Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupovanie darčekov.

Nakupovanie darčekov.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kotryová
Šetření:05. 08. 2017 - 23. 08. 2017
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zaujíma ma Váš názor ohľadom nákupu darčekov. Aké máte s nákupom skúsenosti, čo radi nakupujete a čo radi dostávate. Otázky sú zamerané na možnosti nákupu ručných výrobkov.

Prieskum je určený malým ručným výrobcom, remeselníkom a umelcom.

Odpovědi respondentů

1. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7874,29 %74,29 %  
muž2624,76 %24,76 %  
iné10,95 %0,95 %  

Graf

2. Vek (číslom)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2698,57 %8,57 %  
2498,57 %8,57 %  
2765,71 %5,71 %  
2165,71 %5,71 %  
3054,76 %4,76 %  
2954,76 %4,76 %  
1543,81 %3,81 %  
2843,81 %3,81 %  
2543,81 %3,81 %  
1943,81 %3,81 %  
ostatní odpovědi 17
23
18
20
36
32
16
60
34
40
22
14
31
48
46
50
41
39
69
47
33
71
54
55
44
4946,67 %46,67 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.91
Minimum:15
Maximum:54
Variační rozpětí:39
Rozptyl:64.87
Směrodatná odchylka:8.05
Medián:26
Modus:26

Graf

3. Pracovný status

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zamestnaný4340,95 %40,95 %  
študent3634,29 %34,29 %  
materská dovolenka76,67 %6,67 %  
SZČO65,71 %5,71 %  
dôchodca65,71 %5,71 %  
nezamestnaný54,76 %4,76 %  
na voľnej nohe21,9 %1,9 %  

Graf

4. Uprednostňujete pri nákupoch kvalitu alebo cenu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hľadám priemernú kvalitu za priemernú cenu, aby som mohol nakúpiť viac hoci v priemernej kvalite.7268,57 %68,57 %  
Chcem vysokú kvalitu, hoci za vysokú cenu.1413,33 %13,33 %  
Chcem hlavne nízku cenu, hoci na úkor kvality.76,67 %6,67 %  
praktickosť10,95 %0,95 %  
hledám vysokou kvalitu za přiměřenou cenu (vysoká cena neodpovídá vždy vysoké kvalitě, spíš "značce")10,95 %0,95 %  
kvalitu10,95 %0,95 %  
záleží od produktu, rada si priplatím za kvalitu, ale nie nezmyselné sumy10,95 %0,95 %  
Kupuju, co znám a neporovnávám s ostatními výrobky10,95 %0,95 %  
snažím se sehnat kvalitní věc za rozumnou cenu, pokud se mi něco skutečně hodně líbí, připadá mi to dobře udělané, jsem ochotná si připlatit10,95 %0,95 %  
ako kedy10,95 %0,95 %  
Jak u čeho. Na něčem nešetřím, u něčeho mi stačí obyčejný produkt za nižší cenu10,95 %0,95 %  
záleží, o jaké zboží se jedná. U některého kvalitu, u některého cenu10,95 %0,95 %  
hledám pouze vysokou kvalitu za přiměřenou cenu10,95 %0,95 %  
Kvantitu10,95 %0,95 %  
co nejvíc za nejnižší cenu (nepllatí pro jídlo)10,95 %0,95 %  

Graf

5. Aký druh výrobkov uprednostňujete pri nákupe darčekov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
knihy6461,54 %60,95 %  
originálne6461,54 %60,95 %  
úžitkové predmety5250 %49,52 %  
požívateľné4947,12 %46,67 %  
kvalitné4543,27 %42,86 %  
kozmetiku4341,35 %40,95 %  
vtipné4240,38 %40 %  
odevné a módne doplnky3634,62 %34,29 %  
bižutériu, šperky3533,65 %33,33 %  
dekoratívne predmety3129,81 %29,52 %  
hračky3028,85 %28,57 %  
tradičné2524,04 %23,81 %  
moderné2019,23 %19,05 %  
luxusné1413,46 %13,33 %  
ekologické43,85 %3,81 %  
ekonomické43,85 %3,81 %  
zážitkové10,96 %0,95 %  
osobné, s nejakým vzťahom k obdrovanému, k spoločnému zážitku, a podobne10,96 %0,95 %  
nieč, čo urobí obdarovávanému skutočne radosť10,96 %0,95 %  
záleží, komu je určen.10,96 %0,95 %  
vstupenky, zážitky10,96 %0,95 %  

Graf

6. Čo z dole uvedeného by ste sami radi dostali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
knihu alebo audio knihu6864,76 %64,76 %  
požívateľné (víno, pivo, čokoláda, med, oleje, cukrovinky,...)6158,1 %58,1 %  
kozmetiku5350,48 %50,48 %  
odevný textil alebo módne doplnky4240 %40 %  
šperky alebo bižutériu4038,1 %38,1 %  
hudobné CD2725,71 %25,71 %  
bytový textil2422,86 %22,86 %  
umelecké dielo2321,9 %21,9 %  
drevené úžitkové predmety2120 %20 %  
hudobný nástroj2120 %20 %  
kartu s venovaním1615,24 %15,24 %  
keramické úžitkové predmety1514,29 %14,29 %  
dekoráciu (sošky, sviečky, ikebany, dečky,...)1514,29 %14,29 %  
sklené úžitkové predmety1413,33 %13,33 %  
kované úžitkové predmety1312,38 %12,38 %  
hračku1110,48 %10,48 %  
výlet 10,95 %0,95 %  
aj ďalšie veci s tým, že presne poviem značku, typ atď. (napr. lesný med od včelára, konkrétnu knihu)10,95 %0,95 %  
peníze10,95 %0,95 %  
niečo od srdca10,95 %0,95 %  
elektroniku10,95 %0,95 %  
Model10,95 %0,95 %  
peniaze10,95 %0,95 %  
zážitek10,95 %0,95 %  
zážitky10,95 %0,95 %  
dárkový poukaz10,95 %0,95 %  
.10,95 %0,95 %  

Graf

7. Nakupujete ručné výrobky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 9, nieotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5754,29 %54,29 %  
nie4845,71 %45,71 %  

Graf

8. Prečo nenakupujete ručné výrobky ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujíma ma to1531,91 %14,29 %  
nepáčia sa mi1225,53 %11,43 %  
sám si ich vyrábam612,77 %5,71 %  
nestretol som sa s tým48,51 %3,81 %  
neviem, kde ich nakupovať48,51 %3,81 %  
vysoká cena36,38 %2,86 %  
mám zlú skúsenosť s kvalitou24,26 %1,9 %  
zbytečnost, lapač prachu12,13 %0,95 %  

Graf

9. Kde najradšej nakupujete ručné výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jarmoky, trhy4171,93 %39,05 %  
e-shopy, objednávky cez internet2543,86 %23,81 %  
kamenné predajne2340,35 %21,9 %  
v mieste pôsobenia predajcu1322,81 %12,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Pracovný status

  • odpověď študent:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 14 - 20 > na otázku 2. Vek (číslom)

5. Aký druh výrobkov uprednostňujete pri nákupe darčekov?

  • odpověď kvalitné:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderné na otázku 5. Aký druh výrobkov uprednostňujete pri nákupe darčekov?
  • odpověď originálne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dekoráciu (sošky, sviečky, ikebany, dečky,...) na otázku 6. Čo z dole uvedeného by ste sami radi dostali?

7. Nakupujete ručné výrobky ?

  • odpověď áno:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shopy, objednávky cez internet na otázku 9. Kde najradšej nakupujete ručné výrobky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jarmoky, trhy na otázku 9. Kde najradšej nakupujete ručné výrobky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenné predajne na otázku 9. Kde najradšej nakupujete ručné výrobky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v mieste pôsobenia predajcu na otázku 9. Kde najradšej nakupujete ručné výrobky?
  • odpověď nie:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepáčia sa mi na otázku 8. Prečo nenakupujete ručné výrobky ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaujíma ma to na otázku 8. Prečo nenakupujete ručné výrobky ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlavie

2. Vek (číslom)

3. Pracovný status

4. Uprednostňujete pri nákupoch kvalitu alebo cenu ?

5. Aký druh výrobkov uprednostňujete pri nákupe darčekov?

6. Čo z dole uvedeného by ste sami radi dostali?

7. Nakupujete ručné výrobky ?

8. Prečo nenakupujete ručné výrobky ?

9. Kde najradšej nakupujete ručné výrobky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlavie

2. Vek (číslom)

3. Pracovný status

4. Uprednostňujete pri nákupoch kvalitu alebo cenu ?

5. Aký druh výrobkov uprednostňujete pri nákupe darčekov?

6. Čo z dole uvedeného by ste sami radi dostali?

7. Nakupujete ručné výrobky ?

8. Prečo nenakupujete ručné výrobky ?

9. Kde najradšej nakupujete ručné výrobky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kotryová, B.Nakupovanie darčekov. (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://nakupovanie-darcekov-od-reme.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.