Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování v eshopu či kamenném obchodu
Nakupování v eshopu či kamenném obchodu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana Švecová |
---|---|
Šetření: | 29. 01. 2013 - 15. 02. 2013 |
Počet respondentů: | 63 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:12 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem průzkumu je vyhodnocení zda-li zákazníci nakupují více v e-shopech či kamenných obchodech.
Odpovědi respondentů
1. Do jaké věkové skupiny patříte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 25 | 38 | 60,32 % | 60,32 % |
26 - 40 | 16 | 25,4 % | 25,4 % |
41 - 60 | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
0 – 15 | 3 | 4,76 % | 4,76 % |
61 a více | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
2. Nejvíce nakupujete v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kamenných obchodech | 48 | 76,19 % | 76,19 % |
internetových obchodech | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
3. Je pro Vás nakupování přes Internet úsporou času:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 32 | 50,79 % | 50,79 % |
někdy ano | 23 | 36,51 % | 36,51 % |
ne | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
spíše ne | 3 | 4,76 % | 4,76 % |
4. Při výběru zda nakoupíte v kamenném obchodu či přes Internet se rozhodujete vždy podle ceny zboží:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
někdy ano | 27 | 42,86 % | 42,86 % |
ano | 17 | 26,98 % | 26,98 % |
ne | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
spíše ne | 4 | 6,35 % | 6,35 % |
5. Upřednostňujete kamenné obchody s vyššími cenami z důvodu případných budoucích reklamací, které budou v kamenných obchodech jednodušší k řešení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
někdy ano | 27 | 42,86 % | 42,86 % |
ne | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
ano | 13 | 20,63 % | 20,63 % |
spíše ne | 8 | 12,7 % | 12,7 % |
6. Je pro Vás důležitý osobní kontakt s prodejcem z důvodu fyzického ověření existence obchodu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
někdy ano | 24 | 38,1 % | 38,1 % |
ne | 24 | 38,1 % | 38,1 % |
spíše ne | 9 | 14,29 % | 14,29 % |
ano | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
7. Některé shopy nabízejí možnosti objednání zboží přes Internet s osobním odběrem a s možností prohlédnutí zboží na kamenné pobočce. Preferujete raději tento způsob objednání a převzetí zboží než klasické doručení kurýrní službou až do domu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 49,21 % | 49,21 % |
někdy ano | 16 | 25,4 % | 25,4 % |
ne | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
spíše ne | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
8. Nakupujete raději přes Internet, zejména pro využití možnosti vyzkoušení a vrácení zboží do 14 dní od zakoupení (v případě nespokojenosti s výrobkem):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 27 | 42,86 % | 42,86 % |
někdy ano | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
spíše ne | 14 | 22,22 % | 22,22 % |
ano | 7 | 11,11 % | 11,11 % |
9. Ovlivňuje reklama Váš úsudek, zda-li nakoupit v kamenném obchodě či přes Internet:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 33 | 52,38 % | 52,38 % |
spíše ne | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
někdy ano | 12 | 19,05 % | 19,05 % |
ano | 3 | 4,76 % | 4,76 % |
10. Ovlivňuje Vás při nákupu přes Internet grafický vzhled shopu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 24 | 38,1 % | 38,1 % |
někdy ano | 18 | 28,57 % | 28,57 % |
ne | 12 | 19,05 % | 19,05 % |
spíše ne | 9 | 14,29 % | 14,29 % |
11. Máte více pozitivních zkušeností s reklamací se zbožím, které jste nakoupili přes Internet:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 34,92 % | 34,92 % |
ano | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
někdy ano | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
spíše ne | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.