Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupy na slevových portálech

Nákupy na slevových portálech

Dilemata všedního dne
Život přináší dilemata. Jak se zachováte?

(veřejné výsledky 25. června 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Skyvová
Šetření:10. 03. 2014 - 06. 04. 2014
Počet respondentů:607
Počet otázek (max/průměr):36 / 25.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:82,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás poprosila o vyplnění následujícího dotazníku, který se týká slevových portálů. Výzkum se přednostně zaměřuje na nákupní chování zákazníků slevových serverů, ale součástí je také snaha zjistit všeobecné povědomí a názor na tyto webové stránky. Proto jsou i odpovědi těch, kteří na slevových portálech nenakupují, vítané a žádané.

Odpovědi budou zpracovány zcela anonymně a stanou se podkladem pro mou bakalářskou práci.

Předem děkuji za Váš čas a ochotu!

Tereza Skyvová

Odpovědi respondentů

1. Setkal/a jste se již s pojmem slevový portál neboli server hromadného nakupování se slevou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 2, Ne.otázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.58997,03 %97,03 %  
Ne.182,97 %2,97 %  

Graf

2. Vybavíte si název nějakého slevového portálu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevomat24441,43 %40,2 %  
slevomat.cz335,6 %5,44 %  
slevomat, vykupto183,06 %2,97 %  
ne101,7 %1,65 %  
vykupto, slevomat61,02 %0,99 %  
skrz.cz50,85 %0,82 %  
ano40,68 %0,66 %  
Zlavomat.sk40,68 %0,66 %  
zlavomat40,68 %0,66 %  
Slevomat, Vykupto, Zapakatel40,68 %0,66 %  
ostatní odpovědi pepa.cz
Slevomat, Slevopol
vykupto.cz
slevomat, zapakatel
slevin.cz
Vykupto
Slevíci
slevomat, slevín
slevomat.cz, vykupto.cz
zlateslevy.cz
slevomat, pepa
slevomar
slevomat.cz skrz.cz
Nebeslev
slevomat, kuponplus
slevomat, pepa.cz
fertip.cz
Slevomat, Skrz.cz
Nie
www.slevomat.cz
slevomat, vykupto, skrz.cz
slevomat slevyskrz ráj slev
nikoliv
slevomat, slevysumperk, berslevu, slevynamiru
slevomat, hyperslevy,pepa, sleviste aj
Slevomat, Slevín, Robotslev
Slevomat, Vykupto, Dejsito, SlevajakBrno, Zapakatel, Amplion
parfums.sk
slevomat, slevopolis, vykupto
Slevomat, berslevu,slevin
Slevomat, Slavajakbrno, Vykupto, Zapakatel, Slever
zlateslevy.cz, slevomat.cz
Slevomat, vykupto, zapakatel, slevajakbrno
slevomat, slevy cz, pepa, vykupto, zlaté slevy
Slevomat, slevoucher
slevomat, pepa, vykupto, brno levne
slevydnes. cz
slevomat, slevyjakbrno, slevopolis
slevomat, slevik sleviste sleva dne seznam vykupto nakupto prekupto dokupto smetiště já nevím co ještě:D
slevomat vykupto hyperslevy
Slevomat, Hyperslevy
slevíci.cz, slevomat.cz, vykupto.cu, skrz,cz
sportdirect
Slevadne.cz
Slevomat, Vykupto, Slevius
slever, slevydnes, slevomat, nakupto
slevomat, zlaté slevy, levne...
slevomat,skrz.cz
slevomat, slevin, zapakatel, pepa
slevomat, slevopolis, dejsito, zlateslevy, skrz
slevomat, slevopol. zlateslevy. hyperslevy. slevuska
slevomat, slevoking
Slevomat, sleviště, sleva jak Brno, skrz, hypersleva
vykupto, zlaté slevy, zapakatel
Slevomat, Berslevu, Sleviště,... asi?
pepa.cz, vykupto.cz, slevydnes.cz, slevomat.cz
Slevomat, Slevotéka, JustJoy, Tipynaslevy
Slevomat, Vykupto, Pepa, Slevin, Hyperslevy, Hypersleva
Slevomat, Groupon
slevoman, slevomat, vykupto, capnito
slevomat, slevajakbrno, vykupto
slevomat, slevyjakobrno
slevomat, vykupto, zapakatel, pepa.cz, ...
slevomat, vykupto, zelene slevy
slevomat, slevopol, vykupto
zlava dňa
slevomat, slevoteka, ceny na dne
vykupto, slever, pepa...
slevomat, topsleva, slevín.cz ........
slevomat, zlava dna
Slevomat, Slevmistr, Zapakatel
slevomat,slevín
Slevoma, Vykupto, Groupon
slevomat, slevin, hafoslevy
Vykupto, Slevomat, Zapakatel, Slevadne, Zbožomat, Zlatéslevy, Pepa, atd. je jich spousta.
slevomat, sleva dne, nákup v akci
slevajakbrno
saleCZ
Vykupto, KuponPlus, Pepa, Berslevu, Slevomat
pepa, slevomat, ...
Vykupto Slevomat
jozko.sk zlavomat.sk zlavadna.sk zlavynasbavia.sk zlavy.sme.sk
slevomat, nebe slev
Slevomat, Ampilion, Zapakatel, Vykupto
skrz.cz, pepa,cz, vykupto,
je jich hodně
slevomat, zapakatel, vykupto, slevy.cz
slevomat,slevomor,sleviště,hyperslevy,amplion
slevomat,vykupto,
SLevomat, Slevín, Modré slevy,..
slevomat, královna slev, vykupto, pepa.cz, ...
slevomat, kralovství slev...
slevomat, raketa, slever, vykupto,...
Slever, Slevomat, Pepa
Slever, DejSiTo
Slevomat, skrz.cz, slevadnes, pepa,...
Slevomat, Cenanadne
slevotéka, slevomat
Zlaté slevy, slevomat, slever, slevajakbrno, svet slev
slevomat.cz? z hlavy mne toho víc nenapadá..
slevomat, mod
Slevomat, Hyperslevy,...
slevomat, slevin, sleviste, vykupto, pepa, newgo
slevomat.cz,
Slevomat, Radiomat, Slevin, Prasatko
slevomat, slevin, vykupto, zbozomat
Slevomat, Pepa,
Slevomat, Vykupto, Zapakatel, Skrz (agregátor)
Slevomat, Skrz, Pepa
ano-Slevomat
Slevomat, modré slevy, kupi
zapakatel, slevomat
slevomat, vykupto,
nakupvakci
SlevyDbes, Slevy.cz,Sportmart
Slevomat, hyperslevy, sleviste, slevydnes, slevomor, postovnezdarma ...
zlavomat, ceny na dne, ...
Slevomat, berslevu, pepa.cz
Slevomat, Slevius, Pepa
Zlaté slevy
slevomat.cz, pepa.cz
Slevomat, Slevíci, Nakupvakci, Skrz
slevíci, slevomat, sleviště
slevomat, slevopol, hyperslevy, pepa, slevici, slever.......
zapakatel,slevíci,pepa,slevín,vykupto
slevomat.cz, zlavomat.sk
brnolevne.cz
slevius
Slevomat.cz, slevici.cz
slevomat, slevajakbrno, vykup to
slevopol, slevomat, fajnslevy
zlavomat.sk vykupto zlavydna
Vykupto, Slevomat, Slevín, Hyperslevy, Zlaté slevy, Slevotel, Slevoterč, Modré slevy
teď ne
slevomat, hyperslevy, slevydnes
vykupto, slevomat, slevopol, fajnslevy
slevomat, skrz.cz, nakup v akci
slevíci, pepa, slevotéka
slevomat, slevíci,
slevomat, vykupto, zapakatel, slevíci
vykupto.cz, slevomat.cz
slevydnes, pepa
hafoslevy.cz, slevici.cz, slever.cz
slevomat, berslevu
Pepa, Slevomat
slevomat, zapakatel, vykupto, ...
Slevomat, slevomatka, zapakatel
Slevomat, skrz, slevyidnes, zapakatel
slevomat.cz zlateslevy.cz slevici.cz vykupto.cz
Slevomat, vykupto, slevopol, dejsito...
slevomat,hromadaslev,pepa,slevydnes,vykupto,hyperslevy,slevyjakokrava
slevomat, slevopol, slevin, fajnslevy
Slevomat, Slevopol,
Slevomat, nebeslev..
Skrz, slevomat
slevopol, slevomat, vykupto
fajnslevy, slevomat, zlaté slevy
slevomat, slevík, vykupto
slevomat, slevín, newgo
slovemat, pepa.cz
skrz slevomat pepa
vykupto, slever, slevomat, hyperslevy
sleviste
sleviste, zapakatel, slevomat, pepa
Bohužel ne
slevomat, nekupto
Kupi.cz
Slevovat.cz, Pepa.cz
slevomat, zapakatel, vykupto
Slevomat, Zapakatel, Slever
Slevomat. Slevín, Nakupvakci, Pepa. Skrz
Zapakatel, skrz, vykupto,slevomat
mall.cz
Slevomat.cz, skrz.cz
slevomat, hyperslevy, vykupto
slevomat, zapakatel, skrz
slevomat, berslevu, skrz
slevomat, slevíci
Slevomat, Fashion Days, Big Brands, Stilago
slevomat, skrz, vouchery .... .cz
slevici, slevomat, vykupto
slevomat, nebe slev, sleviste, zapakatel, zlate slevy
Slevomat, Hyperslevy, Nebeslev
slevomat, vykupto, zapakatel, pepa
slevomat, zapakatel, skrz, pepa
skrz
Slevomat, Slevín, Berslevu
slevomat, vykupto, slevmeto, skrz
zlaté slevy, pepa, nákup v akci, hyper slevy
slevomat.cz, nakupvakci.cz
slevomat, skrz.cz, vykupto, slevín
slevomat,zapakatel,vykupto,hyperslevy,pepa,slever,slevotéka....
Slevomat, Nebeslev, Nakupvakci, Hyperslevy,Pepa
slevomat, pepa něco?, amplion, sleva dne
slevomat. pepa, vykupto, zapakatel
Slevomat, Vykupto, Topsleva, KuponPlus
Slevomat, Nebe slev, Vykup to
sleviste.cz
zapakatel, slevomat, slever
slevomat, vykupto, skrz
skrz.cz, slevomat, berslevu
slevici.cz
Slevomat, Postovnezdarma, Berslevu, Zlateslevy
slevomat, nebeslev, slevovar
nebeslev.cz
Slevomat. Cz, vykupto. Cz, zapakatel. Cz
Vykupto, zapakatel
slevín
slevomat,sleviste,vykupto,mydeals
pepa.cz, slevomat
Vykupto, Zlaté slevy, Slevomat
zlaté slevy, slevomat
Vykupto, Slevomat,
Slevomat, Vykupto, Pepa
slevíci,slevomat
slevomat, zapakatel, (sdružující) - skrz, slevoman
Vykupto,slevomat
Slevomat, Vykupto, Zapakatel, MyDeals
Slevomat, Vykupto, Slevin, Hyperslevy
slever.cz, slevydnes.cz
slevomat, berslevu, zlateslevy
slevomat, vykupto...
slevin, slevomat
25743,63 %42,34 % 

Graf

3. Uskutečnil/a jste již nákup na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 6, Ne.otázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.47380,31 %77,92 %  
Ne.11619,69 %19,11 %  

Graf

4. Pokud jste ještě na slevovém serveru nenakupoval/a, co je důvodem?

LZE OZNAČIT VÍCE ODPOVĚDÍ

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezájem o nabízený sortiment.4236,21 %6,92 %  
Nedůvěra ke slevovým portálům a tomuto typu podnikatelské aktivity.3631,03 %5,93 %  
Nedůvěra v online platby či nutnost platby předem.3530,17 %5,77 %  
Předpoklad nízké kvality zboží/služeb zakoupených tímto způsobem.3227,59 %5,27 %  
Nedostatek nabídek v mém okolí.2622,41 %4,28 %  
Samotný princip nákupu – bez osobního kontaktu prostřednictvím internetu, preferuji kamenné obchody.2521,55 %4,12 %  
Nedostatek času, příležitost nákup uskutečnit.2218,97 %3,62 %  
Poštovní poplatky.1210,34 %1,98 %  
Nevím, jak tento proces funguje, nebo to neumím s počítačem.54,31 %0,82 %  
Odradily mě zkušenosti známých nebo negativní názory v online diskusích.54,31 %0,82 %  
lenost :) využívám to co znám, nové vyhledávám, jen když je to nezbytné. Slevový portál jsem zatím nutně nepotřebovala :) Slevy jsou i jinde :)10,86 %0,16 %  
pozde sem si uvedomila, ze jsem jeden nakup uskutecnila,,omlouvam se10,86 %0,16 %  
Celkově mne to nezajímá...10,86 %0,16 %  
Cenová dostupnost10,86 %0,16 %  
Preferuji osobní výběr, kdy si zboží či služby můžu osobně vyzkoušet10,86 %0,16 %  
nejsou tam tak výhodné nabídky, nekupuji něco, jen proto, že je to na slevě10,86 %0,16 %  
nebaví mě hledat slevy na portálech, celkově mě tyhle portály nebaví10,86 %0,16 %  

Graf

5. Uvažujete o nákupu na slevovém serveru do budoucna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, přemýšlím o tom.otázka č. 29, Nevím.otázka č. 29, Ne, tato zkušenost mě neláká.otázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím.5244,83 %8,57 %  
Ano, přemýšlím o tom.4437,93 %7,25 %  
Ne, tato zkušenost mě neláká.2017,24 %3,29 %  

Graf

6. Jak často na slevovém portálu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V minulosti jsem uskutečnil/a několik nákupů.16935,73 %27,84 %  
1-3 krát do roka.10321,78 %16,97 %  
Mám pouze jednorázovou zkušenost.7315,43 %12,03 %  
1x za tři měsíce.7115,01 %11,7 %  
Jednou do měsíce.367,61 %5,93 %  
I několikrát měsíčně.214,44 %3,46 %  

Graf

7. Co bylo hlavním podnětem k realizaci nákupu na slevovém serveru?

LZE OZNAČIT VÍCE ODPOVĚDÍ

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oslovila mě nabídka.36677,38 %60,3 %  
Úspora peněžních prostředků.31767,02 %52,22 %  
Speciální příležitost (př. dar, ...).18839,75 %30,97 %  
Cílená snaha zakoupit dané zboží/službu.14530,66 %23,89 %  
Chtěl/a jsem vyzkoušet něco nového.9620,3 %15,82 %  
chtěli jsme s borcema na jídlo:)10,21 %0,16 %  
hromadný nákup dovolené se známými10,21 %0,16 %  
pohodlnost nákupu10,21 %0,16 %  
vycestování10,21 %0,16 %  
lyžování10,21 %0,16 %  

Graf

8. Zhodnoťte prosím Vaši celkovou spokojenost s nákupem (nákupy) na slevovém serveru.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojenost.21645,67 %35,58 %  
Naprostá spokojenost.13929,39 %22,9 %  
Spíše spokojenost.10221,56 %16,8 %  
Spíše nespokojenost.81,69 %1,32 %  
Dosud jsem zakoupený kupon nevyužil/a, nemohu posoudit.40,85 %0,66 %  
Extrémní nespokojenost.20,42 %0,33 %  
Nespokojenost.20,42 %0,33 %  

Graf

9. Využíváte k nákupu převážně jeden oblíbený slevový portál nebo nakupujete na různých serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji podle aktuálních nabídek, neupřednostňuji žádný server vůči ostatním.17436,79 %28,67 %  
V mých nákupech dominuje jeden slevový portál.15733,19 %25,86 %  
Mám několik vybraných slevových serverů, na kterých nakupuji.14230,02 %23,39 %  

Graf

10. Které z následujících slevových portálů jste v minulosti využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz44193,23 %72,65 %  
Vykupto.cz19942,07 %32,78 %  
Zapakatel.cz12225,79 %20,1 %  
Pepa.cz9720,51 %15,98 %  
Hyperslevy.cz9520,08 %15,65 %  
Amplion.cz4810,15 %7,91 %  
BerSlevu.cz388,03 %6,26 %  
Slever.cz347,19 %5,6 %  
NakupVAkci.cz347,19 %5,6 %  
NebeSlev.cz316,55 %5,11 %  
Slevoteka.cz265,5 %4,28 %  
MyDeals.cz163,38 %2,64 %  
BonyBony.cz142,96 %2,31 %  
SlevoPolis.cz112,33 %1,81 %  
Slevici.cz81,69 %1,32 %  
zlavomat.sk40,85 %0,66 %  
slevíci40,85 %0,66 %  
zlateslevy.cz30,63 %0,49 %  
slevin.cz20,42 %0,33 %  
slevajakbrno20,42 %0,33 %  
hafoslevy.cz20,42 %0,33 %  
Slevopol20,42 %0,33 %  
skrz.cz20,42 %0,33 %  
fajnslevy.cz20,42 %0,33 %  
slevopol.cz, fajnslevy.cz20,42 %0,33 %  
fertip.cz20,42 %0,33 %  
slevysumperk.cz10,21 %0,16 %  
modreslevy10,21 %0,16 %  
Zlavotmat.sk10,21 %0,16 %  
skrz.cz; portály si už bohužel nepamatuji10,21 %0,16 %  
skrz.cz, dejsito.cz10,21 %0,16 %  
slevajekbrno.cz10,21 %0,16 %  
capnito.cz10,21 %0,16 %  
slevajakbrno.cz10,21 %0,16 %  
ziadny z nich10,21 %0,16 %  
slevadne.cz10,21 %0,16 %  
slevopol.cz10,21 %0,16 %  
zlava dňa10,21 %0,16 %  
nevzpomínám si na název10,21 %0,16 %  
Kuponplus.cz10,21 %0,16 %  
slevydnes.cz10,21 %0,16 %  
tie co som uviedol na zaciatku10,21 %0,16 %  
slevin10,21 %0,16 %  
kuponplus10,21 %0,16 %  
Královna slev, slevysumperk10,21 %0,16 %  
království slev10,21 %0,16 %  
zbozomat10,21 %0,16 %  
sleviste,cz10,21 %0,16 %  
zlavomat.sk , 10,21 %0,16 %  
Brnolevne.cz10,21 %0,16 %  
Primasleva10,21 %0,16 %  
Slevin.cz, Slevotel.cz10,21 %0,16 %  
slevopol, fajnslevy10,21 %0,16 %  
Raketomat.cz10,21 %0,16 %  
http://tip.seznam.cz/vsechny-akce10,21 %0,16 %  
radiomat.cz, fajnslevy.cz10,21 %0,16 %  
hafoslevy.cz, slevici.cz10,21 %0,16 %  
Slevuska.cz10,21 %0,16 %  
dejsito10,21 %0,16 %  
armysleva.cz10,21 %0,16 %  
Fajnslevy, Slevopol10,21 %0,16 %  
newgo10,21 %0,16 %  
Big Brands, Fashion Days, Stilago10,21 %0,16 %  
aukro, bazoš10,21 %0,16 %  
SKRZ10,21 %0,16 %  
slovenské portály10,21 %0,16 %  
JustJoy10,21 %0,16 %  
další si nepamatuji10,21 %0,16 %  
Slevuin.cz10,21 %0,16 %  

Graf

11. Jakou hodnotu má nejčastěji Vámi zakoupený slevový kupon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 - 300 Kč21545,45 %35,42 %  
301 - 500 Kč14330,23 %23,56 %  
501 - 1000 Kč5311,21 %8,73 %  
1001 - 3000 Kč398,25 %6,43 %  
Do 100 Kč183,81 %2,97 %  
Více než 3000 Kč.51,06 %0,82 %  

Graf

12. Jakou maximální částku jste na slevovém portálu utratil/a? (v Kč)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500388,5 %6,26 %  
3000327,16 %5,27 %  
300316,94 %5,11 %  
1000306,71 %4,94 %  
1500286,26 %4,61 %  
2000286,26 %4,61 %  
2500224,92 %3,62 %  
400204,47 %3,29 %  
600194,25 %3,13 %  
800143,13 %2,31 %  
ostatní odpovědi 200
4000
5000
900
350
499
3500
450
299
250
6000
2999
8000
1800
1200
700
150
199
750
109
2400
2800
3600
799
3990
999
1400
650
1999
100
1499
5500
399
1600
259
360
239
990
4040
420
1995
1990
3700
3300
1300
3800
1299
4900
10000
50
90
7990
7000
749
229
580
270
12000
16000
130
249
2200
280
3400
70000
559
1599
50000
4600
295
2600
220
98
159
4200
5.000
180
2900
9000
390
1700
599
18541,39 %30,48 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1428.95
Minimum:200
Maximum:5000
Variační rozpětí:4800
Rozptyl:1425754.33
Směrodatná odchylka:1194.05
Medián:1000
Modus:500

Graf

13. Jakým způsobem jste se k nabídce dostal/a?

LZE OZNAČIT VÍCE ODPOVĚDÍ

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cílená návštěva slevového serveru.29061,31 %47,78 %  
Slevové nabídky mi chodí emailovou poštou, ale sleduji je pouze příležitostně.14330,23 %23,56 %  
Prostřednictvím reklamy na internetu/sociální síti.12225,79 %20,1 %  
Doporučení od přítele (i v případě sdílení na internetu).10822,83 %17,79 %  
Prostřednictvím internetového vyhledavače (jako je Seznam.cz či Google.com, apod).9019,03 %14,83 %  
Slevové nabídky mi chodí emailovou poštou, pravidelně je sleduji.418,67 %6,75 %  
přes vyhledávač slevydnes.cz10,21 %0,16 %  
skrz.cz - všechny slevy pohromadě a vyhledání nejlepší nabídky10,21 %0,16 %  
hledam na skrz.cz, tam je vsechno10,21 %0,16 %  
přes kamaráda10,21 %0,16 %  

Graf

14. Využíváte agregátory slev?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem o nich neslyšel/a.21846,09 %35,91 %  
Ano, jsou užitečné a už jsem je využil/a.13628,75 %22,41 %  
Ne, dosud jsem se spokojil/a se samostatným procházením jednotlivých slevových serverů.11925,16 %19,6 %  

Graf

15. Co z následujícího na slevových portálech vyhledáváte?

LZE OZNAČIT VÍCE ODPOVĚDÍ

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gastronomie (jídlo a pití)33671,04 %55,35 %  
Cestování a ubytování22948,41 %37,73 %  
Wellness a relaxace (lázně, masáže, sauny)22647,78 %37,23 %  
Zábava (bowling, laser game, kulečník, paintball, …)17837,63 %29,32 %  
Móda (oblečení, doplňky, šperky, boty)17737,42 %29,16 %  
Zkrášlující služby/zboží nebo týkající se zdraví (hubnoucí procedury a produkty, kadeřnictví, kosmetika, manikúra, solárium, ...)15332,35 %25,21 %  
Sport a turistika10822,83 %17,79 %  
Kultura (koncerty, vstupenky, …)8918,82 %14,66 %  
Ostatní služby (fotografie, vzdělávací kurzy, auto-moto, …)7816,49 %12,85 %  
Adrenalinové a neobvyklé zážitky5712,05 %9,39 %  
Domácnost (interiér, exteriér, kuchyňské a další vybavení, …)439,09 %7,08 %  
Elektro347,19 %5,6 %  
Drogistické zboží326,77 %5,27 %  
Ostatní zboží275,71 %4,45 %  
Erotické zboží255,29 %4,12 %  
Hračky204,23 %3,29 %  

Graf

16. Prověřujete si při nákupu důvěryhodnost slevového serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, kromě pohledu na portál jako celek pročítám i diskuse u nabídek, o které mám zájem.25854,55 %42,5 %  
Ano, zjišťuji si, jestli mají uživatelé s portálem dobrou zkušenost13428,33 %22,08 %  
Ne.8117,12 %13,34 %  

Graf

17. Využíváte výhod věrnostního programu některého slevového portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne36276,53 %59,64 %  
ano11123,47 %18,29 %  

Graf

18. Máte s nákupem prostřednictvím slevového portálu špatnou zkušenost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, chyba byla na straně slevového portálu.otázka č. 20, Ano, chyba byla na straně poskytovatele slevy (dodavatele zboží, provozovatele služby).otázka č. 19, Ne, zatím vše proběhlo v pořádku.otázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, zatím vše proběhlo v pořádku.36577,17 %60,13 %  
Ano, chyba byla na straně poskytovatele slevy (dodavatele zboží, provozovatele služby).9920,93 %16,31 %  
Ano, chyba byla na straně slevového portálu.91,9 %1,48 %  

Graf

19. Cítil/a jste, že jste byl podnikem, popř. jeho zaměstnanci vnímán/a jako podřadný zákazník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, bohužel jsem se s takovým jednáním setkal/a.otázka č. 20, Ne, v tomto problém nebyl.otázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, v tomto problém nebyl.5252,53 %8,57 %  
Ano, bohužel jsem se s takovým jednáním setkal/a.4747,47 %7,74 %  

Graf

20. Můžete prosím uvést, v čem byl problém?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- nekvalitní zboží - nedodání zboží

1) Po dojezeni jidla jsme bylo "pozadani" o odchod, ikdyz jsme chteli zustat na pivo. 2) Nemoznost rezervace i pri volani 3dny predem, jak bylo v podminkach voucheru, velmi arogantni personal restaurace. diky nahravani hovoru byla pozdeji refundace ze strany slevoveho portalu

barva kabelky byla na strankach ukazana jako cerna, ale dodavatel mel pod tim identem modre kabelky

Cena byla uváděna jako akční, ale v nabídce byla téměř za stejnou cenu

Doba dodáni u Vykupto.cz, dodavatel byl 3dliving a postel dodávali 2 měsíce

Dodáno jiné zboží, než byl objednáno a mimo dodací lhůtu a jednou zboží dokonce nebylo dodáno vůbec (2 měsíce, poté bylo nárokováno vrácení peněz)

dodavatel dodával padělky z Číny místo značkového zboží

Dodavatel zboží furt sliboval, sliboval, uběhl měsíc a stále nic, naštěstí vrátil peníze

Dodnes nebyla poskytnuta sluzba, ano vraceny penize zpet

doručení

flash disk místo 32GB obsahoval pouze 7GB - hacknutý čip

jako host, který neplatí plnou cenu- nepříjemná obsluha,

jednalo se o poukaz do restaurace, číšníkovi oproti ostatním zákazníkům vše dlouho trvalo a byl dost nepříjemný, ačkoliv u jiných stolů na něm bylo vidět, že se snaží ve všem vstříc. Problém nastal okamžitě, protože "přivítání" bylo ještě v pořádku, po informaci, že máme voucher ze Slevomatu naprosto otočil..

Jídlo, na které se vztahoval kupon, nebylo k dispozici. Nedostalo se nám ani omluvy.

krach portálu - propadnutí kuponu

Kupila som si voucher na obed. S jedlom som nebola spokojna, kedze viem ako ta restauracia vari. Myslim si, ze tich, ktori nakupuju cez slevovy portal, beru menej cenne

Kvalita služby neodpovídala inzerované

kvalitativní

Malá porce, spálené maso, kosmetický salon zkrachoval...

Manikúra, prezentování nabídky neodpovídalo skutečnosti, cena byla dle mě přemrštěná (salon někde na sídlišti, manikérka měla neupravené nehty, nedala na výběr, jak mělo být dle nabídky, 1,5 hod tlachání

Následkem konzumace grilovaných specialit došlo ke střevnímu tornádu.

Nebyl, dala jsem že ne..

Nedostatečná domluva s prodejcem a nedodání zboží.

nekvalitní jídlo

Nemožnost vrátit peníze při nevyužití kuponu z důvodu vyčerpání kapacity hotelu.

Neochota číšnice nás obsloužit, špatná kvalita jídla

neochota obsluhy v restauraci

neochotná obsluha

Neprofesionální přístup kadeřníka. Nebylo dobře provedené ostřihání.

Nepříjemná obsluha.

Nepříjemné vystupování personálu naznačující, že je obtěžuje vyřizování poukazu, rezervace, atd.

Nepříjemné, neochotné vystupování, odbyté poskytnutí služby...

Nepříjemný personál. Je ovšem možné, že se chovali nepříjemně i k jiným zákazníkům.

Nepřipravenost na akci, resp. naprostí ignorance ohledně možnosti rezervací, díky čemuž nebylo možno využít voucher.

Neschopnost dodat zboží.

Nevim jestli to byl zamer, ale kosmeticka ani nepozdravila a neprovedla kompletni osetreni, ktere bylo na voucheru. Druhy nakup byl alkohor tester, vylezl z toho cinsky smejd, hracka,.. porouchal se po prvnim pouziti

Objednané zboží (zamýšlené jako Vánoční dárek) nedorazilo..

Objednávala jsem předloni fotokalendáře a dorazily s chybou. Prodejce nabídky však peníze vrátil na můj účet, uznal chybu.

Odeslání naprosto nekvalitního zboží ( čína ).

Odlišná kvalita jídla oproti těm, co neplatili voucherem. Výrazně pomalejší obsluhování a velmi arogantní chování. Neúcta- lidem s vouchery byla vyhrazena podřadná místa v restauraci.

opožděné doručení zboží

Podnik, který nabízel zkušební jízdu ve ferrari, nebral telefon a nebylo možno si sjednat danou jízdu.

Podvod - firma neexistovala

portál neproplatil foto služby

poskytovatel slevy přestal existovat

Problém byl v tom, že si mnoho lidí objednalo dané zboží a ten pán nebyl schopen vyexpedovat zboží. Dorazilo mi po 3 měsících od odeslání objednávky.

Procedura kterou jsem si zakoupila byla neúčinná, ba naopak.

prodej na slevovém serveru pro některé znamená, že jsou kupující něco méně, podřadní

Provozovatel slevy v mezidobí zanikl a sleva nemohla být uplatněna

Provozovna zrušila místo podnikání

Především v rezervaci, bylo mi tvrzeno, že mají plně obsazeno, přitom to nebyla pravda.

při objednání masáže mi masérka při objednání velmi nepříjemně sdělila, že termíny pro zákazníky s voucherem jsou pouze v 7 ráno a pokud se mi to nehodí, tak mám smůlu

Přistupovali ke mě jako k člověku, který "to má se slevou" a nezaslouží si plnohodnotnou službu.

slevomat neproplácel dále peníze paní, která měla službu poskytnout (masáž)

slevový portál nezaplatil poskytovateli

Služba neodpovídala popisu v nabídce, pozdní příchod poskytovatele služby.

Služby na nízké úrovni, nekvalifikovaný personál, nedodržení garantovaného servisu.

Stále nemají volný termín na uskutečnění zážitku, špatná komunikace s poskytovatelem služby

Studentnská brigádnice coby recepční - drzá a ironická

šlo o ubytování - nefungovali slíbené sauny, špatné jednání ze strany uklízeček - nadávali nám, i ze strany recepečních

špatná komunikace s dodavatelem zboží, slevový server nenesl vinu

špatná kvalita služeb

Tovar mal prísť do 3 týždňov, bohužiaľ ani po dvoch mesiacoch som ho nemala, po kontaktovaní portálu sa mi ospravedlnili a tovar poslali s tým, že chyba musela nastať na stane dodávateľa.

V chování personálu, kvalitě jídla.

v kvalite sluzby

V počátcích těchto slev jsem se setkala s nevhodným komentáře návštěvy obsluhy kavárny, se kterému jsem velmi rychle vysvětlila, že na takové chování nejsem zvědaví a zákazník jsem jí :-)

velice dlouhá dodací lhůta zboží; jiná barva šátku; v době objednávání už nebyl typ zboží, který jsem chtěla dispozici, i když kupon ještě platil

Vetsinou u sleviku na jidla, kdy se obsluha chovala k nam podradne a jidlo take neodpovidalo puvodni cene, ale cene zaplacene za slevik. Dale jsem se s tim setkala na masazi, kdy pani maserka byla naprosto nezkusena a nasledne urazena,kdyz jsem si stezovala (server psal,ze ma pani deset let zkusenosti).

vypadalo to tam hnusne, ne jako na fotkach. slevomat mi vratil penize

Zakoupení kadeřnickych sluzeb. Kadernice velmi neprijemna,vytrhla mi nausnici z ucha a ani se neomluvila.

Zakoupení slevy na slevovém portálu Slevomat.cz 2ks let balonem - dodavatel slevy měl neexistující telefonní číslo, e-mail se vracel jako nedoručitelný, zřejmě zkrachoval. Slevový portál vrátil plnou sumu za voucher zpět na náš účet. A bohužel podruhé jsme opět zakoupili 2ks let balonem na Hyperslevy.cz - a opět stejný problém, ale naštěstí i stejné řešení problému, tedy peníze se nám vrátily. Oba případy se staly v horizontu dvou let. Mezitím se však naše finanční situace změnila k horšímu, takže si nyní nemůžeme dovolit zakoupit ani po slevě let balonem, a já asi poletím v balonu možná tak v 50ti, jestli vůbec někdy. Zklamání cítím dodnes...

Zakoupila jsem si voucher na kosmetické ošetření v salonu Lipofit, ověřila jsem si na jejich internetové stránce, kde se salon nachází (bylo jich po republice několik), ale krátce po tom, co vypršela doba, po kterou se mohl voucher koupit, zrušili všechny pobočky, není možné se jim dovolat a celou věc vyšetřuje policie.

Zaplatila jsem za zboží a nic jsem nedostala, podle diskusí tak dopadli všichni, co zakoupili nabídku a majitel přestal reagovat na maily.

Zboží (oblečení) bylo velmi!!! nekvalitní a uvedená velikost 38/40 odpovídala velikosti 7letého dítěte 128. Nákupu jsme se zasmáli. Od té doby oblečení přes slevové portály nenakupuji.

Zboží bylo doručeno velmi pozdě a o vysvětlení jsem musela sama požádat.

zboží bylo velice nadhodnoceno. O pár dní po nákupu jsem jej objevila v obchodě o cenu 3x nižší než na slevovém kuponu!

Zrušení podnikání na straně dodavatele bez jakéhokoli kontaktu a upozornění na ukončení . Problém se spoluprací poskytovatele slevy.

21. Odradila Vás tato špatná zkušenost od dalších nákupů na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, věřím tomu, že to byla individuální záležitost a slevový portál jsem znovu využil/a, popř. nemám problém v budoucnu využít.9083,33 %14,83 %  
Ano, po této negativní zkušenosti už prostřednictvím slevových portálů nenakupuji.1816,67 %2,97 %  

Graf

22. Propadl Vám slevový kupon (voucher), aniž byste ho stihl/a využít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vícekrát.otázka č. 23, Ano, jednou se mi to stalo.otázka č. 23, Ne.otázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.31466,38 %51,73 %  
Ano, jednou se mi to stalo.11123,47 %18,29 %  
Ano, vícekrát.4810,15 %7,91 %  

Graf

23. Pokud jste v předchozí otázce uvedl/a odpověď „ano“, odradilo Vás to od dalších nákupů na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14389,94 %23,56 %  
ano1610,06 %2,64 %  

Graf

24. Vrátil/a jste se někdy k poskytovateli slevy už bez slevového kuponu (voucheru)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 25, Zatím ne, ale tuto možnost zvažuji nebo jí zůstávám do budoucna otevřený/á.otázka č. 27, Ne.otázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zatím ne, ale tuto možnost zvažuji nebo jí zůstávám do budoucna otevřený/á.18939,96 %31,14 %  
Ne.17236,36 %28,34 %  
Ano.11123,47 %18,29 %  
Ne.10,21 %0,16 %  

Graf

25. Pokud jste se někdy k poskytovateli slevy vrátil/a i bez slevového kuponu, co bylo důvodem?

LZE OZNAČIT VÍCE ODPOVĚDÍ

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojenost s nákupem – kvalitní zakoupené zboží, poskytnutá služba.9888,29 %16,14 %  
Přijatelné ceny i bez slevového kuponu.5246,85 %8,57 %  
Obdržel/a jsem od poskytovatele další výhodnou nabídku mimo slevový portál.2018,02 %3,29 %  
Chodila jsem tam již dříve, cukrárna10,9 %0,16 %  

Graf

26. Ještě prosím uveďte, o jaký typ sortimentu se v případě Vašeho návratu k poskytovateli slevy jednalo?

LZE OZNAČIT VÍCE ODPOVĚDÍ

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gastronomie (jídlo a pití)7668,47 %12,52 %  
Zkrášlující služby/zboží nebo týkající se zdraví (hubnoucí procedury a produkty, kadeřnictví, kosmetika, manikúra, solárium, ...)3632,43 %5,93 %  
Sport a turistika1614,41 %2,64 %  
Wellness a relaxace (lázně, masáže, sauny)1311,71 %2,14 %  
Zábava (bowling, laser game, kulečník, paintball, …)76,31 %1,15 %  
Kultura (koncerty, vstupenky, …)65,41 %0,99 %  
Móda (oblečení, doplňky, šperky, boty)54,5 %0,82 %  
Cestování a ubytování54,5 %0,82 %  
Ostatní zboží43,6 %0,66 %  
Ostatní služby (fotografie, vzdělávací kurzy, auto-moto, …)32,7 %0,49 %  
Adrenalinové a neobvyklé zážitky21,8 %0,33 %  
Drogistické zboží21,8 %0,33 %  
Domácnost (interiér, exteriér, kuchyňské a další vybavení, …)21,8 %0,33 %  
Erotické zboží21,8 %0,33 %  
Elektro10,9 %0,16 %  
Hračky10,9 %0,16 %  

Graf

27. Pokud jste se už k poskytovateli slevy bez slevového kuponu nevrátil/a, co bylo příčinou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyčkávání až se podobná nabídka opět objeví na slevovém serveru.18551,25 %30,48 %  
S nákupem jsem by/a sice spokojený/á, ale už mě tento sortiment neláká.11832,69 %19,44 %  
Nespokojenost s nákupem – problémy se zakoupeným zbožím, nekvalitní poskytnutá služba.236,37 %3,79 %  
nebyla příležitost30,83 %0,49 %  
nic20,55 %0,33 %  
ne20,55 %0,33 %  
nikdy jsem slevu nevracela10,28 %0,16 %  
zasla jsem si na kosmetiku, na castejsi nevstevy nemam penize10,28 %0,16 %  
je to daleko a návštěva byla cílená kvůli slevě10,28 %0,16 %  
nebyla vhodná příležitost10,28 %0,16 %  
Premisa otázky není platná10,28 %0,16 %  
c10,28 %0,16 %  
nedostatečná kvalita (poskytovatelé služeb se dle mého často domnívají, že nižší cena znamená nižší kvalitu a horší zákaznický servis, avšak dle mého by to měli hlavně vnímat jako svoji reklamu a tedy se o to více snažit)10,28 %0,16 %  
nnn10,28 %0,16 %  
testuji neustále něco nového10,28 %0,16 %  
Stačilo jednou. Za výhodnou cenu.10,28 %0,16 %  
zatím se nevyskytla vhodná příležitost na opětovnú návštěvu10,28 %0,16 %  
navštěvoval jsem podnik již předtím10,28 %0,16 %  
Voucher na wellness propadl kvůli špatnému vyrozumění rezervace10,28 %0,16 %  
vacsia vzdialenost k miestu, kde bolo treba kupon uplatnit10,28 %0,16 %  
nepřemýšlela jsem nad tím10,28 %0,16 %  
nebylo třeba ji znova vyhledat10,28 %0,16 %  
nebyl čas na další realizaci10,28 %0,16 %  
kupuji si to příležitostně a nechci za to utrácet plnou cenu jsem student10,28 %0,16 %  
není třeba, trh je plný podobných slevových nabídek10,28 %0,16 %  
Zatím se nenaskytla příležitost10,28 %0,16 %  
již jsem danou věc nepotřebovala10,28 %0,16 %  
Zatím jsem ani nevyuzil voucher10,28 %0,16 %  
vetsinou me odradi puvodni cena, je vysoka10,28 %0,16 %  
nedostatek času10,28 %0,16 %  
Například solárium: Důvod byl příliš vysoká cena. Na slevovém portálu jsem zaplatila pouze 1/3 ceny.10,28 %0,16 %  
Spousta jiných činností10,28 %0,16 %  
x10,28 %0,16 %  
kupovala jsem většinou dary10,28 %0,16 %  

Graf

28. Ve kterém z následujících měst slevy nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno17737,5 %29,16 %  
Praha14129,87 %23,23 %  
Olomouc5411,44 %8,9 %  
Ostrava204,24 %3,29 %  
Zlín163,39 %2,64 %  
České Budějovice91,91 %1,48 %  
Hradec Králové81,69 %1,32 %  
Plzeň71,48 %1,15 %  
Liberec40,85 %0,66 %  
Uherské Hradiště40,85 %0,66 %  
Pardubice40,85 %0,66 %  
Ústí nad Labem40,85 %0,66 %  
pokaždé to bylo jinde10,21 %0,16 %  
SVK10,21 %0,16 %  
Kroměříž a okolí10,21 %0,16 %  
Bratislava10,21 %0,16 %  
všude10,21 %0,16 %  
Havířov10,21 %0,16 %  
celá ČR 10,21 %0,16 %  
různě dle cestování10,21 %0,16 %  
na Slovensku - Piešťany10,21 %0,16 %  
Zilina10,21 %0,16 %  
vysočina10,21 %0,16 %  
Žilina10,21 %0,16 %  
mesto nerozhoduje10,21 %0,16 %  
Harrachov10,21 %0,16 %  
různě10,21 %0,16 %  
nerozhoduje10,21 %0,16 %  
Jihlava10,21 %0,16 %  
ne podle města10,21 %0,16 %  
kupuji ruzne pobyty10,21 %0,16 %  
Nejčastěji cestujeme do zahraničí (Slovensko, výlety do Německa/Rakouska, zábavné parky v Německu)10,21 %0,16 %  
V mém případě se jednalo o víkendový pobyt, takže jsem upřednosťovala Moravu.10,21 %0,16 %  
jednalo se o nákup pobytu v Itálii10,21 %0,16 %  
Karlovy Vary10,21 %0,16 %  
Lázně10,21 %0,16 %  

Graf

29. Nakupujete i v jiných případech přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas.30351,53 %49,92 %  
Ano, často.24842,18 %40,86 %  
Ne.376,29 %6,1 %  

Graf

30. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena47778,71 %78,58 %  
Muž12921,29 %21,25 %  

Graf

31. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let52386,3 %86,16 %  
27 - 34 let477,76 %7,74 %  
35 - 44 let284,62 %4,61 %  
45 - 54 let40,66 %0,66 %  
Do 17 let30,5 %0,49 %  
65 let a více10,17 %0,16 %  

Graf

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední41067,66 %67,55 %  
Vysokoškolské17528,88 %28,83 %  
Základní132,15 %2,14 %  
VOŠ81,32 %1,32 %  

Graf

33. V současnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studuji, mám jen nepravidelné příjmy z brigád, kapesné.38763,86 %63,76 %  
Jsem student, ale mám při škole pravidelné zaměstnání.10717,66 %17,63 %  
Pracuji - závislá činnost.7812,87 %12,85 %  
Pracuji - OSVČ.203,3 %3,29 %  
Jsem nezaměstnaný.142,31 %2,31 %  

Graf

34. Uveďte, prosím, Váš průměrný čistý měsíční příjem, popř. kapesné.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5 000 Kč27645,54 %45,47 %  
5 001 - 10 000 Kč18330,2 %30,15 %  
10 001 - 15 000 Kč518,42 %8,4 %  
20 001 - 30 000 Kč406,6 %6,59 %  
15 001 - 20 000 Kč386,27 %6,26 %  
30 001 - 50 000 Kč121,98 %1,98 %  
50 001 - 100 000 Kč40,66 %0,66 %  
více než 100 000 Kč20,33 %0,33 %  

Graf

35. Rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodný/á32753,96 %53,87 %  
Zadaný/á.22837,62 %37,56 %  
Ženatý/vdaná, popř. zadaný/á, s dětmi335,45 %5,44 %  
Ženatý/vdaná, bezdětný/á182,97 %2,97 %  

Graf

36. Spontánní znalost portálu

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz50687,24 %83,36 %  
Vykupto.cz10818,62 %17,79 %  
Ostatní7412,76 %12,19 %  
Pepa.cz498,45 %8,07 %  
Zapakatel.cz406,9 %6,59 %  
Skrz.cz386,55 %6,26 %  
Slevin.cz274,66 %4,45 %  
Zlateslevy.cz203,45 %3,29 %  
Hyperslevy.cz193,28 %3,13 %  
Slevici.cz183,1 %2,97 %  
Ne142,41 %2,31 %  
Slever.cz142,41 %2,31 %  
Sleviste.cz132,24 %2,14 %  
Berslevu.cz111,9 %1,81 %  
Jiné101,72 %1,65 %  
Nebeslev.cz101,72 %1,65 %  
Slevydnes.cz91,55 %1,48 %  
Nakupvakci.cz81,38 %1,32 %  
Slevadnes.cz61,03 %0,99 %  
Slevoteka.cz50,86 %0,82 %  
Amplion.cz40,69 %0,66 %  
NewGo.cz20,34 %0,33 %  
SeznamTip.cz10,17 %0,16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkal/a jste se již s pojmem slevový portál neboli server hromadného nakupování se slevou?

2. Vybavíte si název nějakého slevového portálu?

3. Uskutečnil/a jste již nákup na slevovém portálu?

4. Pokud jste ještě na slevovém serveru nenakupoval/a, co je důvodem?

5. Uvažujete o nákupu na slevovém serveru do budoucna?

6. Jak často na slevovém portálu nakupujete?

7. Co bylo hlavním podnětem k realizaci nákupu na slevovém serveru?

8. Zhodnoťte prosím Vaši celkovou spokojenost s nákupem (nákupy) na slevovém serveru.

9. Využíváte k nákupu převážně jeden oblíbený slevový portál nebo nakupujete na různých serverech?

10. Které z následujících slevových portálů jste v minulosti využil/a?

11. Jakou hodnotu má nejčastěji Vámi zakoupený slevový kupon?

12. Jakou maximální částku jste na slevovém portálu utratil/a? (v Kč)

13. Jakým způsobem jste se k nabídce dostal/a?

14. Využíváte agregátory slev?

15. Co z následujícího na slevových portálech vyhledáváte?

16. Prověřujete si při nákupu důvěryhodnost slevového serveru?

17. Využíváte výhod věrnostního programu některého slevového portálu?

18. Máte s nákupem prostřednictvím slevového portálu špatnou zkušenost?

19. Cítil/a jste, že jste byl podnikem, popř. jeho zaměstnanci vnímán/a jako podřadný zákazník?

21. Odradila Vás tato špatná zkušenost od dalších nákupů na slevových serverech?

22. Propadl Vám slevový kupon (voucher), aniž byste ho stihl/a využít?

23. Pokud jste v předchozí otázce uvedl/a odpověď „ano“, odradilo Vás to od dalších nákupů na slevových serverech?

24. Vrátil/a jste se někdy k poskytovateli slevy už bez slevového kuponu (voucheru)?

25. Pokud jste se někdy k poskytovateli slevy vrátil/a i bez slevového kuponu, co bylo důvodem?

26. Ještě prosím uveďte, o jaký typ sortimentu se v případě Vašeho návratu k poskytovateli slevy jednalo?

27. Pokud jste se už k poskytovateli slevy bez slevového kuponu nevrátil/a, co bylo příčinou?

28. Ve kterém z následujících měst slevy nejčastěji využíváte?

29. Nakupujete i v jiných případech přes internet?

30. Pohlaví:

31. Věk:

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

33. V současnosti:

34. Uveďte, prosím, Váš průměrný čistý měsíční příjem, popř. kapesné.

35. Rodinný stav:

36. Spontánní znalost portálu

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkal/a jste se již s pojmem slevový portál neboli server hromadného nakupování se slevou?

2. Vybavíte si název nějakého slevového portálu?

3. Uskutečnil/a jste již nákup na slevovém portálu?

4. Pokud jste ještě na slevovém serveru nenakupoval/a, co je důvodem?

5. Uvažujete o nákupu na slevovém serveru do budoucna?

6. Jak často na slevovém portálu nakupujete?

7. Co bylo hlavním podnětem k realizaci nákupu na slevovém serveru?

8. Zhodnoťte prosím Vaši celkovou spokojenost s nákupem (nákupy) na slevovém serveru.

9. Využíváte k nákupu převážně jeden oblíbený slevový portál nebo nakupujete na různých serverech?

10. Které z následujících slevových portálů jste v minulosti využil/a?

11. Jakou hodnotu má nejčastěji Vámi zakoupený slevový kupon?

12. Jakou maximální částku jste na slevovém portálu utratil/a? (v Kč)

13. Jakým způsobem jste se k nabídce dostal/a?

14. Využíváte agregátory slev?

15. Co z následujícího na slevových portálech vyhledáváte?

16. Prověřujete si při nákupu důvěryhodnost slevového serveru?

17. Využíváte výhod věrnostního programu některého slevového portálu?

18. Máte s nákupem prostřednictvím slevového portálu špatnou zkušenost?

19. Cítil/a jste, že jste byl podnikem, popř. jeho zaměstnanci vnímán/a jako podřadný zákazník?

21. Odradila Vás tato špatná zkušenost od dalších nákupů na slevových serverech?

22. Propadl Vám slevový kupon (voucher), aniž byste ho stihl/a využít?

23. Pokud jste v předchozí otázce uvedl/a odpověď „ano“, odradilo Vás to od dalších nákupů na slevových serverech?

24. Vrátil/a jste se někdy k poskytovateli slevy už bez slevového kuponu (voucheru)?

25. Pokud jste se někdy k poskytovateli slevy vrátil/a i bez slevového kuponu, co bylo důvodem?

26. Ještě prosím uveďte, o jaký typ sortimentu se v případě Vašeho návratu k poskytovateli slevy jednalo?

27. Pokud jste se už k poskytovateli slevy bez slevového kuponu nevrátil/a, co bylo příčinou?

28. Ve kterém z následujících měst slevy nejčastěji využíváte?

29. Nakupujete i v jiných případech přes internet?

30. Pohlaví:

31. Věk:

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

33. V současnosti:

34. Uveďte, prosím, Váš průměrný čistý měsíční příjem, popř. kapesné.

35. Rodinný stav:

36. Spontánní znalost portálu

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skyvová, T.Nákupy na slevových portálech (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nakupy-na-slevovych-portalec.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.