Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Národní galerie a nová média

Národní galerie a nová média

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Jirsák
Šetření:18. 11. 2009 - 26. 11. 2009
Počet respondentů:146
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum je věnovaný potenciálu využití nových médií k propagaci Národní galerie v Praze.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

V následujícím dotazníku bude používána zkratka Národní galerie = NG, ve smyslu všech poboček NG. Prosíme, v průběhu vyplňování dotazníku si nedohledávejte informace, na které se ptáme. Dotazník je anonymní. Děkujeme za Váš čas věnovaný vyplňování dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Galerie hlavního města Prahy8562,96 %58,22 %  
Galerie Rudolfinum7454,81 %50,68 %  
Veletržní palác6245,93 %42,47 %  
České muzeum výtvarných umění4835,56 %32,88 %  
Schwarzenberský palác4734,81 %32,19 %  
Výstavní síň Mánes4533,33 %30,82 %  
Jízdárna Pražského Hradu 4331,85 %29,45 %  
Palác Kinských4130,37 %28,08 %  
Národní muzeum3928,89 %26,71 %  
Dům U Černé Matky Boží3626,67 %24,66 %  
Zámek Zbraslav3425,19 %23,29 %  
Klášter sv. Anežky České3324,44 %22,6 %  
Šternberský palác3022,22 %20,55 %  
Klášter sv. Jiří1813,33 %12,33 %  
Galerie Miro1611,85 %10,96 %  
Museum Kampa128,89 %8,22 %  
Zámek Žďár nad Sázavou 107,41 %6,85 %  

Graf

2. Vzpomenete si, zda jste za posledního čtvrt roku viděl/a nějakou formu reklamy na NG?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
myslím si, že jsem jí neviděl/a6847,22 %46,58 %  
možná jsem jí viděl/a4531,25 %30,82 %  
určitě jsem jí viděl/a2013,89 %13,7 %  
určitě jsem jí neviděl/a106,94 %6,85 %  
nepřikláním se k žádné odpovědi10,69 %0,68 %  

Graf

3. Jak intenzivně se podle vás NG propaguje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatečně5034,72 %34,25 %  
o něco méně než by měla3927,08 %26,71 %  
nevím3322,92 %22,6 %  
přiměřeně149,72 %9,59 %  
vůbec64,17 %4,11 %  
o něco více než by měla21,39 %1,37 %  

Graf

4. S jakými médii se pravidelně setkáváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama v dopravních prostředcích12285,92 %83,56 %  
internetové stránky 12084,51 %82,19 %  
billboard11278,87 %76,71 %  
plakát10674,65 %72,6 %  
běžné noviny a časopisy9264,79 %63,01 %  
televize8660,56 %58,9 %  
sociální sítě (Facebook a podobně)8459,15 %57,53 %  
rádio7754,23 %52,74 %  
reklama ve vyhledávačích 7250,7 %49,32 %  
e-mail6948,59 %47,26 %  
bannery (obrázkové pohyblivé reklamy na internetu)6545,77 %44,52 %  
televizní seriály, filmy a kino6344,37 %43,15 %  
citylight6142,96 %41,78 %  
YouTube4531,69 %30,82 %  
odborné časopisy4430,99 %30,14 %  
portály věnované aktualitám z kultury nebo tipům na kulturní vyžití3423,94 %23,29 %  
nic10,7 %0,68 %  

Graf

5. Jaká média jsou podle vás vhodná k propagaci NG?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama v dopravních prostředcích10573,94 %71,92 %  
portály věnované aktualitám z kultury nebo tipům na kulturní vyžití10473,24 %71,23 %  
noviny a časopisy9768,31 %66,44 %  
vlastní internetové stránky 9365,49 %63,7 %  
plakát9164,08 %62,33 %  
televize7452,11 %50,68 %  
odborné články7250,7 %49,32 %  
sociální sítě (Facebook a podobně) 6646,48 %45,21 %  
billboard5538,73 %37,67 %  
PR články5438,03 %36,99 %  
rádio5337,32 %36,3 %  
citylight4833,8 %32,88 %  
reklama ve vyhledávačích 4028,17 %27,4 %  
e-mail (newsletter)3524,65 %23,97 %  
bannery (obrázkové pohyblivé reklamy na internetu)2719,01 %18,49 %  
nějaká netradiční média2618,31 %17,81 %  
product placement (umístění produktu nebo značky ve filmech, počítačových hrách atp.)1913,38 %13,01 %  
YouTube1812,68 %12,33 %  
vlastní televizní kanál (TV nebo on-line)85,63 %5,48 %  

Graf

6. Znáte www stránky Národní Galerie v Praze?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevím o nich8559,44 %58,22 %  
ano, slyšel/a jsem o nich, ale nenavštívil/a jsem je3423,78 %23,29 %  
ano, vím o nich a navštívil/a jsem je1913,29 %13,01 %  
ano, vím o nich a navštěvuji je pravidelně53,5 %3,42 %  

Graf

7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace o aktuálních výstavách13196,32 %89,73 %  
informace o připravovaných výstavách13095,59 %89,04 %  
fotky z vernisáží11886,76 %80,82 %  
pozvánky na aktuální výstavy11080,88 %75,34 %  
informace o slevách10476,47 %71,23 %  
rozhovory s výtvarníky9670,59 %65,75 %  
diskuzi o výstavách NG9569,85 %65,07 %  
informace o mimo výstavních akcích8663,24 %58,9 %  
objednávka permanentek a dárkových poukázek ke vstupu do výstav8058,82 %54,79 %  
vyhledávání ve sbírkovém fondu (databáze obrazů)7655,88 %52,05 %  
archiv článků, kde se o NG píše7353,68 %50 %  
informace ze zákulisí6950,74 %47,26 %  
virtuální výstavy se simulací 3D prostoru6850 %46,58 %  
vyhledávání v historii výstav6749,26 %45,89 %  
diskuzi o obrazech vlastněných NG6447,06 %43,84 %  
pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku5943,38 %40,41 %  
videa z vernisáží5943,38 %40,41 %  
informace o restaurování děl5943,38 %40,41 %  
informace pro pedagogy5741,91 %39,04 %  
ankety k tematice výtvarného umění 5641,18 %38,36 %  
e-shop5338,97 %36,3 %  
podílení se veřejnosti na tvorbě výstavního programu5238,24 %35,62 %  
zasílání e-pohlednice s motivy děl vlastněných NG4835,29 %32,88 %  
komunita lidí se zájmem o výtvarné umění4835,29 %32,88 %  
kvízy4230,88 %28,77 %  
hry s výtvarnou tematikou4130,15 %28,08 %  
sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních1813,24 %12,33 %  
nic10,74 %0,68 %  

Graf

8. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svých webových stránkách, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepřikláním se k žádné odpovědi5540,44 %37,67 %  
spíše bych na výstavy chodil/a častěji 4936,03 %33,56 %  
nevím2115,44 %14,38 %  
určitě bych na výstavy chodil/a častěji 107,35 %6,85 %  
spíše bych na výstavy chodil/a méně často 10,74 %0,68 %  

Graf

9. Kdyby NG zavedla na svých webových stránkách prvky uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše bych jí vnímal/a pozitivněji6647,83 %45,21 %  
nepřikláním se k žádné odpovědi3122,46 %21,23 %  
určitě bych jí vnímal/a pozitivněji 2921,01 %19,86 %  
nevím128,7 %8,22 %  

Graf

10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace o aktuálních výstavách10086,96 %68,49 %  
fotky z vernisáží8876,52 %60,27 %  
informace o připravovaných výstavách8775,65 %59,59 %  
pozvánky na aktuální výstavy8775,65 %59,59 %  
informace o slevách6052,17 %41,1 %  
komunita lidí se zájmem o výtvarné umění5547,83 %37,67 %  
diskuzi o výstavách NG5245,22 %35,62 %  
informace o mimo výstavních akcích4942,61 %33,56 %  
videa z vernisáží4640 %31,51 %  
ankety k tematice výtvarného umění4135,65 %28,08 %  
diskuzi o obrazech vlastněných NG4034,78 %27,4 %  
kvízy3833,04 %26,03 %  
informace ze zákulisí3328,7 %22,6 %  
hry s výtvarnou tematikou3328,7 %22,6 %  
rozhovory s výtvarníky3227,83 %21,92 %  
podílení se veřejnosti na tvorbě výstavního programu2723,48 %18,49 %  
virtuální výstavy se simulací 3D prostoru2521,74 %17,12 %  
archiv článků, kde se o NG píše2017,39 %13,7 %  
zasílání e-pohlednice s motivy děl vlastněných NG1916,52 %13,01 %  
informace o restaurování děl1714,78 %11,64 %  
vyhledávání ve sbírkovém fondu (databáze obrazů)119,57 %7,53 %  
pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku119,57 %7,53 %  
objednávka permanentek a dárkových poukázek ke vstupu do výstav119,57 %7,53 %  
informace pro pedagogy119,57 %7,53 %  
vyhledávání v historii výstav97,83 %6,16 %  
sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních86,96 %5,48 %  
e-shop 86,96 %5,48 %  
nic10,87 %0,68 %  

Graf

11. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svém Facebookovém profilu, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepřikláním se k žádné odpovědi5139,53 %34,93 %  
spíše bych na výstavy chodil/a častěji4635,66 %31,51 %  
nevím2317,83 %15,75 %  
určitě bych na výstavy chodil/a častěj64,65 %4,11 %  
určitě bych na výstavy chodil/a méně často21,55 %1,37 %  
spíše bych na výstavy chodil/a méně často10,78 %0,68 %  

Graf

12. Kdyby NG zavedla prvky na svém Facebookovém profilu uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše bych jí vnímal/a pozitivněji5643,41 %38,36 %  
nepřikláním se k žádné odpovědi4232,56 %28,77 %  
určitě bych jí vnímal/a pozitivněji 1511,63 %10,27 %  
nevím86,2 %5,48 %  
určitě bych jí vnímal/a negativněji43,1 %2,74 %  
spíše bych jí vnímal/a negativněji43,1 %2,74 %  

Graf

13. Měl/a byste chuť využít Facebook (nebo podobné sociální sítě) k sezvání přátel ke společné návštěvě expozice NG?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5137,5 %34,93 %  
spíše ne2518,38 %17,12 %  
určitě ne2417,65 %16,44 %  
nepřikláním se k žádné odpovědi1611,76 %10,96 %  
určitě ano 1511,03 %10,27 %  
nevím53,68 %3,42 %  

Graf

14. Pokud by NG měla svůj profil na Facebooku, chtěl/a byste se stát jejím Fanouškem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2820,14 %19,18 %  
nepřikláním se k žádné odpovědi2618,71 %17,81 %  
určitě ne2316,55 %15,75 %  
spíše ne2215,83 %15,07 %  
určitě ano2215,83 %15,07 %  
nevím1812,95 %12,33 %  

Graf

15. Zajímáte se o výtvarné umění?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne5739,58 %39,04 %  
spíše ano4732,64 %32,19 %  
určitě ano2215,28 %15,07 %  
nepřikláním se k žádné odpovědi128,33 %8,22 %  
určitě ne64,17 %4,11 %  

Graf

16. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10269,86 %69,86 %  
Muž4430,14 %30,14 %  

Graf

17. Ve věku

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2411578,77 %78,77 %  
25-342819,18 %19,18 %  
45-5421,37 %1,37 %  
35-4410,68 %0,68 %  

Graf

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské7047,95 %47,95 %  
Vysokoškolské bakalářské6947,26 %47,26 %  
Vysokoškolské magisterské32,05 %2,05 %  
Vyšší odborná škola32,05 %2,05 %  
Méně než středoškolské10,68 %0,68 %  

Graf

19. Bydliště (může být i přechodné, kde se pohybujete nejčastěji)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha10370,55 %70,55 %  
Středočeský kraj117,53 %7,53 %  
Jihočeský kraj74,79 %4,79 %  
Pardubický kraj53,42 %3,42 %  
Ústecký kraj42,74 %2,74 %  
Plzeňský kraj32,05 %2,05 %  
Liberecký kraj32,05 %2,05 %  
Vysočina32,05 %2,05 %  
Královéhradecký kraj21,37 %1,37 %  
Zlínský kraj21,37 %1,37 %  
Moravskoslezský kraj10,68 %0,68 %  
Karlovarský kraj10,68 %0,68 %  
Jihomoravský kraj10,68 %0,68 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?

  • odpověď Klášter sv. Anežky České:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klášter sv. Jiří na otázku 1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?
  • odpověď Schwarzenberský palác:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klášter sv. Jiří na otázku 1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?
  • odpověď Veletržní palác:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 15. Zajímáte se o výtvarné umění?

4. S jakými médii se pravidelně setkáváte?

  • odpověď televize:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě jsem jí neviděl/a na otázku 2. Vzpomenete si, zda jste za posledního čtvrt roku viděl/a nějakou formu reklamy na NG?

5. Jaká média jsou podle vás vhodná k propagaci NG?

  • odpověď sociální sítě (Facebook a podobně) :
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.

6. Znáte www stránky Národní Galerie v Praze?

  • odpověď ne, nevím o nich:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřikláním se k žádné odpovědi na otázku 15. Zajímáte se o výtvarné umění?

7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.

  • odpověď diskuzi o výstavách NG:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních na otázku 7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
  • odpověď informace o mimo výstavních akcích:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních na otázku 7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
  • odpověď objednávka permanentek a dárkových poukázek ke vstupu do výstav:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sledování aktuálního počtu lidí v jednotlivých výstavních síních na otázku 7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.

10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.

  • odpověď diskuzi o výstavách NG:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o obrazech vlastněných NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
  • odpověď fotky z vernisáží:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o restaurování děl na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi podílení se veřejnosti na tvorbě výstavního programu na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledávání ve sbírkovém fondu (databáze obrazů) na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi videa z vernisáží na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o obrazech vlastněných NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi virtuální výstavy se simulací 3D prostoru na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi archiv článků, kde se o NG píše na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o výstavách NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace ze zákulisí na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ankety k tematice výtvarného umění na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
  • odpověď informace o mimo výstavních akcích:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
  • odpověď informace o připravovaných výstavách:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o restaurování děl na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o mimo výstavních akcích na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o obrazech vlastněných NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
  • odpověď informace o slevách:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
  • odpověď komunita lidí se zájmem o výtvarné umění:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
  • odpověď pozvánky na aktuální výstavy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o restaurování děl na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi objednávka permanentek a dárkových poukázek ke vstupu do výstav na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledávání ve sbírkovém fondu (databáze obrazů) na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi podílení se veřejnosti na tvorbě výstavního programu na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskuzi o obrazech vlastněných NG na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hry s výtvarnou tematikou na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace pro pedagogy na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi archiv článků, kde se o NG píše na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.
  • odpověď videa z vernisáží:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomůcky a výukové programy pro výtvarnou výchovu a estetiku na otázku 10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?

2. Vzpomenete si, zda jste za posledního čtvrt roku viděl/a nějakou formu reklamy na NG?

3. Jak intenzivně se podle vás NG propaguje?

4. S jakými médii se pravidelně setkáváte?

5. Jaká média jsou podle vás vhodná k propagaci NG?

6. Znáte www stránky Národní Galerie v Praze?

7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.

8. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svých webových stránkách, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?

9. Kdyby NG zavedla na svých webových stránkách prvky uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?

10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.

11. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svém Facebookovém profilu, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?

12. Kdyby NG zavedla prvky na svém Facebookovém profilu uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?

13. Měl/a byste chuť využít Facebook (nebo podobné sociální sítě) k sezvání přátel ke společné návštěvě expozice NG?

14. Pokud by NG měla svůj profil na Facebooku, chtěl/a byste se stát jejím Fanouškem?

15. Zajímáte se o výtvarné umění?

16. Jsem

17. Ve věku

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Bydliště (může být i přechodné, kde se pohybujete nejčastěji)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které z následujících institucí si myslíte nebo víte, že patří pod NG?

2. Vzpomenete si, zda jste za posledního čtvrt roku viděl/a nějakou formu reklamy na NG?

3. Jak intenzivně se podle vás NG propaguje?

4. S jakými médii se pravidelně setkáváte?

5. Jaká média jsou podle vás vhodná k propagaci NG?

6. Znáte www stránky Národní Galerie v Praze?

7. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na svých internetových stránkách.

8. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svých webových stránkách, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?

9. Kdyby NG zavedla na svých webových stránkách prvky uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?

10. Vyberte prvky a služby, které by podle vás mohla NG mít na Facebooku.

11. Kdyby NG zavedla prvky uvedené v předchozí otázce na svém Facebookovém profilu, změnila by se frekvence vašich návštěv výstav NG?

12. Kdyby NG zavedla prvky na svém Facebookovém profilu uvedené výše, změnilo by se vaše vnímání NG?

13. Měl/a byste chuť využít Facebook (nebo podobné sociální sítě) k sezvání přátel ke společné návštěvě expozice NG?

14. Pokud by NG měla svůj profil na Facebooku, chtěl/a byste se stát jejím Fanouškem?

15. Zajímáte se o výtvarné umění?

16. Jsem

17. Ve věku

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Bydliště (může být i přechodné, kde se pohybujete nejčastěji)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jirsák, J.Národní galerie a nová média (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://narodni-galerie-a-nova-media.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.