Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní vybavenost a chování zákazníka v Hradci Králové

Nákupní vybavenost a chování zákazníka v Hradci Králové

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Michálek
Šetření:23. 02. 2010 - 23. 03. 2010
Počet respondentů:151
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

tento dotazník má za úkol zjistit chování zákazníků v Hradci Králové. Přesněji, ve kterých obchodech lidé nakupují, jak často a také, co je k tomu vede. Dotazník bude také základem mé bakalářské práce na téma Analýza nákupní vybavenosti a chování zákazníka v Hradci Králové.

Dotazník by Vám neměl zabrat více než pět minut.

 

Děkuji moc za Váš čas,

Jakub Michálek

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Nápověda k otázce bydliště:

Hradec Králové - centrum =uvnitř velkého okruhu 
Hradec Králové - Pražské předměstí =mezi výpadovkou na Pardubice a na Jičín
Hradec Králové - Slezské předměstí =mezi výpadovkou na Jičín a na Třebechovice p. O.
Hradec Králové - Malšovice =mezi výpadovkou na Třebechovice p. O. a Brno
Hradec Králové - Moravské předměstí =mezi výpadovkou na Brno a na Pardubice

Odpovědi respondentů

1. Potravinářské zboží nakupujete především v (Vaše hlavní prodejna):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Hypermarketu (Tesco, Hyperalbert, Kaufland, Interspar, Makro)otázka č. 2, Supermarketu (Albert, Tesco OD, jiné)otázka č. 3, Diskont (Lidl, Penny Market, jiné)otázka č. 4, Pultový prodejotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarketu (Tesco, Hyperalbert, Kaufland, Interspar, Makro)9361,59 %61,59 %  
Supermarketu (Albert, Tesco OD, jiné)4831,79 %31,79 %  
Diskont (Lidl, Penny Market, jiné)74,64 %4,64 %  
Hypermarketu21,32 %1,32 %  
Pultový prodej10,66 %0,66 %  

Graf

2. Ve kterém hypermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco - Futurum3133,33 %20,53 %  
Kaufland1819,35 %11,92 %  
Interspar1819,35 %11,92 %  
Hyperalbert1313,98 %8,61 %  
Tesco - Březhrad1010,75 %6,62 %  
Makro33,23 %1,99 %  

Graf

3. Ve kterém supermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert2347,92 %15,23 %  
Obchodní dům Tesco2041,67 %13,25 %  
Enapo-Malšovice12,08 %0,66 %  
Hruška, méně často pak Tesco (býv. Carrefour)12,08 %0,66 %  
Který je nejblíže, většinou Albert nebo Tesco12,08 %0,66 %  
Globus12,08 %0,66 %  
Terno12,08 %0,66 %  

Graf

4. Ve kterém diskontu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl457,14 %2,65 %  
Penny Market342,86 %1,99 %  

Graf

5. Ve kterém pultovém prodeji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
erko1100 %0,66 %  

Graf

6. Kolikrát týdně nakupujete ve své hlavní prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou6643,71 %43,71 %  
Dvakrát3825,17 %25,17 %  
Třikrát2818,54 %18,54 %  
Vícekrát106,62 %6,62 %  
Čtyřikrát95,96 %5,96 %  

Graf

7. Využíváte při nakupování automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vždy6643,71 %43,71 %  
Vůbec3019,87 %19,87 %  
Ano, většinou2113,91 %13,91 %  
Zřídka1811,92 %11,92 %  
Asi tak půl na půl1610,6 %10,6 %  

Graf

8. Ovoce a zeleninu nakupujete převážně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve své hlavní prodejně12884,77 %84,77 %  
Kaufland31,99 %1,99 %  
nic21,32 %1,32 %  
Farářství - malá prodejna ovoce-zelenina10,66 %0,66 %  
Ve speciální prodejně Ovoce a zelenina10,66 %0,66 %  
ve specializované prodejně10,66 %0,66 %  
jinde10,66 %0,66 %  
tesco10,66 %0,66 %  
Tesco OD10,66 %0,66 %  
Lidl10,66 %0,66 %  
u zelináře10,66 %0,66 %  
v menších prodejnách v Třebechovicích10,66 %0,66 %  
v podejně zeleniny10,66 %0,66 %  
z vlastní zahrady10,66 %0,66 %  
Kupuje manželka10,66 %0,66 %  
zelinář10,66 %0,66 %  
zahrada10,66 %0,66 %  
specializovaný obchod se zeleninou - Nový HK10,66 %0,66 %  
specializovaný obchod10,66 %0,66 %  
obojí10,66 %0,66 %  
Zelinářství U Hrbků10,66 %0,66 %  

Graf

9. Masné výrobky nakupujete převážně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve své hlavní prodejně10468,87 %68,87 %  
Nenakupuji95,96 %5,96 %  
Makro31,99 %1,99 %  
v masně31,99 %1,99 %  
Novák21,32 %1,32 %  
u řezníka10,66 %0,66 %  
Globus - Pardubice10,66 %0,66 %  
Farářství - Petr Plot10,66 %0,66 %  
Specialky na Maso uzeniny10,66 %0,66 %  
u řezníka na vesnici10,66 %0,66 %  
v řeznictví10,66 %0,66 %  
v prodejně lokálního významu10,66 %0,66 %  
masna-farařstvi10,66 %0,66 %  
Pultový prodej - řeznictví10,66 %0,66 %  
Masna, Jatka, Interspar10,66 %0,66 %  
Regio pro10,66 %0,66 %  
Jak kdy...10,66 %0,66 %  
Interspar10,66 %0,66 %  
v menších prodejnách v Třebechovicích10,66 %0,66 %  
Řeznictví10,66 %0,66 %  
v řeznictví /U Plota/10,66 %0,66 %  
ve specializovaném obchodě s masem10,66 %0,66 %  
řezník10,66 %0,66 %  
soukromník10,66 %0,66 %  
CHOVservis, je v nich více masa10,66 %0,66 %  
masna U Plota10,66 %0,66 %  
pultový prodej v malé speciálce10,66 %0,66 %  
ve specializovaném obchodě Plot10,66 %0,66 %  
chrást10,66 %0,66 %  
U Plota10,66 %0,66 %  
soukromá masna10,66 %0,66 %  
Pultový prodej10,66 %0,66 %  
masna, skaličan10,66 %0,66 %  
malá řeznictví např. v kopečku10,66 %0,66 %  
nic10,66 %0,66 %  

Graf

10. Pečivo nakupujete převážně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve své hlavní prodejně11978,81 %78,81 %  
nic74,64 %4,64 %  
v pekárně42,65 %2,65 %  
blízké svého bydliště.. ( Vida ) 10,66 %0,66 %  
v prodejně lokálního významu10,66 %0,66 %  
Pekárna - pultový prodej10,66 %0,66 %  
Pekárna, Supermarket10,66 %0,66 %  
Supermarket Albert10,66 %0,66 %  
všude kde se dá10,66 %0,66 %  
Na proudě (obyč sámoška)10,66 %0,66 %  
pekárna Mňam10,66 %0,66 %  
diskont10,66 %0,66 %  
pultový prodej10,66 %0,66 %  
V pekařstvích i Kauflandu10,66 %0,66 %  
bufet ve škole10,66 %0,66 %  
Pekařství Bouček10,66 %0,66 %  
Tesco10,66 %0,66 %  
V potravinách v místě bydliště10,66 %0,66 %  
Nekupuju pečivo10,66 %0,66 %  
co nejblize domovu10,66 %0,66 %  
Pekárny po celém Hradci10,66 %0,66 %  
Pekárna Bouček10,66 %0,66 %  
v pekárně, která je cestou 10,66 %0,66 %  
Hradecká pekárna10,66 %0,66 %  

Graf

11. Biopotraviny nakupujete převážně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenakupuji9361,59 %61,59 %  
Obchod Bazalka3221,19 %21,19 %  
Ve své hlavní prodejně2617,22 %17,22 %  

Graf

12. Co vás motivuje pro nakupování ve Vaší hlavní prodejně? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lokalita10871,52 %71,52 %  
Široká nabídka sortimentu7851,66 %51,66 %  
Cena6543,05 %43,05 %  
Dostupnost autem, možnost parkingu6140,4 %40,4 %  
Otevírací Doba5637,09 %37,09 %  
Kvalita a čerstvost zobží4529,8 %29,8 %  
Rychlost nákupu4127,15 %27,15 %  
Snadná orientace v prodejně4127,15 %27,15 %  
Dostupnost MHD1610,6 %10,6 %  
Rychlost obsluhy u pokladen138,61 %8,61 %  

Graf

13. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž7650,33 %50,33 %  
Žena7549,67 %49,67 %  

Graf

14. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 30 let9160,26 %60,26 %  
46 - 602113,91 %13,91 %  
31 - 452113,91 %13,91 %  
60 let a více1811,92 %11,92 %  

Graf

15. Bydliště: (Pokud máte problém se zařazením, podívejte do nápovědy uvedené nad dotazníkem!)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hradec Králové - Moravské předměstí 3523,81 %23,18 %  
Hradec Králové - Pražské předměstí 2114,29 %13,91 %  
Hradec Králové - centrum 2013,61 %13,25 %  
Hradec Králové - Slezské předměstí 2013,61 %13,25 %  
Hradec Králové - Malšovice 1812,24 %11,92 %  
Nový Hradec Králové32,04 %1,99 %  
Roudnička32,04 %1,99 %  
Jaroměř21,36 %1,32 %  
Opatovice nad Labem21,36 %1,32 %  
Nový HK10,68 %0,66 %  
Pardubice10,68 %0,66 %  
Cernozice nad Labem10,68 %0,66 %  
Běleč nad Orlicí10,68 %0,66 %  
Hořice10,68 %0,66 %  
mimo město10,68 %0,66 %  
Černilov10,68 %0,66 %  
Stěžírky10,68 %0,66 %  
HK - Roudnička10,68 %0,66 %  
Labská kotlina II10,68 %0,66 %  
Hradec Králové - Svobodné dvory10,68 %0,66 %  
Třebechovice10,68 %0,66 %  
Srch u Pardubic10,68 %0,66 %  
Stěžery10,68 %0,66 %  
Kukleny, Hradec Králové10,68 %0,66 %  
Hradec Králové - Nový Hradec Králové10,68 %0,66 %  
Trebechovice pod Orebem10,68 %0,66 %  
Svinary10,68 %0,66 %  
Vsetín10,68 %0,66 %  
Lázně Bohdaneč10,68 %0,66 %  
Nový Hradec10,68 %0,66 %  
byst10,68 %0,66 %  
Hradec Králové - KUKLENY10,68 %0,66 %  

Graf

16. Velikost Vaší domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 5033,33 %33,11 %  
33020 %19,87 %  
22818,67 %18,54 %  
12818,67 %18,54 %  
5 a více149,33 %9,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Potravinářské zboží nakupujete především v (Vaše hlavní prodejna):

  • odpověď Hypermarketu (Tesco, Hyperalbert, Kaufland, Interspar, Makro):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperalbert na otázku 2. Ve kterém hypermarketu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland na otázku 2. Ve kterém hypermarketu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco - Březhrad na otázku 2. Ve kterém hypermarketu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco - Futurum na otázku 2. Ve kterém hypermarketu?
  • odpověď Supermarketu (Albert, Tesco OD, jiné):
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 3. Ve kterém supermarketu?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodní dům Tesco na otázku 3. Ve kterém supermarketu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Potravinářské zboží nakupujete především v (Vaše hlavní prodejna):

2. Ve kterém hypermarketu?

3. Ve kterém supermarketu?

6. Kolikrát týdně nakupujete ve své hlavní prodejně?

7. Využíváte při nakupování automobil?

8. Ovoce a zeleninu nakupujete převážně:

9. Masné výrobky nakupujete převážně:

10. Pečivo nakupujete převážně:

11. Biopotraviny nakupujete převážně:

12. Co vás motivuje pro nakupování ve Vaší hlavní prodejně? (více možných odpovědí)

13. Pohlaví:

14. Věk:

15. Bydliště: (Pokud máte problém se zařazením, podívejte do nápovědy uvedené nad dotazníkem!)

16. Velikost Vaší domácnosti:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Potravinářské zboží nakupujete především v (Vaše hlavní prodejna):

2. Ve kterém hypermarketu?

3. Ve kterém supermarketu?

6. Kolikrát týdně nakupujete ve své hlavní prodejně?

7. Využíváte při nakupování automobil?

8. Ovoce a zeleninu nakupujete převážně:

9. Masné výrobky nakupujete převážně:

10. Pečivo nakupujete převážně:

11. Biopotraviny nakupujete převážně:

12. Co vás motivuje pro nakupování ve Vaší hlavní prodejně? (více možných odpovědí)

13. Pohlaví:

14. Věk:

15. Bydliště: (Pokud máte problém se zařazením, podívejte do nápovědy uvedené nad dotazníkem!)

16. Velikost Vaší domácnosti:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Michálek, J.Nákupní vybavenost a chování zákazníka v Hradci Králové (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nakupyhradec.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.