Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Náplasti

Náplasti

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Helena Hálová
Šetření:24. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím vyplňte tento dotazník, který je součástí seminární práce z marketingu.

Odpovědi respondentů

1. Které z těchto značek znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hartmann Rico5662,22 %62,22 %  
Compeed4853,33 %53,33 %  
Spofaplast2730 %30 %  
Urgo2325,56 %25,56 %  
Hansaplast1718,89 %18,89 %  
žádnou z uvedených neznám1314,44 %14,44 %  

Graf

2. Kterou z těchto značek považujete za nejkvalitnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Compeed

Urgo


Hartmann Rico

Spofaplast


Hansaplast

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed2528,09 %27,78 %  
Hartmann Rico2325,84 %25,56 %  
Hansaplast1617,98 %17,78 %  
Urgo1617,98 %17,78 %  
Spofaplast910,11 %10 %  

Graf

3. Kterou z těchto značek považujete za nejdražší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Urgo

Hansaplast


Compeed

Spofaplast


Hartmann Rico

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed6168,54 %67,78 %  
Hansaplast1415,73 %15,56 %  
Urgo1011,24 %11,11 %  
Hartmann Rico44,49 %4,44 %  

Graf

4. Kterou z následujících značek považujete za nejlevnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Hansaplast

Spofaplast


Urgo

Hartmann Rico


Compeed

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spofaplast5157,3 %56,67 %  
Hartmann Rico2730,34 %30 %  
Hansaplast77,87 %7,78 %  
Urgo44,49 %4,44 %  

Graf

5. Které značky náplastí kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka nerozhoduje4347,78 %47,78 %  
Hartmann Rico2527,78 %27,78 %  
Urgo1516,67 %16,67 %  
Spofaplast1516,67 %16,67 %  
Compeed1415,56 %15,56 %  
Hansaplast1011,11 %11,11 %  
za posledních 8 let jsem nekupoval žádnou. Doma má11,11 %1,11 %  
omniplast11,11 %1,11 %  
co je k dostání11,11 %1,11 %  
tesco naplast11,11 %1,11 %  
ani jednu11,11 %1,11 %  

Graf

6. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Spofaplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výhodná cena2022,22 %22,22 %  
tradice2022,22 %22,22 %  
praktičnost1314,44 %14,44 %  
odpovídající balení910 %10 %  
nic66,67 %6,67 %  
kvalita44,44 %4,44 %  
neznám 44,44 %4,44 %  
Nekvalitný výrobek, který se hned odlepí.11,11 %1,11 %  
zadnou11,11 %1,11 %  
Nevím, nikdy jsem nepoužil 11,11 %1,11 %  
nevím, značku neznám11,11 %1,11 %  
neznám značku11,11 %1,11 %  
netuším, neznám je11,11 %1,11 %  
nemám zkušenosti s touto značkou11,11 %1,11 %  
kolik procent lidí zná značky náplastí, že ptáte?11,11 %1,11 %  
žádnou11,11 %1,11 %  
zadna11,11 %1,11 %  
nelepivost11,11 %1,11 %  
nespojuji si nic11,11 %1,11 %  
reklama11,11 %1,11 %  
absolutně nevim11,11 %1,11 %  

Graf

7. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Urgo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita2022,22 %22,22 %  
praktičnost1820 %20 %  
odpovídající balení1112,22 %12,22 %  
neznám88,89 %8,89 %  
nic77,78 %7,78 %  
výhodná cena66,67 %6,67 %  
tradice33,33 %3,33 %  
nevim, neznam22,22 %2,22 %  
žádnou22,22 %2,22 %  
neznám, neposoudím11,11 %1,11 %  
neznam tuto znacku11,11 %1,11 %  
žádná11,11 %1,11 %  
nevím, značku neznám11,11 %1,11 %  
neznám značku11,11 %1,11 %  
netuším, neznám je11,11 %1,11 %  
nekupuji, nemůžu posoudit11,11 %1,11 %  
nevím11,11 %1,11 %  
nemám zkušenosti s touto značkou11,11 %1,11 %  
o náplasti se fakt nezajímám11,11 %1,11 %  
vysoká cena11,11 %1,11 %  
zadnou11,11 %1,11 %  
nespojuji si nic11,11 %1,11 %  

Graf

8. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Hansaplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita1516,67 %16,67 %  
odpovídající balení1415,56 %15,56 %  
neznám1112,22 %12,22 %  
praktičnost1011,11 %11,11 %  
tradice910 %10 %  
nic910 %10 %  
výhodná cena88,89 %8,89 %  
neznam tuto znacku11,11 %1,11 %  
žádná11,11 %1,11 %  
nevim, nikdy jsem nepoužil11,11 %1,11 %  
nelepí11,11 %1,11 %  
nevím, značku neznám11,11 %1,11 %  
neznám značku11,11 %1,11 %  
netuším, neznám je11,11 %1,11 %  
nevim, neznam11,11 %1,11 %  
nekupuji, nemůžu posoudit11,11 %1,11 %  
nemám zkušenosti s touto značkou11,11 %1,11 %  
žádnou11,11 %1,11 %  
zadnou11,11 %1,11 %  
nespojuji si nic11,11 %1,11 %  
nevim neznam11,11 %1,11 %  

Graf

9. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Hartmann Rico?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita2831,11 %31,11 %  
tradice2022,22 %22,22 %  
odpovídající balení1112,22 %12,22 %  
praktičnost910 %10 %  
nic66,67 %6,67 %  
výhodná cena33,33 %3,33 %  
nevím22,22 %2,22 %  
Nikdy jsem nepoužil, neposoudím.11,11 %1,11 %  
nevím, značku neznám11,11 %1,11 %  
nemám zkušenost11,11 %1,11 %  
netuším, neznám je11,11 %1,11 %  
nemám zkušenosti s touto značkou11,11 %1,11 %  
žádnou11,11 %1,11 %  
zadnou11,11 %1,11 %  
průměrnost11,11 %1,11 %  
nespojuji si nic11,11 %1,11 %  
nevim neznam11,11 %1,11 %  
neznam11,11 %1,11 %  

Graf

10. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Compeed?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita2932,22 %32,22 %  
praktičnost1617,78 %17,78 %  
odpovídající balení1213,33 %13,33 %  
nic88,89 %8,89 %  
tradice66,67 %6,67 %  
neznám44,44 %4,44 %  
žádnou33,33 %3,33 %  
výhodná cena22,22 %2,22 %  
neznám, neposoudím11,11 %1,11 %  
nepoznam11,11 %1,11 %  
vysoká cena11,11 %1,11 %  
žádná11,11 %1,11 %  
drahá11,11 %1,11 %  
drží11,11 %1,11 %  
nemám zkušenosti s touto značkou11,11 %1,11 %  
tenhel dotazník je tak trochu mimo mísu...11,11 %1,11 %  
nevím11,11 %1,11 %  
nespojuji si nic11,11 %1,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Které z těchto značek znáte?

  • odpověď Compeed:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed na otázku 5. Které značky náplastí kupujete?
  • odpověď Hartmann Rico:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hartmann Rico na otázku 5. Které značky náplastí kupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám na otázku 8. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Hansaplast?
  • odpověď Spofaplast:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 5. Které značky náplastí kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které z těchto značek znáte?

2. Kterou z těchto značek považujete za nejkvalitnější?

3. Kterou z těchto značek považujete za nejdražší?

4. Kterou z následujících značek považujete za nejlevnější?

5. Které značky náplastí kupujete?

6. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Spofaplast?

7. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Urgo?

8. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Hansaplast?

9. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Hartmann Rico?

10. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Compeed?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které z těchto značek znáte?

2. Kterou z těchto značek považujete za nejkvalitnější?

3. Kterou z těchto značek považujete za nejdražší?

4. Kterou z následujících značek považujete za nejlevnější?

5. Které značky náplastí kupujete?

6. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Spofaplast?

7. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Urgo?

8. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Hansaplast?

9. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Hartmann Rico?

10. Kterou vlastnost si nejvíce spojujete se značkou Compeed?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hálová, H.Náplasti (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://naplasti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.