Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Náplně do tiskáren

Náplně do tiskáren

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Stolařová
Šetření:07. 07. 2015 - 31. 07. 2015
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník se zameřěním na zjištění zvyklostí lidí nakupujících náplně do tiskáren jako jsou tonery a cartridge. 

Odpovědi respondentů

1. Máte doma nebo v práci tiskárnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, domaotázka č. 2, Ano, v práciotázka č. 2, Doma i v práciotázka č. 2, Ne, nemámotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, doma3845,24 %45,24 %  
Doma i v práci3339,29 %39,29 %  
Ano, v práci1011,9 %11,9 %  
Ne, nemám33,57 %3,57 %  

Graf

2. Jakou značku tiskárny máte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
HP4353,09 %51,19 %  
Canon2733,33 %32,14 %  
Epson1012,35 %11,9 %  
Brother911,11 %10,71 %  
Xerox89,88 %9,52 %  
Konica Minolta89,88 %9,52 %  
Oki56,17 %5,95 %  
Samsung44,94 %4,76 %  
Jiná33,7 %3,57 %  
Lexmark33,7 %3,57 %  
Kyocera22,47 %2,38 %  

Graf

Do laserové tiskárny patří tonery a do inkoustové cartridge nebo zásobníky. Pokud se setkáváte s oběma typy tiskáren, zaškrtněte obě možnosti.

3. Jedná se o tiskárnu laserovou nebo inkoustovou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Laserovou5264,2 %61,9 %  
Inkoustovou4758,02 %55,95 %  

Graf

4. Jak často nakupujete náplně do tiskárny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za čtvrt roku1822,22 %21,43 %  
1x za půl roku1619,75 %19,05 %  
ménně často než 1x ročně1518,52 %17,86 %  
1x za rok1518,52 %17,86 %  
1x za třičtvrtě roku911,11 %10,71 %  
1x měsíčně78,64 %8,33 %  
1x týdně11,23 %1,19 %  

Graf

5. Co Vás při nákupu náplní nejvíce zajímá? ( 5 - zajímá nejvíce, 1 - zajímá nejméně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena náplní3.6672.617
Kvalita náplní3.3582.255
Originální značka2.8152.472
Vzdálenost od bydliště/pracoviště2.8152.274
Výber dopravy (PPL, ČP, Zásilkovna, Uloženka apod.)2.9512.467
Zboží skladem3.162.135
Znalosti prodejce2.7412.167
Prostředí prodejny2.3951.844
Otevírací doba prodejny2.7042.233

Graf

6. Dáváte přednost originálním nebo neoriginálním náplním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kupuji origiální náplně3239,51 %38,1 %  
Kupuji neoriginální náplně2834,57 %33,33 %  
Střídám to2328,4 %27,38 %  
většinou orig., někdy refill kit11,23 %1,19 %  
Vůbec mi na tom nesejde11,23 %1,19 %  
střídám nákup originální a repasování11,23 %1,19 %  
je mi to jedno.11,23 %1,19 %  
Měníme toner11,23 %1,19 %  

Graf

Využijete raději slevu, cashback nebo chcete k nákupu dárek?

7. Jaké akce/slevy Vás nejvíce baví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevy 10% - 25%4859,26 %57,14 %  
Akce 1+14555,56 %53,57 %  
Dárky k nákupu1316,05 %15,48 %  
Cashback (část peněz z nákupu nazpět)67,41 %7,14 %  
Slevy 3% - 5%56,17 %5,95 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete náplně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alza.cz2530,86 %29,76 %  
TisknuLevně.cz2024,69 %23,81 %  
CzC.cz1113,58 %13,1 %  
Mall.cz89,88 %9,52 %  
Náplně.com67,41 %7,14 %  
Cartridge-Tonery-Naplne.cz33,7 %3,57 %  
Obchod-Šetřílek.cz33,7 %3,57 %  
aukro33,7 %3,57 %  
kamenný obchod22,47 %2,38 %  
Různě 22,47 %2,38 %  
kamenná prodejna v mém městě11,23 %1,19 %  
Různě - tam, kde nabídnou za kvalitu nejlepší cenu.11,23 %1,19 %  
Gigaprint11,23 %1,19 %  
přes známé11,23 %1,19 %  
TisknuZaTretinu.cz11,23 %1,19 %  
prodejna Sirius11,23 %1,19 %  
x-computer11,23 %1,19 %  
http://www.naplne-parrot.cz/11,23 %1,19 %  
Makro11,23 %1,19 %  
PrintPartners11,23 %1,19 %  
datart11,23 %1,19 %  
V kamenném obchodě11,23 %1,19 %  
vmshop.cz11,23 %1,19 %  
Abel-Computer11,23 %1,19 %  
http://www.bluemarket.cz/11,23 %1,19 %  
mironet11,23 %1,19 %  
officedepot a kamenný krám11,23 %1,19 %  
Tonera11,23 %1,19 %  
mironet.cz11,23 %1,19 %  
Kde aktuálně najdu nejlevnější zboží11,23 %1,19 %  
lokální obchod v mém městě11,23 %1,19 %  
Přes obchodního zástupce11,23 %1,19 %  
Kamenné obchody11,23 %1,19 %  
atonery.cz11,23 %1,19 %  
kde je to nejvýhodnější11,23 %1,19 %  
TonerPartner.cz11,23 %1,19 %  
datart,11,23 %1,19 %  
KAST11,23 %1,19 %  
HiPrint.cz11,23 %1,19 %  
obchod Vše pro tisk11,23 %1,19 %  
Metro11,23 %1,19 %  
Alfa.cz11,23 %1,19 %  
obchod11,23 %1,19 %  
Ne přes internet11,23 %1,19 %  
levne-tonery.cz11,23 %1,19 %  
u místního prodejce11,23 %1,19 %  
kamenná prodejna všech druhů náplní ve městě11,23 %1,19 %  

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž4758,02 %55,95 %  
Žena3441,98 %40,48 %  

Graf

10. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město6982,14 %82,14 %  
Venkov1517,86 %17,86 %  

Graf

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažení vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou3642,86 %42,86 %  
Vysokoškolské2732,14 %32,14 %  
Bakalářské1113,1 %13,1 %  
Základní55,95 %5,95 %  
Středoškolské bez maturity55,95 %5,95 %  

Graf

12. Jak se dopravujete do práce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MHD4554,22 %53,57 %  
Autem4149,4 %48,81 %  
Autobusem1720,48 %20,24 %  
Vlakem1113,25 %13,1 %  

Graf

13. Co sledujete raději?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seriály typu Simsponovi, Jak jsem poznal Vaši matku apod.3138,75 %36,9 %  
Zprávy3037,5 %35,71 %  
Přírodopisné pořady2025 %23,81 %  
nic22,5 %2,38 %  
už nic - na nic se nedívám pravidelně11,25 %1,19 %  
Scifi11,25 %1,19 %  
Krimiseriály11,25 %1,19 %  
TV nesleduji11,25 %1,19 %  
film11,25 %1,19 %  
raději dělám něco smysluplnějšího, než je vysedávání před televizí11,25 %1,19 %  
Reality show a soutěže11,25 %1,19 %  
dokumentární pořady11,25 %1,19 %  
Dokumenty11,25 %1,19 %  
Scifi, Fantasy11,25 %1,19 %  
Nekoukám na TV11,25 %1,19 %  
Spartakus a večerní filmy11,25 %1,19 %  
jiné11,25 %1,19 %  
naučné psychologické pořady11,25 %1,19 %  
Různé žánry filmů11,25 %1,19 %  
Ulice11,25 %1,19 %  
TV téměř nesleduji11,25 %1,19 %  
k předchozí otázce - chybí možnost "pěšky", k této otázce - co má společné, co sleduji raději v televizi, s náplněmi k tiskárnám, prosím?11,25 %1,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Muž:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží skladem=5 na otázku 5. Co Vás při nákupu náplní nejvíce zajímá? ( 5 - zajímá nejvíce, 1 - zajímá nejméně)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výber dopravy (PPL, ČP, Zásilkovna, Uloženka apod.)=5 na otázku 5. Co Vás při nákupu náplní nejvíce zajímá? ( 5 - zajímá nejvíce, 1 - zajímá nejméně)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte doma nebo v práci tiskárnu?

2. Jakou značku tiskárny máte?

3. Jedná se o tiskárnu laserovou nebo inkoustovou?

4. Jak často nakupujete náplně do tiskárny?

5. Co Vás při nákupu náplní nejvíce zajímá? ( 5 - zajímá nejvíce, 1 - zajímá nejméně)

6. Dáváte přednost originálním nebo neoriginálním náplním?

7. Jaké akce/slevy Vás nejvíce baví?

8. Kde nejčastěji nakupujete náplně?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Kde bydlíte?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažení vzdělání?

12. Jak se dopravujete do práce?

13. Co sledujete raději?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte doma nebo v práci tiskárnu?

2. Jakou značku tiskárny máte?

3. Jedná se o tiskárnu laserovou nebo inkoustovou?

4. Jak často nakupujete náplně do tiskárny?

5. Co Vás při nákupu náplní nejvíce zajímá? ( 5 - zajímá nejvíce, 1 - zajímá nejméně)

6. Dáváte přednost originálním nebo neoriginálním náplním?

7. Jaké akce/slevy Vás nejvíce baví?

8. Kde nejčastěji nakupujete náplně?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Kde bydlíte?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažení vzdělání?

12. Jak se dopravujete do práce?

13. Co sledujete raději?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stolařová, J.Náplně do tiskáren (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://naplne-do-tiskaren.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.