Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování sportovních potřeb na Internetu

Nakupování sportovních potřeb na Internetu

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Blažek
Šetření:13. 04. 2010 - 13. 05. 2010
Počet respondentů:204
Počet otázek (max/průměr):13 / 8.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Petr Blažek a jsem studentem Fakulty managementu a ekonomiky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou prodeje sportovních potřeb přes Internet. Rád bych Vás poprosil o vyplnění krátkého dotazníku, které Vám nezabere více než 2 minuty. Tento dotazník slouží ke zjištění míry oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes Internet.

 

Děkuji předem za vyplnění.

 

Odpovědi respondentů

1. Koupili jste si někdy sportovní potřeby na Internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10250 %50 %  
ne10250 %50 %  

Graf

2. Byli jste s nákupem spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou ano5654,9 %27,45 %  
ano vždy3736,27 %18,14 %  
jak kdy76,86 %3,43 %  
spíše ne21,96 %0,98 %  

Graf

3. Jak často nakupujete sportovní potřeby na Internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za rok a méně5150,5 %25 %  
2 – 4 krát za rok3938,61 %19,12 %  
5 – 10 krát za rok109,9 %4,9 %  
častěji než 10 krát za rok10,99 %0,49 %  

Graf

4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízké ceny7775,49 %37,75 %  
kladné reference od zákazníků4443,14 %21,57 %  
široký sortiment3332,35 %16,18 %  
vlastní předchozí zkušenost3130,39 %15,2 %  
grafická úprava webu43,92 %1,96 %  
jiné10,98 %0,49 %  

Graf

5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižší cena7473,27 %36,27 %  
nákup z domova3938,61 %19,12 %  
možnost snadného porovnání produktů3130,69 %15,2 %  
široký sortiment2423,76 %11,76 %  
doručení až do domu2221,78 %10,78 %  
jiné43,96 %1,96 %  

Graf

6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemožnost vyzkoušet si zboží8483,17 %41,18 %  
reklamace "na dálku"5554,46 %26,96 %  
riziko podvodného jednání2524,75 %12,25 %  
placení poštovného2221,78 %10,78 %  

Graf

7. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Úroveň internetových obchodů se sportovními potřebami se rok od roku zvyšuje“?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6361,76 %30,88 %  
nemám názor3332,35 %16,18 %  
silně souhlasím43,92 %1,96 %  
nesouhlasím21,96 %0,98 %  

Graf

8. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Internetové obchody se sportovními potřebami se staly rovnocennými konkurenty klasických kamenných obchodů“?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5251,49 %25,49 %  
nemám názor2019,8 %9,8 %  
silně souhlasím1514,85 %7,35 %  
nesouhlasím1312,87 %6,37 %  
silně nesouhlasím10,99 %0,49 %  

Graf

9. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „V budoucnu zájem o nakupování sportovních potřeb přes Internet poroste“?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6867,33 %33,33 %  
silně souhlasím1413,86 %6,86 %  
nemám názor1413,86 %6,86 %  
nesouhlasím54,95 %2,45 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13767,16 %67,16 %  
muž6732,84 %32,84 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 24 let18389,71 %89,71 %  
25 - 34 let125,88 %5,88 %  
45 - 54 let62,94 %2,94 %  
35 - 44 let20,98 %0,98 %  
55 a více let10,49 %0,49 %  

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou16781,86 %81,86 %  
vysokoškolské2914,22 %14,22 %  
základní62,94 %2,94 %  
učební obor s výučním listem20,98 %0,98 %  

Graf

13. Jaký je počet obyvatel obce, kde nyní žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 5 000 obyvatel4924,02 %24,02 %  
65 001 – 100 000 obyvatel4421,57 %21,57 %  
více než 100 000 obyvatel3316,18 %16,18 %  
20 001 – 45 000 obyvatel3215,69 %15,69 %  
5 001 – 20 000 obyvatel2512,25 %12,25 %  
45 001 – 65 000 obyvatel146,86 %6,86 %  
5 001 – 20 00052,45 %2,45 %  
65 001 – 100 00020,98 %0,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Koupili jste si někdy sportovní potřeby na Internetu?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano vždy na otázku 2. Byli jste s nákupem spokojeni?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi většinou ano na otázku 2. Byli jste s nákupem spokojeni?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – 4 krát za rok na otázku 3. Jak často nakupujete sportovní potřeby na Internetu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – 10 krát za rok na otázku 3. Jak často nakupujete sportovní potřeby na Internetu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za rok a méně na otázku 3. Jak často nakupujete sportovní potřeby na Internetu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kladné reference od zákazníků na otázku 4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízké ceny na otázku 4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment na otázku 4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastní předchozí zkušenost na otázku 4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doručení až do domu na otázku 5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost snadného porovnání produktů na otázku 5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z domova na otázku 5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nižší cena na otázku 5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment na otázku 5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemožnost vyzkoušet si zboží na otázku 6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi placení poštovného na otázku 6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamace "na dálku" na otázku 6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi riziko podvodného jednání na otázku 6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 7. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Úroveň internetových obchodů se sportovními potřebami se rok od roku zvyšuje“?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 7. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Úroveň internetových obchodů se sportovními potřebami se rok od roku zvyšuje“?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 8. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Internetové obchody se sportovními potřebami se staly rovnocennými konkurenty klasických kamenných obchodů“?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 8. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Internetové obchody se sportovními potřebami se staly rovnocennými konkurenty klasických kamenných obchodů“?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi silně souhlasím na otázku 8. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Internetové obchody se sportovními potřebami se staly rovnocennými konkurenty klasických kamenných obchodů“?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 8. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Internetové obchody se sportovními potřebami se staly rovnocennými konkurenty klasických kamenných obchodů“?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 9. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „V budoucnu zájem o nakupování sportovních potřeb přes Internet poroste“?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi silně souhlasím na otázku 9. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „V budoucnu zájem o nakupování sportovních potřeb přes Internet poroste“?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 9. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „V budoucnu zájem o nakupování sportovních potřeb přes Internet poroste“?

4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

  • odpověď nízké ceny:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi doručení až do domu na otázku 5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

  • odpověď nemožnost vyzkoušet si zboží:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 9. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „V budoucnu zájem o nakupování sportovních potřeb přes Internet poroste“?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupili jste si někdy sportovní potřeby na Internetu?

2. Byli jste s nákupem spokojeni?

3. Jak často nakupujete sportovní potřeby na Internetu?

4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

7. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Úroveň internetových obchodů se sportovními potřebami se rok od roku zvyšuje“?

8. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Internetové obchody se sportovními potřebami se staly rovnocennými konkurenty klasických kamenných obchodů“?

9. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „V budoucnu zájem o nakupování sportovních potřeb přes Internet poroste“?

10. Pohlaví

11. Kolik je Vám let?

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

13. Jaký je počet obyvatel obce, kde nyní žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupili jste si někdy sportovní potřeby na Internetu?

2. Byli jste s nákupem spokojeni?

3. Jak často nakupujete sportovní potřeby na Internetu?

4. Co u Vás nejvíce rozhoduje při výběru prodejce sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

5. Jaká je podle Vás největší výhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

6. Jaká je podle Vás největší nevýhoda nakupování sportovních potřeb na Internetu? (prosím vyberte maximálně 2 odpovědi)

7. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Úroveň internetových obchodů se sportovními potřebami se rok od roku zvyšuje“?

8. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „Internetové obchody se sportovními potřebami se staly rovnocennými konkurenty klasických kamenných obchodů“?

9. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: „V budoucnu zájem o nakupování sportovních potřeb přes Internet poroste“?

10. Pohlaví

11. Kolik je Vám let?

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

13. Jaký je počet obyvatel obce, kde nyní žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Blažek, P.Nakupování sportovních potřeb na Internetu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nakupovani-sportovnich-potreb-na-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.