Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování pro psy

Nakupování pro psy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Snášelová
Šetření:21. 03. 2016 - 10. 04. 2016
Počet respondentů:282
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:59,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Masarykovy univerzity v Brně. Chci Vás požádat o vyplnění dotazníku, který bude sloužit ke zpracování mé závěrečné práce. Dotazník je určen pro všechny, kteří vlastní psa. Vyplnění by Vám nemělo zabrát více než 5 minut.

Předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Máte nebo jste měli někdy psa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano26995,39 %95,39 %  
Ne134,61 %4,61 %  

Graf

2. Pes je pro Vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Člen rodiny, společník a nejlepší přítel21479,55 %75,89 %  
„Parťák“ při sportu, volnočasových aktivitách238,55 %8,16 %  
Hlídač51,86 %1,77 %  
Mazlíček na hraní41,49 %1,42 %  
Vše výše uvedene20,74 %0,71 %  
Všechny odpovědi20,74 %0,71 %  
Člen rodiny, společník,nejlepší přítel,hlídač10,37 %0,35 %  
máme chovatelskou stanici, se psy se věnujeme všem možným aktivitám10,37 %0,35 %  
možnost 1,2 i 510,37 %0,35 %  
parťák při aktivitách i člen rodiny10,37 %0,35 %  
1., 2. a 4. možnost dohromady10,37 %0,35 %  
člen rodiny, parťák při sportu, hlídač10,37 %0,35 %  
Vse v jednom10,37 %0,35 %  
člen rodiny, nejlepší přítel, parťák při sportu a volnočasových aktivitách, mazlíček10,37 %0,35 %  
člen rodiny i ,,Parťák'' při sportu a volnočasových aktivitách10,37 %0,35 %  
všechny výše uvedené odpovědi bych dala 10,37 %0,35 %  
Všechno co se tady píše10,37 %0,35 %  
kombinace předchozích 10,37 %0,35 %  
Jsou mi vším co zde nabízíte :-)10,37 %0,35 %  
Člen rodiny, společník a nejlepší přítel „Parťák“ při sportu, volnočasových aktivitách10,37 %0,35 %  
Nejlepší přítel a zároveň parťák do sportu. Někdo, kdo mi vždy zvedne náladu.10,37 %0,35 %  
Všechny možnosti10,37 %0,35 %  
obě první odpovědi - člen rodiny, přítel i parťák, to se doplňuje.10,37 %0,35 %  
všechno10,37 %0,35 %  
Vše v jednom10,37 %0,35 %  

Graf

3. Které tvrzení Vás nejlépe vystihuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při nákupu je pro mne na prvním místě kvalita, použitelnost a životnost produktu.23788,1 %84,04 %  
Při nákupu je pro mne důležitý vzhled produktu s ohledem na trendy.176,32 %6,03 %  
Při nákupu je pro mne důležitá značka produktu. Ta je pro mne zárukou dobré kvality.155,58 %5,32 %  

Graf

4. Jste spokojen s výběrem a nabídkou doplňků pro psy (obojky, vodítka)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23988,85 %84,75 %  
Ne3011,15 %10,64 %  

Graf

5. Co konkrétně postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
větší výběr interaktivních hraček13,33 %0,35 %  
výběr v postrojích13,33 %0,35 %  
rozumné ceny13,33 %0,35 %  
nedostatek výrobků (tj. obojky, vodítka) pro velké psy....většinou se v obchodě setkám jen s "obyčejnými" obojky případně s obojky malých velikostí13,33 %0,35 %  
kvalitní polostahovací veliké obojky13,33 %0,35 %  
kvalitu spojenou se zajímavým designem, případně spíše kvalitu spojenou s designem na přání13,33 %0,35 %  
objky a vodítka s kovovými,pevnými karabinami a sponami13,33 %0,35 %  
nabídku odlišnou od komerčních značek nabízených v každém zverimexu13,33 %0,35 %  
kvalitní kožené obojky a pevnostní karabiny13,33 %0,35 %  
kvalitní granule13,33 %0,35 %  
ostatní odpovědi originalitu
solidní náhubek, kožená vodítka a postroje
Více možností nákupu.
Nerozumím otázce
větší výběr a kvalitu, nižší ceny
Více materiálů, kombinovatelnost
Větší výběr v určité relaci. MAlé zvěrimexi toho mají málo, ve velkých je to zbytečně drahý.
Laserové obojky s rotačními kulomety a také mi opravdu chybí psi jetpack s motivy hravých dinosaurů na měsíci.
Větší výběr a individualitu
Kvalitni postroje, kozene obojky
větší výběr
kvalitní, ručně šité obojky různých typů
výběr kvalitních vodítek i obojků
více barev, druhů, vzorů a velikostí
Lepší materiály,které se nezašpiní
Vetsi vyber
kožená kvalitní vodítka v přijatelných barvách
anatomicky tvatované postroje, kt. chránia krk, pomôcky na pozitívnu motiváciu
Více přepínacích vodítek co délky 1m
Větší rozmanitost (u vodítek např. různé délky apod.)
2066,67 %7,09 % 

Graf

6. Jaký význam pro Vás mají následující faktory při rozhodování o koupi doplňkových potřeb pro psy

1-žádný význam, 6-velký význam

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Jakou maximální částku jste ochotni v průměru utratit za věc dlouhodobé spotřeby pro svého psa (vodítko, obojek a podobně)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10006624,54 %23,4 %  
5006323,42 %22,34 %  
2000238,55 %8,16 %  
1500176,32 %6,03 %  
400165,95 %5,67 %  
5000134,83 %4,61 %  
300124,46 %4,26 %  
80093,35 %3,19 %  
300082,97 %2,84 %  
60072,6 %2,48 %  
ostatní odpovědi 200
2500
700
10000
150
3500
450
250
1
100
1600
1000000
25
5
1200
850
15
3513,01 %12,41 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1079.01
Minimum:250
Maximum:5000
Variační rozpětí:4750
Rozptyl:728896.54
Směrodatná odchylka:853.75
Medián:1000
Modus:1000

Graf

8. Jak dlouho danou věc používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než dva roky15256,51 %53,9 %  
Alespoň rok7126,39 %25,18 %  
Dva roky3513,01 %12,41 %  
Méně než půl roku114,09 %3,9 %  

Graf

9. Kde nejčastěji nakupujete doplňkové potřeby pro svého psa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu11241,64 %39,72 %  
V menších specializovaných prodejnách (zverimexy)6925,65 %24,47 %  
V sítích prodejen (například Pet Center, Zvěrokruh)4717,47 %16,67 %  
V supermarketu/hypermarketu82,97 %2,84 %  
Na vystavach20,74 %0,71 %  
známý10,37 %0,35 %  
na výstavách psů10,37 %0,35 %  
internet, zooprodejny,výstavy10,37 %0,35 %  
u výrobců, nechávám si dělat vše na míru našim psům10,37 %0,35 %  
jak na internetu tak i ve specializovaných prodejnách, prostě koupím co se mi líbí a je jedno kde to bude10,37 %0,35 %  
nelze jednoznačně říct, ale v poslední době přímo od výrobce na zakázku10,37 %0,35 %  
přes oblíbené e-shopy, něco i ve zverimexech či Pet Centrech..záleží na tom, co zrovna sháním10,37 %0,35 %  
nwm10,37 %0,35 %  
Šití na míru10,37 %0,35 %  
Různě podle nabídky.10,37 %0,35 %  
většinou nic nekupuji, nic nepotřebuje10,37 %0,35 %  
záleží na tom, co to je10,37 %0,35 %  
na psích akcích (výstavy, závody)10,37 %0,35 %  
kombinace všeho10,37 %0,35 %  
kdekoli10,37 %0,35 %  
různě10,37 %0,35 %  
U drogových dealerů.10,37 %0,35 %  
dle příležitosti10,37 %0,35 %  
Pet Centet, Zverokruh + internet10,37 %0,35 %  
zverimex, iternet10,37 %0,35 %  
kombinace10,37 %0,35 %  
Všechny z těchto možností10,37 %0,35 %  
POkud nenajdu co potřebuji v ochodě, začnu hledat na internetu10,37 %0,35 %  
specialni bull obchod10,37 %0,35 %  
Všude10,37 %0,35 %  
na internetu nebo v menších zverimexech 10,37 %0,35 %  
na internetu vyberu v prodejne overim kvalitu10,37 %0,35 %  
Kde se dá, mam i na objednávku 10,37 %0,35 %  
od výrobce10,37 %0,35 %  
podle situace a potřeby10,37 %0,35 %  
Gappay, HST10,37 %0,35 %  

Graf

10. Napište prosím konkrétní značku obchodu, kde nejčastěji nakupujete potřeby pro svého psa.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pet center186,72 %6,38 %  
Profizoo114,1 %3,9 %  
zoohit114,1 %3,9 %  
spokojenypes.cz82,99 %2,84 %  
nevim82,99 %2,84 %  
Spokojený pes62,24 %2,13 %  
Zvěrokruh51,87 %1,77 %  
zverimex51,87 %1,77 %  
zoocentrum41,49 %1,42 %  
super zoo31,12 %1,06 %  
ostatní odpovědi pet centrum
labet.cz
PetCenter
-
Albert
happypet
Kaufland
Mag
spokojenypes
Petcentrum
acana
mall.cz
tesco
Gappay
HappyZoo
ruffwear
Hurtta
Akva-Exo
http://www.zoohit.cz/
Pet center
obojky.cz
Zverimex v Jihlavě naproti Guesto
Zverimix Mohelnice
nemám konkrétní značku obchodu
nepamatuji si jméno
nemám
nakupuji u známého
zvire.cz
ZoeShop
zverimex Korunní
zoohit, ezoocentrum, chovex
BlackBerry Obojky
Dogdog
přes internetový portál
Zvěrokruh,Pet centrum
Pes a kočka
na výstavách
granule.cz, zoohit.cz
různě
Zverimex ve Slatině
Lord Basset
county dock
Nyni uz kupuji pouze maso, vsechny ostatni potreby mam uz mnoho let, dalsi si planuji vyrobit sama, az budu mit dalsiho psa
Obchod nejen pro pejsky a kočičky
nemám takový obchod
Akva ZOO
na internetu
želvička
Zvěrokruh, veterina
mavez
svět zvířat
nejbližší obchod
Chovatelské potřeby v místě bydliště - bez názvu
nwm
web Spokojeny pes
mutt and go
žerik
tvujpes.cz, muttandgo
zoohit, spokojenypes
různé-přes internet
happy dog
zoohit.cz 4dox, ..
vase-krmivo.cz, dinomarket.cz
Různě podle nabídky.
Zverimex U Zajíčka
nemám žádnou oblíbenou značku obchodu
nevím - "zverimex v Tescu"
Zverimex, Pet Centrum
Zverimex , zvěrokruh , zoohit , spokojený pes
xxx
zoohit.cz
.
Pet Planet
Pet Planek
Robimaus
Neznám název
náhodné internetové stránky dle aktuální potřeby
Aquazona - chovatelské potřeby
Canis Bull shop
zverimex v Kunštátě
mystaff, mihor
Jkanimals
nevim stridam to
Petcentrum, Spokojenypes, kamenná menší prodejna - nevím název
SuperZoo
Vetmedik
nepamatuji se
nepamtuji si název, malý zvěrimex na PRaze 7
Nenapíšu, by ste na něj určitě poslali policisty.
Zoohit, superzoo
Spokojený pes, Zoohit, jinak individuálně na zakázku od různých osob
petcenter a internet
Obchod přímo u veterináře. Neznám název prodejny
pet-food.cz
je to různé, dle příležitosti
zoocentrum.cz
podle toho kde je ta věc nejlevnější
happypet.cz
nevybavuji si ostatní, jen pet centre
Hoby zoo
Vietnamci
zeroDC
zoo center , pet center
Mall
krmeni.cz
Maloobchod - velkoobchod Vinduška
krmivakominek.cz
Zoohit, Spokojenypes, Baron
Lokální
Nejde specifikovat
,,,
zoo zwerimex
magweb.cz
zooshop Benji
místní malý zverimex
žádná-různě
Dobrá miska , Hilarem
animeal
Profizoo, Superzoo
svetzviratek.cz
hst
hladovypes.com
Tenesco
hafani.cz, xxl shop
Krmiva.com
Zoohit, Petdiscont, Rogz
nedá se říct, internet obecně
Nevím název.je to soukromý malý obchod
PetDiscont
n
dogtech
dogstore
tommiland
v soukromých prodejnách, či u chovatelů
Equiservis
Ruzdne-kde najdu co potrevuji
Pet centre
Happy pet
krmiva-andy.cz
Různě ,nemám vyhraněnou prodejnu
hofero bull shop
zoo hit
http://www.zoovedvore.cz/
www.zoohit.cz
JK zoo
Petdiskont
7psů
Zoo Bohouš
Chovatelske potřeby zenklova
Spokojeny pes, Mall
pet ceter
Ruzne male zverimexy, zadna konkretni firma
Krmení.cz, Mountfield,
Happy Dog, Zoofast
Sírius
Krmiva pro psy - Lišany (okr. Rakovník) - nemá speciální název prodejny
krmimkvalite.cz nebo zooshop benji
flexi/royal canin..
nema konkretni jmeno, maly obchudek
Fressnapf (Německo)
Hurtta, ZERO DC,.... a od šikovných kamarádek :-)
chovatelske potreby Nová Paka
..
Momentálně Fressnapf (Německo), dříve v ČR Ajax
mall.cz , atd.
zooprodejna
hurtta, red dingo, výrobce Mutt and go
nevyužívám pouze jeden obchod
Gappay, HST
...
SUPER ZOO - vše pro vaše zvířátka
zverimex Pajtaš, internetový obchod dobra-miska.cz
Spokojeny pes.cz
Pet Shop v Tescu DKnL
18970,52 %67,02 % 

Graf

11. Vyhledáváte si informace o doplňkových potřebách pro psy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19371,75 %68,44 %  
Ne7628,25 %26,95 %  

Graf

12. Kde tyto informace nejčastěji získáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na diskuzních fórech, specializovaných www stránkách13670,83 %48,23 %  
Od kamarádů178,85 %6,03 %  
V odborného tisku126,25 %4,26 %  
Z newsletterů73,65 %2,48 %  
Od prodavačů63,13 %2,13 %  
od kamarádů,ze stránek z Facebooku10,52 %0,35 %  
vše shora uvedené10,52 %0,35 %  
U zdroje, rozhodně ne na diskuzních fórech, tam často přispívají “idioti“.10,52 %0,35 %  
od každého trochu10,52 %0,35 %  
internet10,52 %0,35 %  
Přijímám signály z vesmíru a také mi tyto informace našeptává sám velký Pesus.10,52 %0,35 %  
od veterináře10,52 %0,35 %  
ve všem co nabízíte10,52 %0,35 %  
od kynologů, na intrernetu10,52 %0,35 %  
Všude, kde se dá10,52 %0,35 %  
Internet, Google....10,52 %0,35 %  
z internetu, z referenci, vlastní zkušenosti10,52 %0,35 %  
od kamarádů a z internutu10,52 %0,35 %  
Od ostatních chovatelů a z internetu10,52 %0,35 %  

Graf

13. Pokud kupujete obojek, vodítko svému psovi, jakou důležitost přikládáte následujícím položkám?

1-zcela nedůležité, 8-velmi důležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

14. Preferujete konkrétní značku / značky obojků, vodítek pro psy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne24591,08 %86,88 %  
Ano248,92 %8,51 %  

Graf

15. Napište prosím kterou / které.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Manmat28,33 %0,71 %  
HOFERO28,33 %0,71 %  
manmat, ruffwear, nonstop14,17 %0,35 %  
překlikla jsem se, mělo být ne14,17 %0,35 %  
ručně dělané výrobkyní z Vysočiny 14,17 %0,35 %  
Hurtta14,17 %0,35 %  
flexi14,17 %0,35 %  
hovno14,17 %0,35 %  
rogz, softshell14,17 %0,35 %  
4dox14,17 %0,35 %  
ostatní odpovědi Flexi, trixie, hunter,..
MAG
Gappay
Flexi, Huhubamboo
Bufdogwear z canis bullshop
Zero DC, ManMat
Psovodec 4000
Mag, Trixie
nevím
Hunter, Equest
flexi vodítka - pro menšího psa, pro větší je to jedno...
Hurtta, Red dingo, Mutt and Go
1250 %4,26 % 

Graf

16. Kupujete svému psovi dražší obojky, například ručně šité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18468,4 %65,25 %  
Ano8531,6 %30,14 %  

Graf

17. Kde je kupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1416,47 %4,96 %  
na internetu33,53 %1,06 %  
xxx22,35 %0,71 %  
4dox22,35 %0,71 %  
online22,35 %0,71 %  
Fler22,35 %0,71 %  
Hofero22,35 %0,71 %  
4dog11,18 %0,35 %  
Paracord.cz11,18 %0,35 %  
od malých výrobců, internet11,18 %0,35 %  
ostatní odpovědi internet, zakázková výroba
v zahraničí
Podle nabídky
Kde se dá
4dox, wayo
BlackBerry obojky
Pet Center
Pes a kočka
internetové obchody
od soukromníka
přímo od výrobce
Na výstavě
v africe, vyrábí je malí afričané a já jim vždycky zamávám z letadla..
u veterináře, v kamenném obchodě. Chci si sáhnout na materiál, aby měl pes pohodlí.
zoohit
U soukromníků.
Muttandgo, mystaff
web, fb
Mag, m&g
Různě podle nabídky.
Zverimex u zajíčka
Přes internet u soukromých osob
internet, veletrhy
DM collars
sedlářství Valnoha
většinou přímo od výrobce/ve specializovaných obchodech
internet, zverimexy
Tady, přes ulici.
profizoo.cz
různí výrobci nalezení na internetu, dle mých aktuálních požadavků
internez
Šárka Odvárková - Chrudim
Pres internetovy obchod, nazev si nepamatuji
zooshop
Mag
od malých výrobců
soukromá švadlena
nevím
4dox, zeroDC, obojky Blackberry, ruční výroba od kamarádek
U známých.
Internet, Pet Center
magweb.cz
na internetu či ve zverinexu
Equiservis
V mensich zverimexech
Různě, co najdu na netu
na vyýstavách
http://www.dgdoggear.com/cs , http://www.rogz.cz
manmat
náhodně
Výstavy, internet
ruční práce od kamarádek pejskařek :-)
Poslední obojek má ručně šitý objednaný z internetu, adresu si už nepamatuji. Je to víc než dva roky..
v obchodech pro zvířata
ruzne
5564,71 %19,5 % 

Graf

18. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena23687,73 %83,69 %  
Muž3312,27 %11,7 %  

Graf

19. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 24 let9635,69 %34,04 %  
25 až 31 let8029,74 %28,37 %  
39 až 45 let238,55 %8,16 %  
32 až 38 let197,06 %6,74 %  
46 až 52 let186,69 %6,38 %  
méně než 18 let155,58 %5,32 %  
53 až 59 let134,83 %4,61 %  
60 let a více51,86 %1,77 %  

Graf

20. Váš rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/svobodná18167,29 %64,18 %  
ženatý/vdaná/registrovaný partner7527,88 %26,6 %  
zasnoubený/zasnoubená93,35 %3,19 %  
ovdovělý/ovdovělá41,49 %1,42 %  

Graf

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské12947,96 %45,74 %  
vysokoškolské9836,43 %34,75 %  
základní207,43 %7,09 %  
vyšší odborné176,32 %6,03 %  
SOU strojírenské10,37 %0,35 %  
Středoškolské s maturitou10,37 %0,35 %  
Dělám střední školu, jo? Tak čau10,37 %0,35 %  
chodim na zakladku 10,37 %0,35 %  
vyučená10,37 %0,35 %  

Graf

22. Váš současný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaný14252,79 %50,35 %  
student9033,46 %31,91 %  
OSVČ248,92 %8,51 %  
na mateřské dovolené114,09 %3,9 %  
důchodce82,97 %2,84 %  
nezamestnaný31,12 %1,06 %  
nezamestnaná10,37 %0,35 %  
nyní ukočené studium - úřad práce10,37 %0,35 %  
Nezameatnany10,37 %0,35 %  
V domácnosti.10,37 %0,35 %  
ÚP10,37 %0,35 %  
péče o osobu blízkou10,37 %0,35 %  
na rodičovské dovolené10,37 %0,35 %  
Kadeřnice domácích mazlíčků10,37 %0,35 %  
v domácnosti10,37 %0,35 %  

Graf

23. Váš průměrný měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 10 000 Kč10037,17 %35,46 %  
10 001 až 20 000 Kč9936,8 %35,11 %  
20 001 až 30 000 Kč4315,99 %15,25 %  
30 001 až 40 000 Kč176,32 %6,03 %  
50 001 Kč a více72,6 %2,48 %  
40 001 až 50 000 Kč31,12 %1,06 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Kde nejčastěji nakupujete doplňkové potřeby pro svého psa?

  • odpověď V sítích prodejen (například Pet Center, Zvěrokruh):
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pet center na otázku 10. Napište prosím konkrétní značku obchodu, kde nejčastěji nakupujete potřeby pro svého psa.

16. Kupujete svému psovi dražší obojky, například ručně šité?

  • odpověď Ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 17. Kde je kupujete?
  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=3 na otázku 6. Jaký význam pro Vás mají následující faktory při rozhodování o koupi doplňkových potřeb pro psy

20. Váš rodinný stav:

  • odpověď svobodný/svobodná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 18 let na otázku 19. Věk:

22. Váš současný stav:

  • odpověď student:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 18 let na otázku 19. Věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte nebo jste měli někdy psa?

2. Pes je pro Vás:

3. Které tvrzení Vás nejlépe vystihuje?

4. Jste spokojen s výběrem a nabídkou doplňků pro psy (obojky, vodítka)?

6. Jaký význam pro Vás mají následující faktory při rozhodování o koupi doplňkových potřeb pro psy

7. Jakou maximální částku jste ochotni v průměru utratit za věc dlouhodobé spotřeby pro svého psa (vodítko, obojek a podobně)?

8. Jak dlouho danou věc používáte?

9. Kde nejčastěji nakupujete doplňkové potřeby pro svého psa?

10. Napište prosím konkrétní značku obchodu, kde nejčastěji nakupujete potřeby pro svého psa.

11. Vyhledáváte si informace o doplňkových potřebách pro psy?

12. Kde tyto informace nejčastěji získáváte?

13. Pokud kupujete obojek, vodítko svému psovi, jakou důležitost přikládáte následujícím položkám?

14. Preferujete konkrétní značku / značky obojků, vodítek pro psy?

16. Kupujete svému psovi dražší obojky, například ručně šité?

17. Kde je kupujete?

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Váš rodinný stav:

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

22. Váš současný stav:

23. Váš průměrný měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte nebo jste měli někdy psa?

2. Pes je pro Vás:

3. Které tvrzení Vás nejlépe vystihuje?

4. Jste spokojen s výběrem a nabídkou doplňků pro psy (obojky, vodítka)?

6. Jaký význam pro Vás mají následující faktory při rozhodování o koupi doplňkových potřeb pro psy

7. Jakou maximální částku jste ochotni v průměru utratit za věc dlouhodobé spotřeby pro svého psa (vodítko, obojek a podobně)?

8. Jak dlouho danou věc používáte?

9. Kde nejčastěji nakupujete doplňkové potřeby pro svého psa?

10. Napište prosím konkrétní značku obchodu, kde nejčastěji nakupujete potřeby pro svého psa.

11. Vyhledáváte si informace o doplňkových potřebách pro psy?

12. Kde tyto informace nejčastěji získáváte?

13. Pokud kupujete obojek, vodítko svému psovi, jakou důležitost přikládáte následujícím položkám?

14. Preferujete konkrétní značku / značky obojků, vodítek pro psy?

16. Kupujete svému psovi dražší obojky, například ručně šité?

17. Kde je kupujete?

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Váš rodinný stav:

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

22. Váš současný stav:

23. Váš průměrný měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Snášelová, T.Nakupování pro psy (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakupovani-pro-psy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.