Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Náplasti - značka, nákup, preference

Náplasti - značka, nákup, preference

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Březinová
Šetření:20. 04. 2011 - 27. 04. 2011
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění dotazníku ohledně trhu s náplastmi. Jedná se o dotazník k našemu semestrálnímu projektu z předmětu mezinárodní marketing. Vyplnění zabere jen chvilku a moc nám tím pomůžete.

Odpovědi respondentů

1. Je pro Vás důležitá značka náplasti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6092,31 %92,31 %  
ano57,69 %7,69 %  

Graf

2. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed4061,54 %61,54 %  
Hartmann Rico4061,54 %61,54 %  
Urgo2436,92 %36,92 %  
Spofaplast1624,62 %24,62 %  
Hansaplast1624,62 %24,62 %  

Graf

3. Kde nakupujete náplasti nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lékárna3553,85 %53,85 %  
drogérie2335,38 %35,38 %  
supermarket/hypermarket69,23 %9,23 %  
jinde11,54 %1,54 %  

Graf

4. Jak často nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 za čtvrt roku2233,85 %33,85 %  
méněkrát než 1 za půl roku2233,85 %33,85 %  
1 za půl roku1624,62 %24,62 %  
1 za měsíc46,15 %6,15 %  
vícekrát do měsíce11,54 %1,54 %  

Graf

5. V kterém ročním období kupujete náplasti nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto4975,38 %75,38 %  
jaro1523,08 %23,08 %  
podzim11,54 %1,54 %  

Graf

6. Z jakého důvodu náplasti nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro případ úrazu2843,08 %43,08 %  
jako nutnost2335,38 %35,38 %  
do zásoby1421,54 %21,54 %  

Graf

7. Pro koho náplasti kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe - vlastní potřeba4569,23 %69,23 %  
pro celou rodinu2538,46 %38,46 %  

Graf

8. Nejčastěji kupuji náplasti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kusové s polštářkem4467,69 %67,69 %  
stříhací s polštářkem2030,77 %30,77 %  
v cívce11,54 %1,54 %  

Graf

9. Jaké náplasti preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obyčejné5686,15 %86,15 %  
barevné s obrázkem913,85 %13,85 %  

Graf

10. Upřednostňuji velikost balení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11 - 20 ks3452,31 %52,31 %  
21 - 30 ks1624,62 %24,62 %  
do 10 ks1015,38 %15,38 %  
více než 30 ks57,69 %7,69 %  

Graf

11. Při nákupu náplasti se rozhoduji hlavně podle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastností4061,54 %61,54 %  
ceny2233,85 %33,85 %  
reklamy23,08 %3,08 %  
značky11,54 %1,54 %  

Graf

12. Nejdůležitějšími vlastnostmi pro mne u náplastí jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přilnavost5381,54 %81,54 %  
prodyšnost4569,23 %69,23 %  
voděodolnost3452,31 %52,31 %  
pružnost2132,31 %32,31 %  
tlumení bolesti1116,92 %16,92 %  
hypoalergennost1116,92 %16,92 %  
vzhled1015,38 %15,38 %  
speciální tvar69,23 %9,23 %  
vůně23,08 %3,08 %  

Graf

13. Kolik jste ochotni zaplatit za balení 10 ks polštářkové náplasti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27 - 36 Kč2335,38 %35,38 %  
16 - 26 Kč1218,46 %18,46 %  
37 - 46 Kč1116,92 %16,92 %  
47 - 56 Kč710,77 %10,77 %  
více než 67 Kč69,23 %9,23 %  
57 - 66 Kč34,62 %4,62 %  
do 15 Kč34,62 %4,62 %  

Graf

14. Při nákupu náplasti mě ovlivní hlavně

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenechám se ovlivnit nikým2436,92 %36,92 %  
doporučení známých2030,77 %30,77 %  
doporučení lékaře/lékárníka1827,69 %27,69 %  
reklama34,62 %4,62 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5584,62 %84,62 %  
muž1015,38 %15,38 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let5584,62 %84,62 %  
26 - 36 let46,15 %6,15 %  
37 - 46 let34,62 %4,62 %  
nad 57 let23,08 %3,08 %  
47 - 56 let11,54 %1,54 %  

Graf

17. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42640 %40 %  
21320 %20 %  
31116,92 %16,92 %  
5 a více913,85 %13,85 %  
169,23 %9,23 %  

Graf

18. Počet dětí v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné4873,85 %73,85 %  
21015,38 %15,38 %  
3 a více46,15 %6,15 %  
134,62 %4,62 %  

Graf

19. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5381,54 %81,54 %  
pracující812,31 %12,31 %  
důchodce23,08 %3,08 %  
nezaměstnaný23,08 %3,08 %  

Graf

20. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 tisíc obyvatel2436,92 %36,92 %  
31 - 80 tisíc obyvatel1624,62 %24,62 %  
nad 250 tisíc obyvatel1523,08 %23,08 %  
11 - 30 tisíc obyvatel69,23 %9,23 %  
81 - 150 tisíc obyvatel23,08 %3,08 %  
151 - 250 tisíc obyvatel23,08 %3,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Nejdůležitějšími vlastnostmi pro mne u náplastí jsou:

  • odpověď voděodolnost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 37 - 46 Kč na otázku 13. Kolik jste ochotni zaplatit za balení 10 ks polštářkové náplasti

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je pro Vás důležitá značka náplasti?

2. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

3. Kde nakupujete náplasti nejčastěji?

4. Jak často nakupujete náplasti?

5. V kterém ročním období kupujete náplasti nejčastěji?

6. Z jakého důvodu náplasti nejčastěji kupujete?

7. Pro koho náplasti kupujete?

8. Nejčastěji kupuji náplasti:

9. Jaké náplasti preferujete?

10. Upřednostňuji velikost balení

11. Při nákupu náplasti se rozhoduji hlavně podle:

12. Nejdůležitějšími vlastnostmi pro mne u náplastí jsou:

13. Kolik jste ochotni zaplatit za balení 10 ks polštářkové náplasti

14. Při nákupu náplasti mě ovlivní hlavně

15. Pohlaví

16. Věk

17. Počet členů domácnosti

18. Počet dětí v domácnosti

19. Jste

20. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je pro Vás důležitá značka náplasti?

2. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

3. Kde nakupujete náplasti nejčastěji?

4. Jak často nakupujete náplasti?

5. V kterém ročním období kupujete náplasti nejčastěji?

6. Z jakého důvodu náplasti nejčastěji kupujete?

7. Pro koho náplasti kupujete?

8. Nejčastěji kupuji náplasti:

9. Jaké náplasti preferujete?

10. Upřednostňuji velikost balení

11. Při nákupu náplasti se rozhoduji hlavně podle:

12. Nejdůležitějšími vlastnostmi pro mne u náplastí jsou:

13. Kolik jste ochotni zaplatit za balení 10 ks polštářkové náplasti

14. Při nákupu náplasti mě ovlivní hlavně

15. Pohlaví

16. Věk

17. Počet členů domácnosti

18. Počet dětí v domácnosti

19. Jste

20. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Březinová, T.Náplasti - značka, nákup, preference (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://naplasti-znacka-nakup-prefer.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.