Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování sportovních potřeb na Internetu
Nakupování sportovních potřeb na Internetu
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Blažek |
---|---|
Šetření: | 13. 04. 2010 - 13. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 204 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 8.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 86,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Petr Blažek a jsem studentem Fakulty managementu a ekonomiky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou prodeje sportovních potřeb přes Internet. Rád bych Vás poprosil o vyplnění krátkého dotazníku, které Vám nezabere více než 2 minuty. Tento dotazník slouží ke zjištění míry oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes Internet.
Děkuji předem za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Koupili jste si někdy sportovní potřeby na Internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 102 | 50 % | 50 % |
ne | 102 | 50 % | 50 % |
2. Byli jste s nákupem spokojeni?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
většinou ano | 56 | 54,9 % | 27,45 % |
ano vždy | 37 | 36,27 % | 18,14 % |
jak kdy | 7 | 6,86 % | 3,43 % |
spíše ne | 2 | 1,96 % | 0,98 % |
3. Jak často nakupujete sportovní potřeby na Internetu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jednou za rok a méně | 51 | 50,5 % | 25 % |
2 – 4 krát za rok | 39 | 38,61 % | 19,12 % |
5 – 10 krát za rok | 10 | 9,9 % | 4,9 % |
častěji než 10 krát za rok | 1 | 0,99 % | 0,49 % |
4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nízké ceny | 77 | 75,49 % | 37,75 % |
kladné reference od zákazníků | 44 | 43,14 % | 21,57 % |
široký sortiment | 33 | 32,35 % | 16,18 % |
vlastní předchozí zkušenost | 31 | 30,39 % | 15,2 % |
grafická úprava webu | 4 | 3,92 % | 1,96 % |
jiné | 1 | 0,98 % | 0,49 % |
5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nižší cena | 74 | 73,27 % | 36,27 % |
nákup z domova | 39 | 38,61 % | 19,12 % |
možnost snadného porovnání produktů | 31 | 30,69 % | 15,2 % |
široký sortiment | 24 | 23,76 % | 11,76 % |
doručení až do domu | 22 | 21,78 % | 10,78 % |
jiné | 4 | 3,96 % | 1,96 % |
6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemožnost vyzkoušet si zboží | 84 | 83,17 % | 41,18 % |
reklamace "na dálku" | 55 | 54,46 % | 26,96 % |
riziko podvodného jednání | 25 | 24,75 % | 12,25 % |
placení poštovného | 22 | 21,78 % | 10,78 % |
7. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Úroveň internetových obchodů se sportovními potřebami se rok od roku zvyšuje“?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 63 | 61,76 % | 30,88 % |
nemám názor | 33 | 32,35 % | 16,18 % |
silně souhlasím | 4 | 3,92 % | 1,96 % |
nesouhlasím | 2 | 1,96 % | 0,98 % |
8. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Internetové obchody se sportovními potřebami se staly rovnocennými konkurenty klasických kamenných obchodů“?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 52 | 51,49 % | 25,49 % |
nemám názor | 20 | 19,8 % | 9,8 % |
silně souhlasím | 15 | 14,85 % | 7,35 % |
nesouhlasím | 13 | 12,87 % | 6,37 % |
silně nesouhlasím | 1 | 0,99 % | 0,49 % |
9. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „V budoucnu zájem o nakupování sportovních potřeb přes Internet poroste“?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 68 | 67,33 % | 33,33 % |
silně souhlasím | 14 | 13,86 % | 6,86 % |
nemám názor | 14 | 13,86 % | 6,86 % |
nesouhlasím | 5 | 4,95 % | 2,45 % |
10. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 137 | 67,16 % | 67,16 % |
muž | 67 | 32,84 % | 32,84 % |
11. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 24 let | 183 | 89,71 % | 89,71 % |
25 - 34 let | 12 | 5,88 % | 5,88 % |
45 - 54 let | 6 | 2,94 % | 2,94 % |
35 - 44 let | 2 | 0,98 % | 0,98 % |
55 a více let | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou | 167 | 81,86 % | 81,86 % |
vysokoškolské | 29 | 14,22 % | 14,22 % |
základní | 6 | 2,94 % | 2,94 % |
učební obor s výučním listem | 2 | 0,98 % | 0,98 % |
13. Jaký je počet obyvatel obce, kde nyní žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 5 000 obyvatel | 49 | 24,02 % | 24,02 % |
65 001 – 100 000 obyvatel | 44 | 21,57 % | 21,57 % |
více než 100 000 obyvatel | 33 | 16,18 % | 16,18 % |
20 001 – 45 000 obyvatel | 32 | 15,69 % | 15,69 % |
5 001 – 20 000 obyvatel | 25 | 12,25 % | 12,25 % |
45 001 – 65 000 obyvatel | 14 | 6,86 % | 6,86 % |
5 001 – 20 000 | 5 | 2,45 % | 2,45 % |
65 001 – 100 000 | 2 | 0,98 % | 0,98 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (70,6 %)
- facebook.com (10,7 %)
- email.seznam.cz (7,8 %)
- vyplnto.cz (2,9 %)
- google.cz (1,9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.