Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupujte hromadně - nakupujte se slevou aneb Jak používáme slevové we

Nakupujte hromadně - nakupujte se slevou aneb Jak používáme slevové we

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alžběta Vintrová
Šetření:30. 11. 2010 - 05. 12. 2010
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):9 / 6.35
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:94,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Přátelé a kamarádi,

věnujte prosím tři minuty ze svého volného času mému dotazníčku a pomozte mi s mou akademickou prací. Otázky nejsou těžké, tak na ně prosím odpovídejte po pravdě, ať to má nějakou vypovídací hodnotu.

Děkuji

Bětka Vintrová

Odpovědi respondentů

1. Víte, co jsou to slevové weby, weby nabízející hromadné slevy, znáte nějaké?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3172,09 %72,09 %  
ne1227,91 %27,91 %  

Graf

2. Jaké slevové weby znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz2890,32 %65,12 %  
Zapakatel.cz1754,84 %39,53 %  
Vykupto.cz1341,94 %30,23 %  
Slevopolis.cz1032,26 %23,26 %  
NebeSlev.cz1032,26 %23,26 %  
Bony Bony.cz1032,26 %23,26 %  
Groupon.com516,13 %11,63 %  
Kupdnes.cz516,13 %11,63 %  
Spa.cz39,68 %6,98 %  
bonif.cz26,45 %4,65 %  
a tisíc dalších13,23 %2,33 %  
slevaZleva (pro Zlín)13,23 %2,33 %  
skrz.cz13,23 %2,33 %  
slevici.cz13,23 %2,33 %  
slevazleva.cz13,23 %2,33 %  
wotif.com13,23 %2,33 %  
kupakup.cz13,23 %2,33 %  
slevax.cz13,23 %2,33 %  
další: cupolis...13,23 %2,33 %  

Graf

3. Koupili jste někdy něco na takovém webu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1858,06 %41,86 %  
ano1341,94 %30,23 %  

Graf

4. Jaký druh zboží jste koupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídlo, pití (pivnice, bar, restaurace, kavárna, cukrárna,...)1184,62 %25,58 %  
péče o tělo (wellness, hubnoucí programy, manikúra, kadeřnictví, kosmetika, masáže)753,85 %16,28 %  
pobyty (hoteliérské služby)215,38 %4,65 %  
adrenalinový zážitek17,69 %2,33 %  
sportovní nabídky17,69 %2,33 %  

Graf

5. Proč jste si zboží koupili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bylo to výhodné1292,31 %27,91 %  
Bylo to se slevou430,77 %9,3 %  
Chtěl(a) jsem zkusit něco nového323,08 %6,98 %  
Chtěl(a) jsem si to už dříve koupit323,08 %6,98 %  
na doporučení kamaráda17,69 %2,33 %  

Graf

6. Už jste svou slevu čerpali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano861,54 %18,6 %  
ještě ne, ale už mám termín, kdy ji využiju323,08 %6,98 %  
ještě ne a nevím, kdy ji využiju215,38 %4,65 %  

Graf

7. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2865,12 %65,12 %  
muž1534,88 %34,88 %  

Graf

8. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3888,37 %88,37 %  
zaměstnanec49,3 %9,3 %  
na mateřské dovolené12,33 %2,33 %  

Graf

9. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 264093,02 %93,02 %  
30 - 4524,65 %4,65 %  
27 - 3012,33 %2,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vintrová, A.Nakupujte hromadně - nakupujte se slevou aneb Jak používáme slevové we (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nakupujte-hromadne-n.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.