Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupy na internetu, výběr produktů

Nákupy na internetu, výběr produktů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Ondřej
Šetření:05. 06. 2012 - 12. 06. 2012
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

Prosím o vyplnění dotazníku, který mi pomůže v mé závěrečné práci. Vyplnění zabere jen pár minut.

 

Předem moc děkuju!

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas6471,91 %71,91 %  
Pravidelně 2325,84 %25,84 %  
Na internetu nenakupuji22,25 %2,25 %  

Graf

2. Preferujete nákup na českých nebo zahraničních e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Preferuji domácí e-shopy6573,03 %73,03 %  
Neupřednostňuji žádnou možnost1820,22 %20,22 %  
Preferuji zahraniční e-shopy66,74 %6,74 %  

Graf

3. Co vás v nákupu nejčastěji ovlivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena8393,26 %93,26 %  
Vlastnosti5157,3 %57,3 %  
Značka3943,82 %43,82 %  
Obal55,62 %5,62 %  
Možnost vyzkoušet něco nového55,62 %5,62 %  

Graf

4. Co při nákupu nejčastěji postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přístup obsluhy3038,46 %33,71 %  
Informovanost personálu2633,33 %29,21 %  
Slevu2532,05 %28,09 %  
Dárky2126,92 %23,6 %  
Věrnostní program1823,08 %20,22 %  

Graf

5. Jste spokojeni s prezentací kosmetických produktů (firem) na "dokonalých" modelkách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, uvítal/a bych normální (reálné) ženy4044,94 %44,94 %  
Ano, nemám s tím problém3337,08 %37,08 %  
Ne, vadí mi to1011,24 %11,24 %  
Ano, vypadá to dobře66,74 %6,74 %  

Graf

6. Nakupujete na internetu kosmetické, pečující a dekorativní produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4449,44 %49,44 %  
Občas3033,71 %33,71 %  
Ano1112,36 %12,36 %  
Nedůvěřuji internetovým prodejcům 44,49 %4,49 %  

Graf

7. Jaký druh kosmetiky preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na složení nehledím2539,06 %28,09 %  
Na přírodní bázi2335,94 %25,84 %  
Běznou kosmetiku 1625 %17,98 %  

Graf

8. Jaký je váš postoj k novým kosmetickým produktům (značkám)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas podlehnu4853,93 %53,93 %  
Ne, nerad/a zkouším nové věci2629,21 %29,21 %  
Ano, rád/a zkouším něco nového1516,85 %16,85 %  

Graf

9. Kolik peněz utratíte za běžný kosmetický (dekorativni) produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 - 300 Kč5561,8 %61,8 %  
300 - 600 Kč2224,72 %24,72 %  
1500 a více Kč44,49 %4,49 %  
600 - 1000 Kč33,37 %3,37 %  
0 Kč33,37 %3,37 %  
1000 - 1500 Kč22,25 %2,25 %  

Graf

10. Máte pocit, že je na našem trhu dostatek kvalitních kosmetických produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7078,65 %78,65 %  
Ne1921,35 %21,35 %  

Graf

11. Víte vždy, jak produkt nejlépe použít? Ocenil/a byste větší informovanost (rady a typy)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ocenil/a3950 %43,82 %  
Ne, nepotřebuji3848,72 %42,7 %  
Ano11,28 %1,12 %  

Graf

12. Jste spokojeni s cenovou relací kosmetických produktů, nebo si všímáte (časté) cenové odlišnosti oproti zahraničí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, s cenovou relací na našem trhu jsem nespokojen/a3033,71 %33,71 %  
Ano, uvědomuji si cenovou rozdílnost ale jsem spokojen/a2528,09 %28,09 %  
Ne, neuvědomuji si cenovou rozdílnost2426,97 %26,97 %  
Ano, s cenovou relací na našem trhu jsem spokojen/a1011,24 %11,24 %  

Graf

13. Zhodnoťte, jaký druh produktů patří mezi vaše nejoblíbenější (nejpoužívanější). 1= nejméně oblíbený, 5 = nejvíce oblíbený:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dekorativní kosmetika3.0561.941
Čistící a mycí produkty3.3372.021
Pečující produkty (krémy)2.8651.735
Vlasová kosmetika3.4162.131
Parfémy3.4612.159

Graf

14. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7179,78 %79,78 %  
Muž1820,22 %20,22 %  

Graf

15. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let5865,17 %65,17 %  
30 - 45 let1719,1 %19,1 %  
15 - 20 let1112,36 %12,36 %  
x -15 let33,37 %3,37 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete na internetu?

2. Preferujete nákup na českých nebo zahraničních e-shopech?

3. Co vás v nákupu nejčastěji ovlivní?

4. Co při nákupu nejčastěji postrádáte?

5. Jste spokojeni s prezentací kosmetických produktů (firem) na "dokonalých" modelkách?

6. Nakupujete na internetu kosmetické, pečující a dekorativní produkty?

7. Jaký druh kosmetiky preferujete?

8. Jaký je váš postoj k novým kosmetickým produktům (značkám)?

9. Kolik peněz utratíte za běžný kosmetický (dekorativni) produkt?

10. Máte pocit, že je na našem trhu dostatek kvalitních kosmetických produktů?

11. Víte vždy, jak produkt nejlépe použít? Ocenil/a byste větší informovanost (rady a typy)?

12. Jste spokojeni s cenovou relací kosmetických produktů, nebo si všímáte (časté) cenové odlišnosti oproti zahraničí:

13. Zhodnoťte, jaký druh produktů patří mezi vaše nejoblíbenější (nejpoužívanější). 1= nejméně oblíbený, 5 = nejvíce oblíbený:

14. Vaše pohlaví:

15. Věková kategorie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete na internetu?

2. Preferujete nákup na českých nebo zahraničních e-shopech?

3. Co vás v nákupu nejčastěji ovlivní?

4. Co při nákupu nejčastěji postrádáte?

5. Jste spokojeni s prezentací kosmetických produktů (firem) na "dokonalých" modelkách?

6. Nakupujete na internetu kosmetické, pečující a dekorativní produkty?

7. Jaký druh kosmetiky preferujete?

8. Jaký je váš postoj k novým kosmetickým produktům (značkám)?

9. Kolik peněz utratíte za běžný kosmetický (dekorativni) produkt?

10. Máte pocit, že je na našem trhu dostatek kvalitních kosmetických produktů?

11. Víte vždy, jak produkt nejlépe použít? Ocenil/a byste větší informovanost (rady a typy)?

12. Jste spokojeni s cenovou relací kosmetických produktů, nebo si všímáte (časté) cenové odlišnosti oproti zahraničí:

13. Zhodnoťte, jaký druh produktů patří mezi vaše nejoblíbenější (nejpoužívanější). 1= nejméně oblíbený, 5 = nejvíce oblíbený:

14. Vaše pohlaví:

15. Věková kategorie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ondřej, P.Nákupy na internetu, výběr produktů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupy-na-internetu-vyber-pr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.