Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupy oblečení a obuvi

Nákupy oblečení a obuvi

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Bartošová Bartošová
Šetření:04. 04. 2011 - 11. 04. 2011
Počet respondentů:83
Počet otázek (max/průměr):25 / 25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který se týká nákupu oblečení a obuvi. Výsledky budou zveřejněny na tomto webu a také je použiji v mé seminární práci.

Moc děkuji Renata Bartošová

Odpovědi respondentů

1. Při nákupu oblečení pro dospělé je pro mě kvalita důležitá.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5363,86 %63,86 %  
spíše souhlasím2732,53 %32,53 %  
spíše nesouhlasím22,41 %2,41 %  
nevím11,2 %1,2 %  

Graf

2. Při nákupu oblečení pro děti je kvalita důležitá.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4959,04 %59,04 %  
spíše souhlasím2024,1 %24,1 %  
nevím1113,25 %13,25 %  
spíše nesouhlasím33,61 %3,61 %  

Graf

3. Při koupi obuvi pro dospělé je pro mě kvalita důležitá.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6477,11 %77,11 %  
spíše souhlasím1518,07 %18,07 %  
spíše nesouhlasím33,61 %3,61 %  
nevím11,2 %1,2 %  

Graf

4. Při koupi obuvi pro děti je kvalita důležitá.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6881,93 %81,93 %  
nevím910,84 %10,84 %  
spíše souhlasím56,02 %6,02 %  
spíše nesouhlasím11,2 %1,2 %  

Graf

5. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve značkových prodejnách5262,65 %62,65 %  
v hypermarketech a supermarketech67,23 %7,23 %  
v asijských prodejnách a tržnicích67,23 %7,23 %  
v Secondhandech56,02 %6,02 %  
u kvalitních českých výrobců44,82 %4,82 %  
přes internet11,2 %1,2 %  
znč.prodejny a sec.hand11,2 %1,2 %  
v asijských prodejnách a výprodejích v obchodních 11,2 %1,2 %  
podle toho, kde co mají11,2 %1,2 %  
Kde mám jistotu11,2 %1,2 %  
na e-shopech11,2 %1,2 %  
kdekoli, důležité je jen to, že se mi věc líbí11,2 %1,2 %  
jak kdy, jak co...11,2 %1,2 %  
v obchodních domech11,2 %1,2 %  
jak kdy (ale v sekáči ne)11,2 %1,2 %  

Graf

6. Kde nejčastěji nakupujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve značkových prodejnách6173,49 %73,49 %  
u kvalitních českých výrobců1518,07 %18,07 %  
v asijských prodejnách a tržnicích33,61 %3,61 %  
v hypermarketech a supermarketech22,41 %2,41 %  
na e-shopech11,2 %1,2 %  
záleží na kvalitě, kupuji české i zahr. značky11,2 %1,2 %  

Graf

7. Nakupujete oblečení přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3744,58 %44,58 %  
občas3036,14 %36,14 %  
ano1619,28 %19,28 %  

Graf

8. Nakupujete obuv přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6072,29 %72,29 %  
ano1315,66 %15,66 %  
občas1012,05 %12,05 %  

Graf

9. Které z následujících uvedených příkladů jsou pro Vás důležité při nákupu oblečení? (jedna a více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena6983,13 %83,13 %  
kvalita5161,45 %61,45 %  
použitý materiál4857,83 %57,83 %  
značka, výrobce3238,55 %38,55 %  

Graf

10. Které z následujících uvedených příkladů jsou pro Vás důležité při nákupu obuvi? (jedna a více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena6679,52 %79,52 %  
kvalita6274,7 %74,7 %  
použitý materiál4655,42 %55,42 %  
značka, výrobce3542,17 %42,17 %  
použitý materiál11,2 %1,2 %  

Graf

11. Co považujete za hlavní problém při výběru a nákupu oblečení a obuvi ve Vašem regionu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

zatim o žádném nevím...jen ty asijské obchody se tu nějak moc rozšiřují...

.

.

...

Ac jsem z Prahy, kde by mela byt nabidka nejvyssi jsem nucen nakupovat v zahranicnich eshopech. Do jiste miry je to pohodlna volba vyberu zbozi a celkove atraktivnejsi sortiment.

barva

bez problému

Bydlím v Praze, neuvědomuji si žádný problém

cena, malá velikostní škála, kvalita

Dostupnost.

Dostupnost.

Hlavní problém je ten, že mám ve svém regionu více asijských ocbchodů a tržnic, tudíž pro kvalitnější obuv a oděv musíme dojíždět.

Hlavní problém u nákupu obuvi pro mne při mé dámské velikosti 42 je, že se nabídka v českých (zda i jinde, nevím) stále nedokázala přizpůsobit poptávce, ačkoli už minimálně 10 let sleduji problém, kdy ženy nemohou sehnat obuv ve větších velikostech - dnes je mnoho žen s větší velikostí, ale trh nereaguje a málokterý obchod nabízí tyto velikosti (nabízí je Deichmann, kde nakupuji boty, jinak je nakupuji od značky Steel). Obchody nabízí od jednoho druhu bot mnoho menších velikostí a pouze několik málo párů obuvi ve větší velikosti (pokud vůbec), které zmizí z regálů velice rychle, což jen poukazuje na tento problém.

Hlavním problémem je, že zde málo českých výrobců a také kavalitních normálních obchodů. Dalším problémem je dálka.

hodně lidí v krámech

jsem spokojená

jsem spokojena

konfekce mi nesedí.

má obchodů na výběr

malá dostupnost nadměrné obuvi, nepříliš velký výběr oblečení ve velikostech 44+

Malá dostupnost ve výběru obchodů

malá konkurence u prodeje oblečení

Malé množství obchodů s kvalitním zbožím.

málo prodejen

Málo značkových prodejen

malý výběr

Malý výběr bot - pro kvalitní boty musíme dojíždět do velkých měst. Naopak oblečení máme velký výběr díky vietnamským obchodům, kde mají hezké věci. Nicméně značkové věci, zde také neseženeme.

Malý výběr prodejců

malý výběr, malá síť značkových prodejen

malý výběr, nedostatečná kvalita, odpožděnost zásobování

Malý výběr, vysoké ceny

malý výběr,cenový nepoměr s ostatními zeměmi

MHD

Můj vkus je náročný. Pokud se mi podaří sehnat oblečení nebo obuv dle mých představ, často se stává, že nemají mou velikost.

Nedostatečný sortiment

nedostatečný výběr

Nedostatečný výběr

nedostatečný výběr a nízká kvalita

Nedostatek kvalitních výrobců a s tím souvisejících prodejců tohoto oblečení a obuvi.

nedostatek obchodu

Nedostatek obchodů se značkovými oděvy a obuví, nutné dojíždění.

nedostatek oblečení a bot ve větších velikostech.

NEDOSTATEK PRODEJEN

nedostatek velikostí

nedostatek zboží

nedostatek zboží

nedostupnost zboží

Nemám problém s regionem, ale se současnou módou - nelíbí se mi a těžko se shání něco, co se vymyká jejímu diktátu. A sehnat pohodlné, kvalitní a hezké boty, co vydrží několik let, je skoro zázrak.

nemám žádné problémy s nákupem oblečení a obuvi v regionu

Nemám žádný problém při nákupech

nemožnost sehnat některé značky

není dost druhů zboží

nevidím problém

nevim

nevim

Nevím

nevím

nevím

nic

nic

nic

nic

nic

nízkou kvalitu výrobků

nn

Převaha nekvalitních výrobků nad kvalitními

převaha vietnamských prodejen v místě bydliště

převážný prodej obuvi vietnamskými obchodníky, kvalitní obuv je zde těžko k sehnání

přílišná tvrdost obuvi, malý výběr

rozdíl v cenách a slevových akcích - větší města lepší ceny a zboží.

rozdílnost ve velikostech

rozmanitost sortimentu

sortiment, velikost

u nás je to v pohodě-jsem z Prahy

V ČR je oblečení moc drahé. Lepší je nakupovat v zahraničí.

v mém regionu není žádný problém

Velký počet nekv. věcí

Vlezlost prodavaček. V jiných evropských zemích se s tím nesetkáte.

zahlcení obchodů nekvalitními a nevkusnými výrobky

ze nakupni centra s modnimi znackami vytlacila z mesta prodejny klasickych ceskych vyrobcu, jejichz zbozi je pro me jiz nedostupne (napr zruseni prodejny jitexv blizkosti), centrum okupuji vietnamci a je problem krome outdoor/modniho/cinan zbozi narazit na neco normalniho

žádný

žádný problém

Žádný problém, snad jen nedostupnost některých značek.

12. Kolikrát do roka si koupíte nové boty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x - 3x4453,01 %53,01 %  
3x - 5x2024,1 %24,1 %  
0x - 1x1416,87 %16,87 %  
5x a vícekrát56,02 %6,02 %  

Graf

13. Kolikrát za měsíc si koupíte nové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x - 3x3845,78 %45,78 %  
0x - 1x3339,76 %39,76 %  
3x - 5x89,64 %9,64 %  
5x a vícekrát44,82 %4,82 %  

Graf

14. Myslíte si, že české značky jsou kvalitní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4351,81 %51,81 %  
souhlasím2530,12 %30,12 %  
nevím1012,05 %12,05 %  
spíše nesouhlasím44,82 %4,82 %  
nesouhlasím11,2 %1,2 %  

Graf

15. Jsou podle Vás světově známé značky oblečení a obuvi kvalitní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4453,01 %53,01 %  
nevím1821,69 %21,69 %  
souhlasím1619,28 %19,28 %  
spíše nesouhlasím56,02 %6,02 %  

Graf

16. Dá se říct, že vietnamské oblečení se vyrovnává moderností známým světovým značkám?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím2125,3 %25,3 %  
spíše souhlasím1922,89 %22,89 %  
spíše nesouhlasím1821,69 %21,69 %  
nevím1720,48 %20,48 %  
souhlasím89,64 %9,64 %  

Graf

17. Myslíte si, že platí, čím dražší, tím kvalitnější?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3643,37 %43,37 %  
nesouhlasím2327,71 %27,71 %  
spíše souhlasím1821,69 %21,69 %  
nevím44,82 %4,82 %  
souhlasím22,41 %2,41 %  

Graf

18. Ovlivňuje Vás při výběru oblečení nějaká celebrita?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7489,16 %89,16 %  
ano56,02 %6,02 %  
nevím44,82 %4,82 %  

Graf

19. Oblékáte se podle "poslední módy"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2631,33 %31,33 %  
spíše souhlasím2125,3 %25,3 %  
nesouhlasím2024,1 %24,1 %  
nevím1113,25 %13,25 %  
souhlasím56,02 %6,02 %  

Graf

20. Do jaké vzdálenosti jezdíte obuv a oblečení nakupovat, abyste uspokojili své potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji v místě2732,53 %32,53 %  
20 - 40 km2125,3 %25,3 %  
do 20 km1315,66 %15,66 %  
40 - 60 km1113,25 %13,25 %  
60 - 100 km78,43 %8,43 %  
nad 100 km44,82 %4,82 %  

Graf

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské5161,45 %61,45 %  
vysokoškolské2428,92 %28,92 %  
základní89,64 %9,64 %  

Graf

22. Váš měsíční příjem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný, jsem student4453,01 %53,01 %  
10 000 Kč - 15 000 Kč1416,87 %16,87 %  
15 000 Kč - 30 000 Kč1214,46 %14,46 %  
do 10 000 Kč89,64 %9,64 %  
nad 30 000 Kč56,02 %6,02 %  

Graf

23. Počet obyvatel Vašeho místa bydliště.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 2934,94 %34,94 %  
nad 100 0002934,94 %34,94 %  
5 000 - 15 0001012,05 %12,05 %  
15 000 - 30 00078,43 %8,43 %  
30 000 - 100 00067,23 %7,23 %  
30 000 - 100 000              30 000 - 100 000      end_of_the_skype_highlighting11,2 %1,2 %  
15 000 - 30 000              15 000 - 30 000      end_of_the_skype_highlighting11,2 %1,2 %  

Graf

24. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 255465,06 %65,06 %  
26 - 351416,87 %16,87 %  
14 - 1778,43 %8,43 %  
36 - 4556,02 %6,02 %  
56 a více22,41 %2,41 %  
46 - 5511,2 %1,2 %  

Graf

25. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7084,34 %84,34 %  
muž1315,66 %15,66 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Při nákupu oblečení pro dospělé je pro mě kvalita důležitá.

2. Při nákupu oblečení pro děti je kvalita důležitá.

3. Při koupi obuvi pro dospělé je pro mě kvalita důležitá.

4. Při koupi obuvi pro děti je kvalita důležitá.

5. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

6. Kde nejčastěji nakupujete obuv?

7. Nakupujete oblečení přes internet?

8. Nakupujete obuv přes internet?

9. Které z následujících uvedených příkladů jsou pro Vás důležité při nákupu oblečení? (jedna a více odpovědí)

10. Které z následujících uvedených příkladů jsou pro Vás důležité při nákupu obuvi? (jedna a více odpovědí)

12. Kolikrát do roka si koupíte nové boty?

13. Kolikrát za měsíc si koupíte nové oblečení?

14. Myslíte si, že české značky jsou kvalitní?

15. Jsou podle Vás světově známé značky oblečení a obuvi kvalitní?

16. Dá se říct, že vietnamské oblečení se vyrovnává moderností známým světovým značkám?

17. Myslíte si, že platí, čím dražší, tím kvalitnější?

18. Ovlivňuje Vás při výběru oblečení nějaká celebrita?

19. Oblékáte se podle "poslední módy"?

20. Do jaké vzdálenosti jezdíte obuv a oblečení nakupovat, abyste uspokojili své potřeby?

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

22. Váš měsíční příjem.

23. Počet obyvatel Vašeho místa bydliště.

24. Váš věk

25. Vaše pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Při nákupu oblečení pro dospělé je pro mě kvalita důležitá.

2. Při nákupu oblečení pro děti je kvalita důležitá.

3. Při koupi obuvi pro dospělé je pro mě kvalita důležitá.

4. Při koupi obuvi pro děti je kvalita důležitá.

5. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

6. Kde nejčastěji nakupujete obuv?

7. Nakupujete oblečení přes internet?

8. Nakupujete obuv přes internet?

9. Které z následujících uvedených příkladů jsou pro Vás důležité při nákupu oblečení? (jedna a více odpovědí)

10. Které z následujících uvedených příkladů jsou pro Vás důležité při nákupu obuvi? (jedna a více odpovědí)

12. Kolikrát do roka si koupíte nové boty?

13. Kolikrát za měsíc si koupíte nové oblečení?

14. Myslíte si, že české značky jsou kvalitní?

15. Jsou podle Vás světově známé značky oblečení a obuvi kvalitní?

16. Dá se říct, že vietnamské oblečení se vyrovnává moderností známým světovým značkám?

17. Myslíte si, že platí, čím dražší, tím kvalitnější?

18. Ovlivňuje Vás při výběru oblečení nějaká celebrita?

19. Oblékáte se podle "poslední módy"?

20. Do jaké vzdálenosti jezdíte obuv a oblečení nakupovat, abyste uspokojili své potřeby?

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

22. Váš měsíční příjem.

23. Počet obyvatel Vašeho místa bydliště.

24. Váš věk

25. Vaše pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bartošová Bartošová, R.Nákupy oblečení a obuvi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakupy-obleceni-a-obuvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.