Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování v H&M

Nakupování v H&M

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Hávová
Šetření:19. 11. 2009 - 23. 11. 2009
Počet respondentů:71
Počet otázek (max/průměr):21 / 21
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval/a jste v obchodě H&M více než dvakrát?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6185,92 %85,92 %  
ne1014,08 %14,08 %  

Graf

2. Jste zaměstnancem firmy H&M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne71100 %100 %  

Graf

3. Pracujete v oboru výzkumu trhu, marketingu a propagace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6895,77 %95,77 %  
ano34,23 %4,23 %  

Graf

4. Jak často nakupujete v obchodě H&M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednou za čtvrt roku3042,25 %42,25 %  
alespoň jednou za rok2940,85 %40,85 %  
alespoň jednou za měsíc1115,49 %15,49 %  
alespoň jednou za týden11,41 %1,41 %  

Graf

5. Jaké zboží jste naposledy v H&M zakoupil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tričko1115,49 %15,49 %  
spodní prádlo79,86 %9,86 %  
svetr68,45 %8,45 %  
triko34,23 %4,23 %  
nic22,82 %2,82 %  
šaty22,82 %2,82 %  
kalhoty22,82 %2,82 %  
prádlo11,41 %1,41 %  
čepice, svetr, kraťasy11,41 %1,41 %  
dneska dětské dupačky11,41 %1,41 %  
ostatní odpovědi nepamatuju si
tricko s dlouhym rukavem
korzet
N/A
saty
boty
tričko a rifle pro batole
dětské oblečení
sako
bilou halennku
kalhoty, tricko, svetrik
doplňky
svetr a salu
košeľu a rifle
kosmetiku
doplňky, jinak to není obchod mých snů
trička
tricko
džíny
-
top
kabelka
halenka
šálu
zimní bundu
podprsenka
kabát
mikina
halenku a vestu
pyžamo
dívčí kalhoty
kabelku
dětké triko
svetr a tričko
tílko
3549,3 %49,3 % 

Graf

6. Jste spokojen/a s cenovou úrovní nabízeného zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen4461,97 %61,97 %  
spíše nespokojen1216,9 %16,9 %  
spokojen912,68 %12,68 %  
nevím 34,23 %4,23 %  
nespokojen34,23 %4,23 %  

Graf

7. Jste spokojen/a s šíří sortimentu? (druhy zboží - trička, kalhoty, prádlo, doplňky,…)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen4360,56 %60,56 %  
spokojen1419,72 %19,72 %  
spíše nespokojen79,86 %9,86 %  
nevím68,45 %8,45 %  
nespokojen11,41 %1,41 %  

Graf

8. Jste spokojen/a s hloubkou sortimentu? (rozmanitost v rámci konkrétního výrobku - např. výběr barev či velikostí u trička)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen3650,7 %50,7 %  
spíše nespokojen1419,72 %19,72 %  
spokojen1216,9 %16,9 %  
nevím79,86 %9,86 %  
nespokojen22,82 %2,82 %  

Graf

9. Jste spokojen/a s kvalitou zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen3954,93 %54,93 %  
spokojen1723,94 %23,94 %  
nevím 811,27 %11,27 %  
spíše nespokojen68,45 %8,45 %  
nespokojen11,41 %1,41 %  

Graf

10. Zdá se vám personál H&M profesionální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2738,03 %38,03 %  
spíše profesionální2636,62 %36,62 %  
spíše neprofesionální1014,08 %14,08 %  
profesionální57,04 %7,04 %  
neprofesionální34,23 %4,23 %  

Graf

11. Uspořádání zboží v obchodě H&M považujete za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše přehledné3549,3 %49,3 %  
spíše nepřehledné1521,13 %21,13 %  
přehledné1521,13 %21,13 %  
nevím 45,63 %5,63 %  
nepřehledné22,82 %2,82 %  

Graf

12. S čistotou obchodu H&M jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen4461,97 %61,97 %  
spíše spokojen2129,58 %29,58 %  
nespokojen34,23 %4,23 %  
spíše nespokojen22,82 %2,82 %  
nevím11,41 %1,41 %  

Graf

13. Přiměje Vás aranžmá výlohy (figuríny) k návštěve obchodu a případně k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zřídka3245,07 %45,07 %  
často2535,21 %35,21 %  
výlohu si neprohlížím1014,08 %14,08 %  
nikdy34,23 %4,23 %  
vždy11,41 %1,41 %  

Graf

14. Nakupujete v sezónních výprodejích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často3954,93 %54,93 %  
zřídka2028,17 %28,17 %  
vždy79,86 %9,86 %  
o výprodejích nevím45,63 %5,63 %  
nikdy11,41 %1,41 %  

Graf

15. Uvítal/a byste program výhod pro stálé zákazníky? (zvýhodněné nákupy, pozvánky na speciální akce, slevové kupony…)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5070,42 %70,42 %  
ne2129,58 %29,58 %  

Graf

16. Kolik peněz průměrně utratíte za nákup oblečení měsíčně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maximálně 1000Kč3853,52 %53,52 %  
1000Kč - 5000Kč3042,25 %42,25 %  
více než 5000Kč34,23 %4,23 %  

Graf

17. Kolik % z této částky utratíte v obchodě H&M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 20%5070,42 %70,42 %  
20% - 50%2028,17 %28,17 %  
50% - 100%11,41 %1,41 %  

Graf

18. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6084,51 %84,51 %  
muž1115,49 %15,49 %  

Graf

19. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-24 let4259,15 %59,15 %  
25-34 let2535,21 %35,21 %  
35-44 let34,23 %4,23 %  
45 let a více11,41 %1,41 %  

Graf

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3346,48 %46,48 %  
středoškolské3346,48 %46,48 %  
základní45,63 %5,63 %  
vyučen/a s maturitou11,41 %1,41 %  

Graf

21. Váš měsíční příjem je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10.000Kč4157,75 %57,75 %  
10.000-20.000Kč1419,72 %19,72 %  
20.000-30.000Kč1014,08 %14,08 %  
30.000Kč a více68,45 %8,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak často nakupujete v obchodě H&M?

  • odpověď alespoň jednou za rok:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Nakupoval/a jste v obchodě H&M více než dvakrát?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 18. Jste:

17. Kolik % z této částky utratíte v obchodě H&M?

  • odpověď 20% - 50%:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň jednou za měsíc na otázku 4. Jak často nakupujete v obchodě H&M?

19. Váš věk je:

  • odpověď 15-24 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi tričko na otázku 5. Jaké zboží jste naposledy v H&M zakoupil/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupoval/a jste v obchodě H&M více než dvakrát?

2. Jste zaměstnancem firmy H&M?

3. Pracujete v oboru výzkumu trhu, marketingu a propagace?

4. Jak často nakupujete v obchodě H&M?

5. Jaké zboží jste naposledy v H&M zakoupil/a?

6. Jste spokojen/a s cenovou úrovní nabízeného zboží?

7. Jste spokojen/a s šíří sortimentu? (druhy zboží - trička, kalhoty, prádlo, doplňky,…)

8. Jste spokojen/a s hloubkou sortimentu? (rozmanitost v rámci konkrétního výrobku - např. výběr barev či velikostí u trička)

9. Jste spokojen/a s kvalitou zboží?

10. Zdá se vám personál H&M profesionální?

11. Uspořádání zboží v obchodě H&M považujete za:

12. S čistotou obchodu H&M jste:

13. Přiměje Vás aranžmá výlohy (figuríny) k návštěve obchodu a případně k nákupu?

14. Nakupujete v sezónních výprodejích?

15. Uvítal/a byste program výhod pro stálé zákazníky? (zvýhodněné nákupy, pozvánky na speciální akce, slevové kupony…)

16. Kolik peněz průměrně utratíte za nákup oblečení měsíčně?

17. Kolik % z této částky utratíte v obchodě H&M?

18. Jste:

19. Váš věk je:

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

21. Váš měsíční příjem je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupoval/a jste v obchodě H&M více než dvakrát?

2. Jste zaměstnancem firmy H&M?

3. Pracujete v oboru výzkumu trhu, marketingu a propagace?

4. Jak často nakupujete v obchodě H&M?

5. Jaké zboží jste naposledy v H&M zakoupil/a?

6. Jste spokojen/a s cenovou úrovní nabízeného zboží?

7. Jste spokojen/a s šíří sortimentu? (druhy zboží - trička, kalhoty, prádlo, doplňky,…)

8. Jste spokojen/a s hloubkou sortimentu? (rozmanitost v rámci konkrétního výrobku - např. výběr barev či velikostí u trička)

9. Jste spokojen/a s kvalitou zboží?

10. Zdá se vám personál H&M profesionální?

11. Uspořádání zboží v obchodě H&M považujete za:

12. S čistotou obchodu H&M jste:

13. Přiměje Vás aranžmá výlohy (figuríny) k návštěve obchodu a případně k nákupu?

14. Nakupujete v sezónních výprodejích?

15. Uvítal/a byste program výhod pro stálé zákazníky? (zvýhodněné nákupy, pozvánky na speciální akce, slevové kupony…)

16. Kolik peněz průměrně utratíte za nákup oblečení měsíčně?

17. Kolik % z této částky utratíte v obchodě H&M?

18. Jste:

19. Váš věk je:

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

21. Váš měsíční příjem je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hávová, L.Nakupování v H&M (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://nakupovani-v-h-m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.