Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Zuzana Horká a jsem studentkou Fakulty managementu VŠE v Jindřichově Hradci. Jako téma své diplomové práce jsem si vybrala Privátní značky. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaké je nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s privátními značkami.
Téměř všechny obchodní řetězce nabízejí kromě značkových produktů také výrobky vlastních tzv. privátních značek. Ty jsou vyrobeny a nabízeny speicálně jedním obchodním řetězcem a na obalu je uveden název daného obchodu. Například obchodní síť Albert má privátní značky Albert Quality nebo Albert Excellent. Také Kaufland má celou řadu privátních značek, ty ale nenesou název obchodu, pouze na obalu je uvedeno "vyrobeno pro Kaufland", jedná se např. o značky Vian, Grande, Mammita, Vita Star a mnoho dalších.
V rámci tohoto dotazníku Vás prosím o zodpovězení několika otázek, které se týkají nakupování privátních výrobků. Vyplnění Vám zabere pouze pár minut. Veškeré informace, které sdělíte, zůstanou anonymní.
Odpovědi respondentů
1. Znáte výrobky privátních značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
167
64,98 %
65,23 %
ne
90
35,02 %
35,16 %
2. Uveďte názvy privátních značek, které znáte (max. 5 názvů):
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
AH Quality, Clever, Coop Premium
Ahold quality, tesco value
albert
Albert ..., Coop
ALBERT BIO,EURO SHOPPER, COOP PREMIUM, DR. MAX
albert excelent
Albert Excelent, ARO, Clever, Albert Bio, Tesco Value
Albert Excellent
Albert Bio
Albert Quality
Euro Shopper
Albert Quality
Clever
Tesco
Kaufland
Babylove
Albert Quality
Albert Quality
Albert Quality
albert quality
Albert quality
Albert Quality
Albert Quality
Albert Quality, Albert excellence
Albert Quality, Albert Excellence, Euroshoper, Clever, S-Budget
albert quality, aro(makro/metro), albert excellence, budget(spar),
Albert Quality, Euroshopper, Tesco value, Naše bio, Tesco Organic
Albert quality, Euroshopper, Tesco, Clever, Dr.Halíř
albert quality, tesco
Albert Quality, Tesco
Albert Quality, Tesco, Vian...
Albert Quality, Vian, Clever, Balea
albert quality, vian, mammita
Albert Quality, Vian, Tesco, Katy, Vita Star
albert quality,tesco,euroshopper,
Albert, COOP, Clever, Spar, Globus
ALBERT, COOP, TIP
Albert, Globus, Tesco
albert, hypernova, penny market, nevim, jestli to může být značka třeba jako sony apod.?
Albert, Kaufland
Albert, kaufland vian star, tesco, hypernova,
Albert, Kaufland, dm, Clever, Tesco
Albert, Kaufland, Tesco, Billa
albert, tesco
albert, tesco
Albert, Tesco, Kaufland, Penny, Coop
aro
clever
tesco
albert quality
budget
aro, albert quallity, clever, tesco
Aro, Clever
Aro, Dr. Halíř, Albert Quality, Vian, Ranko
Aro, Tesco
ARO,Albert quality,globus,balea
avon
Balea
Billa dnes, Koruna, Coop, Albert quality
Billa- clever
Tesco- tesco value
Albert - Albert
bohužel si je nepamatuji
clever
albert quality
albert bio
clever
Clever
Tesco
Albert
clever
Clever-billa, budget-interspat, tesco-value
clever,
clever, albert kvality,
Clever, Albert Quality, Tesco
clever, albert, ara,
clever, alverde, euroshopper, balea, vian
Clever, Bodie a Louisa ( chovatelské potřeby a krmení pro firmu Penny market), Aro, Euro shopper, Tesco value a tesco standard
Clever, dm, rossmann
Clever, Euro
Clever, Euroshopper, Pilos, Tesco Organic
Clever, Ja Naturlich, Vian, Tesco Value, Albert Quality
Clever, Tesco, Alber quality
clever, tesco, albert quality, euroshoper
Clever, Tesco, Albert quality...
Clever, Tesco, Haléř
clever, vian
clever, vian,
Clever, Vian, Euro Shopper, S-Budget, Albert Quality
Clover, Euro, Albert, Tesco
COop
ahold kvality
aclasa
COOP
Spar
Coop
Nivea
Emco
Chappi
Flop
Coop klasik
Coop premium
Albert excelent
Albert quality
Albert bio
coop, ah quality, clever
coop, clever,
coop, clever, Albert qualite,
coop, clever, tesco
Coop, Spar
COOP, Tesco
coop, tesco, albert
coop,spar,albert
DM
Tesco
Makro
dm, rossmann
dotazník nevyplním, je amatérský.. třeba u otázky č. 6 chybí taková základní věc jako je vysvětlení stupnice, jestli 7 je nejhorší nebo nejlepší..
další věc je vzorek lidí, který školním emailem oslovíš.. sice budeš mít třeba pěknej počet respondentů, ale k ničemu.. bude to jen názor studentů FM
Euro Shopper, Albert Quality, Balea
Euro Shopper, Spar naturpur,
euro shopper,koruna,albert, coop
Euroshoper, Globus, InterSpar, Tesco
Euroshoper, Vian (Kaufland), Albert quality, Tesco, Balea (DM)
Euroshoper,Clever,
euroshopper
albert quality
albert excellence
billa clever
Euroshopper, albert quality, albert excellent, clever, kapito,
Euroshopper, Albert Quality, Dr.Haliř,
Euroshopper, Albert, Mammita, Vian, Balnea,
Euroshopper, Spar...
Ferrari, Lamborghini, Dove, Rossmann, ¨Rolex
Globus
Tesco value
Albert Quallity
Karlův dvůr,Vian
Kaufland (Vian, VitaStar, Mamita,...); Alber Quality, Coop, Pillos (nebo tak nějak)
mammita, grande, tesco, albert, coop, globus
Mince, Halíř, Clever
Názvy si nepamatuji, ale v daném obchodě je poznám. Teď me napadá jen TESCO výrobek.
nevím přesně, jak se jmenují, ale vím, že jsou: v Tesku, Albertu, Kauflandu
Pilos,Vian, Tesco,Albert
Pivovar Hvězda, Přeštice
Globus
Tesco
Privátní značka Tesco, Vian, Mamita, EuroShopper,
Purland, Vian, Mamma Vita
spar vital, s-budget, albert quality, free from, vian
Spar, Albert, Kaufland, Halíř, Vian
Stilla natura, Coop premium, Pilos, Bony
Sýr balkánského typu Albert Quality, bagety k dopékání Albert Quality, aviváž Albert Quality
tesco
albert
Tesco
Albert quality
Penny
Billa
tesco
coop
albert quality
tesco
Tesco
Tesco Healthy Living (Choices), Albert Excellence, Balea
Tesco Value, Albert qualiti, Albert extra, Clever, S Budget
tesco value, aro, albert quality, korunka
tesco value, clever
tesco, albert, coop
Tesco, Albert, Spar
tesco, clever
tesco, clever, aro,
tesco, coop, billa
tesco, dm, marks and spencer (potraviny)
tesco, interspar, clever,
Tesco, Kaufland
Tesco, Koruna, Kapito, Deep
Tesco, Vian
tesko, clever, bio, albert quality
tesko, korunka, albert
Vian, albert quality, tesco
vian, albert, mammita,
Vian, Clever, Albert Quality
Vian, Euro - v Albertu,Tesco, Clever,
Vian, Mammita, Terra, Clever
Vian, Vita star, clever
Vian, Vita star, Tesco
Výrobky Globus, Balea, Coop
3. Kupujete výrobky privátních značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
132
79,04 %
51,56 %
ne
35
20,96 %
13,67 %
4. Zde můžete uvést důvod, proč tyto výrobky nekupujete:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
kupuji osvědčené značky
Kupuji raději výrobky s vyšší kvalitou
kupuji značkové výrobky
kvalita
kvalita, zdravi zavadne
Mám pocit, že nejsou tak kvalitní
Moc jim nedůvěřuji.
Myslím si, že jsou nekvalitní
Myslím si, že obchodní řetězce tlačí dodavatele těchto výrobků k minimalizaci ceny, což se promítne do kvality výrobku nebo prvotních surovin.
myslím, že nejsou vyrobeny z dostatečně kvalitních surovin, čemuž je nastavena jejich cena. většinou raději kupuji výrobky které mi chutnají a značky jako vian atd. mě prostě neoslovují. na druhou stranu např. tesco arašídy mě překvapily :)
nakupujou rodiče
nedůvěra v kvalitu
snaha o podporu regionálních výrobců
6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Cena
2.121
2.425
Kvalita
2.841
2.255
Reklama a propagace výrobku
5.045
1.922
Dobrá zkušenost
2.75
2.218
Doporučení od známých
4.152
1.341
Atraktivní obal
5.212
1.819
Jiný důvod
5.879
3.47
7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
80
60,61 %
31,25 %
ne
52
39,39 %
20,31 %
8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
71
53,79 %
27,73 %
souhlasím
46
34,85 %
17,97 %
spíše nesouhlasím
10
7,58 %
3,91 %
nesouhlasím
3
2,27 %
1,17 %
nevím
2
1,52 %
0,78 %
9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
47
35,61 %
18,36 %
spíše souhlasím
38
28,79 %
14,84 %
nevím
37
28,03 %
14,45 %
nesouhlasím
9
6,82 %
3,52 %
souhlasím
1
0,76 %
0,39 %
10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
54
40,91 %
21,09 %
spíše nesouhlasím
43
32,58 %
16,8 %
souhlasím
16
12,12 %
6,25 %
nevím
13
9,85 %
5,08 %
nesouhlasím
6
4,55 %
2,34 %
11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
59
44,7 %
23,05 %
souhlasím
38
28,79 %
14,84 %
spíše nesouhlasím
21
15,91 %
8,2 %
nevím
8
6,06 %
3,13 %
nesouhlasím
6
4,55 %
2,34 %
12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
67
50,76 %
26,17 %
nesouhlasím
47
35,61 %
18,36 %
spíše souhlasím
11
8,33 %
4,3 %
nevím
5
3,79 %
1,95 %
souhlasím
2
1,52 %
0,78 %
13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
50
37,88 %
19,53 %
spíše nesouhlasím
26
19,7 %
10,16 %
souhlasím
25
18,94 %
9,77 %
nesouhlasím
18
13,64 %
7,03 %
nevím
13
9,85 %
5,08 %
14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
69
52,27 %
26,95 %
spíše nesouhlasím
41
31,06 %
16,02 %
nevím
17
12,88 %
6,64 %
souhlasím
3
2,27 %
1,17 %
spíše souhlasím
2
1,52 %
0,78 %
15. Zde je místo pro Vaše zkušenosti nebo názor na výrobky privátních značek:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Cena je důležitá - ale zároveň nižší cena znamená nižší kvalitu produktů, které byly do výrobku použity nebo jich tam je méně a jsou něčím nahrazeny (na něčem se levnější cena odrazit musí). A když mám máslo levné pod PZ a máslo "normální", sáhnu po normálním (bez reklamy, protože to s reklamou je zase dražší). Ale v případě těstovin a věcí, u kterých vím, že rozdíl chuti nepoznám (těstoviny, pytlíkové polévky, olej, drogerie), sáhnu po PZ. V případě čokolády, čaje, jogurtu, si připlatím. Ale opět se vyhýbám výrobkům, které mají reklamu a hledám levnější náhražku stejné chuti.
čokoláda clever je super, ale např. nejsem tak statečná, abych si koupila výrobky ah quality:-)
jsem ráda, že existují; mnohé jsou i kvalitní a přitom cenově dostupné...
Jsou kvalitní, levné, na úkor ceny je obvykle neatraktivní obal, ale rozhodující je pro mě kvalita vlastního výrobku, na obalu mi nezáleží. Velmi dobrou zkušenost mám s drogistickými privátními výrobky DM drogerie.
Jsou to stejné výrobky jako tzv. značkové, jsou vyráběné stejnou firmou, stejným postupem na stejné lince, jen mají jinou etiketu.
jsou zde nektere kvalitni druhy, jine zase mene. Nektere potraviny vyrabeji stejni vyrobci, kteri sve zbozi prodavaji v atraktivnejsim obalu. A i privatni znacky maji ruzne stupne kvality - napr. albert quality a excellence
kladná zkušenost, zejména s výrobky Clever.
kupuji je především z důvodu nízké ceny, ta je pro mě důležitější než kvalita
Kupuji jen pár výrobků, které jsou levnější, přitom nám vyhovují mnohem více než výrobky jiných značek...
Mnohdy jsou výrobky privátních značek kvalitnější nebo stejně kvalitní než jiných značek. Avšak najde se menzi nimi i privátní značka, která "zničí" kvalitu ostatních výrobků té samé privátní značky (např. ošklivá chuť -> asi budou všechny ostatní výrobky od této značky chutnat stejně, apod.).
Musím pochválit šampony od alverde a vůbec skoro všechny privátní výrobky, které prodává drogerie dm. Řekla bych, že kvalita je u některých dokonce vyšší, než u běžných značkových výrobků.
Potraviny, jako těstoviny atp. bych si už nekoupila, zde je kvalita rozhodně nižší, těstoviny se skoro nedaly pozřít.. (zkušenosti s clever)
Nakupuju je, chutnají mi
Např. u mléčných výrobků se u privátních značek dívám na výrobce a díky tomu jsem zjistil, že např. jogurtový nápoj Tesco a jiný značkový jogurtový nápoj ve vedlejším regálu jsou vyrobeny stejným výrobcem (předpokládám, že kvalita je stejná), ale významně se líší cenou.
například těstoviny bych si nerada kupovala kdybych mela peníze, jsou lepší dražší. ale například mléko, či sýry (eidam, parenica) mi nevadí od vianu. Privátní značky přestavují většinou nejnižší cenu ale lze najít i levnější výrobky. obecně mi nevadí, ale raději podporuji české výrobky.
nějaké výrobka privátní značky mi chutnají mnohem více, než značkový výrobky
Nejsou tak kvalitní jako výrobky jiných značek, nicméně koupit opravdu kvalitní produkty v českých obchodech je téměř nemožné.
některé privátní značky mají značně odpudivé balení, poté se ani nechci zabývat složením nebo kvalitou
Některé výrobky privátních značek jsou na srovnatelné úrovni s ostatními značkami, jsou za nižší cenu. Takové výrobky znovu koupím - nachos od AQ, Vian šlehačka nebo smetana do kávy, Balea pěna na holení. Jiné jsou ale podstatně horší kvality a ta cena je jediné plus. Takový výrobek je již znovu nekoupím - balea čistící ubrousky, AQ neperlivá voda, ...
Opravdu hodně záleží, o jaký výrobek jde. Některé jsou srovatelné kvalitou s jinými neprivátními značkami, jiné se nedají např. jíst (nechutnají dobře). Pro běžný nákupní sortiment se ale hodí.
Podle mě jde například v oblasti kvality hodně o jednotlivou značku - některé značky jsou levné a zároveň kvalitní, jiné dosahují nízké ceny snížením kvality
Podle mého názoru se liší úroveň jednotlivých privátních značek. Některé mají stejnou kvalitu jako značkové výrobky, jiné jsou méně kvalitní.
potraviny privátní značky moc nekupujeme max. na vaření (mléko, sýry) jinak nic, spiše drogistické zbo (kosmetika alverde, altera)
Privátní značky kupuji opravdu jen občas. Více spotřební zboží - pap. kapesníčky...
Potraviny opravdu jen zřídka. Nevěřím jejich kvalitě - kvalita odpovídá ceně.
Privátní značky nelze házet do jednoho pytle jsou mezi nimi velké rozdíly, jak v kvalitě tak v ceně, nelze srovnávat výrobky např. Tesco Organic a Euroshopper - ve vašem dotazníku tento fakt není zohledněn.
rozumná cena a přijatelná kvalita, proč ne.
s výrobky privátních značek mám celkom dobré zkušenosti
S výrobky privátních značek Tesco nemám dobré zkušenosti, ale s výrobky Globus ano. U Alberta je to tak půl na půl
srovnatelna kvalita s vyrobky od "znackovych" vyrobcu na stejne nebo mirne vyssi cenove hladine - proto tyto obcas kupuji
tyto výrobky kupuji celkem pravidelně, nepoznala jsem žádný výraznější rozdíl mezi těmito výrobky a značkovými výrobky, např. u mléka, uzenin, těstovin, rýže, apod.
U některých typů produktů nevidím problém v nákupu takovýchto (méně kvalitních, neatraktivních) produktů
Vypadají stejně jako dražší výrobky, ale při použití mají harší vlastnosti.
Výrobky privátních značek kupuji pouze ve Intersparu, kde jsem přesvědčen o jejich kvalitě.
Speciálně v obchodech Lidl a Penny považuji výrobky privátních značek za velmi nekvapitní. V Lidlu se navíc snaží kopírovat vzhled obalu značoových produktů, což mi vadí.
výrobky privátních značek se mezi sebou nedají moc srovnávat, dle mých osobních zkušeností mi třeba připadá, že Tesco výrobky jsou kvalitnější než třeba Albert
záležína druhu, pokud je to například mouka nebo cukr, tak jsem byla vždy naprosto spokojena. S limonádamami mám také dobré zkušenosti. Bohužel napříklade u drogistického zboží nemohu osudit protože musím kupovat osvědčenou značku kvůli pleti. Dále uzeniny, jak které. Ve sparu mám jedině dobré zkušenosti, dobré, chutné, v tescu záleží na druhu.
zatím mám s privátními značkami dobrou zkušenost
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
200
77,82 %
78,13 %
Muž
57
22,18 %
22,27 %
17. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 26
197
76,65 %
76,95 %
26 - 40
45
17,51 %
17,58 %
41 - 64
15
5,84 %
5,86 %
18. Měsíční příjem domácnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 000 - 40 000 Kč
130
50,58 %
50,78 %
do 20 000 Kč
79
30,74 %
30,86 %
40 000 - 60 000 Kč
35
13,62 %
13,67 %
nad 60 000 Kč
13
5,06 %
5,08 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogistické zboží na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléčné výrobky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mražené potraviny na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoje na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvanlivé potraviny (mouka, těstoviny, rýže, koření, ...) na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uzeniny, maso, masné výrobky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
3. Kupujete výrobky privátních značek?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cukrovinky a slané pochoutky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogistické zboží na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléčné výrobky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mražené potraviny na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoje na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvanlivé potraviny (mouka, těstoviny, rýže, koření, ...) na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uzeniny, maso, masné výrobky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
odpověď spíše souhlasím:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte výrobky privátních značek?
3. Kupujete výrobky privátních značek?
5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
16. Pohlaví
17. Věk
18. Měsíční příjem domácnosti
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte výrobky privátních značek?
3. Kupujete výrobky privátních značek?
5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
16. Pohlaví
17. Věk
18. Měsíční příjem domácnosti
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Lenka Čížkovská: Právě jsem dovařila guláš, který jsem za stálého míchání vyhodila do záchodu. Docela drahá sranda. Místo sladké papriky jak je psáno na obalu výrobku euro-shoper je vní pálivá. Opravdu super. Od této značky již nikdy nic. Asi proto je to tak laciné.