Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Napolitanky, keksy

Napolitanky, keksy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Mira
Šetření:19. 03. 2009 - 02. 04. 2009
Počet respondentů:208
Počet otázek (max/průměr):22 / 21.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slúži na účely diplomovej práce. Týka sa vzhľadu obalov a značky týchto sladkostí. Veľmi pekne vám ďakujem za vyplnenie celého dotazníka:)

Odpovědi respondentů

1. Ako často kupujete(konzumujete) napolitanky (keksy)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pár krát do mesiaca6832,69 %32,69 %  
každý týždeň5526,44 %26,44 %  
každý deň4320,67 %20,67 %  
veľmi zriedka3918,75 %18,75 %  
vôbec31,44 %1,44 %  

Graf

2. Aké príchute máte najradšej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čokoládová11354,33 %54,33 %  
lieskový orech8339,9 %39,9 %  
mliečna6330,29 %30,29 %  
arašidová4320,67 %20,67 %  
kokosová3516,83 %16,83 %  
iná104,81 %4,81 %  

Graf

3. Dávate prednosť napolitankám slovenskej výroby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12560,1 %60,1 %  
ne8339,9 %39,9 %  

Graf

4. Aké informácie na obale napolitaniek čítate alebo vyhľadávate?(viac možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skoro žiadne8340,69 %39,9 %  
dátum spotreby7737,75 %37,02 %  
zloženie5828,43 %27,88 %  
krajina pôvodu4622,55 %22,12 %  
gramáž2914,22 %13,94 %  
informácie o súťažiach125,88 %5,77 %  

Graf

5. Ktorá hmotnosť napolitaniek vám vyhovuje najviac?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 g10751,44 %51,44 %  
60 g6933,17 %33,17 %  
40 g3215,38 %15,38 %  

Graf

6. Ovplyvňuje vás pri nákupe aj dizajn obalu výrobku? (1-neovplyvňuje,5-veľmi ovplyvňuje)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
38038,46 %38,46 %  
44923,56 %23,56 %  
24119,71 %19,71 %  
52210,58 %10,58 %  
1167,69 %7,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.11
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.85
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:3
Modus:3

Graf

7. Je pre vás pri tomto druhu výrobku dôležitá aj značka?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12661,46 %60,58 %  
ne7938,54 %37,98 %  

Graf

8. Vedeli by ste si k značke Sedita s istotou priradiť aj iné výrobky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11354,85 %54,33 %  
nevím5928,64 %28,37 %  
ne3416,5 %16,35 %  

Graf

9. Myslíte si že Logo Sedita je dostatočne výrazné výrobku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10349,52 %49,52 %  
nevím6933,17 %33,17 %  
nesouhlasím3617,31 %17,31 %  

Graf

10. Myslíte si že Logo Sedita je dobre umiestnené na výrobku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím9646,15 %46,15 %  
souhlasím9646,15 %46,15 %  
nesouhlasím167,69 %7,69 %  

Graf

11. Dávate prednosť kúpe napolitaniek, ktoré sú v akcii?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
väčšinou áno7837,5 %37,5 %  
málokedy7234,62 %34,62 %  
akcie nemajú vplyv na môj nákup5124,52 %24,52 %  
vždy73,37 %3,37 %  

Graf

12. Čo by vás najviac prilákalo kúpiť si nový druh napolitanky na trhu?(viac možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nová príchuť10550,48 %50,48 %  
odporúčanie od známych9847,12 %47,12 %  
cena6631,73 %31,73 %  
reklama5425,96 %25,96 %  
obal4019,23 %19,23 %  

Graf

13. Ako hodnotíte celkový dizajn obalu Horalky (1-nepáči sa mi, 5-veľmi sa mi páči)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
39244,23 %44,23 %  
44622,12 %22,12 %  
53114,9 %14,9 %  
22512,02 %12,02 %  
1146,73 %6,73 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.29
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:3
Modus:3

Graf

14. Ako hodnotíte celkový dizajn obalu Tatranky (1-nepáči sa mi, 5-veľmi sa mi páči)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
38440,38 %40,38 %  
45325,48 %25,48 %  
23717,79 %17,79 %  
5188,65 %8,65 %  
1167,69 %7,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.11
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.77
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:3
Modus:3

Graf

15. Akú zmenu Horalky by ste najviac uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žiadnu, som spokojný/á12861,54 %61,54 %  
viac príchutí2813,46 %13,46 %  
rôzne gramáže2712,98 %12,98 %  
zmena obalu2512,02 %12,02 %  

Graf

16. Páči sa vám, že obal horalky je priesvitný?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17785,1 %85,1 %  
ne3114,9 %14,9 %  

Graf

17. Čo vás najviac upútalo pri pohľade na obal Horalky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
celkový dizajn7536,06 %36,06 %  
iné7134,13 %34,13 %  
obrázky2813,46 %13,46 %  
farebné zladenie2512,02 %12,02 %  
písmo94,33 %4,33 %  

Graf

18. Čo vás najviac upútalo pri pohľade na obal Tatranky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
celkový dizajn7034,15 %33,65 %  
iné6732,68 %32,21 %  
farebné zladenie3316,1 %15,87 %  
obrázky2713,17 %12,98 %  
písmo83,9 %3,85 %  

Graf

19. Ktorá z uvedených značiek u vás vyvoláva pocit najvyššj kvality?(viac možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka10650,96 %50,96 %  
Figaro7435,58 %35,58 %  
Sedita7234,62 %34,62 %  
Nestle7134,13 %34,13 %  
Opavia6330,29 %30,29 %  
Orion5425,96 %25,96 %  
Männer4220,19 %20,19 %  

Graf

20. Aký je váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2610650,96 %50,96 %  
27-356330,29 %30,29 %  
36-502210,58 %10,58 %  
do 18 146,73 %6,73 %  
51-6531,44 %1,44 %  

Graf

21. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15474,04 %74,04 %  
muž5425,96 %25,96 %  

Graf

22. Odkiaľ ste ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slovensko18187,02 %87,02 %  
Česká republika2712,98 %12,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Myslíte si že Logo Sedita je dostatočne výrazné výrobku?

  • odpověď nesouhlasím:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 10. Myslíte si že Logo Sedita je dobre umiestnené na výrobku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ako často kupujete(konzumujete) napolitanky (keksy)?

2. Aké príchute máte najradšej?

3. Dávate prednosť napolitankám slovenskej výroby?

4. Aké informácie na obale napolitaniek čítate alebo vyhľadávate?(viac možností)

5. Ktorá hmotnosť napolitaniek vám vyhovuje najviac?

6. Ovplyvňuje vás pri nákupe aj dizajn obalu výrobku? (1-neovplyvňuje,5-veľmi ovplyvňuje)

7. Je pre vás pri tomto druhu výrobku dôležitá aj značka?

8. Vedeli by ste si k značke Sedita s istotou priradiť aj iné výrobky?

9. Myslíte si že Logo Sedita je dostatočne výrazné výrobku?

10. Myslíte si že Logo Sedita je dobre umiestnené na výrobku?

11. Dávate prednosť kúpe napolitaniek, ktoré sú v akcii?

12. Čo by vás najviac prilákalo kúpiť si nový druh napolitanky na trhu?(viac možností)

13. Ako hodnotíte celkový dizajn obalu Horalky (1-nepáči sa mi, 5-veľmi sa mi páči)

14. Ako hodnotíte celkový dizajn obalu Tatranky (1-nepáči sa mi, 5-veľmi sa mi páči)

15. Akú zmenu Horalky by ste najviac uvítali?

16. Páči sa vám, že obal horalky je priesvitný?

17. Čo vás najviac upútalo pri pohľade na obal Horalky?

18. Čo vás najviac upútalo pri pohľade na obal Tatranky?

19. Ktorá z uvedených značiek u vás vyvoláva pocit najvyššj kvality?(viac možností)

20. Aký je váš vek?

21. Pohlavie

22. Odkiaľ ste ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ako často kupujete(konzumujete) napolitanky (keksy)?

2. Aké príchute máte najradšej?

3. Dávate prednosť napolitankám slovenskej výroby?

4. Aké informácie na obale napolitaniek čítate alebo vyhľadávate?(viac možností)

5. Ktorá hmotnosť napolitaniek vám vyhovuje najviac?

6. Ovplyvňuje vás pri nákupe aj dizajn obalu výrobku? (1-neovplyvňuje,5-veľmi ovplyvňuje)

7. Je pre vás pri tomto druhu výrobku dôležitá aj značka?

8. Vedeli by ste si k značke Sedita s istotou priradiť aj iné výrobky?

9. Myslíte si že Logo Sedita je dostatočne výrazné výrobku?

10. Myslíte si že Logo Sedita je dobre umiestnené na výrobku?

11. Dávate prednosť kúpe napolitaniek, ktoré sú v akcii?

12. Čo by vás najviac prilákalo kúpiť si nový druh napolitanky na trhu?(viac možností)

13. Ako hodnotíte celkový dizajn obalu Horalky (1-nepáči sa mi, 5-veľmi sa mi páči)

14. Ako hodnotíte celkový dizajn obalu Tatranky (1-nepáči sa mi, 5-veľmi sa mi páči)

15. Akú zmenu Horalky by ste najviac uvítali?

16. Páči sa vám, že obal horalky je priesvitný?

17. Čo vás najviac upútalo pri pohľade na obal Horalky?

18. Čo vás najviac upútalo pri pohľade na obal Tatranky?

19. Ktorá z uvedených značiek u vás vyvoláva pocit najvyššj kvality?(viac možností)

20. Aký je váš vek?

21. Pohlavie

22. Odkiaľ ste ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, M.Napolitanky, keksy (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://napolitanky-keksy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.