Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování v domácnostech

Nakupování v domácnostech

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Hořava
Šetření:03. 07. 2010 - 10. 07. 2010
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):10 / 10.24
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník se týká nákupu potravin a ostatních věcí pro chod domácnosti. Nezjišťuje údaje o nákupech oblečení, elektroniky či knih. Jeho cílem je zjistit, jak velkou porci času a jak velkou sumu peněz obětují lidé při obstárávání nejdůležitějších věcí. Také chce zjistit, zda-li mají v budoucnu šanci nahradit supermarkety a maloobchodní prodejny tzv. e-shopy (internetové obchody), nabízející stejný sortiment jako supermarkety.

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarkety2492,31 %96 %  
maloobchodní prodejny27,69 %8 %  

Graf

2. Jakým způsobem nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji v menších objemech častěji1246,15 %48 %  
dělám jeden velký nákup na delší dobu1038,46 %40 %  
nakupuji čerstvé potraviny téměř každý den415,38 %16 %  

Graf

3. Dojíždíte kvůli nakupování do většího města?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2284,62 %88 %  
ano415,38 %16 %  

Graf

4. Jak velkou sumu peněz obvykle měsíčně utratíte za nákup životu nezbytných potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 501 – 5 000 Kč1765,38 %68 %  
5 001 – 10 000 Kč 415,38 %16 %  
méně než 2 500 Kč311,54 %12 %  
více jak 10 000 Kč27,69 %8 %  

Graf

5. Baví vás nakupování v supermarketech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1765,38 %68 %  
ano934,62 %36 %  

Graf

6. Byli byste ochotni udělat svůj nákup pro domácnost na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, na internetu sice nakupuji, ale potraviny si nakoupím raději osobně1661,54 %64 %  
ne, v internetové obchody nemám důvěru623,08 %24 %  
ano, pokud bych měl jistotu kvalitních služeb415,38 %16 %  

Graf

7. Jakou sumu peněz byste byli měsíčně ochotni obětovat za ušetření času nákupem prostřednictvím internetu? (jsou myšleny poplatky za dopravu apod.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 100 Kč940,91 %36 %  
101 – 250 Kč731,82 %28 %  
více jak 500 Kč418,18 %16 %  
251 – 500 Kč29,09 %8 %  

Graf

8. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2076,92 %80 %  
muž623,08 %24 %  

Graf

9. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 252076,92 %80 %  
26 - 3527,69 %8 %  
36 - 4527,69 %8 %  
46 - 5513,85 %4 %  
více jak 5513,85 %4 %  

Graf

10. Bydlíte ve městě nebo na vesnici?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě (5 000 - 100 000 obyvatel)1453,85 %56 %  
ve velkoměstě (nad 100 000 obyvatel)726,92 %28 %  
na vesnici (pod 5 000 obyvatel)415,38 %16 %  
ve městě (5 000 - 100 00013,85 %4 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Hořava, D.Nakupování v domácnostech (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nakupovani-v-domacnostech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.