Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupujete v H&M?

Nakupujete v H&M?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Rozkydálková
Šetření:22. 04. 2014 - 02. 05. 2014
Počet respondentů:128
Počet otázek (max/průměr):22 / 15.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:70,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vítejte u dotazníku zaměřeném na obchodní řetězec H&M a jejich výrobky. Pokud v tomto řetězci nenakupujete případně ani nevíte, oč se jedná, doporučuji výzkum nezahajovat, byla by to Vaše zbytečná ztráta času. 

Předem Vám děkuji za Váš čas strávený vyplněním tohoto výzkumu, výsledky budou použity pro seminární práci na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Přeji příjemné vyplňování a krásný den! 

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu H&M alespoň z doslechu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12698,44 %98,44 %  
Ne21,56 %1,56 %  

Graf

2. Pokud bych Vám napověděla, že se jedná o obchodní řetězec prodeje oblečení, vybavujete si, že znáte tuto firmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2100 %1,56 %  

Graf

3. Navštěvujete alespoň občas nějakou prodejnu H&M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, častěji než 1x za měsícotázka č. 5, Ano, asi 1x za měsícotázka č. 5, Ano, asi 1x za 3 měsíceotázka č. 5, Ano, asi 1x-2x do rokaotázka č. 5, Ano, méně častootázka č. 4, Ne, vůbec tento obchod nenavštěvuji. → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, asi 1x za měsíc3830,16 %29,69 %  
Ano, častěji než 1x za měsíc3124,6 %24,22 %  
Ano, asi 1x za 3 měsíce2721,43 %21,09 %  
Ano, asi 1x-2x do roka1713,49 %13,28 %  
Ano, méně často107,94 %7,81 %  
Ne, vůbec tento obchod nenavštěvuji.32,38 %2,34 %  

Graf

4. Odpověděli jste, že obchodní řetězec H&M navštěvujete méně často jak 1x do roka. Máte i přesto dostatek zkušeností a zájem pokračovat ve vyplňování dotazníku týkajícího se této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, mám zájem pokračovat ve vyplňování dotazníku týkajícího se společnosti H&M a jejich produktů.otázka č. 5, Ne, nemám zájem pokračovat ve vyplňování → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, mám zájem pokračovat ve vyplňování dotazníku týkajícího se společnosti H&M a jejich produktů.990 %7,03 %  
Ano, mám zájem pokračovat ve vyplňování dotazníku týkajícího se společnosti H&M a jejich produktů.110 %0,78 %  

Graf

5. Pracujete Vy osobně nebo někdo z Vaší rodiny ve firmě H&M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, já osobně ani nikdo z rodiny nepracuje ve firmě H&M8473,68 %65,63 %  
Nevím o tom, že by někdo z rodiny pracoval ve firmě H&M2017,54 %15,63 %  
Ne, já osobně ani nikdo z rodiny nepracuje ve firmě H&M54,39 %3,91 %  
Nevím o tom, že by někdo z rodiny pracoval ve firmě H&M32,63 %2,34 %  
Ano, já pracuji ve firmě H&M10,88 %0,78 %  
Ano, někdo z rodiny pracuje ve firmě H&M10,88 %0,78 %  

Graf

6. Dokázali byste vyjmenovat nějaké problémy spojené s firmou H&M?

Vypište prosím, jaké problémy Vás v souvislosti s touto firmou napadají, případně prosím uveďte "žádné", pokud Vás žádné nenapadají. Může se jednat o informace spojené s katastrofami, negativní zprávy které jste zaslechl/a apod.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

bez problémů

draho

draho

hm využívá levnou pracovní sílu a nebere ohledy na životní prostředí

Jen občas zaslechnu to, že je to předražené nekvalitní oblečení

Jsou to hadry

karcinogenní barviva

m,

málokde mají pánské oddělení

Mnoho kusů oblečení vypadá jako obnošené a "hadry", často to slýchám jako důvod, proč tam známí nenakupují

Možná bych se zmínila o zemi původu. Nejsem si jistá, že je oblečení vyráběno v zemích jako je Bangladéš, aniž by byly neporušeny práva lidí a pracovní podmínky. Proto už raději nakupuji v second handech, nebo v obchodech, kde mám jistotu, že nedošlo k ničí újmě.

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Nedostatek oblečení ve velikosti 34 a 36

nekvalitní materiály zboží

nenapadají

neochota při reklamaci

neochotne zmalovane fifleny

nepřehledné a naházené zboží

nevím

nevím

nevím

nevím

nic mě nenapadá - možná nějaké aféry s Greenpeace

Nic si nevybavuji.

No docela katastrofa je, že oblečení z H&M šijou nebohy holky někde v tramtarii a za měsíc mají takovou vejplatu, co stojej jedny hm kalhoty ;)

nyní jsou v majetku polského řetězce

Oblečení poházené na zemi

poměrně drahý obchod

Požár v Bangladéši, lidská práva

Rozházené oblečení na pultech, zpřeházené oblečení na stojanech, někdy fronty u pokladen

stáhli prodej angorských svetrů a podobně, když se zveřejnily fotky trpících zajíců při získávání chlupů, jinak ma nic nenapada.

Strašná kvalita obleceni, vysoke ceny, cena by mela odpovidat kvalite coz se rozhodne rict neda

šití oblečení v asijských továrnách, kde jsou porušována lidská práva

To co mají na internetu nebývá v prodejnách

Určitě se teď zase nabízí otázka životní úrovně šiček a dětské práce. Myslím ale, že s tím se dá spojit více značek, i "zvučnějších" jmen.

V ČR v kamenných obchodech vůbec neprodávají všechny výrobky, které můžeme vidět na oficiálních internetových stránkách HaM. A opravdu mě štve, že větší obchod mají třeba jen v Praze. Děkuji, nashledanou..

v H&M je to drahé

Vysoka cena

Vysoké ceny

Zadne

zadne

Zadne

Zmatené uspořádání oblečení v některých prodejnách, nedostatečná kvalifikace obsluhy

zneužívanie lacnej pracovnej sily v Ázii, environmentálne problémy

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádne

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné mě nenapadá

Žádné, průměrná značka.

7. Označte skutečnosti, které byste spojili s firmou H&M:

Zaškrtněte prosím 1 či více odpovědí, které se Vám s firmou H&M pojí. Ne všechny odpovědi musejí být pravdivé, zaškrtněte tedy prosím opravu jen ty, o kterých si myslíte, že jsou pravdivé.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná z výše uvedených5951,75 %46,09 %  
Dětská práce v Kambodži2521,93 %19,53 %  
Drogové incidenty modelek reprezentující značku H&M2118,42 %16,41 %  
Ničení neprodaného zboží1916,67 %14,84 %  
Zřícení budovy v Bangladéši1815,79 %14,06 %  
Mzdy pod úrovní zabezpečující základní lidské potřeby v Kambodži1714,91 %13,28 %  
Oheň a 21 mrtvých v Bangladéši108,77 %7,81 %  
Nezaplacené faktury32,63 %2,34 %  
Drogové incidenty modelek reprezentující značku H&M32,63 %2,34 %  

Graf

8. Pokud bystě věděli, že všechny výše uvedené skutečnosti jsou pravdivé, nakupovali byste i nadále v řetězci H&M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5144,74 %39,84 %  
ne3228,07 %25 %  
ano3127,19 %24,22 %  

Graf

9. Seřaďte prosím tyto skutečnosti od podle Vás té nejvíce negativní po tu nejméně negativní.

Seřaďte prosím skutečnosti od té, která by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu v H&M (1) k té, která se Vám jeví jako nejméně závažná, resp. nejméně by ovlivnila Vaše další nakupování v tomto řetězci. (7)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Nezaplacené faktury4.0846.245
Mzdy pod úrovní zabezpečující základní lidské potřeby v Kambodži2.6733.08
Ničení neprodaného zboží4.1035.793
Dětská práce v Kambodži2.1963.672
Zřícení budovy v Bangladéši3.3463.647
Drogové incidenty modelek reprezentující značku H&M4.8045.261
Oheň a 21 mrtvých v Bangladéši3.3833.788

Graf

10. Znáte nějaké aktivity spojené se sociální odpovědností firmy H&M?

Sociální odpovědností firmy se zde myslí zda znáte např. etický kodex firmy, zaznamenali jste nějaké aktivity propagujícíči v souladu s tímto kodexem, může se jednat i o dobročinné aktivity, reklamní kampaně, ekologickou tématiku apod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9583,33 %74,22 %  
Ano1916,67 %14,84 %  

Graf

11. Jaké aktivity spojené se společenskou odpovědností firmy H&M byste dokázali jmenovat?

Sociální odpovědností firmy se zde myslí zda znáte např. etický kodex firmy, zaznamenali jste nějaké aktivity propagujícíči v souladu s tímto kodexem, může se jednat i o dobročinné aktivity, reklamní kampaně, ekologickou tématiku apod. Pokud o žádných nevíte, napište prosím "žádné".

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bio cotton

bio cotton, nebo neco takového

bonusové body za tašku starého oblečení

don't let fashion go to waste

eko-kolekce oblečení

ekologická Conscious kampaň

ekologická tematika

Ekologie

kampaně s ekologickou tématikou

reciklace oděvů, více udržitelná moda...

recyklace obleceni

Různé charitativní akce: Fashion against AIDS, WaterAid Nyní nově obděr obnošeného oblečení zpět. Kolekce Conscious.

sběr obnošeného šatstva

sbírka šatstva

Užívání eko bavlny, zpětný odběr oblečení

vrácení zboží a proplacení

Žádné

žádné

žádné

12. Znáte kolekci zboží pod značkou H&M Concious?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8877,19 %68,75 %  
Ano2622,81 %20,31 %  

Graf

13. Upřednostňujete kolekci H&M Concious před ostatními výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne.1557,69 %11,72 %  
Nevím, nezáleží mi na tom.830,77 %6,25 %  
Spíše ano.27,69 %1,56 %  
Určitě ne, nikdy ji nekupuji.13,85 %0,78 %  

Graf

14. Upřednostnili byste kolekci H&M Concious před ostatním zbožím pokud byste věděli, že je eticky "čistá" (z přetvořeného tříděného odpadu, přírodních látek, při výrobě nebylo použito neetického jednání ani postupů)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4450 %34,38 %  
ne4450 %34,38 %  

Graf

15. Byli byste ochotni za kolekci z upravených a recyklovaných materiálů, které co nejméně zatěžují životní prostředí, ochotni zaplatit více než za jiné kolekce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6960,53 %53,91 %  
ano4539,47 %35,16 %  

Graf

16. Pohlaví:

Data jsou anonymní, jedná se pouze o demografický údaj.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10491,23 %81,25 %  
Muž108,77 %7,81 %  

Graf

17. Věk:

Prosím vyberte interval, do kterého byste se mohli zařadit svým věkem. Data jsou anonymní, jedná se pouze o demografický údaj.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-25 let7061,4 %54,69 %  
26-35 let2118,42 %16,41 %  
18 a méně let1714,91 %13,28 %  
36-45 let32,63 %2,34 %  
46 a více let32,63 %2,34 %  

Graf

18. Zaměstnání:

Data jsou anonymní, jedná se pouze o demografický údaj.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem student, živí mě rodina.5245,61 %40,63 %  
Pracuji.3127,19 %24,22 %  
Studuji a pracuji.2421,05 %18,75 %  
nezamestnaný21,75 %1,56 %  
Jsem v důchodu.10,88 %0,78 %  
na rodičovské dovolené10,88 %0,78 %  
au-pair10,88 %0,78 %  
nedělám nic10,88 %0,78 %  
študent so štipendiom, neživí ma rodina10,88 %0,78 %  

Graf

19. V domácnosti žijete:

Data jsou anonymní, jedná se pouze o demografický údaj.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S rodiči5346,49 %41,41 %  
S partnerem/partnerkou2521,93 %19,53 %  
Sám/sama1412,28 %10,94 %  
S rodinou s minimálně jedním závislým členem (dítětem)1210,53 %9,38 %  
se spolubydlícími21,75 %1,56 %  
s dítětem10,88 %0,78 %  
u host rodiny10,88 %0,78 %  
spolubydlící10,88 %0,78 %  
rodiče, partner10,88 %0,78 %  
S rodiči a partnerem10,88 %0,78 %  
spolubylení10,88 %0,78 %  
sdílený byt10,88 %0,78 %  
s 1 rodičem a partnerem10,88 %0,78 %  

Graf

20. Váš osobní měsíční čistý příjem:

Data jsou anonymní, jedná se pouze o demografický údaj.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 10.000 Kč5951,75 %46,09 %  
10.000 Kč -20.000 Kč2017,54 %15,63 %  
20.000 Kč -35.000 Kč119,65 %8,59 %  
35.000 Kč -50.000 Kč65,26 %4,69 %  
více než 50.000 Kč32,63 %2,34 %  
032,63 %2,34 %  
žádný21,75 %1,56 %  
1700 kč10,88 %0,78 %  
nechci uvést10,88 %0,78 %  
nepracuju10,88 %0,78 %  
nemám příjem10,88 %0,78 %  
neptejte se10,88 %0,78 %  
20010,88 %0,78 %  
nula10,88 %0,78 %  
Nepracuji, mám pouze kapesné! a to neřeknu10,88 %0,78 %  
bez příjmu10,88 %0,78 %  
jsem student10,88 %0,78 %  

Graf

21. Žijete:

Data jsou anonymní, jedná se pouze o demografický údaj.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve městě čítajícím více než 100.000 obyvatel5447,37 %42,19 %  
Ve městě čítajícím méně než 50.000 obyvatel2521,93 %19,53 %  
Na vesnici2017,54 %15,63 %  
Ve městě 50.000 - 100.000 obyvatel1412,28 %10,94 %  
Praha10,88 %0,78 %  

Graf

22. Zde můžete vložit jakékoliv dotazy, poznámky, komentáře k tomuto výzkumu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

a

eticky čisté výrobky by měly být samozřejmostí. do konfekčních velkoobchodů téměř nechodím, i z těchto důvodů

Je pekne, ze hm ma teda asi nejakou kolekci, ktera je / byla vy z lepsiho materialu, ale to porad neresi tu umornou lidskou praci.

Myslím si že HM jsou docela vydřiduši,když prodávají věci,které se šijí např. v Číne, odkud si je lze mpřes ebay.com objednat za méně než třeinovou cenu. Jde jim jen o zisk.

ne, děkuji

nechápu proc z organic cotton nevyrabeji rovnou vsechno obleceni, at daji klidne vyssi ceny, zeny jsou schopne utracet, kdyz se jim neco libi

Pardon, ot. jsem zaklikla špatně pokud se týkala platu (cca 20.000 CZK). Dále bych chtěla zmínit, že problém dětské práce a nízkých mezd šiček v zeích 3. světa se určitě netýká jen HM. Rozhodně to nechci zlehčovat, ale situace určitě nebude tak jednoduchá, jak se může běžnému občanovi (Vám asi ne) zdát. Lidé zde určitě ze dne na den nezačnou nakupovat oblečení za vyšší ceny byť s vědomím toho, že pomohou vylepšit situaci nějaké dívce z Bangladéše. Jistě, měli bychom se snažit pomáhat druhým, ale mám pocit, že většina lidí by Vám sama řekla, že potřebuje pomoci, především finančně. A především nebudu hasit něco, co je nepálí. Z pozice prodavačky jsem navíc měla pocit, že nejvíce byli na nějakou charitatní akci (např. samolepka za 50 Kč, z níž ůjde X Kč na to a to) podpořit lidé, kteří měli hluboko do kapsy a ti co udělali nákup za 5.000 řekli, že si samolepky nekoupí. Přeji Vám hodně štěstí, j.

pise se to "conScious"

taková trochu negativní kampaň vůču HM. Priority jako ekologie a humánnost u nakupujících se přeci dá zjistit i objektivně. Podsouvání odpovědí.

zajímavý podnět, půjdu se podívat jaké aféry jsou s řetězcem spojeny..

žádné


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Znáte kolekci zboží pod značkou H&M Concious?

  • odpověď Ano:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne. na otázku 13. Upřednostňujete kolekci H&M Concious před ostatními výrobky?

17. Věk:

  • odpověď 19-25 let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studuji a pracuji. na otázku 18. Zaměstnání:

18. Zaměstnání:

  • odpověď Jsem student, živí mě rodina.:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 a méně let na otázku 17. Věk:
  • odpověď Pracuji.:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20.000 Kč -35.000 Kč na otázku 20. Váš osobní měsíční čistý příjem:

19. V domácnosti žijete:

  • odpověď S rodiči:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 a méně let na otázku 17. Věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte firmu H&M alespoň z doslechu?

3. Navštěvujete alespoň občas nějakou prodejnu H&M?

5. Pracujete Vy osobně nebo někdo z Vaší rodiny ve firmě H&M?

6. Dokázali byste vyjmenovat nějaké problémy spojené s firmou H&M?

7. Označte skutečnosti, které byste spojili s firmou H&M:

8. Pokud bystě věděli, že všechny výše uvedené skutečnosti jsou pravdivé, nakupovali byste i nadále v řetězci H&M?

9. Seřaďte prosím tyto skutečnosti od podle Vás té nejvíce negativní po tu nejméně negativní.

10. Znáte nějaké aktivity spojené se sociální odpovědností firmy H&M?

12. Znáte kolekci zboží pod značkou H&M Concious?

13. Upřednostňujete kolekci H&M Concious před ostatními výrobky?

14. Upřednostnili byste kolekci H&M Concious před ostatním zbožím pokud byste věděli, že je eticky "čistá" (z přetvořeného tříděného odpadu, přírodních látek, při výrobě nebylo použito neetického jednání ani postupů)?

15. Byli byste ochotni za kolekci z upravených a recyklovaných materiálů, které co nejméně zatěžují životní prostředí, ochotni zaplatit více než za jiné kolekce?

16. Pohlaví:

17. Věk:

18. Zaměstnání:

19. V domácnosti žijete:

20. Váš osobní měsíční čistý příjem:

21. Žijete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte firmu H&M alespoň z doslechu?

3. Navštěvujete alespoň občas nějakou prodejnu H&M?

5. Pracujete Vy osobně nebo někdo z Vaší rodiny ve firmě H&M?

6. Dokázali byste vyjmenovat nějaké problémy spojené s firmou H&M?

7. Označte skutečnosti, které byste spojili s firmou H&M:

8. Pokud bystě věděli, že všechny výše uvedené skutečnosti jsou pravdivé, nakupovali byste i nadále v řetězci H&M?

9. Seřaďte prosím tyto skutečnosti od podle Vás té nejvíce negativní po tu nejméně negativní.

10. Znáte nějaké aktivity spojené se sociální odpovědností firmy H&M?

12. Znáte kolekci zboží pod značkou H&M Concious?

13. Upřednostňujete kolekci H&M Concious před ostatními výrobky?

14. Upřednostnili byste kolekci H&M Concious před ostatním zbožím pokud byste věděli, že je eticky "čistá" (z přetvořeného tříděného odpadu, přírodních látek, při výrobě nebylo použito neetického jednání ani postupů)?

15. Byli byste ochotni za kolekci z upravených a recyklovaných materiálů, které co nejméně zatěžují životní prostředí, ochotni zaplatit více než za jiné kolekce?

16. Pohlaví:

17. Věk:

18. Zaměstnání:

19. V domácnosti žijete:

20. Váš osobní měsíční čistý příjem:

21. Žijete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rozkydálková, Š.Nakupujete v H&M? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nakupujete-v-h-m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.