Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > energetické nápoje Monster Energy

energetické nápoje Monster Energy

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Srbená
Šetření:27. 02. 2011 - 06. 03. 2011
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

jsme studenti 3. ročníku Ekonomické fakulty a dovolujeme si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který má sloužit ke zjištění spokojenosti a vnímaní spotřebitelu s energetickými nápoji Monster Energy.

Děkujeme


Odpovědi respondentů

1. Pijete energy drinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7875,73 %77,23 %  
ne2524,27 %24,75 %  

Graf

2. Při jaké příležitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na párty3241,03 %31,68 %  
Dlouhá jízda autem1519,23 %14,85 %  
Jinde1316,67 %12,87 %  
Při studiu1012,82 %9,9 %  
Při sportu810,26 %7,92 %  

Graf

3. Kde si kupujete nejčastěji energetické nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve specializovaných prodejnách, Superrety, Supermarkety2937,18 %28,71 %  
V barech, v restauracích2025,64 %19,8 %  
Na benzinových stanicích1721,79 %16,83 %  
jinde810,26 %7,92 %  
Na koncertech, společenských a kulturních akcích45,13 %3,96 %  

Graf

4. Jak často konzumujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 3x měsíčně5773,08 %56,44 %  
1x týdně1316,67 %12,87 %  
1x za 2dny67,69 %5,94 %  
Téměř každý den22,56 %1,98 %  

Graf

5. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za plechovku energetického nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 45kč3747,44 %36,63 %  
Do 60kč2126,92 %20,79 %  
Do 30kč1721,79 %16,83 %  
více33,85 %2,97 %  

Graf

6. Co je pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka a design3.0641.265
Objem a účinnost2.4231.142
Chuť a příchutě1.9870.961
Cena a dostupnost2.5261.044

Graf

7. Znáte značku Monster Energy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8077,67 %79,21 %  
ne2322,33 %22,77 %  

Graf

8. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Monster energy v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Před 6 měsící2531,25 %24,75 %  
Před 3 měsící2126,25 %20,79 %  
Před 1 rokem2025 %19,8 %  
Dříve1417,5 %13,86 %  

Graf

9. Kde se nejčastěji setkáte s reklamou Monster Energy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na prodejnách, restauracích a barech3037,5 %29,7 %  
Na sportovních akcích2025 %19,8 %  
Jinde1215 %11,88 %  
Na společenských a kulturních akcích911,25 %8,91 %  
V médiích, na internetu911,25 %8,91 %  

Graf

10. Co si vybavíte pod pojmem Monster Energy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Adrenalinové sporty3746,25 %36,63 %  
Moto2531,25 %24,75 %  
Hudební kapely56,25 %4,95 %  
nic33,75 %2,97 %  
Energy drink22,5 %1,98 %  
Break Dance11,25 %0,99 %  
Zimní sporty11,25 %0,99 %  
příšeru :-)11,25 %0,99 %  
Coca Cola HBC Česká republika, s.r.o.11,25 %0,99 %  
Humus = Energy Drink - Fuj!11,25 %0,99 %  
monstrózní energii11,25 %0,99 %  
Nějakýho blbečka co má kšiltovku s tím logem.11,25 %0,99 %  
Vodní sporty11,25 %0,99 %  

Graf

11. Co je podle Vás hlavní předností Monster Energy oproti konkurenci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka a design3746,25 %36,63 %  
Objem a účinnost1417,5 %13,86 %  
Chuť a příchutě1113,75 %10,89 %  
Cena a dostupnost1012,5 %9,9 %  
nevim22,5 %1,98 %  
nic22,5 %1,98 %  
nedokážu posoudit11,25 %0,99 %  
Značka, Chuť11,25 %0,99 %  
jeste jsem neochutnal11,25 %0,99 %  
Nic, nelíbí se mi design, chuť, účinnost ani cena.11,25 %0,99 %  

Graf

12. Vaše oblíbená značka energetického nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Redbull5452,43 %53,47 %  
Monster energy1312,62 %12,87 %  
Shock1211,65 %11,88 %  
Semtex54,85 %4,95 %  
Kamikaze32,91 %2,97 %  
Erektus21,94 %1,98 %  
Burn21,94 %1,98 %  
Crazy Wolf21,94 %1,98 %  
žádná21,94 %1,98 %  
žádný10,97 %0,99 %  
nic10,97 %0,99 %  
nemám oblíbený10,97 %0,99 %  
nepiju takovej humus10,97 %0,99 %  
nepiju energy drinky10,97 %0,99 %  
nemám10,97 %0,99 %  
nepiju10,97 %0,99 %  
žádný - nekonzumuji10,97 %0,99 %  

Graf

13. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5957,28 %58,42 %  
Muž4442,72 %43,56 %  

Graf

14. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let8380,58 %82,18 %  
Méně než 18 let1110,68 %10,89 %  
27- 35 let76,8 %6,93 %  
35-55 let21,94 %1,98 %  

Graf

15. Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 – 7 000 Kč5755,34 %56,44 %  
15 000 – 25 000 Kč1413,59 %13,86 %  
7 000 - 10 000 Kč1312,62 %12,87 %  
10 000 – 15 000 Kč1110,68 %10,89 %  
25 000 Kč a více87,77 %7,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Váš čistý měsíční příjem?

  • odpověď 0 – 7 000 Kč:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 let na otázku 14. Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete energy drinky?

2. Při jaké příležitosti?

3. Kde si kupujete nejčastěji energetické nápoje?

4. Jak často konzumujete?

5. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za plechovku energetického nápoje?

6. Co je pro Vás nejdůležitější?

7. Znáte značku Monster Energy?

8. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Monster energy v ČR?

9. Kde se nejčastěji setkáte s reklamou Monster Energy?

10. Co si vybavíte pod pojmem Monster Energy?

11. Co je podle Vás hlavní předností Monster Energy oproti konkurenci?

12. Vaše oblíbená značka energetického nápoje?

13. Pohlaví?

14. Váš věk?

15. Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete energy drinky?

2. Při jaké příležitosti?

3. Kde si kupujete nejčastěji energetické nápoje?

4. Jak často konzumujete?

5. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za plechovku energetického nápoje?

6. Co je pro Vás nejdůležitější?

7. Znáte značku Monster Energy?

8. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Monster energy v ČR?

9. Kde se nejčastěji setkáte s reklamou Monster Energy?

10. Co si vybavíte pod pojmem Monster Energy?

11. Co je podle Vás hlavní předností Monster Energy oproti konkurenci?

12. Vaše oblíbená značka energetického nápoje?

13. Pohlaví?

14. Váš věk?

15. Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Srbená, K.energetické nápoje Monster Energy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://napoje-monster-energy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.