Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování privátních značek

Nakupování privátních značek

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Horká
Šetření:05. 04. 2010 - 14. 04. 2010
Počet respondentů:256
Počet otázek (max/průměr):18 / 10.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Zuzana Horká a jsem studentkou Fakulty managementu VŠE v Jindřichově Hradci. Jako téma své diplomové práce jsem si vybrala Privátní značky. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaké je nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s privátními značkami.

 

Téměř všechny obchodní řetězce nabízejí kromě značkových produktů také výrobky vlastních tzv. privátních značek. Ty jsou vyrobeny a nabízeny speicálně jedním obchodním řetězcem a na obalu je uveden název daného obchodu. Například obchodní síť Albert má privátní značky Albert Quality nebo Albert Excellent. Také Kaufland má celou řadu privátních značek, ty ale nenesou název obchodu, pouze na obalu je uvedeno "vyrobeno pro Kaufland", jedná se např. o značky Vian, Grande, Mammita, Vita Star a mnoho dalších.

 

V rámci tohoto dotazníku Vás prosím o zodpovězení několika otázek, které se týkají nakupování privátních výrobků. Vyplnění Vám zabere pouze pár minut. Veškeré informace, které sdělíte, zůstanou anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Znáte výrobky privátních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16764,98 %65,23 %  
ne9035,02 %35,16 %  

Graf

2. Uveďte názvy privátních značek, které znáte (max. 5 názvů):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

AH Quality, Clever, Coop Premium

Ahold quality, tesco value

albert

Albert ..., Coop

ALBERT BIO,EURO SHOPPER, COOP PREMIUM, DR. MAX

albert excelent

Albert Excelent, ARO, Clever, Albert Bio, Tesco Value

Albert Excellent Albert Bio Albert Quality Euro Shopper

Albert Quality Clever Tesco Kaufland Babylove

Albert Quality

Albert Quality

Albert Quality

albert quality

Albert quality

Albert Quality

Albert Quality

Albert Quality, Albert excellence

Albert Quality, Albert Excellence, Euroshoper, Clever, S-Budget

albert quality, aro(makro/metro), albert excellence, budget(spar),

albert quality, balea , alverde -DM, alterra , isana - rosmann

Albert Quality, Clever

Albert Quality, Clever, Ranko

Albert Quality, Euroshopper, Clever

Albert Quality, Euroshopper, Tesco value, Naše bio, Tesco Organic

Albert quality, Euroshopper, Tesco, Clever, Dr.Halíř

albert quality, tesco

Albert Quality, Tesco

Albert Quality, Tesco, Vian...

Albert Quality, Vian, Clever, Balea

albert quality, vian, mammita

Albert Quality, Vian, Tesco, Katy, Vita Star

albert quality,tesco,euroshopper,

Albert, COOP, Clever, Spar, Globus

ALBERT, COOP, TIP

Albert, Globus, Tesco

albert, hypernova, penny market, nevim, jestli to může být značka třeba jako sony apod.?

Albert, Kaufland

Albert, kaufland vian star, tesco, hypernova,

Albert, Kaufland, dm, Clever, Tesco

Albert, Kaufland, Tesco, Billa

albert, tesco

albert, tesco

Albert, Tesco, Kaufland, Penny, Coop

aro clever tesco albert quality budget

aro, albert quallity, clever, tesco

Aro, Clever

Aro, Dr. Halíř, Albert Quality, Vian, Ranko

Aro, Tesco

ARO,Albert quality,globus,balea

avon

Balea

Billa dnes, Koruna, Coop, Albert quality

Billa- clever Tesco- tesco value Albert - Albert

bohužel si je nepamatuji

clever albert quality albert bio

clever

Clever Tesco Albert

clever

Clever-billa, budget-interspat, tesco-value

clever,

clever, albert kvality,

Clever, Albert Quality, Tesco

clever, albert, ara,

clever, alverde, euroshopper, balea, vian

Clever, Bodie a Louisa ( chovatelské potřeby a krmení pro firmu Penny market), Aro, Euro shopper, Tesco value a tesco standard

Clever, dm, rossmann

Clever, Euro

Clever, Euroshopper, Pilos, Tesco Organic

Clever, Ja Naturlich, Vian, Tesco Value, Albert Quality

Clever, Tesco, Alber quality

clever, tesco, albert quality, euroshoper

Clever, Tesco, Albert quality...

Clever, Tesco, Haléř

clever, vian

clever, vian,

Clever, Vian, Euro Shopper, S-Budget, Albert Quality

Clover, Euro, Albert, Tesco

COop ahold kvality aclasa

COOP Spar

Coop Nivea Emco Chappi Flop

Coop klasik Coop premium Albert excelent Albert quality Albert bio

coop, ah quality, clever

coop, clever,

coop, clever, Albert qualite,

coop, clever, tesco

Coop, Spar

COOP, Tesco

coop, tesco, albert

coop,spar,albert

DM Tesco Makro

dm, rossmann

dotazník nevyplním, je amatérský.. třeba u otázky č. 6 chybí taková základní věc jako je vysvětlení stupnice, jestli 7 je nejhorší nebo nejlepší.. další věc je vzorek lidí, který školním emailem oslovíš.. sice budeš mít třeba pěknej počet respondentů, ale k ničemu.. bude to jen názor studentů FM

Euro Shopper, Albert Quality, Balea

Euro Shopper, Spar naturpur,

euro shopper,koruna,albert, coop

Euroshoper, Globus, InterSpar, Tesco

Euroshoper, Vian (Kaufland), Albert quality, Tesco, Balea (DM)

Euroshoper,Clever,

euroshopper albert quality albert excellence billa clever

Euroshopper, albert quality, albert excellent, clever, kapito,

Euroshopper, Albert Quality, Dr.Haliř,

Euroshopper, Albert, Mammita, Vian, Balnea,

Euroshopper, Spar...

Ferrari, Lamborghini, Dove, Rossmann, ¨Rolex

Globus Tesco value Albert Quallity

Karlův dvůr,Vian

Kaufland (Vian, VitaStar, Mamita,...); Alber Quality, Coop, Pillos (nebo tak nějak)

mammita, grande, tesco, albert, coop, globus

Mince, Halíř, Clever

Názvy si nepamatuji, ale v daném obchodě je poznám. Teď me napadá jen TESCO výrobek.

nevím přesně, jak se jmenují, ale vím, že jsou: v Tesku, Albertu, Kauflandu

Pilos,Vian, Tesco,Albert

Pivovar Hvězda, Přeštice Globus Tesco

Privátní značka Tesco, Vian, Mamita, EuroShopper,

Purland, Vian, Mamma Vita

spar vital, s-budget, albert quality, free from, vian

Spar, Albert, Kaufland, Halíř, Vian

Stilla natura, Coop premium, Pilos, Bony

Sýr balkánského typu Albert Quality, bagety k dopékání Albert Quality, aviváž Albert Quality

tesco albert

Tesco Albert quality Penny Billa

tesco coop albert quality

tesco

Tesco

Tesco Healthy Living (Choices), Albert Excellence, Balea

Tesco Value, Albert qualiti, Albert extra, Clever, S Budget

tesco value, aro, albert quality, korunka

tesco value, clever

tesco, albert, coop

Tesco, Albert, Spar

tesco, clever

tesco, clever, aro,

tesco, coop, billa

tesco, dm, marks and spencer (potraviny)

tesco, interspar, clever,

Tesco, Kaufland

Tesco, Koruna, Kapito, Deep

Tesco, Vian

tesko, clever, bio, albert quality

tesko, korunka, albert

Vian, albert quality, tesco

vian, albert, mammita,

Vian, Clever, Albert Quality

Vian, Euro - v Albertu,Tesco, Clever,

Vian, Mammita, Terra, Clever

Vian, Vita star, clever

Vian, Vita star, Tesco

Výrobky Globus, Balea, Coop

3. Kupujete výrobky privátních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13279,04 %51,56 %  
ne3520,96 %13,67 %  

Graf

4. Zde můžete uvést důvod, proč tyto výrobky nekupujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

kupuji osvědčené značky

Kupuji raději výrobky s vyšší kvalitou

kupuji značkové výrobky

kvalita

kvalita, zdravi zavadne

Mám pocit, že nejsou tak kvalitní

Moc jim nedůvěřuji.

Myslím si, že jsou nekvalitní

Myslím si, že obchodní řetězce tlačí dodavatele těchto výrobků k minimalizaci ceny, což se promítne do kvality výrobku nebo prvotních surovin.

myslím, že nejsou vyrobeny z dostatečně kvalitních surovin, čemuž je nastavena jejich cena. většinou raději kupuji výrobky které mi chutnají a značky jako vian atd. mě prostě neoslovují. na druhou stranu např. tesco arašídy mě překvapily :)

nakupujou rodiče

nedůvěra v kvalitu snaha o podporu regionálních výrobců

nechutnají tak dobře jako jiné

nejsou tak dobré jako originály, kterým konkurují

nemám k nim důvěru

nepřijdou mi tak kvalitní, chutné

nevzbuzují dojem kvality :))

nie sú tak kvalitné

nízká kvalita

nízká kvalita

nízká kvalita (potraviny- nechutnají), (drogerie-nekvalitni)

Považuji je za nekvalitní a nepříliš zdravé.

připadají mi nekvalitní, vyráběné v Polsku, raději koupím výrobek dražší ale od místního dodavatele

radši si koupím kvalitnější

velmi nízká cena vyvážená nizkou kvalitou. dále množství éček např. limonáda za 3 koruny co to musí být za chemii? atd. atd.

velmi nízká kvalita

Většinou jsou dražší než stejný výrobek jiné značky.

značkové jsou většinou lepší, například potraviny: výrobky těchto značek jsou většinou ochuzené o některé ingredience

5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Trvanlivé potraviny (mouka, těstoviny, rýže, koření, ...)8665,15 %33,59 %  
Mléčné výrobky7254,55 %28,13 %  
Drogistické zboží5340,15 %20,7 %  
Cukrovinky a slané pochoutky4634,85 %17,97 %  
Nápoje4231,82 %16,41 %  
Uzeniny, maso, masné výrobky2720,45 %10,55 %  
Mražené potraviny2619,7 %10,16 %  
Jiné1612,12 %6,25 %  

Graf

6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena2.1212.425
Kvalita2.8412.255
Reklama a propagace výrobku5.0451.922
Dobrá zkušenost2.752.218
Doporučení od známých4.1521.341
Atraktivní obal5.2121.819
Jiný důvod5.8793.47

Graf

7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8060,61 %31,25 %  
ne5239,39 %20,31 %  

Graf

8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7153,79 %27,73 %  
souhlasím4634,85 %17,97 %  
spíše nesouhlasím107,58 %3,91 %  
nesouhlasím32,27 %1,17 %  
nevím21,52 %0,78 %  

Graf

9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím4735,61 %18,36 %  
spíše souhlasím3828,79 %14,84 %  
nevím3728,03 %14,45 %  
nesouhlasím96,82 %3,52 %  
souhlasím10,76 %0,39 %  

Graf

10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5440,91 %21,09 %  
spíše nesouhlasím4332,58 %16,8 %  
souhlasím1612,12 %6,25 %  
nevím139,85 %5,08 %  
nesouhlasím64,55 %2,34 %  

Graf

11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5944,7 %23,05 %  
souhlasím3828,79 %14,84 %  
spíše nesouhlasím2115,91 %8,2 %  
nevím86,06 %3,13 %  
nesouhlasím64,55 %2,34 %  

Graf

12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím6750,76 %26,17 %  
nesouhlasím4735,61 %18,36 %  
spíše souhlasím118,33 %4,3 %  
nevím53,79 %1,95 %  
souhlasím21,52 %0,78 %  

Graf

13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5037,88 %19,53 %  
spíše nesouhlasím2619,7 %10,16 %  
souhlasím2518,94 %9,77 %  
nesouhlasím1813,64 %7,03 %  
nevím139,85 %5,08 %  

Graf

14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6952,27 %26,95 %  
spíše nesouhlasím4131,06 %16,02 %  
nevím1712,88 %6,64 %  
souhlasím32,27 %1,17 %  
spíše souhlasím21,52 %0,78 %  

Graf

15. Zde je místo pro Vaše zkušenosti nebo názor na výrobky privátních značek:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Cena je důležitá - ale zároveň nižší cena znamená nižší kvalitu produktů, které byly do výrobku použity nebo jich tam je méně a jsou něčím nahrazeny (na něčem se levnější cena odrazit musí). A když mám máslo levné pod PZ a máslo "normální", sáhnu po normálním (bez reklamy, protože to s reklamou je zase dražší). Ale v případě těstovin a věcí, u kterých vím, že rozdíl chuti nepoznám (těstoviny, pytlíkové polévky, olej, drogerie), sáhnu po PZ. V případě čokolády, čaje, jogurtu, si připlatím. Ale opět se vyhýbám výrobkům, které mají reklamu a hledám levnější náhražku stejné chuti.

čokoláda clever je super, ale např. nejsem tak statečná, abych si koupila výrobky ah quality:-)

jsem ráda, že existují; mnohé jsou i kvalitní a přitom cenově dostupné...

Jsou kvalitní, levné, na úkor ceny je obvykle neatraktivní obal, ale rozhodující je pro mě kvalita vlastního výrobku, na obalu mi nezáleží. Velmi dobrou zkušenost mám s drogistickými privátními výrobky DM drogerie.

Jsou to stejné výrobky jako tzv. značkové, jsou vyráběné stejnou firmou, stejným postupem na stejné lince, jen mají jinou etiketu.

jsou zde nektere kvalitni druhy, jine zase mene. Nektere potraviny vyrabeji stejni vyrobci, kteri sve zbozi prodavaji v atraktivnejsim obalu. A i privatni znacky maji ruzne stupne kvality - napr. albert quality a excellence

kladná zkušenost, zejména s výrobky Clever.

kupuji je především z důvodu nízké ceny, ta je pro mě důležitější než kvalita

Kupuji jen pár výrobků, které jsou levnější, přitom nám vyhovují mnohem více než výrobky jiných značek...

Mnohdy jsou výrobky privátních značek kvalitnější nebo stejně kvalitní než jiných značek. Avšak najde se menzi nimi i privátní značka, která "zničí" kvalitu ostatních výrobků té samé privátní značky (např. ošklivá chuť -> asi budou všechny ostatní výrobky od této značky chutnat stejně, apod.).

Musím pochválit šampony od alverde a vůbec skoro všechny privátní výrobky, které prodává drogerie dm. Řekla bych, že kvalita je u některých dokonce vyšší, než u běžných značkových výrobků. Potraviny, jako těstoviny atp. bych si už nekoupila, zde je kvalita rozhodně nižší, těstoviny se skoro nedaly pozřít.. (zkušenosti s clever)

Nakupuju je, chutnají mi

Např. u mléčných výrobků se u privátních značek dívám na výrobce a díky tomu jsem zjistil, že např. jogurtový nápoj Tesco a jiný značkový jogurtový nápoj ve vedlejším regálu jsou vyrobeny stejným výrobcem (předpokládám, že kvalita je stejná), ale významně se líší cenou.

například těstoviny bych si nerada kupovala kdybych mela peníze, jsou lepší dražší. ale například mléko, či sýry (eidam, parenica) mi nevadí od vianu. Privátní značky přestavují většinou nejnižší cenu ale lze najít i levnější výrobky. obecně mi nevadí, ale raději podporuji české výrobky.

nějaké výrobka privátní značky mi chutnají mnohem více, než značkový výrobky

Nejsou tak kvalitní jako výrobky jiných značek, nicméně koupit opravdu kvalitní produkty v českých obchodech je téměř nemožné.

některé privátní značky mají značně odpudivé balení, poté se ani nechci zabývat složením nebo kvalitou

Některé výrobky privátních značek jsou na srovnatelné úrovni s ostatními značkami, jsou za nižší cenu. Takové výrobky znovu koupím - nachos od AQ, Vian šlehačka nebo smetana do kávy, Balea pěna na holení. Jiné jsou ale podstatně horší kvality a ta cena je jediné plus. Takový výrobek je již znovu nekoupím - balea čistící ubrousky, AQ neperlivá voda, ...

Opravdu hodně záleží, o jaký výrobek jde. Některé jsou srovatelné kvalitou s jinými neprivátními značkami, jiné se nedají např. jíst (nechutnají dobře). Pro běžný nákupní sortiment se ale hodí.

Podle mě jde například v oblasti kvality hodně o jednotlivou značku - některé značky jsou levné a zároveň kvalitní, jiné dosahují nízké ceny snížením kvality

Podle mého názoru se liší úroveň jednotlivých privátních značek. Některé mají stejnou kvalitu jako značkové výrobky, jiné jsou méně kvalitní.

potraviny privátní značky moc nekupujeme max. na vaření (mléko, sýry) jinak nic, spiše drogistické zbo (kosmetika alverde, altera)

Privátní značky kupuji opravdu jen občas. Více spotřební zboží - pap. kapesníčky... Potraviny opravdu jen zřídka. Nevěřím jejich kvalitě - kvalita odpovídá ceně.

Privátní značky nelze házet do jednoho pytle jsou mezi nimi velké rozdíly, jak v kvalitě tak v ceně, nelze srovnávat výrobky např. Tesco Organic a Euroshopper - ve vašem dotazníku tento fakt není zohledněn.

rozumná cena a přijatelná kvalita, proč ne.

s výrobky privátních značek mám celkom dobré zkušenosti

S výrobky privátních značek Tesco nemám dobré zkušenosti, ale s výrobky Globus ano. U Alberta je to tak půl na půl

srovnatelna kvalita s vyrobky od "znackovych" vyrobcu na stejne nebo mirne vyssi cenove hladine - proto tyto obcas kupuji

tyto výrobky kupuji celkem pravidelně, nepoznala jsem žádný výraznější rozdíl mezi těmito výrobky a značkovými výrobky, např. u mléka, uzenin, těstovin, rýže, apod.

U některých typů produktů nevidím problém v nákupu takovýchto (méně kvalitních, neatraktivních) produktů

Vypadají stejně jako dražší výrobky, ale při použití mají harší vlastnosti.

Výrobky privátních značek kupuji pouze ve Intersparu, kde jsem přesvědčen o jejich kvalitě. Speciálně v obchodech Lidl a Penny považuji výrobky privátních značek za velmi nekvapitní. V Lidlu se navíc snaží kopírovat vzhled obalu značoových produktů, což mi vadí.

výrobky privátních značek se mezi sebou nedají moc srovnávat, dle mých osobních zkušeností mi třeba připadá, že Tesco výrobky jsou kvalitnější než třeba Albert

záležína druhu, pokud je to například mouka nebo cukr, tak jsem byla vždy naprosto spokojena. S limonádamami mám také dobré zkušenosti. Bohužel napříklade u drogistického zboží nemohu osudit protože musím kupovat osvědčenou značku kvůli pleti. Dále uzeniny, jak které. Ve sparu mám jedině dobré zkušenosti, dobré, chutné, v tescu záleží na druhu.

zatím mám s privátními značkami dobrou zkušenost

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena 20077,82 %78,13 %  
Muž5722,18 %22,27 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2619776,65 %76,95 %  
26 - 404517,51 %17,58 %  
41 - 64155,84 %5,86 %  

Graf

18. Měsíční příjem domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 - 40 000 Kč13050,58 %50,78 %  
do 20 000 Kč7930,74 %30,86 %  
40 000 - 60 000 Kč3513,62 %13,67 %  
nad 60 000 Kč135,06 %5,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte výrobky privátních značek?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Kupujete výrobky privátních značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Kupujete výrobky privátních značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cukrovinky a slané pochoutky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogistické zboží na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléčné výrobky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mražené potraviny na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoje na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvanlivé potraviny (mouka, těstoviny, rýže, koření, ...) na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uzeniny, maso, masné výrobky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.

3. Kupujete výrobky privátních značek?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cukrovinky a slané pochoutky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogistické zboží na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléčné výrobky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mražené potraviny na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoje na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvanlivé potraviny (mouka, těstoviny, rýže, koření, ...) na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uzeniny, maso, masné výrobky na otázku 5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=3 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=4 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=5 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=6 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama a propagace výrobku=7 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.

8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.

  • odpověď spíše souhlasím:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte výrobky privátních značek?

3. Kupujete výrobky privátních značek?

5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:

6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)

7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?

8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.

9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.

10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.

11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.

12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.

13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.

14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.

16. Pohlaví

17. Věk

18. Měsíční příjem domácnosti

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte výrobky privátních značek?

3. Kupujete výrobky privátních značek?

5. Zaškrtněte kategorie výrobků privátních značek, které nakupujete:

6. Jaký je u Vás rozhodující důvod pro nákup výrobku privátní značky? (seřaďte od nejdůležitějšího)

7. Sledujete při nákupu zboží, zda je na obalu uveden jeho výrobce?

8. Uveďte, do jaké míry souhlasíte s tvrzením: Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.

9. Kvalita privátních značek je na velmi vysoké úrovni.

10. Výrobky privátních značek jsou srovnatelné s klasickými značkovými výrobky.

11. Díky nabídce privátních značek mám větší možnost výběru.

12. Privátní značky mají většinou velmi atraktivní obaly.

13. Privátní značky jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.

14. Výrobek privátní značky bych zakoupil/a jako dárek.

16. Pohlaví

17. Věk

18. Měsíční příjem domácnosti

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Horká, Z.Nakupování privátních značek (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nakupovani-privatnich-znacek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.