Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování v obchodě Hennes & Mauritz

Nakupování v obchodě Hennes & Mauritz

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irena Vojtíšková
Šetření:25. 09. 2016 - 29. 09. 2016
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentkou vysoké školy a prosím Vás o vyplnění dotazníku, který poslouží k vytvoření seminární práce. Vyplňování Vám nezabere více než 5 minut času. Předem děkuji za Váš čas. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3670,59 %70,59 %  
Muž1529,41 %29,41 %  

Graf

2. Znáte obchod Hennes & Mauritz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2854,9 %54,9 %  
Ne2345,1 %45,1 %  

Graf

3. Mojí nejoblíbenější značkou oděvů v České republice je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné1325,49 %25,49 %  
H & M917,65 %17,65 %  
Bershka59,8 %9,8 %  
C&A moda59,8 %9,8 %  
New Yorker59,8 %9,8 %  
Takko47,84 %7,84 %  
Zara35,88 %5,88 %  
Lidl23,92 %3,92 %  
Tesco Stores23,92 %3,92 %  
KiK23,92 %3,92 %  
Reserved11,96 %1,96 %  

Graf

4. Nakupujete oblečení v obchodě H & M (Hennes & Mauritz)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4078,43 %78,43 %  
Ne1121,57 %21,57 %  

Graf

5. Co se vám nelíbí na obchodě H & M (Hennes & Mauritz)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zboží1124,44 %21,57 %  
špatná reklama920 %17,65 %  
zboží není luxusní920 %17,65 %  
značka nerespektuje etické zásady920 %17,65 %  
vysoké ceny817,78 %15,69 %  
- nic z uvedeného, líbí se mi všechno817,78 %15,69 %  
značku nemám rád/a48,89 %7,84 %  
obchod neznám24,44 %3,92 %  
neznámá značka12,22 %1,96 %  

Graf

6. Viděl/a jste někdy nějakou reklamu od oděvní firmy H & M (Hennes & Mauritz)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2650,98 %50,98 %  
Ne2549,02 %49,02 %  

Graf

7. Jak hodnotíte reklamy společnosti H & M (Hennes & Mauritz)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
se žádnou reklamou ani reklamní kampaní jsem se nesetkala1431,11 %27,45 %  
chybí děj a akce920 %17,65 %  
působí na mě obyčejně, nejsou ničím zajímavé920 %17,65 %  
jednoduchost817,78 %15,69 %  
neudělají na mě žádný dojem817,78 %15,69 %  
čistota prostředí48,89 %7,84 %  
krásné oblečení v reklamních kampaních48,89 %7,84 %  
zobrazují luxusní oblečení za nízké ceny48,89 %7,84 %  
krásné a působivé ženy48,89 %7,84 %  
líbí se mi multikulturní prostředí24,44 %3,92 %  

Graf

8. Jaké označení je podle vás nejvhodnější pro firmu H & M (Hennes & Mauritz)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obyčejný1529,41 %29,41 %  
kvalitní1529,41 %29,41 %  
levný1325,49 %25,49 %  
nepadnoucí917,65 %17,65 %  
luxusní815,69 %15,69 %  
výhodný713,73 %13,73 %  
drahý713,73 %13,73 %  
trapný35,88 %5,88 %  
šeredný23,92 %3,92 %  
neodolatelný23,92 %3,92 %  

Graf

9. Nakupujete pravidelně v prodejně H & M (Hennes & Mauritz)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3060 %58,82 %  
Ano2040 %39,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Viděl/a jste někdy nějakou reklamu od oděvní firmy H & M (Hennes & Mauritz)?

  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi se žádnou reklamou ani reklamní kampaní jsem se nesetkala na otázku 7. Jak hodnotíte reklamy společnosti H & M (Hennes & Mauritz)?

9. Nakupujete pravidelně v prodejně H & M (Hennes & Mauritz)?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 3. Mojí nejoblíbenější značkou oděvů v České republice je

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Znáte obchod Hennes & Mauritz?

3. Mojí nejoblíbenější značkou oděvů v České republice je

4. Nakupujete oblečení v obchodě H & M (Hennes & Mauritz)?

5. Co se vám nelíbí na obchodě H & M (Hennes & Mauritz)

6. Viděl/a jste někdy nějakou reklamu od oděvní firmy H & M (Hennes & Mauritz)?

7. Jak hodnotíte reklamy společnosti H & M (Hennes & Mauritz)?

8. Jaké označení je podle vás nejvhodnější pro firmu H & M (Hennes & Mauritz)

9. Nakupujete pravidelně v prodejně H & M (Hennes & Mauritz)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Znáte obchod Hennes & Mauritz?

3. Mojí nejoblíbenější značkou oděvů v České republice je

4. Nakupujete oblečení v obchodě H & M (Hennes & Mauritz)?

5. Co se vám nelíbí na obchodě H & M (Hennes & Mauritz)

6. Viděl/a jste někdy nějakou reklamu od oděvní firmy H & M (Hennes & Mauritz)?

7. Jak hodnotíte reklamy společnosti H & M (Hennes & Mauritz)?

8. Jaké označení je podle vás nejvhodnější pro firmu H & M (Hennes & Mauritz)

9. Nakupujete pravidelně v prodejně H & M (Hennes & Mauritz)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (90,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vojtíšková, I.Nakupování v obchodě Hennes & Mauritz (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakupovani-v-obchode-hennes.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.