Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupy oblečení a obuvi
Nákupy oblečení a obuvi
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Renata Bartošová Bartošová |
---|---|
Šetření: | 04. 04. 2011 - 11. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 83 |
Počet otázek (max/průměr): | 25 / 25 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 64,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění dotazníku, který se týká nákupu oblečení a obuvi. Výsledky budou zveřejněny na tomto webu a také je použiji v mé seminární práci.
Moc děkuji Renata Bartošová
Odpovědi respondentů
1. Při nákupu oblečení pro dospělé je pro mě kvalita důležitá.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 53 | 63,86 % | 63,86 % |
spíše souhlasím | 27 | 32,53 % | 32,53 % |
spíše nesouhlasím | 2 | 2,41 % | 2,41 % |
nevím | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
2. Při nákupu oblečení pro děti je kvalita důležitá.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 49 | 59,04 % | 59,04 % |
spíše souhlasím | 20 | 24,1 % | 24,1 % |
nevím | 11 | 13,25 % | 13,25 % |
spíše nesouhlasím | 3 | 3,61 % | 3,61 % |
3. Při koupi obuvi pro dospělé je pro mě kvalita důležitá.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 64 | 77,11 % | 77,11 % |
spíše souhlasím | 15 | 18,07 % | 18,07 % |
spíše nesouhlasím | 3 | 3,61 % | 3,61 % |
nevím | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
4. Při koupi obuvi pro děti je kvalita důležitá.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 68 | 81,93 % | 81,93 % |
nevím | 9 | 10,84 % | 10,84 % |
spíše souhlasím | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
spíše nesouhlasím | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
5. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve značkových prodejnách | 52 | 62,65 % | 62,65 % |
v hypermarketech a supermarketech | 6 | 7,23 % | 7,23 % |
v asijských prodejnách a tržnicích | 6 | 7,23 % | 7,23 % |
v Secondhandech | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
u kvalitních českých výrobců | 4 | 4,82 % | 4,82 % |
přes internet | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
znč.prodejny a sec.hand | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
v asijských prodejnách a výprodejích v obchodních | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
podle toho, kde co mají | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
Kde mám jistotu | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
na e-shopech | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
kdekoli, důležité je jen to, že se mi věc líbí | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
jak kdy, jak co... | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
v obchodních domech | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
jak kdy (ale v sekáči ne) | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
6. Kde nejčastěji nakupujete obuv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve značkových prodejnách | 61 | 73,49 % | 73,49 % |
u kvalitních českých výrobců | 15 | 18,07 % | 18,07 % |
v asijských prodejnách a tržnicích | 3 | 3,61 % | 3,61 % |
v hypermarketech a supermarketech | 2 | 2,41 % | 2,41 % |
na e-shopech | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
záleží na kvalitě, kupuji české i zahr. značky | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
7. Nakupujete oblečení přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 37 | 44,58 % | 44,58 % |
občas | 30 | 36,14 % | 36,14 % |
ano | 16 | 19,28 % | 19,28 % |
8. Nakupujete obuv přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 60 | 72,29 % | 72,29 % |
ano | 13 | 15,66 % | 15,66 % |
občas | 10 | 12,05 % | 12,05 % |
9. Které z následujících uvedených příkladů jsou pro Vás důležité při nákupu oblečení? (jedna a více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 69 | 83,13 % | 83,13 % |
kvalita | 51 | 61,45 % | 61,45 % |
použitý materiál | 48 | 57,83 % | 57,83 % |
značka, výrobce | 32 | 38,55 % | 38,55 % |
10. Které z následujících uvedených příkladů jsou pro Vás důležité při nákupu obuvi? (jedna a více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 66 | 79,52 % | 79,52 % |
kvalita | 62 | 74,7 % | 74,7 % |
použitý materiál | 46 | 55,42 % | 55,42 % |
značka, výrobce | 35 | 42,17 % | 42,17 % |
použitý materiál | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
11. Co považujete za hlavní problém při výběru a nákupu oblečení a obuvi ve Vašem regionu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
zatim o žádném nevím...jen ty asijské obchody se tu nějak moc rozšiřují...
.
.
...
Ac jsem z Prahy, kde by mela byt nabidka nejvyssi jsem nucen nakupovat v zahranicnich eshopech. Do jiste miry je to pohodlna volba vyberu zbozi a celkove atraktivnejsi sortiment.
barva
bez problému
Bydlím v Praze, neuvědomuji si žádný problém
cena, malá velikostní škála, kvalita
Dostupnost.
Dostupnost.
Hlavní problém je ten, že mám ve svém regionu více asijských ocbchodů a tržnic, tudíž pro kvalitnější obuv a oděv musíme dojíždět.
Hlavní problém u nákupu obuvi pro mne při mé dámské velikosti 42 je, že se nabídka v českých (zda i jinde, nevím) stále nedokázala přizpůsobit poptávce, ačkoli už minimálně 10 let sleduji problém, kdy ženy nemohou sehnat obuv ve větších velikostech - dnes je mnoho žen s větší velikostí, ale trh nereaguje a málokterý obchod nabízí tyto velikosti (nabízí je Deichmann, kde nakupuji boty, jinak je nakupuji od značky Steel). Obchody nabízí od jednoho druhu bot mnoho menších velikostí a pouze několik málo párů obuvi ve větší velikosti (pokud vůbec), které zmizí z regálů velice rychle, což jen poukazuje na tento problém.
Hlavním problémem je, že zde málo českých výrobců a také kavalitních normálních obchodů. Dalším problémem je dálka.
hodně lidí v krámech
jsem spokojená
jsem spokojena
konfekce mi nesedí.
má obchodů na výběr
malá dostupnost nadměrné obuvi, nepříliš velký výběr oblečení ve velikostech 44+
Malá dostupnost ve výběru obchodů
malá konkurence u prodeje oblečení
Malé množství obchodů s kvalitním zbožím.
málo prodejen
Málo značkových prodejen
malý výběr
Malý výběr bot - pro kvalitní boty musíme dojíždět do velkých měst. Naopak oblečení máme velký výběr díky vietnamským obchodům, kde mají hezké věci. Nicméně značkové věci, zde také neseženeme.
Malý výběr prodejců
malý výběr, malá síť značkových prodejen
malý výběr, nedostatečná kvalita, odpožděnost zásobování
Malý výběr, vysoké ceny
malý výběr,cenový nepoměr s ostatními zeměmi
MHD
Můj vkus je náročný. Pokud se mi podaří sehnat oblečení nebo obuv dle mých představ, často se stává, že nemají mou velikost.
Nedostatečný sortiment
nedostatečný výběr
Nedostatečný výběr
nedostatečný výběr a nízká kvalita
Nedostatek kvalitních výrobců a s tím souvisejících prodejců tohoto oblečení a obuvi.
nedostatek obchodu
Nedostatek obchodů se značkovými oděvy a obuví, nutné dojíždění.
nedostatek oblečení a bot ve větších velikostech.
NEDOSTATEK PRODEJEN
nedostatek velikostí
nedostatek zboží
nedostatek zboží
nedostupnost zboží
Nemám problém s regionem, ale se současnou módou - nelíbí se mi a těžko se shání něco, co se vymyká jejímu diktátu. A sehnat pohodlné, kvalitní a hezké boty, co vydrží několik let, je skoro zázrak.
nemám žádné problémy s nákupem oblečení a obuvi v regionu
Nemám žádný problém při nákupech
nemožnost sehnat některé značky
není dost druhů zboží
nevidím problém
nevim
nevim
Nevím
nevím
nevím
nic
nic
nic
nic
nic
nízkou kvalitu výrobků
nn
Převaha nekvalitních výrobků nad kvalitními
převaha vietnamských prodejen v místě bydliště
převážný prodej obuvi vietnamskými obchodníky, kvalitní obuv je zde těžko k sehnání
přílišná tvrdost obuvi, malý výběr
rozdíl v cenách a slevových akcích - větší města lepší ceny a zboží.
rozdílnost ve velikostech
rozmanitost sortimentu
sortiment, velikost
u nás je to v pohodě-jsem z Prahy
V ČR je oblečení moc drahé. Lepší je nakupovat v zahraničí.
v mém regionu není žádný problém
Velký počet nekv. věcí
Vlezlost prodavaček. V jiných evropských zemích se s tím nesetkáte.
zahlcení obchodů nekvalitními a nevkusnými výrobky
ze nakupni centra s modnimi znackami vytlacila z mesta prodejny klasickych ceskych vyrobcu, jejichz zbozi je pro me jiz nedostupne (napr zruseni prodejny jitexv blizkosti), centrum okupuji vietnamci a je problem krome outdoor/modniho/cinan zbozi narazit na neco normalniho
žádný
žádný problém
Žádný problém, snad jen nedostupnost některých značek.
12. Kolikrát do roka si koupíte nové boty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x - 3x | 44 | 53,01 % | 53,01 % |
3x - 5x | 20 | 24,1 % | 24,1 % |
0x - 1x | 14 | 16,87 % | 16,87 % |
5x a vícekrát | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
13. Kolikrát za měsíc si koupíte nové oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x - 3x | 38 | 45,78 % | 45,78 % |
0x - 1x | 33 | 39,76 % | 39,76 % |
3x - 5x | 8 | 9,64 % | 9,64 % |
5x a vícekrát | 4 | 4,82 % | 4,82 % |
14. Myslíte si, že české značky jsou kvalitní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 43 | 51,81 % | 51,81 % |
souhlasím | 25 | 30,12 % | 30,12 % |
nevím | 10 | 12,05 % | 12,05 % |
spíše nesouhlasím | 4 | 4,82 % | 4,82 % |
nesouhlasím | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
15. Jsou podle Vás světově známé značky oblečení a obuvi kvalitní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 44 | 53,01 % | 53,01 % |
nevím | 18 | 21,69 % | 21,69 % |
souhlasím | 16 | 19,28 % | 19,28 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
16. Dá se říct, že vietnamské oblečení se vyrovnává moderností známým světovým značkám?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 21 | 25,3 % | 25,3 % |
spíše souhlasím | 19 | 22,89 % | 22,89 % |
spíše nesouhlasím | 18 | 21,69 % | 21,69 % |
nevím | 17 | 20,48 % | 20,48 % |
souhlasím | 8 | 9,64 % | 9,64 % |
17. Myslíte si, že platí, čím dražší, tím kvalitnější?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 36 | 43,37 % | 43,37 % |
nesouhlasím | 23 | 27,71 % | 27,71 % |
spíše souhlasím | 18 | 21,69 % | 21,69 % |
nevím | 4 | 4,82 % | 4,82 % |
souhlasím | 2 | 2,41 % | 2,41 % |
18. Ovlivňuje Vás při výběru oblečení nějaká celebrita?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 74 | 89,16 % | 89,16 % |
ano | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
nevím | 4 | 4,82 % | 4,82 % |
19. Oblékáte se podle "poslední módy"?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 26 | 31,33 % | 31,33 % |
spíše souhlasím | 21 | 25,3 % | 25,3 % |
nesouhlasím | 20 | 24,1 % | 24,1 % |
nevím | 11 | 13,25 % | 13,25 % |
souhlasím | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
20. Do jaké vzdálenosti jezdíte obuv a oblečení nakupovat, abyste uspokojili své potřeby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nakupuji v místě | 27 | 32,53 % | 32,53 % |
20 - 40 km | 21 | 25,3 % | 25,3 % |
do 20 km | 13 | 15,66 % | 15,66 % |
40 - 60 km | 11 | 13,25 % | 13,25 % |
60 - 100 km | 7 | 8,43 % | 8,43 % |
nad 100 km | 4 | 4,82 % | 4,82 % |
21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 51 | 61,45 % | 61,45 % |
vysokoškolské | 24 | 28,92 % | 28,92 % |
základní | 8 | 9,64 % | 9,64 % |
22. Váš měsíční příjem.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádný, jsem student | 44 | 53,01 % | 53,01 % |
10 000 Kč - 15 000 Kč | 14 | 16,87 % | 16,87 % |
15 000 Kč - 30 000 Kč | 12 | 14,46 % | 14,46 % |
do 10 000 Kč | 8 | 9,64 % | 9,64 % |
nad 30 000 Kč | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
23. Počet obyvatel Vašeho místa bydliště.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5 000 | 29 | 34,94 % | 34,94 % |
nad 100 000 | 29 | 34,94 % | 34,94 % |
5 000 - 15 000 | 10 | 12,05 % | 12,05 % |
15 000 - 30 000 | 7 | 8,43 % | 8,43 % |
30 000 - 100 000 | 6 | 7,23 % | 7,23 % |
30 000 - 100 000 30 000 - 100 000 end_of_the_skype_highlighting | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
15 000 - 30 000 15 000 - 30 000 end_of_the_skype_highlighting | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
24. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 | 54 | 65,06 % | 65,06 % |
26 - 35 | 14 | 16,87 % | 16,87 % |
14 - 17 | 7 | 8,43 % | 8,43 % |
36 - 45 | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
56 a více | 2 | 2,41 % | 2,41 % |
46 - 55 | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
25. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 70 | 84,34 % | 84,34 % |
muž | 13 | 15,66 % | 15,66 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.