Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průzkum je věnovaný potenciálu využití nových médií k propagaci Národní galerie v Praze.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
V následujícím dotazníku bude používána zkratka Národní galerie = NG, ve smyslu všech poboček NG. Prosíme, v průběhu vyplňování dotazníku si nedohledávejteinformace, na které se ptáme. Dotazník je anonymní. Děkujeme za Váš čas věnovaný vyplňování dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Galerie hlavního města Prahy
85
62,96 %
58,22 %
Galerie Rudolfinum
74
54,81 %
50,68 %
Veletržní palác
62
45,93 %
42,47 %
České muzeum výtvarných umění
48
35,56 %
32,88 %
Schwarzenberský palác
47
34,81 %
32,19 %
Výstavní síň Mánes
45
33,33 %
30,82 %
Jízdárna Pražského Hradu
43
31,85 %
29,45 %
Palác Kinských
41
30,37 %
28,08 %
Národní muzeum
39
28,89 %
26,71 %
Dům U Černé Matky Boží
36
26,67 %
24,66 %
Zámek Zbraslav
34
25,19 %
23,29 %
Klášter sv. Anežky České
33
24,44 %
22,6 %
Šternberský palác
30
22,22 %
20,55 %
Klášter sv. Jiří
18
13,33 %
12,33 %
Galerie Miro
16
11,85 %
10,96 %
Museum Kampa
12
8,89 %
8,22 %
Zámek Žďár nad Sázavou
10
7,41 %
6,85 %
2. Vzpomenete si, zda jste za posledního čtvrt roku viděl/a nějakou formu reklamy na NG?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
myslím si, že jsem jí neviděl/a
68
47,22 %
46,58 %
možná jsem jí viděl/a
45
31,25 %
30,82 %
určitě jsem jí viděl/a
20
13,89 %
13,7 %
určitě jsem jí neviděl/a
10
6,94 %
6,85 %
nepřikláním se k žádné odpovědi
1
0,69 %
0,68 %
3. Jak intenzivně se podle vás NG propaguje?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nedostatečně
50
34,72 %
34,25 %
o něco méně než by měla
39
27,08 %
26,71 %
nevím
33
22,92 %
22,6 %
přiměřeně
14
9,72 %
9,59 %
vůbec
6
4,17 %
4,11 %
o něco více než by měla
2
1,39 %
1,37 %
4. S jakými médii se pravidelně setkáváte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
reklama v dopravních prostředcích
122
85,92 %
83,56 %
internetové stránky
120
84,51 %
82,19 %
billboard
112
78,87 %
76,71 %
plakát
106
74,65 %
72,6 %
běžné noviny a časopisy
92
64,79 %
63,01 %
televize
86
60,56 %
58,9 %
sociální sítě (Facebook a podobně)
84
59,15 %
57,53 %
rádio
77
54,23 %
52,74 %
reklama ve vyhledávačích
72
50,7 %
49,32 %
e-mail
69
48,59 %
47,26 %
bannery (obrázkové pohyblivé reklamy na internetu)
65
45,77 %
44,52 %
televizní seriály, filmy a kino
63
44,37 %
43,15 %
citylight
61
42,96 %
41,78 %
YouTube
45
31,69 %
30,82 %
odborné časopisy
44
30,99 %
30,14 %
portály věnované aktualitám z kultury nebo tipům na kulturní vyžití
34
23,94 %
23,29 %
nic
1
0,7 %
0,68 %
5. Jaká média jsou podle vás vhodná k propagaci NG?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
reklama v dopravních prostředcích
105
73,94 %
71,92 %
portály věnované aktualitám z kultury nebo tipům na kulturní vyžití
104
73,24 %
71,23 %
noviny a časopisy
97
68,31 %
66,44 %
vlastní internetové stránky
93
65,49 %
63,7 %
plakát
91
64,08 %
62,33 %
televize
74
52,11 %
50,68 %
odborné články
72
50,7 %
49,32 %
sociální sítě (Facebook a podobně)
66
46,48 %
45,21 %
billboard
55
38,73 %
37,67 %
PR články
54
38,03 %
36,99 %
rádio
53
37,32 %
36,3 %
citylight
48
33,8 %
32,88 %
reklama ve vyhledávačích
40
28,17 %
27,4 %
e-mail (newsletter)
35
24,65 %
23,97 %
bannery (obrázkové pohyblivé reklamy na internetu)
27
19,01 %
18,49 %
nějaká netradiční média
26
18,31 %
17,81 %
product placement (umístění produktu nebo značky ve filmech, počítačových hrách atp.)
19
13,38 %
13,01 %
YouTube
18
12,68 %
12,33 %
vlastní televizní kanál (TV nebo on-line)
8
5,63 %
5,48 %
6. Znáte www stránky Národní Galerie v Praze?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevím o nich
85
59,44 %
58,22 %
ano, slyšel/a jsem o nich, ale nenavštívil/a jsem je
34
23,78 %
23,29 %
ano, vím o nich a navštívil/a jsem je
19
13,29 %
13,01 %
ano, vím o nich a navštěvuji je pravidelně
5
3,5 %
3,42 %
7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
informace o aktuálních výstavách
131
96,32 %
89,73 %
informace o připravovaných výstavách
130
95,59 %
89,04 %
fotky z vernisáží
118
86,76 %
80,82 %
pozvánky na aktuální výstavy
110
80,88 %
75,34 %
informace o slevách
104
76,47 %
71,23 %
rozhovory s výtvarníky
96
70,59 %
65,75 %
diskuzi o výstavách NG
95
69,85 %
65,07 %
informace o mimo výstavních akcích
86
63,24 %
58,9 %
objednávka permanentek a dárkových poukázek ke vstupu do výstav
80
58,82 %
54,79 %
vyhledávání ve sbírkovém fondu (databáze obrazů)
76
55,88 %
52,05 %
archiv článků, kde se o NG píše
73
53,68 %
50 %
informace ze zákulisí
69
50,74 %
47,26 %
virtuální výstavy se simulací 3D prostoru
68
50 %
46,58 %
vyhledávání v historii výstav
67
49,26 %
45,89 %
diskuzi o obrazech vlastněných NG
64
47,06 %
43,84 %
pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku
59
43,38 %
40,41 %
videa z vernisáží
59
43,38 %
40,41 %
informace o restaurování děl
59
43,38 %
40,41 %
informace pro pedagogy
57
41,91 %
39,04 %
ankety k tematice výtvarného umění
56
41,18 %
38,36 %
e-shop
53
38,97 %
36,3 %
podílení se veřejnosti na tvorbě výstavního programu
52
38,24 %
35,62 %
zasílání e-pohlednice s motivy děl vlastněných NG
48
35,29 %
32,88 %
komunita lidí se zájmem o výtvarné umění
48
35,29 %
32,88 %
kvízy
42
30,88 %
28,77 %
hry s výtvarnou tematikou
41
30,15 %
28,08 %
sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních
18
13,24 %
12,33 %
nic
1
0,74 %
0,68 %
8. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svých webových stránkách, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nepřikláním se k žádné odpovědi
55
40,44 %
37,67 %
spíše bych na výstavy chodil/a častěji
49
36,03 %
33,56 %
nevím
21
15,44 %
14,38 %
určitě bych na výstavy chodil/a častěji
10
7,35 %
6,85 %
spíše bych na výstavy chodil/a méně často
1
0,74 %
0,68 %
9. Kdyby NG zavedla na svých webových stránkách prvky uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše bych jí vnímal/a pozitivněji
66
47,83 %
45,21 %
nepřikláním se k žádné odpovědi
31
22,46 %
21,23 %
určitě bych jí vnímal/a pozitivněji
29
21,01 %
19,86 %
nevím
12
8,7 %
8,22 %
10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
informace o aktuálních výstavách
100
86,96 %
68,49 %
fotky z vernisáží
88
76,52 %
60,27 %
informace o připravovaných výstavách
87
75,65 %
59,59 %
pozvánky na aktuální výstavy
87
75,65 %
59,59 %
informace o slevách
60
52,17 %
41,1 %
komunita lidí se zájmem o výtvarné umění
55
47,83 %
37,67 %
diskuzi o výstavách NG
52
45,22 %
35,62 %
informace o mimo výstavních akcích
49
42,61 %
33,56 %
videa z vernisáží
46
40 %
31,51 %
ankety k tematice výtvarného umění
41
35,65 %
28,08 %
diskuzi o obrazech vlastněných NG
40
34,78 %
27,4 %
kvízy
38
33,04 %
26,03 %
informace ze zákulisí
33
28,7 %
22,6 %
hry s výtvarnou tematikou
33
28,7 %
22,6 %
rozhovory s výtvarníky
32
27,83 %
21,92 %
podílení se veřejnosti na tvorbě výstavního programu
27
23,48 %
18,49 %
virtuální výstavy se simulací 3D prostoru
25
21,74 %
17,12 %
archiv článků, kde se o NG píše
20
17,39 %
13,7 %
zasílání e-pohlednice s motivy děl vlastněných NG
19
16,52 %
13,01 %
informace o restaurování děl
17
14,78 %
11,64 %
vyhledávání ve sbírkovém fondu (databáze obrazů)
11
9,57 %
7,53 %
pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku
11
9,57 %
7,53 %
objednávka permanentek a dárkových poukázek ke vstupu do výstav
11
9,57 %
7,53 %
informace pro pedagogy
11
9,57 %
7,53 %
vyhledávání v historii výstav
9
7,83 %
6,16 %
sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních
8
6,96 %
5,48 %
e-shop
8
6,96 %
5,48 %
nic
1
0,87 %
0,68 %
11. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svém Facebookovém profilu, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nepřikláním se k žádné odpovědi
51
39,53 %
34,93 %
spíše bych na výstavy chodil/a častěji
46
35,66 %
31,51 %
nevím
23
17,83 %
15,75 %
určitě bych na výstavy chodil/a častěj
6
4,65 %
4,11 %
určitě bych na výstavy chodil/a méně často
2
1,55 %
1,37 %
spíše bych na výstavy chodil/a méně často
1
0,78 %
0,68 %
12. Kdyby NG zavedla prvky na svém Facebookovém profilu uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše bych jí vnímal/a pozitivněji
56
43,41 %
38,36 %
nepřikláním se k žádné odpovědi
42
32,56 %
28,77 %
určitě bych jí vnímal/a pozitivněji
15
11,63 %
10,27 %
nevím
8
6,2 %
5,48 %
určitě bych jí vnímal/a negativněji
4
3,1 %
2,74 %
spíše bych jí vnímal/a negativněji
4
3,1 %
2,74 %
13. Měl/a byste chuť využít Facebook (nebo podobné sociální sítě) k sezvání přátel ke společné návštěvě expozice NG?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
51
37,5 %
34,93 %
spíše ne
25
18,38 %
17,12 %
určitě ne
24
17,65 %
16,44 %
nepřikláním se k žádné odpovědi
16
11,76 %
10,96 %
určitě ano
15
11,03 %
10,27 %
nevím
5
3,68 %
3,42 %
14. Pokud by NG měla svůj profil na Facebooku, chtěl/a byste se stát jejím Fanouškem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
28
20,14 %
19,18 %
nepřikláním se k žádné odpovědi
26
18,71 %
17,81 %
určitě ne
23
16,55 %
15,75 %
spíše ne
22
15,83 %
15,07 %
určitě ano
22
15,83 %
15,07 %
nevím
18
12,95 %
12,33 %
15. Zajímáte se o výtvarné umění?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ne
57
39,58 %
39,04 %
spíše ano
47
32,64 %
32,19 %
určitě ano
22
15,28 %
15,07 %
nepřikláním se k žádné odpovědi
12
8,33 %
8,22 %
určitě ne
6
4,17 %
4,11 %
16. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
102
69,86 %
69,86 %
Muž
44
30,14 %
30,14 %
17. Ve věku
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-24
115
78,77 %
78,77 %
25-34
28
19,18 %
19,18 %
45-54
2
1,37 %
1,37 %
35-44
1
0,68 %
0,68 %
18. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské
70
47,95 %
47,95 %
Vysokoškolské bakalářské
69
47,26 %
47,26 %
Vysokoškolské magisterské
3
2,05 %
2,05 %
Vyšší odborná škola
3
2,05 %
2,05 %
Méně než středoškolské
1
0,68 %
0,68 %
19. Bydliště (může být i přechodné, kde se pohybujete nejčastěji)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
103
70,55 %
70,55 %
Středočeský kraj
11
7,53 %
7,53 %
Jihočeský kraj
7
4,79 %
4,79 %
Pardubický kraj
5
3,42 %
3,42 %
Ústecký kraj
4
2,74 %
2,74 %
Plzeňský kraj
3
2,05 %
2,05 %
Liberecký kraj
3
2,05 %
2,05 %
Vysočina
3
2,05 %
2,05 %
Královéhradecký kraj
2
1,37 %
1,37 %
Zlínský kraj
2
1,37 %
1,37 %
Moravskoslezský kraj
1
0,68 %
0,68 %
Karlovarský kraj
1
0,68 %
0,68 %
Jihomoravský kraj
1
0,68 %
0,68 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?
odpověď Klášter sv. Anežky České:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klášter sv. Jiří na otázku 1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?
odpověď Schwarzenberský palác:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klášter sv. Jiří na otázku 1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?
odpověď Veletržní palác:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 15. Zajímáte se o výtvarné umění?
4. S jakými médii se pravidelně setkáváte?
odpověď televize:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě jsem jí neviděl/a na otázku 2. Vzpomenete si, zda jste za posledního čtvrt roku viděl/a nějakou formu reklamy na NG?
5. Jaká média jsou podle vás vhodná k propagaci NG?
odpověď sociální sítě (Facebook a podobně) :
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
6. Znáte www stránky Národní Galerie v Praze?
odpověď ne, nevím o nich:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřikláním se k žádné odpovědi na otázku 15. Zajímáte se o výtvarné umění?
7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
odpověď diskuzi o výstavách NG:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních na otázku 7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
odpověď informace o mimo výstavních akcích:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních na otázku 7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď objednávka permanentek a dárkových poukázek ke vstupu do výstav:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních na otázku 7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď diskuzi o výstavách NG:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o obrazech vlastněných NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď fotky z vernisáží:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o restaurování děl na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi podílení se veřejnosti na tvorbě výstavního programu na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledávání ve sbírkovém fondu (databáze obrazů) na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi videa z vernisáží na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o obrazech vlastněných NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi virtuální výstavy se simulací 3D prostoru na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi archiv článků, kde se o NG píše na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o výstavách NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace ze zákulisí na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ankety k tematice výtvarného umění na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď informace o mimo výstavních akcích:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď informace o připravovaných výstavách:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o restaurování děl na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o mimo výstavních akcích na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o obrazech vlastněných NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď informace o slevách:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď komunita lidí se zájmem o výtvarné umění:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď pozvánky na aktuální výstavy:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o restaurování děl na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi objednávka permanentek a dárkových poukázek ke vstupu do výstav na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledávání ve sbírkovém fondu (databáze obrazů) na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi podílení se veřejnosti na tvorbě výstavního programu na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o obrazech vlastněných NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hry s výtvarnou tematikou na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi archiv článků, kde se o NG píše na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
odpověď videa z vernisáží:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?
2. Vzpomenete si, zda jste za posledního čtvrt roku viděl/a nějakou formu reklamy na NG?
3. Jak intenzivně se podle vás NG propaguje?
4. S jakými médii se pravidelně setkáváte?
5. Jaká média jsou podle vás vhodná k propagaci NG?
6. Znáte www stránky Národní Galerie v Praze?
7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
8. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svých webových stránkách, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?
9. Kdyby NG zavedla na svých webových stránkách prvky uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?
10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
11. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svém Facebookovém profilu, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?
12. Kdyby NG zavedla prvky na svém Facebookovém profilu uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?
13. Měl/a byste chuť využít Facebook (nebo podobné sociální sítě) k sezvání přátel ke společné návštěvě expozice NG?
14. Pokud by NG měla svůj profil na Facebooku, chtěl/a byste se stát jejím Fanouškem?
15. Zajímáte se o výtvarné umění?
16. Jsem
17. Ve věku
18. Nejvyšší dosažené vzdělání
19. Bydliště (může být i přechodné, kde se pohybujete nejčastěji)
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?
2. Vzpomenete si, zda jste za posledního čtvrt roku viděl/a nějakou formu reklamy na NG?
3. Jak intenzivně se podle vás NG propaguje?
4. S jakými médii se pravidelně setkáváte?
5. Jaká média jsou podle vás vhodná k propagaci NG?
6. Znáte www stránky Národní Galerie v Praze?
7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
8. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svých webových stránkách, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?
9. Kdyby NG zavedla na svých webových stránkách prvky uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?
10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
11. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svém Facebookovém profilu, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?
12. Kdyby NG zavedla prvky na svém Facebookovém profilu uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?
13. Měl/a byste chuť využít Facebook (nebo podobné sociální sítě) k sezvání přátel ke společné návštěvě expozice NG?
14. Pokud by NG měla svůj profil na Facebooku, chtěl/a byste se stát jejím Fanouškem?
15. Zajímáte se o výtvarné umění?
16. Jsem
17. Ve věku
18. Nejvyšší dosažené vzdělání
19. Bydliště (může být i přechodné, kde se pohybujete nejčastěji)
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.