Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupy v e-shopech

Nákupy v e-shopech

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Mesárošová
Šetření:08. 08. 2015 - 24. 08. 2015
Počet respondentů:205
Počet otázek (max/průměr):6 / 6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

cílem tohoto dotazníku je zjistit, co ovlivňuje naše rozhodování při nákupování v e-shopech.

Předem děkuji za vyplnění,

Petra M.

Odpovědi respondentů

1. Při rozhodování, zda na e-shopu nakoupíte, rozhoduje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena7235,12 %35,12 %  
Předchozí dobrá zkušenost s e-shopem6531,71 %31,71 %  
Rychlost doručení5526,83 %26,83 %  
Ostatní (grafika, první dojem, rozsah sortimentu apod.)136,34 %6,34 %  

Graf

2. Sledujete při výběru zboží, zda je skladem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17685,85 %85,85 %  
Ne2914,15 %14,15 %  

Graf

3. Pokud Vámi vybrané zboží není skladem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Najdu jiný e-shop, kde zboží mají skladem15274,15 %74,15 %  
Objednám a počkám na dodání3014,63 %14,63 %  
Zajdu do kamenného obchodu2311,22 %11,22 %  

Graf

4. Pokud si můžete vybrat, jakým způsobem/společností si necháte zboží doručit, pak volíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepravce zásilek (PPL, GLS apod.)10852,68 %52,68 %  
Nechám si balíček zaslat na Uloženku/Zásilkovnu5124,88 %24,88 %  
Českou poštu4622,44 %22,44 %  

Graf

5. Jak rychle by měla zásilka z e-shopu dorazit:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do tří dnů11154,15 %54,15 %  
Do týdne7034,15 %34,15 %  
Do 14 dnů136,34 %6,34 %  
Je mi to jedno115,37 %5,37 %  

Graf

6. Pokud Vám e-shop po objednání zboží sdělí, že dojde ke zdržení oproti avizovanému termínu dodání, pak:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nebudu to řešit, ale příště nakoupím jinde9244,88 %44,88 %  
Zruším objednávku6129,76 %29,76 %  
Je mi to jedno5225,37 %25,37 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Při rozhodování, zda na e-shopu nakoupíte, rozhoduje:

2. Sledujete při výběru zboží, zda je skladem:

3. Pokud Vámi vybrané zboží není skladem:

4. Pokud si můžete vybrat, jakým způsobem/společností si necháte zboží doručit, pak volíte:

5. Jak rychle by měla zásilka z e-shopu dorazit:

6. Pokud Vám e-shop po objednání zboží sdělí, že dojde ke zdržení oproti avizovanému termínu dodání, pak:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Při rozhodování, zda na e-shopu nakoupíte, rozhoduje:

2. Sledujete při výběru zboží, zda je skladem:

3. Pokud Vámi vybrané zboží není skladem:

4. Pokud si můžete vybrat, jakým způsobem/společností si necháte zboží doručit, pak volíte:

5. Jak rychle by měla zásilka z e-shopu dorazit:

6. Pokud Vám e-shop po objednání zboží sdělí, že dojde ke zdržení oproti avizovanému termínu dodání, pak:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mesárošová, P.Nákupy v e-shopech (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://nakupy-na-e-shopech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.