Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Náplasti 3M

Náplasti 3M

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irena Havránková
Šetření:25. 03. 2011 - 05. 04. 2011
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsme studenti VŠE a v rámci projektu v předmětu mezinárodní marketing Vás prosíme o vyplnění dotazníku, týkajícího se trhu zdravotnických potřeb - konkrétně náplastí. 

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky si představíte, když se řekne náplast?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné1110,28 %10,28 %  
Compeed1110,28 %10,28 %  
Spofaplast109,35 %9,35 %  
hartmann109,35 %9,35 %  
urgo76,54 %6,54 %  
Hansaplast43,74 %3,74 %  
cosmos43,74 %3,74 %  
žádnou32,8 %2,8 %  
nevím32,8 %2,8 %  
Härtman32,8 %2,8 %  
ostatní odpovědi spofa
nic mě nenapadá
Hartmann, Spofaplast
Compeed+ Rossmann+Lidl
Tesco
hartmann, urgo, spofa
nič
pred prezentaciou 3M ziadne
neznám názvy
Cosmos (Hartmann), Urgo, Hansaplast
Compeed, Evra
Hartmann Rico
Hartman, compeed
viacell, hartmann, compeed,
Žádnou, jen klasickou náplast.
značku? nepředstavím si žádnou...
fixaplast, cosmos
znacky? ... pletova lepici paska co nejde dolu
hartman, urgo
Evra
žádné konkrétní
Compeed, Hartmann
Hartmann, Spofaplast, 3M
Compeed, Hansaplast, Hartman, Nexcare, Spofaplast,
leukoplast
nic konkrétního
Urgo, Hansaplast
nevybavím si, je to pro mě nepodstatné
nic
Private label
Hartmann Cosmos
hartmann, bbraun
hartman rico
Žádná
žádné neznám
hgklkl
rychloobvaz - nevím značku
4138,32 %38,32 % 

Graf

2. Jaké z těchto náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hartmann Rico7065,42 %65,42 %  
Compeed6560,75 %60,75 %  
Spofaplast5854,21 %54,21 %  
Urgo4037,38 %37,38 %  
Hansaplast2826,17 %26,17 %  
Jiné87,48 %7,48 %  
Nexcare65,61 %5,61 %  

Graf

3. Kterou z těchto značek kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Urgo

Hartmann Rico


Hansaplast

Compeed


Spofaplast

Nexcare

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spofaplast4139,42 %38,32 %  
Hartmann Rico3937,5 %36,45 %  
Urgo109,62 %9,35 %  
Hansaplast109,62 %9,35 %  
Compeed43,85 %3,74 %  

Graf

4. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V lékárně7166,36 %66,36 %  
V drogerii2321,5 %21,5 %  
V hypermarketu či supermarketu1110,28 %10,28 %  
Jinde21,87 %1,87 %  

Graf

5. Je pro Vás při koupi náplasti důležitá její značka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10295,33 %95,33 %  
ano54,67 %4,67 %  

Graf

6. Nejdůležitější je pro mě při nákupu náplasti:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka5.2993.182
Specifické vlastnosti2.5053.054
Počet kusů v balení3.1312.039
Vzhled balení4.6452.603
Cena2.712.168
Doporučení lékarníka3.9532.493
Reklama5.7572.614

Graf

7. Za nákup obyčejné polštářkové náplasti běžně platím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11 - 30 Kč5652,34 %52,34 %  
31 - 50 Kč4239,25 %39,25 %  
51 - 80 Kč65,61 %5,61 %  
do 10 Kč21,87 %1,87 %  
více než 80 Kč10,93 %0,93 %  

Graf

8. Seřaďte vlastnosti náplastí podle důležitosti

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Voděodolnost2.6071.846
Přilnavost (lepící vlastnosti)1.8791.939
Vzhled náplasti4.4771.539
Prodyšnost3.1781.268
Vůně5.2241.912
Pružnost, elasticita3.6361.521

Graf

9. Jakou velikost balení upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11 - 20 kusů 5450,47 %50,47 %  
21 - 30 kusů2422,43 %22,43 %  
do 10 kusů1917,76 %17,76 %  
31 a více109,35 %9,35 %  

Graf

10. Jakou formu náplasti preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kusové s polštářkem6157,01 %57,01 %  
v celku s polštářkem (stříhací)4340,19 %40,19 %  
cívka32,8 %2,8 %  

Graf

11. Které z těchto specifických typů náplastí kromě běžných nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné4844,86 %44,86 %  
náplast na puchýře3633,64 %33,64 %  
jiné1110,28 %10,28 %  
náplast na opary109,35 %9,35 %  
gelové náplasti98,41 %8,41 %  
náplast na mozoly87,48 %7,48 %  
náplast na kuří oka76,54 %6,54 %  
náplast na popáleniny65,61 %5,61 %  

Graf

12. S čím nejste u náplastí spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přilnavost1413,08 %13,08 %  
-54,67 %4,67 %  
nevim32,8 %2,8 %  
Voděodolnost32,8 %2,8 %  
jsem spokojen21,87 %1,87 %  
odlepují se21,87 %1,87 %  
lepící vlastnosti21,87 %1,87 %  
nedrží21,87 %1,87 %  
kvalita21,87 %1,87 %  
málo přilnavé10,93 %0,93 %  
ostatní odpovědi zanechání lepivé= části na pokožce
u některých zůstává stopa po lepidlu
s přilnavostí na kůži
s tím, že nedrží
Buď se odlepují nebo lepí až moc že nejdou sundat.
cena 3M
špatná přilnavost a snadno zničitelné
odlepuje se po mytí
Některé zanechávají na pokožce zbytky lepidla
když se rychle odlepí
když se odlepí po prvním kontaktu s vodou
s nicim
nemám je u sebe, když zrovna potřebuji :-)
ne všechny jsou antialergické, přilnavost
nevydrží v pohorkách při dlouhé túře
většinou s nedostatečnou přilnavostí
s velmi špatnou přilnavostí a tím pádem i výdrží
s konkretní nedostatečnou funkcí (nepřilnavost...)
horší prodyšnost
když zůstává na pokožce lepidlo
Odlepují se.
zbytky lepidla na noze, shrnování
málo vydrží
s tím že se ochyluje ten krycí bílý "papír"
nadbytečná lepivá část
pružnost
zbytky co po ni zustanou nalepene
s přilnavostí,s voděodolností
nevodeodolnost
s ničím
náplasti na puchýře olepí ponožky a nejde to dolů
s nedostatečnou přilnavostí
že nelepí
nasákavost u elastických
není voděodolná, když propagují, že má být
nic
Přilnavost.
Prilnavost a pruznost
když se odlepují a kůže se pod nimi zapaří
na prstu zůstává lepidlo
lepí
nedrží nebo drží až moc (nechávají fleky)
Když zanechá lepidlo na kůži
s tím že lepidlo zůstává na těle
občas nedrží, tam co potřebuju
někdy mám po sundání neskutečně olepený prst
Maká životnost.
Jedná se o vlastnosti popsané v otázce 8
přilnavost (odlepuje se)
lepidla
prilnavost
špatná přilnavost, malý rozměr polštářku
většinou se brzo odlepí
lepivostí
když nelepí
jsem na ně alergická, preferuji hypoalergenní
s pružností
s prodyšností
spokojena
rychle se strhne
odlepují se, nechávají lepidlo na kůži
jsem spokojená
že neni moc velký výber náplastí
Zanechávájí zbytky lepidla na kůži
většinou málo drží
s obrázkem
kllbjgljhg
s voděodolností
prodyšnost, některé jsou alergenní
kdyz se brzo odlepí,
když po odlepení zanechává stopy
7166,36 %66,36 % 

Graf

13. U náplastí upřednostňuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžný design8680,37 %80,37 %  
s dětskými motivy2119,63 %19,63 %  

Graf

14. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jako součást domácí lékarničky5652,34 %52,34 %  
V případě úrazu3330,84 %30,84 %  
Jako součást cestovního vybavení1816,82 %16,82 %  

Graf

15. Uvítal/a byste možnost vytvořit si náplast s vlastním designem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7166,36 %66,36 %  
ano3633,64 %33,64 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7469,16 %69,16 %  
muž3330,84 %30,84 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 268478,5 %78,5 %  
27 - 35109,35 %9,35 %  
do 18 let54,67 %4,67 %  
36 - 4543,74 %3,74 %  
61 a více21,87 %1,87 %  
46 - 6021,87 %1,87 %  

Graf

18. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
44743,93 %43,93 %  
32422,43 %22,43 %  
22220,56 %20,56 %  
5 a více109,35 %9,35 %  
143,74 %3,74 %  

Graf

19. Počet dětí v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
06762,62 %62,62 %  
22220,56 %20,56 %  
11211,21 %11,21 %  
3 a více65,61 %5,61 %  

Graf

20. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 30 0000 obyvatel5349,53 %49,53 %  
město nad 100 000 obyvatel2725,23 %25,23 %  
město do 30 000 - 50 0000 obyvatel1917,76 %17,76 %  
město 50 000 - 100 000 obyvatel76,54 %6,54 %  
město do 30 000 - 50 0000              30 000 - 50 0000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,93 %0,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaké z těchto náplastí znáte?

  • odpověď Compeed:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed na otázku 1. Jaké značky si představíte, když se řekne náplast?
  • odpověď Hartmann Rico:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hartmann na otázku 1. Jaké značky si představíte, když se řekne náplast?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pružnost, elasticita=2 na otázku 8. Seřaďte vlastnosti náplastí podle důležitosti
  • odpověď Spofaplast:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 1. Jaké značky si představíte, když se řekne náplast?

6. Nejdůležitější je pro mě při nákupu náplasti:

  • odpověď Specifické vlastnosti=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení lékarníka=2 na otázku 6. Nejdůležitější je pro mě při nákupu náplasti:

8. Seřaďte vlastnosti náplastí podle důležitosti

  • odpověď Přilnavost (lepící vlastnosti)=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Voděodolnost=2 na otázku 8. Seřaďte vlastnosti náplastí podle důležitosti
  • odpověď Vůně=6:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hartmann na otázku 1. Jaké značky si představíte, když se řekne náplast?

19. Počet dětí v domácnosti

  • odpověď 0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pružnost, elasticita=2 na otázku 8. Seřaďte vlastnosti náplastí podle důležitosti

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké značky si představíte, když se řekne náplast?

2. Jaké z těchto náplastí znáte?

3. Kterou z těchto značek kupujete nejčastěji?

4. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?

5. Je pro Vás při koupi náplasti důležitá její značka?

6. Nejdůležitější je pro mě při nákupu náplasti:

7. Za nákup obyčejné polštářkové náplasti běžně platím:

8. Seřaďte vlastnosti náplastí podle důležitosti

9. Jakou velikost balení upřednostňujete?

10. Jakou formu náplasti preferujete?

11. Které z těchto specifických typů náplastí kromě běžných nakupujete?

12. S čím nejste u náplastí spokojeni?

13. U náplastí upřednostňuji:

14. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete náplasti?

15. Uvítal/a byste možnost vytvořit si náplast s vlastním designem?

16. Pohlaví

17. Věk

18. Počet členů domácnosti

19. Počet dětí v domácnosti

20. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké značky si představíte, když se řekne náplast?

2. Jaké z těchto náplastí znáte?

3. Kterou z těchto značek kupujete nejčastěji?

4. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?

5. Je pro Vás při koupi náplasti důležitá její značka?

6. Nejdůležitější je pro mě při nákupu náplasti:

7. Za nákup obyčejné polštářkové náplasti běžně platím:

8. Seřaďte vlastnosti náplastí podle důležitosti

9. Jakou velikost balení upřednostňujete?

10. Jakou formu náplasti preferujete?

11. Které z těchto specifických typů náplastí kromě běžných nakupujete?

12. S čím nejste u náplastí spokojeni?

13. U náplastí upřednostňuji:

14. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete náplasti?

15. Uvítal/a byste možnost vytvořit si náplast s vlastním designem?

16. Pohlaví

17. Věk

18. Počet členů domácnosti

19. Počet dětí v domácnosti

20. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Havránková, I.Náplasti 3M (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://naplasti-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.