Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupujete ONLINE?

Nakupujete ONLINE?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Bížová
Šetření:29. 03. 2011 - 05. 04. 2011
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník na POP s názvem: Nakupujete ONLINE?

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete ONLINE pře internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO14391,08 %91,08 %  
NE148,92 %8,92 %  

Graf

2. Co nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Oblečeníotázka č. 4, Elektronikaotázka č. 4, Kosmetikaotázka č. 4, Doplňky (hodinky, šperky,...)otázka č. 4, Jinéotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení5840,56 %36,94 %  
Elektronika5236,36 %33,12 %  
Jiné1711,89 %10,83 %  
Kosmetika85,59 %5,1 %  
Doplňky (hodinky, šperky,...)85,59 %5,1 %  

Graf

3. doplňující k otázce č.2 - pokud jste zadali JINÉ - upřesněte výrobek

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídlo423,53 %2,55 %  
lékárna15,88 %0,64 %  
věci do domácnosti15,88 %0,64 %  
starožitnosti, CD a DVD (aukro)15,88 %0,64 %  
Gainery,BCAA,Ionťáky,syrovátka15,88 %0,64 %  
slevy15,88 %0,64 %  
chovatelske potreby15,88 %0,64 %  
knihy, dvd15,88 %0,64 %  
potraviny15,88 %0,64 %  
sběratelské předměty15,88 %0,64 %  
ostatní odpovědi sportovní vybavení
hračky a vše pro roční vnučku
Potřeby pro domácnost, dárky
knihy
423,53 %2,55 % 

Graf

4. Jak často nakupujete ONLINE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepravidelně, spíše podle nabídky10573,43 %66,88 %  
Jednou za měsíc3121,68 %19,75 %  
Jednou týdně64,2 %3,82 %  
Denně10,7 %0,64 %  

Graf

5. Proč dáváte přednost nákupu ONLINE přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Větší přehlednost zbožíotázka č. 7, Nedostatek časuotázka č. 7, Nebaví mě chodit po obchodechotázka č. 7, Jinéotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Větší přehlednost zboží5941,26 %37,58 %  
Jiné4027,97 %25,48 %  
Nebaví mě chodit po obchodech 3222,38 %20,38 %  
Nedostatek času128,39 %7,64 %  

Graf

6. doplňující k otázce č.5 - pokud jste zadali JINÉ upřesněte důvod

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- větší přehlednost zboží - lepší informace o cenách konkurence - možnost doručení zboží do místa bydliště

cena většinou si zboží najdu "v reálu", vyzkouším, prohlédnu a pak najdu to samé, ale levnější než v kamenném obchode na webu

Cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

Cena, čas

Ceny

Flexibilita

je tam zboží, které v místě mého bydliště nenajdu

je to levnejsi

je to levnější - občas

je to levnější než v normálním obchodě

Je to levnější,člověk si může vybrat a nemusí nákupu jedné věci obětovat celý den

jsem babča na vozíku s nákupy přes internet mám jen dobré zkušenosti

jsou podstatně levnější

Když se nudím, prohlížím aukro a spol. a pak vždycky něco koupím i když třeba ani nechci nebo nepotřebuju :-D

lákavá cena, dostupnost statků, které se občas nedají jinde koupit.

levnější cena a také nedostatek času

levnější ceny

nakupování přes internet je levnější

nedostupnost zboží v blízkém okolí

nízké ceny

nizsi cena

nizsi cena nez v kamennych prodejnach

nižší cena

nižší cena

nižší ceny, větší výběr

v tomto oboru není dostupnost zboží v místě

Větší nabídka zboží

Větší sortiment, nižší ceny

větší výběr na jednom místě

zboží je mnohdy levnější, větší přehlednost i nechuť chodit po obchodech také hrají roli

Zboží je v ČR předražené

zboží, které v kameném obchodě neseženu

7. Jakou formou platíte objednané zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Bankovním převodemotázka č. 9, Na dobírkuotázka č. 9, Jinéotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bankovním převodem7653,15 %48,41 %  
Na dobírku5639,16 %35,67 %  
Jiné117,69 %7,01 %  

Graf

8. oplňující k otázce č.7 - pokud jste zadali JINÉ upřesněte formu platby

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
PayPal327,27 %1,91 %  
kartou327,27 %1,91 %  
platba online218,18 %1,27 %  
Hotově při osobním odběru19,09 %0,64 %  
paypal nebo karta19,09 %0,64 %  
jak kdy19,09 %0,64 %  

Graf

9. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nákupem ONLINE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré7653,15 %48,41 %  
Velmi pozitivní6746,85 %42,68 %  

Graf

10. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA9969,23 %63,06 %  
MUŽ4430,77 %28,03 %  

Graf

11. Váše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-26 let5236,36 %33,12 %  
20-30 let4027,97 %25,48 %  
0-20 let2718,88 %17,2 %  
27-40 let139,09 %8,28 %  
40 let a více96,29 %5,73 %  
30-40 let21,4 %1,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete ONLINE pře internet?

2. Co nakupujete nejčastěji?

4. Jak často nakupujete ONLINE?

5. Proč dáváte přednost nákupu ONLINE přes internet?

7. Jakou formou platíte objednané zboží?

9. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nákupem ONLINE?

10. Jste

11. Váše věková kategorie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete ONLINE pře internet?

2. Co nakupujete nejčastěji?

4. Jak často nakupujete ONLINE?

5. Proč dáváte přednost nákupu ONLINE přes internet?

7. Jakou formou platíte objednané zboží?

9. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nákupem ONLINE?

10. Jste

11. Váše věková kategorie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bížová, B.Nakupujete ONLINE? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakupujete-online.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.