Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování prostřednictvím internetu

Nakupování prostřednictvím internetu

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Heřmanová
Šetření:30. 03. 2011 - 09. 04. 2011
Počet respondentů:215
Počet otázek (max/průměr):22 / 21.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. Zabere Vám jen pár minutek.

Děkuji moc

Renča :-)

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete na internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 x za měsíc9544,19 %44,19 %  
několíkrát za rok (5x)7434,42 %34,42 %  
1x týdně 4018,6 %18,6 %  
denně 62,79 %2,79 %  

Graf

2. Kde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové obchody (e-shopy)11352,56 %52,56 %  
Internetové aukce (e-aukce)8840,93 %40,93 %  
jiné73,26 %3,26 %  
Internetové bazary (e-bazar)73,26 %3,26 %  

Graf

3. Uveďte prosím důvod, proč nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

zboží je levnější, větší výběr, úspora času

-

-Rychlost výběru zboží -při výběru možnost porovnání jiných nabídek -dodání domů -možnost vyzvednutí na pobočce - cenová výhodnost

+větší výběr než v kamenném obchodě +časový zisk +servery porovnájící ceny +doporučení přítelkyň/ přátel +zajímavější ceny +akční ceny/ nabídky +možnost vrátit zboží bez udání důvodu

bydlím na malém městě, kde se moc sehnat nedá a nemám čas jezdit na nákupy + lepší ceny

Bydlím na vesnici, do města jezdím 1-2 x týdně a je to pro mě pohodlnější

Bydlím ve vesnici a je to pohodlnější než někam jezdit.

cena

Cena

cena

cena

cena vs. výkon

cena, pohodlí

cena, rychlost

Cena, rychlost, pohodlí

Cena, slevové servery, dovoz domů

cena, široká škála zboží, možnost rychlého porovnání s konkurencí

cena,rychlost,pohodlí

Ceny

ceny, pohodlí

Časové důvody, levnější než v kamenných obchodech, doručení až do domu.

často zboží, které lze hůž sehnat v kamenných obchodech... také je to na internetu přehlednější... a slevové servery nabízejí dobré slevové akce

Dají se tam podle mě najít mnohem levnější věci, než kdybste je kupovali v normálních onchodech

detske veci / staci second hand

dobré ceny,rychlost,pohodlí

Dodání až do domu, lehce lze porovnávat ceny.

dostupnost, nemusím se nikde plahočit po obchodech ;-)

easy

eBay - adrenalinový sport (sběratelství), jinak proto, že je to tam prostě levnější.

Je to bez běhání.

Je to časově nenáročné, nemusím nikde běhat po obchodech a zboží mi přijde až domů.

Je to forma závislosti a je to pohodlné a dá se tím zabít čas :P

je to levnější

je to levnější

je to levnější a v klidu!

je to levnější a vetší pravděpodobnost, že např. u oblečení nepotkam v mem mesto tolik lidí s tím samým oblečením

Je to levnější,pohodlnější,a nemusím nikde stát fronty

Je to pohodlné a je možno srovnání cen i kvality.

Je to pohodlné.

Je to pohodlnější

je to pohodlnější

Je to pohodlnější

je to pohodlnější a hlavně levnější

Je to pohodlnější a seženete věci levněji

Je to pohodlnější nakupovat z domova přes internet a také ceny jsou příznivější než v kamenných obchodech

je to pohodlnější, časově nenáročné

Je to pohodné.

je to rychlé a nevidím pohyb peněz, takže i "bezbolestné", jako platba kartou..

je to rychlé, nemusíte běhat po obchodě

je to rychle, pohodlne a vetsinou i levnejsi

Je to rychlé, pohodlné.

je to rychlejší, nemusím nikam chodit, zatím jsem neměla žádný problém

Je to rychlejší, pohodlnější a občas i levnější

je to snažší než obcházet obchody a shánět konkrétní zboží

Je to výhodné, soutěživost (aukro) :-)

jednoduchost

jednoduchosť a rýchlosť, keď viem čo presne chcem

Jednoduchý nákup - nikam nemusím, na internetových aukcích jsou často výhodné ceny a značky (oblečení), které je v našem regionu v kamenných obchodech téměř nedostupné.

jednoduší, doprava až domů, větší výběr,

Jednodušší, rychlejší

Jendoduchost, rychlost , přehled, levnější

jsem fetišista, rád se rochním v cizím nevypraném prádle

Jsem silně slabozraká a k tomu nemám příliš ráda nákupní centra, davy lidí. Internetové obchody mi dávají možnost věc si prohlédnout (tedy typ věci, co chci), něco si o ní zjistit, porovnat ceny a pohodlně si ji pořídit bez nutnosti obcházet polovinu městečka, jestli to někde vůbec mají. Většinou je v mém okolí příliš malý váběr a já mám poměrně osobitá přání. Internet mi je plní.

jsem z malého města (spíš vesnice) a nemusím nikam jezdit, jde srovnat ceny i parametry

jsou tam dostupné i větší velikosti oblečení, výhodné ceny

lepší cena

Lepší ceny a lepší výběr

Levé, velký výběr

levné

levné,rychlé dodání

levnejsi nez v kamenem obchode, vetsi vyber

levnější pohodlnější větší výběr

levnější

levnější a pohodlné než abych tam zašel osobně

levnější ceny

levnější ceny zboží

levnější jak v obchodě

LEVNĚJŠÍ NEŽ V OBCHODĚ ÚSPORA ČASU

Levnější výrobky

levnější zboží

levnější zboží a dodání do určeného místa

Levnější zboží,větší výběr a dodání až domů

Levnější zboží.Úspora času.

Levnější, větší výběr, nemusím nikam chodit a bavit se s nepříjemnými prodavačkami.

mám dost peněz

Mám klid na vybírání, přečtu si víc informací, můžu porovnávat ceny ve více obchodech, nemusím se nikam trmácet.

mnohem levnější, než v kamenných obchodech

Mohu si promyslet nákup, porovnat nabídky více obchodů.

možnost porovnání cen a informací

možnost výběru,pohodlí

Možnost z domova.

na malém městě kde bydlím se nedostanu k takovému sortimentu a už vůbec ne k cenám.

nákup z domova, rychlejší a většinou finančně výhodnější

Nákup z domova, široký výběr zboží, příznivé ceny.

Nákup z pohodlí domova, doručení až do domu, nižší cena než v kamenných obchodech.

Nakupuji v klidu domova,větší výběr,solidní ceny.

Nákupy z pohodlí domova, dalším důvodem je možnost porovnání cen a nákup za lepší ceny

nedostatek času pro nákup v kamenných obchodech

nejlevnější cena

nejnižší transkační náklady - nemusím tam chodit, je to levnější

Nejpohodlnější způsob, úspora času.

nejsem limitovana provozni dobou; najdu na svou postavu hezci obleceni, nez v prodejnach s nadmernymi odevy; nejsem "rušena" prodavači

nemám čas běhat po obchodech

Nemám ráda chození po obchodech.

Nemusím běhat nikde po obchodech, je to pohodlnější nakupovat z domova. Zajímavé jsou aukce, kde se dá nakoupit velice výhodně.

Nemusím chodit do obchodu, zboží je levnější, baví mě to :)

nemusim nikam chodit

nemusím nikam chodit

Nemusím nikam chodit, zboží až do domu.

nenakupuji často, ale někdy je to jednodušší a rychlejší. hlavně když si člověk vyhlídne nějaké zboží v normálním obchodě a pak si ho koupí přes internet, ceny jsou tak občas nižší a není tu riziko plynoucí z toho že člověk ten výrobek neviděl, nemohl si vyzkoušet atd.

Není mnoho času chodit po obchodech - pracovní vytížení. Ušetří se většinou i po finanční stránce.

nízká cena

nižší cena úspora času

nižší cena

nižší cena

nižší cena

nižší cena, nemusím chodit po obchodech

nižší cena, větší výběr, dodání až doml

Nižší ceny, možnost vrátit zboží do 14 dnu.

no :)

Pestrost zboží, překvapení, pohodlnost, úspora času, vyhnutí se hladovým prodavačům v obchodech, cenová výhodnost.....

pohoda, nemusím chodit do obchodu

pohodlí cena rychlost výběr srovnání

pohodlí

pohodlí

pohodlí

pohodlí

pohodlí

pohodli

pohodlí a výběr

Pohodlí domova, klid na rozmýšlení, porada s rodinou

Pohodlí domova, rychlost dodání zboží.

pohodlí domova,široká nabídka...

Pohodlí z domova, cena

pohodlí, cena

pohodlí, cena, možnost porovnání cen ve více obchodech

pohodlí, cenová výhodnost, velký výběr

Pohodlí, jednoduchost, cenová srovnání i dodání domů. Prostě bez starostí :-))

Pohodlí, klid, porada rodiny,

pohodlí, mohu si najít eshop, ve kterém je daný výrobek nejlevnější, dovoz až do domu

Pohodlí, nesehnatelnost produktů v kamenných obchodech

pohodlí, nižší cena

pohodlí, rychlost, jistota vrácení peněz, platba přes účet

pohodlí, sortiment, nedostatek času

pohodlné

pohodlné,časově nenáročné,výhodné

Pohodlnější bez jakých koli vnucování zboží

pohodlnost

pohodlnost

pohodlnost

Pohodlnost

pohodlnost a možnost nakouknot do více obchodů a porovnat ceny (nakupuji i v e-shopech)

pohodlnost, cena, rychlost, možnost okamžitě srovnávat s jinými produkty

pohodlnost, rychlost, dobré ceny, velký výběr zboží

pohodlnost, větší nabídka

Pohodlný nákum z domova

pohodlný nákup z domova

Pohodlný výběr Ověření prodejci

pohodní, možnost srovnání cen

protože je to levnější

protože je to rychlejší, pohodlnější a když mám správné informace, mohu z toho i něco mít na zpátky...

Protože nemusím nikam chodit, zásilka mi přijde až domů.

Protože nikam nemusím

Příznivá cena.

rychlé, phodlné, levné

rychlé, pohodlné

rychlé, pohodlné, větší výběr na jednom místě

Rychlé, z domova

rychlé,levné,mnohem větší výběr

Rychlé,nemusím obíhat obchody,levnější

rychlejší, nemusím courat po obchodech

rychlost levnější pohodlnější

rychlost

Rychlost a doprava až domů. Vyberu si zboží za nejlevnější cenu. Proces nákupu je rychlejší,zabere jen pár minut - nemusím kvůli nákupu jednoho zboží lítat po městě celý den :)

Rychlost a přesnost výběru, možnost rychlé a pohodlné dodávky zboží.

rychlost, cena, možnost srovnání a reference

rychlost, pohodlí domova,

Rychlost, pohodlí, velký výběr (třeba v barevném provedení)

rychlost, pohodlnost

Rychlost, pohodlnost, cena je nižší

rychlost,dostupnost,pohodlnost

Rychlost,přehlednost,recenze,pohodlnost (nemusím se s nikým nikde dohadovat nebo strkat),porovnávání cen a kvality mezi výrobky

rychlý a pohodlný nákup z domova

sběratelské potřeby

snadné rychlé

Snadný nákup a rychle obdržím zboží.

snazší porovnání více výrobků a více obchodů často levnější zboží

šetří mě to čas a zvolím si výši ceny,kterou chci investovat

šetří to čas a přehledné nabídky

šetřím čas a peněženku :-)

Širší výběr, levnější ceny

šíře výběru,nízké ceny,možnost nákupu mimo běžné časy

Touha po zboží a službách.

Usetrim cas s behanim po obchodech.

úspora času

úspora času a ceny

úspora času, možnost nakoupit výhodně

Veci su lacnejsie ako v obchodoch, casto tam najdem take ktore inde nie su.

Velký rozsah a výběr zboží, podrobné popisy, možnost srovnání cen, rychlá doprava až do domu, odpadá procházení obchodů, výhodnější ceny.

velký výběr,lepší cena,než v obchodech

více zboží než v kamenných obchodech

vnoučata mě nutí

výběr pohodlí i v ČR nedostupný zboží a značky cena

výběr, srovnání cen

výhodnější cena, doprava, nakupování bez front

z časových důvodů :-)

Z pohodlnosti

Zábava, výhodné ceny

zabava,pohodli,klid

ZABERE TO MÉNĚ ČASU NEŽ V OBCHODECH

zaneprázdněnost v pracovní době klid a pohodlí domova pro výběr zboží lenost

zboží je levnější než v kamenném obchodě a při odběru většího množství je dodáno až do domu..

zboží je levnější, seženu zde i to, co v kamenných obchodech nenabízejí

zboží je zde levnější a člověk hledá tam kde koupí levněji a ušetří .Někdy zde najdete i zboží, které se nenajde v kamenných obchodech a nakupování je pohodlnější.

Zboží které často nemám v dosahu bydliště

4. Čtete obchodní podmínky než nakoupíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15270,7 %70,7 %  
ne6329,3 %29,3 %  

Graf

5. Jsou pro Vás obchodní podmínky důležité?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16174,88 %74,88 %  
ne5425,12 %25,12 %  

Graf

6. Reklamovali jste již nějakou věc nakoupenou na internetu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10550,24 %48,84 %  
ano10449,76 %48,37 %  

Graf

7. Dopadla reklamace ve Váš prospěch?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10684,13 %49,3 %  
ne2015,87 %9,3 %  

Graf

8. Znáte Vaše práva při nakupování prostřednictvím internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16677,21 %77,21 %  
ne4922,79 %22,79 %  

Graf

9. Co je pro Vás při výběru e-shopu důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny e-obchodu18184,19 %84,19 %  
obchodní podmínky e-obchodu8539,53 %39,53 %  
vzhled e-obchodu5927,44 %27,44 %  
jiné3817,67 %17,67 %  
možnost registrace v e-obchodu83,72 %3,72 %  

Graf

10. Jak dlouhá doba je pro vrácení zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14 dní16777,67 %77,67 %  
30 dní3717,21 %17,21 %  
7 dní94,19 %4,19 %  
21 dní20,93 %0,93 %  

Graf

11. Jaká doprava Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká pošta12558,14 %58,14 %  
DPD, PPL, Toptrans9041,86 %41,86 %  

Graf

12. Jaké platební podmínky preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platba předem - bankovní převod9242,79 %42,79 %  
platba při převzetí - dobírka 6932,09 %32,09 %  
platba předem - kartou on-line3415,81 %15,81 %  
platba při převzetí - osobní předání 198,84 %8,84 %  
platba předem - složenkou10,47 %0,47 %  

Graf

13. Co je lepší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-obchod s registrací12558,14 %58,14 %  
e-obchod bez registrace 9041,86 %41,86 %  

Graf

14. Máte strach o své osobní údaje, které poskytnete e-obchodu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13060,47 %60,47 %  
ano8539,53 %39,53 %  

Graf

15. Dostáváte rádi novinky z e-obchodu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13361,86 %61,86 %  
ano8238,14 %38,14 %  

Graf

16. Znáte certifikaci „APEK Certifikovaný obchod“ ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám12055,81 %55,81 %  
Vím, že existuje, ale nevím o co jde 5324,65 %24,65 %  
Ano, znám a vím o co jde4219,53 %19,53 %  

Graf

17. Znáte nějaké spotřebitelské organizace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11754,42 %54,42 %  
ne9845,58 %45,58 %  

Graf

18. Znáte internetovou stránku www.spotrebitele.info?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15973,95 %73,95 %  
ano5626,05 %26,05 %  

Graf

19. Obrátili byste se na některou z organizací ochrany spotřebitele při řešení problému s internetovým obchodem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím9041,86 %41,86 %  
ano6731,16 %31,16 %  
ne5826,98 %26,98 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16174,88 %74,88 %  
muž5425,12 %25,12 %  

Graf

21. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město - 10 tis. a více obyvatel12960 %60 %  
Vesnice5224,19 %24,19 %  
město - do 10 tis. obyvatel3415,81 %15,81 %  

Graf

22. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 259242,79 %42,79 %  
26 - 397333,95 %33,95 %  
40 - 554018,6 %18,6 %  
56 - více 104,65 %4,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Reklamovali jste již nějakou věc nakoupenou na internetu?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Dopadla reklamace ve Váš prospěch?

7. Dopadla reklamace ve Váš prospěch?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Reklamovali jste již nějakou věc nakoupenou na internetu?

17. Znáte nějaké spotřebitelské organizace?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Znáte internetovou stránku www.spotrebitele.info?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete na internetu

2. Kde nejčastěji nakupujete?

4. Čtete obchodní podmínky než nakoupíte?

5. Jsou pro Vás obchodní podmínky důležité?

6. Reklamovali jste již nějakou věc nakoupenou na internetu?

7. Dopadla reklamace ve Váš prospěch?

8. Znáte Vaše práva při nakupování prostřednictvím internetu?

9. Co je pro Vás při výběru e-shopu důležité?

10. Jak dlouhá doba je pro vrácení zboží?

11. Jaká doprava Vám nejvíce vyhovuje?

12. Jaké platební podmínky preferujete nejvíce?

13. Co je lepší?

14. Máte strach o své osobní údaje, které poskytnete e-obchodu?

15. Dostáváte rádi novinky z e-obchodu

16. Znáte certifikaci „APEK Certifikovaný obchod“ ?

17. Znáte nějaké spotřebitelské organizace?

18. Znáte internetovou stránku www.spotrebitele.info?

19. Obrátili byste se na některou z organizací ochrany spotřebitele při řešení problému s internetovým obchodem?

20. Pohlaví

21. Bydliště

22. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete na internetu

2. Kde nejčastěji nakupujete?

4. Čtete obchodní podmínky než nakoupíte?

5. Jsou pro Vás obchodní podmínky důležité?

6. Reklamovali jste již nějakou věc nakoupenou na internetu?

7. Dopadla reklamace ve Váš prospěch?

8. Znáte Vaše práva při nakupování prostřednictvím internetu?

9. Co je pro Vás při výběru e-shopu důležité?

10. Jak dlouhá doba je pro vrácení zboží?

11. Jaká doprava Vám nejvíce vyhovuje?

12. Jaké platební podmínky preferujete nejvíce?

13. Co je lepší?

14. Máte strach o své osobní údaje, které poskytnete e-obchodu?

15. Dostáváte rádi novinky z e-obchodu

16. Znáte certifikaci „APEK Certifikovaný obchod“ ?

17. Znáte nějaké spotřebitelské organizace?

18. Znáte internetovou stránku www.spotrebitele.info?

19. Obrátili byste se na některou z organizací ochrany spotřebitele při řešení problému s internetovým obchodem?

20. Pohlaví

21. Bydliště

22. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Heřmanová, R.Nakupování prostřednictvím internetu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakupovani-prostrednictvim-i.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.