Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování zboží pro miminko

Nakupování zboží pro miminko

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Olga Šulcová
Šetření:18. 04. 2011 - 18. 05. 2011
Počet respondentů:449
Počet otázek (max/průměr):33 / 33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

přijměte mou prosbu k vyplnění následujícího dotazníku, jenž bude tvořit podklad k mé diplomové práci na VŠE. Tématem mé práce je Výzkum spotřebního chování na trhu pro kojence. Dotazník je zcela anonymní. Předem vám mnohokrát děkuji za vaši ochotu a pomoc.

Olga Šulcová

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)


Dotazník je rozdělen na 4 kategorie dětského zboží, kterými se zabývá, proto se i vždy každá otázka 4x opakuje a vztahuje se tak vždy k příslušné kategorii zboží.

Těmito kategoriemi jsou:

1) drogerie – pleny, kosmetika pro dítě atp.;

2) oblečení pro děti;

3) jednorázové větší nákupy kromě nábytku – kočárek, autosedačka, monitor dechu apod.;

4) dětský nábytek – postýlka, přebalovací komoda atp.

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji nakupujete drogerii pro děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogistické obchody30467,71 %67,71 %  
Obchodní řetězce - hypermarkety, supermarkety15133,63 %33,63 %  
Lékárny11625,84 %25,84 %  
Na internetu357,8 %7,8 %  
Specializované obchody s dětským zbožím (kamenné obchody)255,57 %5,57 %  
obchod s přírodní kosmetikou10,22 %0,22 %  
zatím nenakupuji, nepoužívám, případně lékárna10,22 %0,22 %  
jen v DM10,22 %0,22 %  
podle potřeby a nabídky v obchodech10,22 %0,22 %  
Specielně dětskou drogerii nekupuji10,22 %0,22 %  
Využivám přípravky, které jsou vhodné pro děti10,22 %0,22 %  
a nejsou jen pro ně :-)10,22 %0,22 %  
DM drogerie10,22 %0,22 %  
nekupuju dětskou drogérii10,22 %0,22 %  
bioobchod - zubní pasta10,22 %0,22 %  
všude10,22 %0,22 %  
1krém naopruzeniny v lékárně,jiné nepoužívám10,22 %0,22 %  
látkové pleny na internetu,ale to není drogerie10,22 %0,22 %  
obchod sprirodni kosmetikou10,22 %0,22 %  
nenakupujem, lebo nepouzivame10,22 %0,22 %  
u mé kosmetičky10,22 %0,22 %  
teda pokud "drogistický obchod" = drogerie :-)10,22 %0,22 %  
od známého přímo z výroby10,22 %0,22 %  

Graf

2. Kde nejčastěji nakupujete oblečení pro děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní řetězce - hypermarkety, supermarkety17138,08 %38,08 %  
Internetový bazar15233,85 %33,85 %  
Specializované obchody s dětským zbožím (kamenné obchody)13329,62 %29,62 %  
Na internetu (nové zboží)13229,4 %29,4 %  
V dětském bazaru (kamenný bazar)11525,61 %25,61 %  
Oděvní obchody11224,94 %24,94 %  
dostávám od kamarádek20,45 %0,45 %  
V cizině10,22 %0,22 %  
dědíme10,22 %0,22 %  
půjčka od příbuzných10,22 %0,22 %  
second hand10,22 %0,22 %  
na internetu (nové i v bazárkách-tak 50:50)10,22 %0,22 %  
zatím jsem měla převážnou část poděděnou10,22 %0,22 %  
od kamarádky,jinak kupují babičky =DD10,22 %0,22 %  
Na dětských burzách10,22 %0,22 %  
oblečení kupuji minimálně, mám oblečení po staršíc10,22 %0,22 %  
dětech či na burze10,22 %0,22 %  
Hodně oblečení si "dědíme" mezi kamarádkami10,22 %0,22 %  
nejčastěji oblečení dědíme10,22 %0,22 %  
většinu oblečení jsme "podědili"10,22 %0,22 %  
dědím10,22 %0,22 %  
bleší trh10,22 %0,22 %  
od známých10,22 %0,22 %  
+ od kamarádek10,22 %0,22 %  
všude10,22 %0,22 %  
pouzite od znamych10,22 %0,22 %  
od kamarádek10,22 %0,22 %  
siju sama doma10,22 %0,22 %  
v zahraničí na internetu nové zboží10,22 %0,22 %  
v zahraničí v kamenném obchodě10,22 %0,22 %  
vše co jsem nakoupila mám z aukra10,22 %0,22 %  
většinu dědíme, nebo koupime od zname10,22 %0,22 %  
z druhé ruky od jednotlivců, ne přes velké bazary10,22 %0,22 %  
hodne nam bylo darovano...10,22 %0,22 %  

Graf

3. Kde preferujete kupovat zboží z kategorie jednorázových nákupů, tzn. kočárek, autosedačka, monitor dechu apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Specializované obchody s dětským zbožím (kamenné obchody)26258,35 %58,35 %  
Na internetu (nové zboží)22449,89 %49,89 %  
Internetový bazar4610,24 %10,24 %  
V dětském bazaru (kamenný bazar)173,79 %3,79 %  
Obchodní řetězce - hypermarkety, supermarkety122,67 %2,67 %  
od znamych30,67 %0,67 %  
pouzite na inzerat, predem prohlednout10,22 %0,22 %  
přátelé a známí10,22 %0,22 %  
Preferuji internet, ale nejprve si zboží prohlédnu10,22 %0,22 %  
Od kamarádek10,22 %0,22 %  
nelze říct jednoznačně10,22 %0,22 %  
všude10,22 %0,22 %  
veletrh Pro dítě10,22 %0,22 %  
v zahraničí - kamenné obchody nové zboží10,22 %0,22 %  
v obchode zkusim, na netu levneji koupi,10,22 %0,22 %  
taky z druhé ruky od konkrétního člověka10,22 %0,22 %  
kocarek a sedacka nam byly zapuyceny10,22 %0,22 %  
od známých z druhé ruky (kočárek)10,22 %0,22 %  

Graf

4. Kde preferujete kupovat dětský nábytek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchody s nábytkem29164,81 %64,81 %  
Specializované obchody s dětským zbožím (kamenné obchody)10022,27 %22,27 %  
Na internetu (nové zboží)9521,16 %21,16 %  
Obchodní řetězce - hypermarkety, supermarkety316,9 %6,9 %  
V dětském bazaru (kamenný bazar)173,79 %3,79 %  
výroba na zakázku40,89 %0,89 %  
Ikea30,67 %0,67 %  
nábytek na míru20,45 %0,45 %  
žádný jsme zatím nekupovali10,22 %0,22 %  
na zakázku u truhláře10,22 %0,22 %  
výroba v rodině10,22 %0,22 %  
zakázková výroba10,22 %0,22 %  
výroba na míru - stolař10,22 %0,22 %  
známý truhlář10,22 %0,22 %  
na míru v kombinaci s nábytkem po sobě a sourozen.10,22 %0,22 %  
nekupuji10,22 %0,22 %  
zatím nebylo třeba10,22 %0,22 %  
+ jsme nechali vyrobit10,22 %0,22 %  
všude10,22 %0,22 %  
nábytek na míru10,22 %0,22 %  
nikde, dostali jsme po rodině10,22 %0,22 %  
nikde, vše jsem zdědila.10,22 %0,22 %  
na míru od truhláře10,22 %0,22 %  
vyrábí manžel a děda10,22 %0,22 %  
na netu, ale z druhe ruky10,22 %0,22 %  
internetový bazar10,22 %0,22 %  
Nechat udělat.10,22 %0,22 %  
necham vyrobit na zakazku10,22 %0,22 %  
zatim nebylo treba nic kupovat10,22 %0,22 %  
nekupujem10,22 %0,22 %  
postýlka - půjčení od známých10,22 %0,22 %  
nekupuji, dostávám v rodině10,22 %0,22 %  
nechám dělat na míru10,22 %0,22 %  

Graf

5. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětské drogerie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obvykle se o ně zajímám18541,2 %41,2 %  
občas ano12728,29 %28,29 %  
zajímám se jen tehdy, když chci koupit konkrétní výrobky9521,16 %21,16 %  
ne, nezajímám se429,35 %9,35 %  

Graf

6. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětského oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas ano15835,19 %35,19 %  
obvykle se o ně zajímám15033,41 %33,41 %  
zajímám se jen tehdy, když chci koupit konkrétní výrobky7917,59 %17,59 %  
ne, nezajímám se6213,81 %13,81 %  

Graf

7. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u jednorázových nakupu (např. kočárek)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23853,01 %53,01 %  
ne, nezajímám se21146,99 %46,99 %  

Graf

8. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětského nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nezajímám se27861,92 %61,92 %  
ano17138,08 %38,08 %  

Graf

9. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského drogeristického zboží a jeho cen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne21247,22 %47,22 %  
Ano, ale jenom když chci koupit konkrétní výrobky18641,43 %41,43 %  
Ano, vždy5111,36 %11,36 %  

Graf

10. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského oblečení a jeho cen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jenom když chci koupit konkrétní výrobky19443,21 %43,21 %  
Ne18541,2 %41,2 %  
Ano, vždy7015,59 %15,59 %  

Graf

11. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání zboží z kategorie jednorázových nákupů (např. kočárku) a jeho cen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jenom když chci koupit konkrétní výrobky21347,44 %47,44 %  
Ano, vždy20746,1 %46,1 %  
Ne296,46 %6,46 %  

Graf

12. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského nábytku a jeho cen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jenom když chci koupit konkrétní výrobky21648,11 %48,11 %  
Ne13830,73 %30,73 %  
Ano, vždy9521,16 %21,16 %  

Graf

13. Využíváte internet k nákupu dětského drogeristického zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, přes internet nenakupuji27861,92 %61,92 %  
Občas (někdy po internetu, někdy v kamenných obchodech)15334,08 %34,08 %  
Ano, pravidelně (skoro pokaždé objednávám přes internet)184,01 %4,01 %  

Graf

14. Využíváte internet k nákupu dětského oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas (někdy po internetu, někdy v kamenných obchodech)23853,01 %53,01 %  
Ano, pravidelně (skoro pokaždé objednávám přes internet)11224,94 %24,94 %  
Ne, přes internet nenakupuji9922,05 %22,05 %  

Graf

15. Využíváte internet k nákupu zboží z kategorie jednorázových nákupů (tzn. kočárek, autosedačka apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas (něco po internetu, něco v kamenných obchodech)22850,78 %50,78 %  
Ano (všechno objednávám přes internet)12327,39 %27,39 %  
Ne, přes internet nenakupuji9821,83 %21,83 %  

Graf

16. Využíváte internet k nákupu dětského nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, přes internet nenakupuji25256,12 %56,12 %  
Občas (něco po internetu, něco v kamenných obchodech)17138,08 %38,08 %  
Ano (všechno objednávám přes internet)265,79 %5,79 %  

Graf

17. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětské drogerie po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes internet nenakupuji27861,92 %61,92 %  
Prostřednictvím e-shopu obchodu, který má i kamennou prodejnu9621,38 %21,38 %  
Prostřednictvím webu určitého výrobce/dovozce6614,7 %14,7 %  
Prostřednictvím e-shopu, který nemá kamennou prodejnu6614,7 %14,7 %  

Graf

18. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského oblečení po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetový bazar 20044,54 %44,54 %  
Prostřednictvím e-shopu obchodu, který má i kamennou prodejnu 12828,51 %28,51 %  
Prostřednictvím e-shopu, který nemá kamennou prodejnu 10523,39 %23,39 %  
Prostřednictvím webu určitého výrobce/dovozce 9821,83 %21,83 %  
Přes internet nenakupuji9621,38 %21,38 %  

Graf

19. Jakou volíte cestu v případě zboží z kategorie jednorázových nákupů (např. kočárek, autosedačka apod.) po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostřednictvím e-shopu obchodu, který má i kamennou prodejnu 24955,46 %55,46 %  
Prostřednictvím e-shopu, který nemá kamennou prodejnu 10623,61 %23,61 %  
Prostřednictvím webu určitého výrobce/dovozce 9721,6 %21,6 %  
Přes internet nenakupuji9220,49 %20,49 %  
Internetový bazar 6514,48 %14,48 %  

Graf

20. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského nábytku po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes internet nenakupuji24454,34 %54,34 %  
Prostřednictvím e-shopu obchodu, který má i kamennou prodejnu 14131,4 %31,4 %  
Prostřednictvím webu určitého výrobce/dovozce 6013,36 %13,36 %  
Prostřednictvím e-shopu, který nemá kamennou prodejnu 5812,92 %12,92 %  
Internetový bazar 276,01 %6,01 %  

Graf

21. Při rozhodování o výběru prodejce dětské drogerie se řídím především

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobními zkušenostmi34677,06 %77,06 %  
Referencemi od příbuzných, známých17639,2 %39,2 %  
Referencemi na internetu13830,73 %30,73 %  
Reklamou112,45 %2,45 %  
často jde o náhodný výběr10,22 %0,22 %  
doporučení lékaře10,22 %0,22 %  
dle rad pediatricky10,22 %0,22 %  
radou lélaře10,22 %0,22 %  
doporučení dětského lékaře10,22 %0,22 %  
nenakupuji dětskou drogerii10,22 %0,22 %  
doporučením lékaře - děti trpí atop. exémem10,22 %0,22 %  
doporučením lékárníka10,22 %0,22 %  
vlastnímr ozumem10,22 %0,22 %  
lékárnicí10,22 %0,22 %  
kosmetiku nám doporučila kožní doktorka kvůli ekzé10,22 %0,22 %  
prodejce? myslíte výrobce? značku? nerozumím otázc10,22 %0,22 %  
drogerii temer nekupuji10,22 %0,22 %  
výsledky testů a složením výrobku10,22 %0,22 %  
složením výrobku - preferuji přírodní produkty10,22 %0,22 %  
složením10,22 %0,22 %  
ekologičností, přírodními surovinami10,22 %0,22 %  
doporučením lékaře10,22 %0,22 %  
cenou10,22 %0,22 %  
doporuceni lekare, porodnika10,22 %0,22 %  

Graf

22. Při rozhodování o výběru prodejce dětského oblečení se řídím především

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobními zkušenostmi36881,96 %81,96 %  
Referencemi od příbuzných, známých13129,18 %29,18 %  
Referencemi na internetu8218,26 %18,26 %  
Reklamou132,9 %2,9 %  
cenou81,78 %1,78 %  
kupuji, co se mi líbí10,22 %0,22 %  
ničím10,22 %0,22 %  
co se mi líbí + cena10,22 %0,22 %  
dle hodnocení 10,22 %0,22 %  
použitým materiálem10,22 %0,22 %  
Co kde seženu v rozumné ceně10,22 %0,22 %  
intuicí10,22 %0,22 %  
neřeším10,22 %0,22 %  
ničím, beru co mi padne do oka10,22 %0,22 %  
cenou a líbení se designu10,22 %0,22 %  
kvalitou (materiál), funkčností, vzhledem a cenou10,22 %0,22 %  
nezajimam se10,22 %0,22 %  
kupuji v kamennem bazaru - prostě co tam zrovna má10,22 %0,22 %  
kvalitou použitých materiálů, gramáží látek10,22 %0,22 %  
dle použité technologie barvení10,22 %0,22 %  
původem a zpracováním materiálů10,22 %0,22 %  
Referencemi na Baby-Café10,22 %0,22 %  

Graf

23. Při rozhodování o výběru prodejce dětského zboží z kategorie jednorázových nákupu (kočárku, autosedaček apod.) se řídím především

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Referencemi na internetu29565,7 %65,7 %  
Referencemi od příbuzných, známých22550,11 %50,11 %  
Osobními zkušenostmi19944,32 %44,32 %  
Reklamou132,9 %2,9 %  
cenou30,67 %0,67 %  
doporučení prodavačů10,22 %0,22 %  
cenou vyhledávače lokalita kamenné prodejny10,22 %0,22 %  
srovnání cen, dostupnost prodejny10,22 %0,22 %  
cena10,22 %0,22 %  
doporučení odborníků10,22 %0,22 %  
vlastní výběr na základě doporučení odborníků10,22 %0,22 %  
dostupností kamenné prodejny10,22 %0,22 %  
vlastnostmi výrobku a cenou10,22 %0,22 %  
nevím co se myslí prodejcem- ten mne nezajímá.10,22 %0,22 %  
dle výsledků testů (funkč., bezpečnost atd.)10,22 %0,22 %  
Referencemi na Baby-Café10,22 %0,22 %  

Graf

24. Při rozhodování o výběru prodejce dětského nábytku se řídím především

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobními zkušenostmi25657,02 %57,02 %  
Referencemi na internetu16236,08 %36,08 %  
Referencemi od příbuzných, známých16035,63 %35,63 %  
Reklamou306,68 %6,68 %  
cenou71,56 %1,56 %  
nekupuji40,89 %0,89 %  
vlastní truhlář10,22 %0,22 %  
vzhledem a kvalitou10,22 %0,22 %  
ničím10,22 %0,22 %  
vlastním výběrem10,22 %0,22 %  
prostorem a ostatním zařízením bytu10,22 %0,22 %  
řídím se pouze funkčností a estetičností...10,22 %0,22 %  
kvalitou, cenou10,22 %0,22 %  
designem10,22 %0,22 %  
cenou a vzhledem10,22 %0,22 %  
co mám po ruce10,22 %0,22 %  
nábytek nakupuju v IKEA, nikde jinde10,22 %0,22 %  
nekupujem10,22 %0,22 %  
odpovězeno výše, nábytek nenakupuji10,22 %0,22 %  

Graf

25. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena43997,77 %97,77 %  
Muž102,23 %2,23 %  

Graf

26. Spadám do věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-3015835,19 %35,19 %  
31-3513830,73 %30,73 %  
20-258919,82 %19,82 %  
36-405111,36 %11,36 %  
41 a více92 %2 %  
Méně než 20 let40,89 %0,89 %  

Graf

27. Čekáte v současné době dítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, již máme dítě (děti)34276,17 %76,17 %  
Ano, čekám první dítě6013,36 %13,36 %  
Ano, čekám teď dítě a mám i starší děti 4710,47 %10,47 %  

Graf

28. Počet dětí v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
120946,55 %46,55 %  
214031,18 %31,18 %  
0 (čekám dítě, ještě se nenarodilo)5913,14 %13,14 %  
3327,13 %7,13 %  
4 a více92 %2 %  

Graf

29. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
319743,88 %43,88 %  
414732,74 %32,74 %  
25812,92 %12,92 %  
5357,8 %7,8 %  
6 a více112,45 %2,45 %  
110,22 %0,22 %  

Graf

30. Bydlím v kraji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha9922,05 %22,05 %  
Středočeský5812,92 %12,92 %  
Jihomoravský 5512,25 %12,25 %  
Moravskoslezský408,91 %8,91 %  
Zlínský296,46 %6,46 %  
Jihočeský 245,35 %5,35 %  
Vysočina245,35 %5,35 %  
Liberecký235,12 %5,12 %  
Ústecký224,9 %4,9 %  
Plzeňský214,68 %4,68 %  
Královéhradecký 184,01 %4,01 %  
Pardubický 173,79 %3,79 %  
Olomoucký132,9 %2,9 %  
Karlovarský61,34 %1,34 %  

Graf

31. Velikost obce, ve které žijete (počet obyvatel)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 00015434,3 %34,3 %  
10 001 - 50 00010022,27 %22,27 %  
2001 - 10 0007717,15 %17,15 %  
501 - 20004910,91 %10,91 %  
50 001 - 100 000378,24 %8,24 %  
Do 500 obyvatel327,13 %7,13 %  

Graf

32. Rodinný stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vdaná / ženatý31770,6 %70,6 %  
svobodná/-ý, ale mám stálého partnera (partnerku)11726,06 %26,06 %  
svobodná/-ý, nemám stálého partnera (partnerku)153,34 %3,34 %  

Graf

33. Příjmová skupina domácnosti (měsíčně, příjem celé domácnosti dohromady, čistého v Kč)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 001 - 35 00016837,42 %37,42 %  
15 001 - 25 0009521,16 %21,16 %  
35 001 - 45 0008719,38 %19,38 %  
45 001 a více8418,71 %18,71 %  
Méně než 15 000153,34 %3,34 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kde preferujete kupovat zboží z kategorie jednorázových nákupů, tzn. kočárek, autosedačka, monitor dechu apod.?

  • odpověď Specializované obchody s dětským zbožím (kamenné obchody):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internet nenakupuji na otázku 19. Jakou volíte cestu v případě zboží z kategorie jednorázových nákupů (např. kočárek, autosedačka apod.) po internetu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, přes internet nenakupuji na otázku 15. Využíváte internet k nákupu zboží z kategorie jednorázových nákupů (tzn. kočárek, autosedačka apod.)?

11. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání zboží z kategorie jednorázových nákupů (např. kočárku) a jeho cen?

  • odpověď Ano, ale jenom když chci koupit konkrétní výrobky:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamou na otázku 22. Při rozhodování o výběru prodejce dětského oblečení se řídím především

16. Využíváte internet k nákupu dětského nábytku?

  • odpověď Ne, přes internet nenakupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internet nenakupuji na otázku 20. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského nábytku po internetu?

18. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského oblečení po internetu?

  • odpověď Internetový bazar :
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetový bazar na otázku 2. Kde nejčastěji nakupujete oblečení pro děti?

20. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského nábytku po internetu?

  • odpověď Přes internet nenakupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, přes internet nenakupuji na otázku 16. Využíváte internet k nákupu dětského nábytku?

23. Při rozhodování o výběru prodejce dětského zboží z kategorie jednorázových nákupu (kočárku, autosedaček apod.) se řídím především

  • odpověď Osobními zkušenostmi:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamou na otázku 23. Při rozhodování o výběru prodejce dětského zboží z kategorie jednorázových nákupu (kočárku, autosedaček apod.) se řídím především

24. Při rozhodování o výběru prodejce dětského nábytku se řídím především

  • odpověď Osobními zkušenostmi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 a více na otázku 29. Počet členů domácnosti

27. Čekáte v současné době dítě?

  • odpověď Ano, čekám první dítě:
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 (čekám dítě, ještě se nenarodilo) na otázku 28. Počet dětí v domácnosti

28. Počet dětí v domácnosti

  • odpověď 0 (čekám dítě, ještě se nenarodilo):
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, čekám první dítě na otázku 27. Čekáte v současné době dítě?
  • odpověď 1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 29. Počet členů domácnosti
  • odpověď 2:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 29. Počet členů domácnosti

29. Počet členů domácnosti

  • odpověď 3:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 28. Počet dětí v domácnosti
  • odpověď 4:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 28. Počet dětí v domácnosti
  • odpověď 5:
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 28. Počet dětí v domácnosti

31. Velikost obce, ve které žijete (počet obyvatel)

  • odpověď nad 100 000:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 30. Bydlím v kraji

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nejčastěji nakupujete drogerii pro děti?

2. Kde nejčastěji nakupujete oblečení pro děti?

3. Kde preferujete kupovat zboží z kategorie jednorázových nákupů, tzn. kočárek, autosedačka, monitor dechu apod.?

4. Kde preferujete kupovat dětský nábytek?

5. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětské drogerie?

6. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětského oblečení?

7. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u jednorázových nakupu (např. kočárek)?

8. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětského nábytku?

9. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského drogeristického zboží a jeho cen?

10. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského oblečení a jeho cen?

11. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání zboží z kategorie jednorázových nákupů (např. kočárku) a jeho cen?

12. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského nábytku a jeho cen?

13. Využíváte internet k nákupu dětského drogeristického zboží?

14. Využíváte internet k nákupu dětského oblečení?

15. Využíváte internet k nákupu zboží z kategorie jednorázových nákupů (tzn. kočárek, autosedačka apod.)?

16. Využíváte internet k nákupu dětského nábytku?

17. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětské drogerie po internetu?

18. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského oblečení po internetu?

19. Jakou volíte cestu v případě zboží z kategorie jednorázových nákupů (např. kočárek, autosedačka apod.) po internetu?

20. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského nábytku po internetu?

21. Při rozhodování o výběru prodejce dětské drogerie se řídím především

22. Při rozhodování o výběru prodejce dětského oblečení se řídím především

23. Při rozhodování o výběru prodejce dětského zboží z kategorie jednorázových nákupu (kočárku, autosedaček apod.) se řídím především

24. Při rozhodování o výběru prodejce dětského nábytku se řídím především

25. Pohlaví

26. Spadám do věkové kategorie

27. Čekáte v současné době dítě?

28. Počet dětí v domácnosti

29. Počet členů domácnosti

30. Bydlím v kraji

31. Velikost obce, ve které žijete (počet obyvatel)

32. Rodinný stav

33. Příjmová skupina domácnosti (měsíčně, příjem celé domácnosti dohromady, čistého v Kč)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nejčastěji nakupujete drogerii pro děti?

2. Kde nejčastěji nakupujete oblečení pro děti?

3. Kde preferujete kupovat zboží z kategorie jednorázových nákupů, tzn. kočárek, autosedačka, monitor dechu apod.?

4. Kde preferujete kupovat dětský nábytek?

5. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětské drogerie?

6. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětského oblečení?

7. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u jednorázových nakupu (např. kočárek)?

8. Zajímáte se o akční zboží, slevy, slevové karty, dárkové balíčky, výprodeje u dětského nábytku?

9. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského drogeristického zboží a jeho cen?

10. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského oblečení a jeho cen?

11. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání zboží z kategorie jednorázových nákupů (např. kočárku) a jeho cen?

12. Využíváte internetu k vyhledávání, porovnávání dětského nábytku a jeho cen?

13. Využíváte internet k nákupu dětského drogeristického zboží?

14. Využíváte internet k nákupu dětského oblečení?

15. Využíváte internet k nákupu zboží z kategorie jednorázových nákupů (tzn. kočárek, autosedačka apod.)?

16. Využíváte internet k nákupu dětského nábytku?

17. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětské drogerie po internetu?

18. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského oblečení po internetu?

19. Jakou volíte cestu v případě zboží z kategorie jednorázových nákupů (např. kočárek, autosedačka apod.) po internetu?

20. Jakou volíte cestu v případě nákupu dětského nábytku po internetu?

21. Při rozhodování o výběru prodejce dětské drogerie se řídím především

22. Při rozhodování o výběru prodejce dětského oblečení se řídím především

23. Při rozhodování o výběru prodejce dětského zboží z kategorie jednorázových nákupu (kočárku, autosedaček apod.) se řídím především

24. Při rozhodování o výběru prodejce dětského nábytku se řídím především

25. Pohlaví

26. Spadám do věkové kategorie

27. Čekáte v současné době dítě?

28. Počet dětí v domácnosti

29. Počet členů domácnosti

30. Bydlím v kraji

31. Velikost obce, ve které žijete (počet obyvatel)

32. Rodinný stav

33. Příjmová skupina domácnosti (měsíčně, příjem celé domácnosti dohromady, čistého v Kč)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šulcová, O.Nakupování zboží pro miminko (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakupovani-zbozi-pro-miminko.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.