Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování sportovního oblečení přes e-shopy

Nakupování sportovního oblečení přes e-shopy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Kuldová
Šetření:03. 12. 2013 - 09. 12. 2013
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Prosíme o vyplnění dotazníku, který je zaměřený na nákup sportovního oblečení přes internetové obchody (e-shopy). Dotazník je zcela anonymní a zabere Vám pouze pár minut.
Tento výzkum provádíme v rámci předmětu Marketingový výzkum.
Děkujeme za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Sportujete ve volném čase?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3683,72 %83,72 %  
ne716,28 %16,28 %  

Graf

2. Nakoupil/a jste někdy sportovní oblečení v e-shopu? (Pokud Vaše odpověď zní NE, dále dotazník nevyplňujte)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4093,02 %93,02 %  
ne36,98 %6,98 %  

Graf

3. Nakoupil/a jste už někdy sportovní oblečení opakovaně ve stejném e-shopu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2967,44 %67,44 %  
ne1432,56 %32,56 %  

Graf

4. Jak často nakupujete sportovní oblečení online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za půl roku1944,19 %44,19 %  
Jednou ročně1637,21 %37,21 %  
Jednou měsíčně716,28 %16,28 %  
Více než jednou týdně12,33 %2,33 %  

Graf

5. Preferujete v případě sportovního oblečení e-shopy, které prodávají značkové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2251,16 %51,16 %  
Rozhodně ano1125,58 %25,58 %  
Neutral716,28 %16,28 %  
Spíše ne24,65 %4,65 %  
Rozhodně ne12,33 %2,33 %  

Graf

6. Podle jakých kritérií si vybíráte internetový obchod?1-nejdůležitější kritérium 6-nejméně důležité kritérium

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka3.2562.749
Cena2.4882.715
Recenze3.0472.602
Doprava3.6051.82
Sortiment3.7672.318
Vzhled stránek4.8372.136

Graf

7. Co Vás odradí od nákupu přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena49,3 %9,3 %  
cena dopravy36,98 %6,98 %  
špatné recenze36,98 %6,98 %  
špatná recenze24,65 %4,65 %  
nelichotivé recenze12,33 %2,33 %  
chybející tabulka velikostí, dodávní pouze PPL12,33 %2,33 %  
neserioznost12,33 %2,33 %  
Špatná zkušenost, buď má, nebo někoho známého12,33 %2,33 %  
Nejistota12,33 %2,33 %  
cena a vzhled stránek12,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi eshop
předraženost
Nejasné podmníky obchodu
nejistota ohledně velikosti, zda bude kousek sedět
cena dopravy, nemožnost vyzkoušení
drahe postovne
cena za poštovné
spatna predchozi zkusenost
nevím
Platba předem.
přehnaná cena za dopravu, těžká orientace v e-shopu, malý výběr
Predrazenost, draha doprava
doprava
špatné reference, neprofesionální vzhled stránek, hrubky, absence jména a kontaktu provozovatele
vysoké cena (zboží + doprava), dlouhá doba dodání, nekomunikativnost, špatné ohlasy, podezřele levné produkty
drahá cena
neznámá stránka
platba předem, neadekvátní cena dopravy či balného
špatné dodací a platební podmínky
vysoká cena; když si nejsem jistá, že mi oblečení bude dobré
špatné reference
nekvalitní webové stránky
malý výběr zboží
Nepřehlednost webových stránek, cena a malý výběr sortimentu.
asi nic, maximálně vysoké ceny
2558,14 %58,14 % 

Graf

8. Když porovnáváte zboží a služby e-shopů máte přehled kolik jich projdete, než zboží nakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-52660,47 %60,47 %  
6-101227,91 %27,91 %  
Nevím49,3 %9,3 %  
10 a více12,33 %2,33 %  

Graf

9. Zaškrtněte, který z uvedených e-shopů znáte (možnost více odpovědí).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiný2762,79 %62,79 %  
Alpine Pro2558,14 %58,14 %  
Reebok1739,53 %39,53 %  
Envy1432,56 %32,56 %  
Nordblanc1432,56 %32,56 %  

Graf

10. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3376,74 %76,74 %  
Muž1023,26 %23,26 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-302865,12 %65,12 %  
16-20716,28 %16,28 %  
31-40511,63 %11,63 %  
41-5024,65 %4,65 %  
51 a více12,33 %2,33 %  

Graf

12. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola2660,47 %60,47 %  
Vysoká škola1023,26 %23,26 %  
Vyšší odborná škola49,3 %9,3 %  
Základní škola36,98 %6,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Když porovnáváte zboží a služby e-shopů máte přehled kolik jich projdete, než zboží nakoupíte?

  • odpověď 1-5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká škola na otázku 12. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

9. Zaškrtněte, který z uvedených e-shopů znáte (možnost více odpovědí).

  • odpověď Alpine Pro:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reebok na otázku 9. Zaškrtněte, který z uvedených e-shopů znáte (možnost více odpovědí).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Envy na otázku 9. Zaškrtněte, který z uvedených e-shopů znáte (možnost více odpovědí).

12. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Střední škola:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 8. Když porovnáváte zboží a služby e-shopů máte přehled kolik jich projdete, než zboží nakoupíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sportujete ve volném čase?

2. Nakoupil/a jste někdy sportovní oblečení v e-shopu? (Pokud Vaše odpověď zní NE, dále dotazník nevyplňujte)

3. Nakoupil/a jste už někdy sportovní oblečení opakovaně ve stejném e-shopu?

4. Jak často nakupujete sportovní oblečení online?

5. Preferujete v případě sportovního oblečení e-shopy, které prodávají značkové oblečení?

6. Podle jakých kritérií si vybíráte internetový obchod?1-nejdůležitější kritérium 6-nejméně důležité kritérium

8. Když porovnáváte zboží a služby e-shopů máte přehled kolik jich projdete, než zboží nakoupíte?

9. Zaškrtněte, který z uvedených e-shopů znáte (možnost více odpovědí).

10. Jakého jste pohlaví?

11. Kolik je Vám let?

12. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sportujete ve volném čase?

2. Nakoupil/a jste někdy sportovní oblečení v e-shopu? (Pokud Vaše odpověď zní NE, dále dotazník nevyplňujte)

3. Nakoupil/a jste už někdy sportovní oblečení opakovaně ve stejném e-shopu?

4. Jak často nakupujete sportovní oblečení online?

5. Preferujete v případě sportovního oblečení e-shopy, které prodávají značkové oblečení?

6. Podle jakých kritérií si vybíráte internetový obchod?1-nejdůležitější kritérium 6-nejméně důležité kritérium

8. Když porovnáváte zboží a služby e-shopů máte přehled kolik jich projdete, než zboží nakoupíte?

9. Zaškrtněte, který z uvedených e-shopů znáte (možnost více odpovědí).

10. Jakého jste pohlaví?

11. Kolik je Vám let?

12. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kuldová, K.Nakupování sportovního oblečení přes e-shopy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakupovani-sportovniho-oblec.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.