Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Náplasti - značka, nákup, preference

Náplasti - značka, nákup, preference

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Březinová
Šetření:20. 04. 2011 - 27. 04. 2011
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění dotazníku ohledně trhu s náplastmi. Jedná se o dotazník k našemu semestrálnímu projektu z předmětu mezinárodní marketing. Vyplnění zabere jen chvilku a moc nám tím pomůžete.

Odpovědi respondentů

1. Je pro Vás důležitá značka náplasti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6092,31 %92,31 %  
ano57,69 %7,69 %  

Graf

2. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed4061,54 %61,54 %  
Hartmann Rico4061,54 %61,54 %  
Urgo2436,92 %36,92 %  
Spofaplast1624,62 %24,62 %  
Hansaplast1624,62 %24,62 %  

Graf

3. Kde nakupujete náplasti nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lékárna3553,85 %53,85 %  
drogérie2335,38 %35,38 %  
supermarket/hypermarket69,23 %9,23 %  
jinde11,54 %1,54 %  

Graf

4. Jak často nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 za čtvrt roku2233,85 %33,85 %  
méněkrát než 1 za půl roku2233,85 %33,85 %  
1 za půl roku1624,62 %24,62 %  
1 za měsíc46,15 %6,15 %  
vícekrát do měsíce11,54 %1,54 %  

Graf

5. V kterém ročním období kupujete náplasti nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto4975,38 %75,38 %  
jaro1523,08 %23,08 %  
podzim11,54 %1,54 %  

Graf

6. Z jakého důvodu náplasti nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro případ úrazu2843,08 %43,08 %  
jako nutnost2335,38 %35,38 %  
do zásoby1421,54 %21,54 %  

Graf

7. Pro koho náplasti kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe - vlastní potřeba4569,23 %69,23 %  
pro celou rodinu2538,46 %38,46 %  

Graf

8. Nejčastěji kupuji náplasti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kusové s polštářkem4467,69 %67,69 %  
stříhací s polštářkem2030,77 %30,77 %  
v cívce11,54 %1,54 %  

Graf

9. Jaké náplasti preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obyčejné5686,15 %86,15 %  
barevné s obrázkem913,85 %13,85 %  

Graf

10. Upřednostňuji velikost balení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11 - 20 ks3452,31 %52,31 %  
21 - 30 ks1624,62 %24,62 %  
do 10 ks1015,38 %15,38 %  
více než 30 ks57,69 %7,69 %  

Graf

11. Při nákupu náplasti se rozhoduji hlavně podle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastností4061,54 %61,54 %  
ceny2233,85 %33,85 %  
reklamy23,08 %3,08 %  
značky11,54 %1,54 %  

Graf

12. Nejdůležitějšími vlastnostmi pro mne u náplastí jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přilnavost5381,54 %81,54 %  
prodyšnost4569,23 %69,23 %  
voděodolnost3452,31 %52,31 %  
pružnost2132,31 %32,31 %  
tlumení bolesti1116,92 %16,92 %  
hypoalergennost1116,92 %16,92 %  
vzhled1015,38 %15,38 %  
speciální tvar69,23 %9,23 %  
vůně23,08 %3,08 %  

Graf

13. Kolik jste ochotni zaplatit za balení 10 ks polštářkové náplasti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27 - 36 Kč2335,38 %35,38 %  
16 - 26 Kč1218,46 %18,46 %  
37 - 46 Kč1116,92 %16,92 %  
47 - 56 Kč710,77 %10,77 %  
více než 67 Kč69,23 %9,23 %  
57 - 66 Kč34,62 %4,62 %  
do 15 Kč34,62 %4,62 %  

Graf

14. Při nákupu náplasti mě ovlivní hlavně

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenechám se ovlivnit nikým2436,92 %36,92 %  
doporučení známých2030,77 %30,77 %  
doporučení lékaře/lékárníka1827,69 %27,69 %  
reklama34,62 %4,62 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5584,62 %84,62 %  
muž1015,38 %15,38 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let5584,62 %84,62 %  
26 - 36 let46,15 %6,15 %  
37 - 46 let34,62 %4,62 %  
nad 57 let23,08 %3,08 %  
47 - 56 let11,54 %1,54 %  

Graf

17. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42640 %40 %  
21320 %20 %  
31116,92 %16,92 %  
5 a více913,85 %13,85 %  
169,23 %9,23 %  

Graf

18. Počet dětí v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné4873,85 %73,85 %  
21015,38 %15,38 %  
3 a více46,15 %6,15 %  
134,62 %4,62 %  

Graf

19. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5381,54 %81,54 %  
pracující812,31 %12,31 %  
důchodce23,08 %3,08 %  
nezaměstnaný23,08 %3,08 %  

Graf

20. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 tisíc obyvatel2436,92 %36,92 %  
31 - 80 tisíc obyvatel1624,62 %24,62 %  
nad 250 tisíc obyvatel1523,08 %23,08 %  
11 - 30 tisíc obyvatel69,23 %9,23 %  
81 - 150 tisíc obyvatel23,08 %3,08 %  
151 - 250 tisíc obyvatel23,08 %3,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Nejdůležitějšími vlastnostmi pro mne u náplastí jsou:

  • odpověď voděodolnost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 37 - 46 Kč na otázku 13. Kolik jste ochotni zaplatit za balení 10 ks polštářkové náplasti

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je pro Vás důležitá značka náplasti?

2. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

3. Kde nakupujete náplasti nejčastěji?

4. Jak často nakupujete náplasti?

5. V kterém ročním období kupujete náplasti nejčastěji?

6. Z jakého důvodu náplasti nejčastěji kupujete?

7. Pro koho náplasti kupujete?

8. Nejčastěji kupuji náplasti:

9. Jaké náplasti preferujete?

10. Upřednostňuji velikost balení

11. Při nákupu náplasti se rozhoduji hlavně podle:

12. Nejdůležitějšími vlastnostmi pro mne u náplastí jsou:

13. Kolik jste ochotni zaplatit za balení 10 ks polštářkové náplasti

14. Při nákupu náplasti mě ovlivní hlavně

15. Pohlaví

16. Věk

17. Počet členů domácnosti

18. Počet dětí v domácnosti

19. Jste

20. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je pro Vás důležitá značka náplasti?

2. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

3. Kde nakupujete náplasti nejčastěji?

4. Jak často nakupujete náplasti?

5. V kterém ročním období kupujete náplasti nejčastěji?

6. Z jakého důvodu náplasti nejčastěji kupujete?

7. Pro koho náplasti kupujete?

8. Nejčastěji kupuji náplasti:

9. Jaké náplasti preferujete?

10. Upřednostňuji velikost balení

11. Při nákupu náplasti se rozhoduji hlavně podle:

12. Nejdůležitějšími vlastnostmi pro mne u náplastí jsou:

13. Kolik jste ochotni zaplatit za balení 10 ks polštářkové náplasti

14. Při nákupu náplasti mě ovlivní hlavně

15. Pohlaví

16. Věk

17. Počet členů domácnosti

18. Počet dětí v domácnosti

19. Jste

20. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Březinová, T.Náplasti - značka, nákup, preference (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://naplasti-znacka-nakup-prefer.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.