Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Návrh rozšíření prodejen podniku

Návrh rozšíření prodejen podniku

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Hliňáková
Šetření:23. 02. 2012 - 06. 03. 2012
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který bude sloužit jako jeden z podkladů pro mou bakalářskou práci.

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu RV FASHION?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značku vůbec neznám5547,83 %47,83 %  
O značce jsem už něco slyšel(a)4841,74 %41,74 %  
Značku znám velmi dobře1210,43 %10,43 %  

Graf

2. Jste z Brna, nebo blízkého okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsem z Brna5648,7 %48,7 %  
Bydlím přibližně 60 km od Brna3833,04 %33,04 %  
Bydlím přibližně 80 km a více od Brna1210,43 %10,43 %  
Bydlím přibližně 40 km od Brna76,09 %6,09 %  
Bydlím přibližně 20 km od Brna21,74 %1,74 %  

Graf

3. Nakupujete oděvy v Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, stále5648,7 %48,7 %  
Zřídka2219,13 %19,13 %  
Ano, občas2017,39 %17,39 %  
Vůbec1714,78 %14,78 %  

Graf

4. Pokud nejste z Brna, ale v Brně nakupujete, kam jezdíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní centra9380,87 %80,87 %  
V Brně nenakupuji119,57 %9,57 %  
Centrum města119,57 %9,57 %  

Graf

5. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 6 měsíců4034,78 %34,78 %  
Jednou za 3 měsíce3530,43 %30,43 %  
Jednou za měsíc3026,09 %26,09 %  
Jednou za rok76,09 %6,09 %  
Jednou týdně32,61 %2,61 %  

Graf

6. Jaký styl oblékání preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasický4438,26 %38,26 %  
Sportovní3227,83 %27,83 %  
Volnočasový3126,96 %26,96 %  
Společenský86,96 %6,96 %  

Graf

7. Nakupujete Avion Shopping Park Brno (ul. Skandinávská)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9179,13 %79,13 %  
Spíše ne1412,17 %12,17 %  
Ano54,35 %4,35 %  
Spíše ano54,35 %4,35 %  

Graf

8. Nakupujete Galerie Vaňkovka (v centru Brna)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5346,09 %46,09 %  
Ano3026,09 %26,09 %  
Spíše ano2118,26 %18,26 %  
Spíše ne119,57 %9,57 %  

Graf

9. Nakupujete v Obchodním centru Olympia (Modřice)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7262,61 %62,61 %  
Ne2320 %20 %  
Spíše ano1412,17 %12,17 %  
Spíše ne65,22 %5,22 %  

Graf

10. Nakupujete v kamených obchodech v centru města?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec4438,26 %38,26 %  
Zřídka4337,39 %37,39 %  
Ano, občas2320 %20 %  
Ano, stále54,35 %4,35 %  

Graf

11. Ve kterém OD vám chybí prodejna s luxusní dámskou a pánskou módou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní centrum Olympia (Modřice)?7161,74 %61,74 %  
Galerie Vaňkovka (v centru Brna)2521,74 %21,74 %  
Avion Shopping Park Brno (ul. Skandinávská)1916,52 %16,52 %  

Graf

12. Který OD je podle vašeho názoru nejlépe dostupný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní centrum Olympia (Modřice)?7464,35 %64,35 %  
Galerie Vaňkovka (v centru Brna)3833,04 %33,04 %  
Avion Shopping Park Brno (ul. Skandinávská)32,61 %2,61 %  

Graf

13. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6556,52 %56,52 %  
Muž5043,48 %43,48 %  

Graf

14. Věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-254034,78 %34,78 %  
26-353732,17 %32,17 %  
36-552622,61 %22,61 %  
56+1210,43 %10,43 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou7766,96 %66,96 %  
Vysokoškolské3328,7 %28,7 %  
Výuční list32,61 %2,61 %  
Základní21,74 %1,74 %  

Graf

16. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec5749,57 %49,57 %  
Student2925,22 %25,22 %  
Podnikatel1815,65 %15,65 %  
Nezaměstnaný119,57 %9,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jste z Brna, nebo blízkého okolí?

  • odpověď Ano, jsem z Brna:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, stále na otázku 3. Nakupujete oděvy v Brně?

3. Nakupujete oděvy v Brně?

  • odpověď Ano, stále:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, jsem z Brna na otázku 2. Jste z Brna, nebo blízkého okolí?
  • odpověď Vůbec:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V Brně nenakupuji na otázku 4. Pokud nejste z Brna, ale v Brně nakupujete, kam jezdíte nakupovat?

9. Nakupujete v Obchodním centru Olympia (Modřice)?

  • odpověď Ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V Brně nenakupuji na otázku 4. Pokud nejste z Brna, ale v Brně nakupujete, kam jezdíte nakupovat?

13. Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Centrum města na otázku 4. Pokud nejste z Brna, ale v Brně nakupujete, kam jezdíte nakupovat?

14. Věková kategorie?

  • odpověď 19-25:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 16. Zaměstnání
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značku znám velmi dobře na otázku 1. Znáte firmu RV FASHION?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte firmu RV FASHION?

2. Jste z Brna, nebo blízkého okolí?

3. Nakupujete oděvy v Brně?

4. Pokud nejste z Brna, ale v Brně nakupujete, kam jezdíte nakupovat?

5. Jak často nakupujete oblečení?

6. Jaký styl oblékání preferujete?

7. Nakupujete Avion Shopping Park Brno (ul. Skandinávská)?

8. Nakupujete Galerie Vaňkovka (v centru Brna)?

9. Nakupujete v Obchodním centru Olympia (Modřice)?

10. Nakupujete v kamených obchodech v centru města?

11. Ve kterém OD vám chybí prodejna s luxusní dámskou a pánskou módou?

12. Který OD je podle vašeho názoru nejlépe dostupný?

13. Vaše pohlaví?

14. Věková kategorie?

15. Nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte firmu RV FASHION?

2. Jste z Brna, nebo blízkého okolí?

3. Nakupujete oděvy v Brně?

4. Pokud nejste z Brna, ale v Brně nakupujete, kam jezdíte nakupovat?

5. Jak často nakupujete oblečení?

6. Jaký styl oblékání preferujete?

7. Nakupujete Avion Shopping Park Brno (ul. Skandinávská)?

8. Nakupujete Galerie Vaňkovka (v centru Brna)?

9. Nakupujete v Obchodním centru Olympia (Modřice)?

10. Nakupujete v kamených obchodech v centru města?

11. Ve kterém OD vám chybí prodejna s luxusní dámskou a pánskou módou?

12. Který OD je podle vašeho názoru nejlépe dostupný?

13. Vaše pohlaví?

14. Věková kategorie?

15. Nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hliňáková, L.Návrh rozšíření prodejen podniku (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://navrh-rozsireni-prodejen-pod.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.