečnosti

nadhodnocené očekávání

ne

nebyla jsem nespokojena, nepamatuji si

Nejsem spokojen s tímto konceptem jako takovým.

Někdy delší rychlost dodání, která nebyla uvedena při objednání.

některé slevy jsem nevyužil

nekvalitní jídlo

Nekvalitní služba z oboru relaxace

nekvalitni zbozi

Neochota a protivnost koncových služeb na které sleva byla.

nepamatuju si

Nereagování poskytovatele slevy na zaslané maily

nic

Nízká kvalita služeb. Díky voucherům překročená kapacita obchodu - fronty atd.

občas bylo na obsluze znát, že přijíždíme přes slevomat

občas předmět/služba nenaplnil přesně mé očekávání, občas jsem se musel připomínat se zasláním, konkrétně tuším slevoviny.cz mi jednou poslali něco co vypadalo již použitě a navíc se to po cestě poškodilo, v jiném případě zase nebylo možno si rezervovat den k uplatnění voucheru, ale v 95% absolutní spokojenost

obsluha restaurace byla někdy slabá

Obsluha v restauraci byla méně příjemná než na ostatní platící hosty bez voucheru. Kvalita byla nižší než kdyby bylo zakoupeno bez slevy.

Omezená nabídka termínů realizace, pokud člověk ukáže voucher až při placení (je-li to možné), může dostat lepší porce ..... Nyní již na slevových serverech nenakupuji, protože mě obtěžovalo zahlcování emailové schránky nevyžádanými nabídkami těchto portálů. Obeslal jsem je, že si jejich informace výslovně nepřeji.

pobyt v Mariánských lázních, nevím už, přes který portál bylo nakoupeno (buď slever nebo slevomat), ale popis neodpovídal realitě - služba, resp. pobyt byl strašný - jídlo hrozné, místo zákusku a kávy byla oschlá palačinka s kávou, která zbyla od snídaně, úroveň masáží a wellnes byla katastrofa, přitom pobyt nebyl úplně nejlevnější

portál Amplion.cz - podvodníci - ke službe nedošlo protože koncový dodavatel nedostal zaplaceno

portál si nepamatuji,pánské hodinky,zaplatila jsem,uplatnila voucher a nic se nedělo,několik emailů,telefonátů.....přišla jsem o 350 kč

poukaz na projížďku autem, nebyl k sehnání na telefonickou domluvu

pozdější dodání zboží než bylo deklarováno (ale v tu chvíli to pro mě nepředstavovalo zásadní problém, spíš jen princip)

problem - spatna zkusenost se slevovým voucherem, sleva v gastronomii, negativni vse

Problém moc nebyl

problém nebyl s portálem, ale s výrobkem - tj, nepadnoucí oděv či nepříjemný materiál

Problem pri uplatneni

problém s dodáním

produkt neměl takovou kvalitu, jakou bych si představovala

Při uplatnění jednoho voucheru byla komunikace s druhou stranou naprosto mizivá. I po 2 měsících je od firmy naprosto nulová komunikace, peníze nevráceny a zboží neodesláno.

při uplatnění nebylo vše takové, jak se psalo na papíře:př. masáž byla ametérská, jídlo odpovídalo ceně slevové než ceně původní atd.

Při uplatnění voucheru v kadeřnictví byl problém s nalezením termínu, došlo k posouvání termínu z důvodu překážek na straně kadeřnictví.

při uplatnění voucheru v restauraci - nechutné jídlo a neochota situaci řešit - z Slevomat - koupenn voucher na pizzu

Při uplatnění... Výstupní personál např. restaurace nechápe funkci voucherů a kouká na lidi, kteří přijdou se slevou jako na podřadné zákazníky, přitom by to mělo být naopak...

realita byla jina, nez v nabidce

restaurace - nesplnila očekávání, které garantovala

Rozdíl mezi skutečností a nabídkou

s uplatněním vocheru

slevín - ,,masáž" :D, problém byl ve službě jako takové, na stránkách vše vypadalo jinak, než ve skutečnosti. ,,Masírovala" mě paní s velkym modrym skleněnym okem v nemocniční ordinaci, vylila na mě tak 5l oleje, že jsem měla i olejnatou hlavu, položila na mě kameny a na 3/4 hodiny odešla :D a hotovo...byla to moje první masáž v životě a už nikdy jsem se na žádnou jinou neodvážila...

Slevomat - pedikůra - nevhodné chování pedikéra - pozitivní: vrácení peněz

Slevomat - problém nebyl při nákupu voucheru, ale přímo u poskytovatele - objednala jsem si čokoládovou masáž, kterou jsem poté pro těhotenství nemohla podstoupit. Domluvila jsem si s poskytovatelem, že mi poukaz o 6 měsíců prodlouží, napsali si i číslo, bohužel poté, když jsem tam volala, abych se objednala, už to nešlo :-(

Slevomat, cestovní zájezd, špatná kvalita služeb cestovní kanceláře.

Slevomat.cz - zboží přišlo poškozené

Slevomat.cz, pasové fotografie. Fotograf byl ňouma

Slevomat.cz, poukaz na jídlo v restauraci (při uplatnění o té akci skoro nevěděli)

služby neodpovídaly uvedeným službám ve voucheru

špatná velikost oděvu a jeho nízká kvalita, nízká kvalita služby

Špatné vysvětlení

uplatnění voucheru

uplatnění voucherů na zorbing - několikrát zrušeny termíny, málo nově vypsaných, voucher několikrát prodlužován, navrácení penez nebylo možné, měnila se kontaktní osoba, vouchery nakonec propadly

už si nemapatuji

už si nepamatuji portál, ale většinou se jednalo o spotřební zboží, které ve finále nebylo v takové kvalitě, jako originální zboží...nejspíše se jednalo o padělek, ale to samozřejmě slevový portál ani prodejce nepřiznali. Byli ochotni vrátit peníze, ale pořád dělali, jak kdybych byla jediná, kdo si stěžuje :-D

V muzeu neměli otevřeno, přestože tam měli být.

V restauraci již od začátku platnosti voucheru pro nás neměli dvě místa, tudíž jsme se přeli z principu o 200 Kč. Fotograf byl ve finále neprofesionální a nevyhranil si na nás alespoň hodinu, která byla uváděna v nabídce

Velmi nekvalitní produkt. Vícekrát.

Většinou se jednalo o nespokojenost s daným podnikem (obsluha, jídlo apod.)

voucher na 2 hodiny kulečníku + velká 50 cm pizza = ten podnik byl šílený, špinavý

voucher na večeři - malá porce

Vouchery casto obsahuji hacky, ktere nejsou uvedene hned na prvni strance

Vykupto: v současnosti mám koupený voucher na večeři, ovšem 14 dní v restauraci pouze vyvzvání telefon

Vykupto.cz, zaplatila jsem za voucher, ktery mi nedorazil, kdyz jsem volala infolinku, tak zjistili, ze si nesparovali moji platbu s voucherem a ten tak propadl. Penize mi nebyly navraceny. Od te doby nakupují pouze pres Slevomat.cz

vždy byla

vždy spokojenost

Zakoupen voucher na relaxaci na Slevomat.cz. Salon zkrachoval a bylo dost těžké dostat peníze zpět.

Zapakatel,cz, medovník, problém byl při vyzvednutí medovníků- dodavatelé nebyli schopni efektivního zásobování výdejního místa

zapakatel,suschi,menší porce než v běžném prodeji

zaplatila jsem a nepřišel mi voucher, zboží vypadalo jinak než na obrázku

zbozi neodpovidalo popisu, zbozi se pouze jevilo jako levne,v ostatnich obchodech slo bezne za "slevnenou cenu" poridit

zboží bylo téměř vždy hodně špatné kvality

zboží není tak zlevněné jak se prezentuje. Zpravidla prodejce sleduji nabízením akce jiné zájmy. Např získání osobních údajů a jejich další prodej.

zboží/služba nesplňbovala udané parametry (kavalitu zboží/služeb)

zpozdeni dodani zbozi, nespokojenost se zakoupenou sluzbou, personalem.

22. Využil jste někdy možnost vrácení peněz za slevový voucher?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 23, Neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8784,47 %32,46 %  
Ano1615,53 %5,97 %  

Graf

23. Kdy a proč k tomu došlo, jak jste byl spokojen s procesem vrácení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Byly mi malé boty.

Firma nebyla věrohodná, takže sám slevový portál mi nabídl vrácení peněz. Ano.

Na Slevomatu jsem koupil něco, co jsem pak nevyužil - možnost vrácení peněz mě velice potěšila.

nechtěla jsem voucher využít. vše OK

nemožnost nakonec voucher využít, vrácení peněz proběhlo bez problému

Nestihla jsem voucher uplatnit, peníze mi byly obratem vráceny v podobě kreditů (slevomat.cz) , které jsem použila k dalšímu nákupu

nevhodnost platnosti voucheru, ano byla

pepa.cz, byl to spor přes e-maily, který jsme nakonec vyhráli. Šlo o již výše popsaný problém s restaurací.

Po koupi voucheru byla kapacita vyčerpená a já ho nemohla uplatnit ve termínu platnosti.

Poškozené zboží. Peníze vraceny bez problému.

Pouze u Slevomatu - osovbní vyzkoušení-okamžité vrácení. Pokud mám něco někam posílat, je to pro mě taková otrava, že buď preventivně nekoupím nic a nebo si věc nechám i přes nespokojenost

Slevomat - pedikůra - nevhodné chování pedikéra - vrácení peněz na účet (více stížností)

špatná dohoda s provozovatelem služby,spokojenost průměrná-vráceno v podobě kreditů s omezenou platností

viz otázka 21

zaplatila, nepřišel voucher - požadovala jsem vrácení peněz

zbozi neodpovidalo popisu, slevomat, bez problemu

24. Využil jste někdy služby či zboží opakovaně i bez slevového voucheru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 25, Neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16779,9 %62,31 %  
Ano4220,1 %15,67 %  

Graf

25. Jaký typ zboží nebo služby jste opakovaně využil, popř. proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano slevomat

bazén radlice - i bez vocheru je nejblize memu bydlisti a nejlevnejsi

cestování

Cvičení Fly joga. Zjistila jsem, že mě toto cvičení baví.

dovolená, hezké prostředí, příjemný personál

Elektroniku

Gastronomie

gastronomie

gastronomii - výborné jídlo

Jedná se spíše o výjimky - např. restaurace, fresh džusy (líbilo se mi tam, případně nabídli nějakou výhodnou akci).

jednou jsem koupila voucher do Thajské restaurace a od té doby tam chodíme každý měsíc a bez voucheru.

jidlo, protoze jsem byla spokojena

jídlo; dobře vařili

kadeřnické služby - byla jsem velice spokojená

Kadeřnické služby - měla jsem stále stejnou cenu

kadeřnictví

kosmetika

kosmetika

lanový park, fotokniha

Masáže po níž mi byla nabídnuta sleva na místě na další masáž

nákup produktů zdravé výživy, potravinových doplňků, zdravotní potřeby

nákup zboží

Návštěva restaurace Praha 4 - velmi ochotný personál, vynikající jídlo i při opakovaných návštěvách. Masáž Praha 4 - příjemná masérka, pěkné prostředí, kvalitní služby a cena z vouchru zůstala stejná i při opakovaných návštěvách bez vouchru

Oblečení

Opakovane jsme navstivili restauraci

Péče o obličej. Byla jsem se službou spokojena.

pobyt

Pobyt na Pastvinách - líbilo se nám tam, příjemné prostředí, ochotní lidé, přívětiví k dětem, možnost výletů

Restaurace

Restaurace Jiná Krajina, zalíbilo se nám tam

sauna

saunu, restauranty, ubytování na horách

služeb v gastronomii (jelikož jsem již měl pozitivní zkušenost)

Solarium. Ideální lokace.

sport, líbilo se mi to.

sportovni zařízení - inspirace přes slevový server

šli jsme se navečeřet opět do Residence u černého orla

ubytování

Ubytování

veceri v indicke restauraci, protoze mi tam chutnalo

víkendové pobyty - protože byly za stejnou cenu jako přes slevomat ;-)

Žebra, masáže. Nevím.

26. Znáte Asociaci portálů hromadného nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne20095,69 %74,63 %  
zabývá se stížnostmi zákazníků10,48 %0,37 %  
je to určité sdružení slevových portálů10,48 %0,37 %  
snaha o vytvoření podmínek pro férový internetový obchod přes slevové servery10,48 %0,37 %  
nevím přesně, sdružuje poctivé slevové servery10,48 %0,37 %  
sdružuje portály, zabývá se ochranou nakupujících10,48 %0,37 %  
důvěryhodnost portálů10,48 %0,37 %  
Psala jsem na to Diplomku loni, tak vím, ne! :-D10,48 %0,37 %  
Forma jakési promo akce, jde o zviditelnění produktu či služby, jak už celoročně, tak ve slabších měsících... Za to si slevové servery účtují provizi...10,48 %0,37 %  
kontrola slevových portálů, blacklist atd.10,48 %0,37 %  

Graf

27. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec9444,98 %35,07 %  
Student9143,54 %33,96 %  
Nezaměstnaný (mateřská, důchodce)125,74 %4,48 %  
Podnikatel, OSVČ125,74 %4,48 %  

Graf

28. Váš čistý měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 4 999,- Kč5527,5 %20,52 %  
5 000 - 9 999,- Kč3819 %14,18 %  
15 000 - 19 999,- Kč3618 %13,43 %  
20 000 - 24 999,- Kč2512,5 %9,33 %  
10 000 - 14 999,- Kč199,5 %7,09 %  
30 000,- Kč a více168 %5,97 %  
25 000 - 29 999,- Kč115,5 %4,1 %  

Graf

29. Vlastní komentář k čemukoliv:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-) hodně štěstí

Ač sama nemám dostatečné zkušenosti s nakupováním přes internet, zatím se mi až na výjimky jeví velmi pozitivně, zvláště, co se týče slevomat.cz

Ahoj Leni, kdybys něco potřebovala - ozvi se - pomůžu :) zatím aspoň takhle :-D už máš lístek na Votvírák? Psal ti Jirka o NoLimits? Jinak slevový portály jsou občas fajn na nějaké zboží/službu co chceš nebo co tě zajímá. Ale spíš na to buď nemám nebo to k životu nepotřebuji. Kdyby tam byly - myslím že tam moc nebývají nebo jen občas - věci co člověk potřebuje k životu, bylo by to fajn. Pa Kája od Jirky :)

bylo by možné zaslat výsledky výzkumu? Děkuji Pavlina.vojtechovska@gmail.com

doufám, že mé odpovědi stačí

Držím palce při zpracování výsledků, Leni :-) P.

Dřív jsem nakupovala pravidelně, později jsme to z finančních důvodů utnula úplně a za poslední půlrok nakoupila jen asi jednou a to dárek.

Goood dotazník

Hodně štěstí u státnic ;-)

Je to dobrá věc, jak se zviditelnit (podnik) a dobrá věc, jak se levně najíst.

Jsou zde i portály, které si nechají zaplatit, ale pak služba není dodána. Nemá smysl podávat trestní oznámení. To už udělala spousta lidí. A nic se neděje....portál Nebeslev.cz a amplion (stejný majitel) jede vesele dál...

Leni, držím palce na státnice!!!

Na slevových portálech jsem nakupovala spíš dřív, teď už moc ne. Chyběla mi proto u některých otázek trochu možnost, že už si to nepamatuji :-D

nebudu nakupovat ne těchto stránkách, nemám v tom důvěru

nemám

nemam

nemám

OA Kollarova

Otázka 11. nelze kloudně vyplnit. Volby mizejí z předešlého řádku při zatržení na novém. Tato konfiguurace tlačítek funguje ale nekoresponduje s mým názorem. Jinak to nešlo odeslat !

schází otázka 23 a 25

Slevové portály činí služby dostupnější i pro lidi s nižšími příjmy

Slevové portály jsem využívala spíše dříve, po přímé komunikaci s majiteli hotelu, kteří zde nabízeli ubytování, už na slevomat nedám. Potvrdili mi, jak uměle navyšují ceny, aby pak mohli poskytnout 70% slevu...

Slevové servery považuji za manipulaci zákazníkem, v mnoha případech se ukáže, že s cenou nebylo pohnuto... ani je neprocházím!

Slevy jsou fajn , ale nic se nemá přehánět.

Z vlastní zkušenosti porovnávám ceny na webových stránkách, kde se sleva uplatňuje, čtu recenze a diskuze ke slevám, názory ostatních jsou pro mě užitečné.

žádný


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď Základní:
    • 12.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-17 let na otázku 2. Věk:

5. Počet obyvatel města, ve kterém jste nejvíce dní v týdnu:

  • odpověď nad 100 000 obyvatel:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 000,- Kč a více na otázku 28. Váš čistý měsíční příjem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 4. Kraj, ve kterém jste většinu dnů v týdnu:

7. Jaké znáte slevové servery?

  • odpověď Vykupto.cz:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský na otázku 4. Kraj, ve kterém jste většinu dnů v týdnu:
  • odpověď Zapakatel.cz:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis.cz na otázku 7. Jaké znáte slevové servery?

8. Znáte nákupy prostřednictvím slevových agregátorů?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 9. Jaké znáte slevové agregátory?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevin.cz na otázku 9. Jaké znáte slevové agregátory?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleviste.cz na otázku 9. Jaké znáte slevové agregátory?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlateslevy.cz na otázku 9. Jaké znáte slevové agregátory?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakoupil jsem přes slevový agregátor na otázku 12. Nakoupili jste někdy přes slevový server/agregátor?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakoupil jsem prostřednictvím obou možností na otázku 12. Nakoupili jste někdy přes slevový server/agregátor?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 999,- Kč na otázku 15. Kolik korun průměrně měsíčně utratíte za nákup na slevových serverech/agregátorech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podnikatel, OSVČ na otázku 27. Jste:

18. Doporučil jste někdy koupi voucheru na službu či zboží někomu dalšímu?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 19. Jaký typ zboží nebo služby jste někomu dalšímu doporučil, popř. o co konkrétně se jednalo, z jakého serveru, proč a komu...

20. Byl jste vždy spokojen s nákupem slevového poukazu a jeho využitím?

  • odpověď Většinou ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Využil jste někdy možnost vrácení peněz za slevový voucher?

27. Jste:

  • odpověď Student:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 4 999,- Kč na otázku 28. Váš čistý měsíční příjem
  • odpověď Zaměstnanec:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 - 24 999,- Kč na otázku 28. Váš čistý měsíční příjem

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Kraj, ve kterém jste většinu dnů v týdnu:

5. Počet obyvatel města, ve kterém jste nejvíce dní v týdnu:

6. Znáte nakupování prostřednictvím slevových serverů?

7. Jaké znáte slevové servery?

8. Znáte nákupy prostřednictvím slevových agregátorů?

9. Jaké znáte slevové agregátory?

10. Jak často sledujete nabídky slevových serverů/agregátorů?

11. Co je pro Vás při výběru slevového serveru pro nákup zboží nebo služby nejdůležitější?

12. Nakoupili jste někdy přes slevový server/agregátor?

14. Jak často v průměru nakupujete na slevových serverech/agregátorech?

15. Kolik korun průměrně měsíčně utratíte za nákup na slevových serverech/agregátorech?

16. V jakých kategoriích nejčastěji nakupujete? Zvolte max. 3.

17. Jaké máte zkušenosti s nákupy na slevových portálech?

18. Doporučil jste někdy koupi voucheru na službu či zboží někomu dalšímu?

19. Jaký typ zboží nebo služby jste někomu dalšímu doporučil, popř. o co konkrétně se jednalo, z jakého serveru, proč a komu...

20. Byl jste vždy spokojen s nákupem slevového poukazu a jeho využitím?

22. Využil jste někdy možnost vrácení peněz za slevový voucher?

24. Využil jste někdy služby či zboží opakovaně i bez slevového voucheru?

26. Znáte Asociaci portálů hromadného nakupování?

27. Jste:

28. Váš čistý měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Kraj, ve kterém jste většinu dnů v týdnu:

5. Počet obyvatel města, ve kterém jste nejvíce dní v týdnu:

6. Znáte nakupování prostřednictvím slevových serverů?

7. Jaké znáte slevové servery?

8. Znáte nákupy prostřednictvím slevových agregátorů?

9. Jaké znáte slevové agregátory?

10. Jak často sledujete nabídky slevových serverů/agregátorů?

11. Co je pro Vás při výběru slevového serveru pro nákup zboží nebo služby nejdůležitější?

12. Nakoupili jste někdy přes slevový server/agregátor?

14. Jak často v průměru nakupujete na slevových serverech/agregátorech?

15. Kolik korun průměrně měsíčně utratíte za nákup na slevových serverech/agregátorech?

16. V jakých kategoriích nejčastěji nakupujete? Zvolte max. 3.

17. Jaké máte zkušenosti s nákupy na slevových portálech?

18. Doporučil jste někdy koupi voucheru na službu či zboží někomu dalšímu?

19. Jaký typ zboží nebo služby jste někomu dalšímu doporučil, popř. o co konkrétně se jednalo, z jakého serveru, proč a komu...

20. Byl jste vždy spokojen s nákupem slevového poukazu a jeho využitím?

22. Využil jste někdy možnost vrácení peněz za slevový voucher?

24. Využil jste někdy služby či zboží opakovaně i bez slevového voucheru?

26. Znáte Asociaci portálů hromadného nakupování?

27. Jste:

28. Váš čistý měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bozděchová, L.Nakupování přes slevové servery (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nakupovani-pres-slevove-serv.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.