Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Naši učitelé francouzštiny

Naši učitelé francouzštiny

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Berková
Šetření:18. 01. 2011 - 12. 02. 2011
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí studenti francouzštiny,

chci vás poprosit o pomoc při vyplnění krátkého anonymního dotazníku. Zkoumám v něm, jací vaši učitelé jsou a co potřebují, aby byli ve vašich očích dobří. Výsledky výzkumu budou použity mimo jiné také v mé diplomové práci. Vyplněním mi moc pomůžete.

Předem děkuji za váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Mám svou učitelku/svého učitele francouzštiny rád/a.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1943,18 %43,18 %  
spíše souhlasím1022,73 %22,73 %  
nesouhlasím715,91 %15,91 %  
spíše nesouhlasím511,36 %11,36 %  
nevím36,82 %6,82 %  

Graf

2. Cítím k ní/němu respekt.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1840,91 %40,91 %  
spíše souhlasím1022,73 %22,73 %  
spíše nesouhlasím715,91 %15,91 %  
nesouhlasím613,64 %13,64 %  
nevím36,82 %6,82 %  

Graf

3. Je většinou v dobré náladě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1431,82 %31,82 %  
spíše souhlasím1431,82 %31,82 %  
spíše nesouhlasím715,91 %15,91 %  
nevím613,64 %13,64 %  
nesouhlasím36,82 %6,82 %  

Graf

4. Působí často dost unaveně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2045,45 %45,45 %  
nesouhlasím1431,82 %31,82 %  
spíše souhlasím511,36 %11,36 %  
nevím511,36 %11,36 %  

Graf

5. Cítím se v hodinách francouzštiny většinou v pohodě a bez napětí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1431,82 %31,82 %  
nesouhlasím1022,73 %22,73 %  
spíše nesouhlasím818,18 %18,18 %  
nevím613,64 %13,64 %  
souhlasím613,64 %13,64 %  

Graf

6. Učitelka/učitel francouzštiny mě přijímá a rozumí mi.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1227,27 %27,27 %  
souhlasím1022,73 %22,73 %  
nevím920,45 %20,45 %  
spíše nesouhlasím818,18 %18,18 %  
nesouhlasím511,36 %11,36 %  

Graf

7. Cítím se za svou práci v hodinách francouzštiny učitelkou/učitelem dostatečně oceněn/a.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1329,55 %29,55 %  
souhlasím1329,55 %29,55 %  
spíše nesouhlasím715,91 %15,91 %  
nevím613,64 %13,64 %  
nesouhlasím511,36 %11,36 %  

Graf

8. Naše učitelka/náš učitel francouzštiny je kreativní, přichází často se zajímavými aktivitami.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1534,09 %34,09 %  
spíše nesouhlasím920,45 %20,45 %  
nesouhlasím818,18 %18,18 %  
spíše souhlasím818,18 %18,18 %  
nevím49,09 %9,09 %  

Graf

9. Je k nám otevřená/otevřený a dokáže v klidu říct, co se jí/mu líbí, či nelíbí, aniž by nás urážel/a.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1534,09 %34,09 %  
nevím920,45 %20,45 %  
souhlasím920,45 %20,45 %  
nesouhlasím613,64 %13,64 %  
spíše nesouhlasím511,36 %11,36 %  

Graf

10. Mám z ní/něj strach.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím1943,18 %43,18 %  
spíše nesouhlasím1022,73 %22,73 %  
spíše souhlasím715,91 %15,91 %  
nevím49,09 %9,09 %  
souhlasím49,09 %9,09 %  

Graf

11. Hodiny francouzštiny jsou pro mě (můžeš zaškrtnout více možností):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přínosné.2250 %50 %  
Náročné, ale aspoň se něco naučíme.1840,91 %40,91 %  
Normální.1227,27 %27,27 %  
Fádní a nudné.1022,73 %22,73 %  
Stresující.1022,73 %22,73 %  
Zábavné.1022,73 %22,73 %  
Působí mi obavy.920,45 %20,45 %  
Dají se.818,18 %18,18 %  
Pohodové, protože se do nich nemusíme moc učit.715,91 %15,91 %  
Absolutně je nesnáším.613,64 %13,64 %  
Perfektní613,64 %13,64 %  

Graf

12. Označte jednu oblast, o které si myslíte, že v ní má váš učitel francouzštiny největší problém, v čem by na sobě měl zapracovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je výborná/výborný, nic nemusí zlepšovat.1636,36 %36,36 %  
Metody výuky (umění předat informace zajímavou a pochopitelnou formou).1329,55 %29,55 %  
Vzájemné vztahy se studenty.920,45 %20,45 %  
je příliš náladová24,55 %4,55 %  
Znalosti francouzštiny (slovní zásoba, výslovnost, všeobecné reálie...).12,27 %2,27 %  
vyžaduje toho moc12,27 %2,27 %  
Komunikace se studenty.12,27 %2,27 %  
Nic po nás nechce a my pak nic neumíme12,27 %2,27 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Berková, A.Naši učitelé francouzštiny (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nasi-ucitele-francou.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.