Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dotazník je určen pro zpracování seminární práce. Prosím o vyplnění, děkuji
Odpovědi respondentů
1. Kupujete rodinná balení zmrzlin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
91
68,94 %
68,94 %
NE
41
31,06 %
31,06 %
2. Znáte rodinná balení značky PRIMA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 3, NE → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
80
86,96 %
60,61 %
NE
12
13,04 %
9,09 %
3. Kupujete rodinná balení značky PRIMA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 4, NE → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
52
65 %
39,39 %
NE
28
35 %
21,21 %
4. Jaká rodinná balení kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Polárkové dorty
30
58,82 %
22,73 %
Prémiové výrobky PEGAS a PRIMA (rodinná balení v oválné krabičce)
25
49,02 %
18,94 %
Rolády
11
21,57 %
8,33 %
Kelímky
9
17,65 %
6,82 %
5. Jak často kupujete rodinná balení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x měsíčně
31
60,78 %
23,48 %
1x ročně
19
37,25 %
14,39 %
1x týdně
1
1,96 %
0,76 %
6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
2.529
1.896
Značka
2.765
1.396
Kvalita
2.549
2.208
Reference spotřebitelů
3.176
1.283
7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nové příchutě
26
50,98 %
19,7 %
Prodejní akce typu 1+1
24
47,06 %
18,18 %
2 umělohmotné lžíce jako součást balení
18
35,29 %
13,64 %
Limitované edice- tvary krabiček, například Valentýn- Srdce, Vánoce- Vánoční stromeček
16
31,37 %
12,12 %
zmrzlina pro zdravé lidi, součásti zmrzliny by byli například chia semínka
12
23,53 %
9,09 %
Promo akce, ochutnávky v obchodě, součástí promo akce by byl maskot připomínající zmrzlinu
9
17,65 %
6,82 %
Balení alá miska, zmrzlina by se vyráběla do větších umělohmotných misek, které by spotřebitel mohl dále využít
9
17,65 %
6,82 %
naporcování zmrzliny přímo v balení, například fóliovou přepážkou
5
9,8 %
3,79 %
Soutěže, kde si za určitý počet zakoupených rodinných balení spotřebitel vybere dárek
3
5,88 %
2,27 %
Nový design krabiček
2
3,92 %
1,52 %
Podpora rodinných balení reklamními spoty v TV
1
1,96 %
0,76 %
jiné
1
1,96 %
0,76 %
8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Čokoládová
21
41,18 %
15,91 %
Vanilko-čokoládová
18
35,29 %
13,64 %
Vanilková
12
23,53 %
9,09 %
Extra čokoládová
9
17,65 %
6,82 %
Pistácie
9
17,65 %
6,82 %
Mrož jahoda
9
17,65 %
6,82 %
Stracciatella a topping černá třešeň
7
13,73 %
5,3 %
Tvaroh-meruňka
6
11,76 %
4,55 %
Lesní směs- jogurt
6
11,76 %
4,55 %
Vanilková zmrzlina s karamelovým topingem a oříšky
6
11,76 %
4,55 %
Vanilková a čokoládový topping
5
9,8 %
3,79 %
Citrónová a limetový topping
5
9,8 %
3,79 %
Smetanová a malinový topping
4
7,84 %
3,03 %
Pistácie a čokoládový topping
4
7,84 %
3,03 %
Caffé latte - kávová zmrzlina s kousky kávových zrníček
3
5,88 %
2,27 %
Jahodová
3
5,88 %
2,27 %
Lesní plody s toppingem
2
3,92 %
1,52 %
Alžírská káva
2
3,92 %
1,52 %
9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
banánky v čokoládě
21
41,18 %
15,91 %
bounty
15
29,41 %
11,36 %
malinová příchuť s mátovým toppingem
11
21,57 %
8,33 %
vanilkový základ s kousky hrušek a skořicí
10
19,61 %
7,58 %
jablko se skořicí
10
19,61 %
7,58 %
cookies
10
19,61 %
7,58 %
margotka
9
17,65 %
6,82 %
tribit
8
15,69 %
6,06 %
punčová příchuť
7
13,73 %
5,3 %
jiné příchutě
3
5,88 %
2,27 %
cornflakes
2
3,92 %
1,52 %
žádné nové příchutě nejsou potřeba
1
1,96 %
0,76 %
10. Líbily by se Vám limitované obaly krabiček rodinných balení zmrzlin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 11, NE → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
36
70,59 %
27,27 %
NE
15
29,41 %
11,36 %
11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Srdce- Valentýn
23
63,89 %
17,42 %
Vánoce- stromeček
16
44,44 %
12,12 %
Nové animované filmy pro děti- motivy postav
9
25 %
6,82 %
Velikonoce- vajíčko
8
22,22 %
6,06 %
jiné
1
2,78 %
0,76 %
12. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
103
78,03 %
78,03 %
Muž
29
21,97 %
21,97 %
13. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-30
95
71,97 %
71,97 %
0-18
19
14,39 %
14,39 %
31-50
17
12,88 %
12,88 %
51-100
1
0,76 %
0,76 %
14. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské
65
49,24 %
49,24 %
Vysokoškolské
50
37,88 %
37,88 %
Základní
12
9,09 %
9,09 %
Vyučen
5
3,79 %
3,79 %
15. Pracovní zařazení
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
90
68,18 %
68,18 %
Zaměstnaný
33
25 %
25 %
Nezaměstnaný
8
6,06 %
6,06 %
Důchodce
1
0,76 %
0,76 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prémiové výrobky PEGAS a PRIMA (rodinná balení v oválné krabičce) na otázku 4. Jaká rodinná balení kupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rolády na otázku 4. Jaká rodinná balení kupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 5. Jak často kupujete rodinná balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x ročně na otázku 5. Jak často kupujete rodinná balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference spotřebitelů=2 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference spotřebitelů=3 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference spotřebitelů=4 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=2 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=3 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 umělohmotné lžíce jako součást balení na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Limitované edice- tvary krabiček, například Valentýn- Srdce, Vánoce- Vánoční stromeček na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nové příchutě na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejní akce typu 1+1 na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zmrzlina pro zdravé lidi, součásti zmrzliny by byli například chia semínka na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čokoládová na otázku 8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vanilko-čokoládová na otázku 8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vanilková na otázku 8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi banánky v čokoládě na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bounty na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cookies na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jablko se skořicí na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi malinová příchuť s mátovým toppingem na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vanilkový základ s kousky hrušek a skořicí na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 10. Líbily by se Vám limitované obaly krabiček rodinných balení zmrzlin?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 10. Líbily by se Vám limitované obaly krabiček rodinných balení zmrzlin?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srdce- Valentýn na otázku 11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce- stromeček na otázku 11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
3. Kupujete rodinná balení značky PRIMA?
odpověď ANO:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polárkové dorty na otázku 4. Jaká rodinná balení kupujete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prémiové výrobky PEGAS a PRIMA (rodinná balení v oválné krabičce) na otázku 4. Jaká rodinná balení kupujete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rolády na otázku 4. Jaká rodinná balení kupujete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 5. Jak často kupujete rodinná balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x ročně na otázku 5. Jak často kupujete rodinná balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference spotřebitelů=2 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference spotřebitelů=3 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference spotřebitelů=4 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=2 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=3 na otázku 6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 umělohmotné lžíce jako součást balení na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Limitované edice- tvary krabiček, například Valentýn- Srdce, Vánoce- Vánoční stromeček na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nové příchutě na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejní akce typu 1+1 na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zmrzlina pro zdravé lidi, součásti zmrzliny by byli například chia semínka na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čokoládová na otázku 8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vanilko-čokoládová na otázku 8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vanilková na otázku 8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi banánky v čokoládě na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi bounty na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cookies na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jablko se skořicí na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi malinová příchuť s mátovým toppingem na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vanilkový základ s kousky hrušek a skořicí na otázku 9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 10. Líbily by se Vám limitované obaly krabiček rodinných balení zmrzlin?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 10. Líbily by se Vám limitované obaly krabiček rodinných balení zmrzlin?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srdce- Valentýn na otázku 11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce- stromeček na otázku 11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
5. Jak často kupujete rodinná balení?
odpověď 1x měsíčně:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rolády na otázku 4. Jaká rodinná balení kupujete?
10. Líbily by se Vám limitované obaly krabiček rodinných balení zmrzlin?
odpověď ANO:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srdce- Valentýn na otázku 11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce- stromeček na otázku 11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Limitované edice- tvary krabiček, například Valentýn- Srdce, Vánoce- Vánoční stromeček na otázku 7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
13. Věková kategorie
odpověď 0-18:
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 14. Vzdělání
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kupujete rodinná balení zmrzlin?
2. Znáte rodinná balení značky PRIMA?
3. Kupujete rodinná balení značky PRIMA?
4. Jaká rodinná balení kupujete?
5. Jak často kupujete rodinná balení?
6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
10. Líbily by se Vám limitované obaly krabiček rodinných balení zmrzlin?
11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
12. Jste
13. Věková kategorie
14. Vzdělání
15. Pracovní zařazení
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kupujete rodinná balení zmrzlin?
2. Znáte rodinná balení značky PRIMA?
3. Kupujete rodinná balení značky PRIMA?
4. Jaká rodinná balení kupujete?
5. Jak často kupujete rodinná balení?
6. Jak jsou pro vás důležité následující faktory při koupi rodinného balení?
7. Jaké novinky rodinných balení byste přivítaly?
8. Jaká je vaše oblíbená příchuť rodinných balení?
9. Jaké nové příchutě byste uvítali?
10. Líbily by se Vám limitované obaly krabiček rodinných balení zmrzlin?
11. Jaké limitované obaly by se Vám líbily?
12. Jste
13. Věková kategorie
14. Vzdělání
15. Pracovní zařazení
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.