Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fiktivní podnik stravovacích služeb - restaurace and café bar FUNHOUSE

Fiktivní podnik stravovacích služeb - restaurace and café bar FUNHOUSE

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Bieliková
Šetření:28. 03. 2010 - 30. 03. 2010
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.96
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjistit, zda by fiktivně založený podnik poskytující stravovací služby v centru Brna byl realizovatelný a schopný uspět na trhu.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 Představte si prosím, že jste se dozvěděli o nově otevřené restauraci v Brně a nyní vyplňte následující dotazník.

Odpovědi respondentů

1. Líbí se Vám název restaurace and café bar FUNHOUSE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 2, anootázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4076,92 %76,92 %  
ne1223,08 %23,08 %  

Graf

2. Pokud jste odpověděli ne, z jakého důvodu se Vám nelíbí název FUNHOUSE?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nazev je fajn.. Ale ne pro restauraci.. 19,09 %1,92 %  
tento název mi nesedí ke kavárně19,09 %1,92 %  
moc americke19,09 %1,92 %  
Slovo funhouse mi evokuje spíše zábavní podnik19,09 %1,92 %  
nehodí se pro restauraci vůbec19,09 %1,92 %  
Neevokuje mi to moc café bar,u restaurace to sedí.19,09 %1,92 %  
Působí trochu jako bordel.19,09 %1,92 %  
Je to název spíše pro nějaký club.19,09 %1,92 %  
U rest. v Brně bych preforovala spíš český název.19,09 %1,92 %  
..pro restauraci neco vznesenejsiho co zaujme19,09 %1,92 %  
ostatní odpovědi Působí to na mě spíš jako název tanečního klubu. 19,09 %1,92 % 

Graf

3. Zaujalo Vás logo restaurace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3261,54 %61,54 %  
ano1630,77 %30,77 %  
ne47,69 %7,69 %  

Graf

4. Vzbuzuje ve Vás motto : "Vychutnej si každý okamžik všemi smysly!" příjemný pocit pohody u delikátního jídla či pití v prostředí se stylovou relaxační atmosférou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2140,38 %40,38 %  
spíše souhlasím2140,38 %40,38 %  
spíše nesouhlasím815,38 %15,38 %  
nesouhlasím23,85 %3,85 %  

Graf

5. Je pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Brna (nám.Svobody) atraktivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4076,92 %76,92 %  
ne917,31 %17,31 %  
nevím35,77 %5,77 %  

Graf

6. Navštěvovali byste nově otevřenou restauraci a café bar v centru Brna v době snídaní, kdy jdete do práce či do školy, například na rychlou kávu a sendvič?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3771,15 %71,15 %  
ano1528,85 %28,85 %  

Graf

7. Pokud jste vybrali odpověď ne tak z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neni cas snidat.13,23 %1,92 %  
Na snídani v restaruaci , bohužel nemám čas.13,23 %1,92 %  
Protoze chodim do prace na pul sedmou.. :)13,23 %1,92 %  
nesnídám, ráno spěchám do školy/práce13,23 %1,92 %  
mimo moji trasu, příliš velká zajížďka13,23 %1,92 %  
do skoly rano nestiham,takze bych nestihala ani FH13,23 %1,92 %  
pracuji od 6:30 a to je vše ještě zavřeno13,23 %1,92 %  
Mám ve zvyku snídat doma hned po probuzení :-)13,23 %1,92 %  
logo se mi nezobrazilo13,23 %1,92 %  
po ránu je mi zpravidla zle13,23 %1,92 %  
ostatní odpovědi má cesta do práce nevede centrem Brna
ráno do restaurace nechodím
čas
pracuju doma a snídám až všichni obědvají :o)
Nejezdím přes centrum a většinou spěchám.
centrum brna je autem nejhure dostupne misto
Snidam doma
Snídám doma.
Bude levnější zajít do Billy :)
nedostatek času
nechodím přes centrum
do restaurace chodím spíše na večeři
snídám v práci. Ráno nestíhám
Protože nejezdím přes centrum.
nestíhala bych to
nemám čas na snídani po cestě
nedostatek času.....kafe si dám v práci
vlastne ano..zalezi na kvalite
ráno nemám moc času, radši si přispím
pracuji mimo centrum
rano prilis specham a nemam cas se nekde stavit
2167,74 %40,38 % 

Graf

8. Uvítali byste v nově otevřené restauraci omezenou nabídku pokrmů, u kterých si můžete individuálně nakombinovat jednotlivé ingredience?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4586,54 %86,54 %  
nevím59,62 %9,62 %  
ne23,85 %3,85 %  

Graf

9. Využili byste nabídku tzv. wellness food (pokrmy s vyváženým množstvím surovin a kalorickou hodnotou)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3261,54 %61,54 %  
nevím1121,15 %21,15 %  
ne917,31 %17,31 %  

Graf

10. Pokud jste kuřák, navštěvoval byste pravidelně i nekuřáckou restauraci, pokud byste byl spokojený s jejími službami? (pokud nejtse kuřák, neodpovídejte na tuto otázku)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2175 %40,38 %  
nevím414,29 %7,69 %  
ne310,71 %5,77 %  

Graf

11. Které z následujících propagačních kanálů by Vás nejvíce zaujaly ve spojení s nově otevřenou restaurací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
street promotion (letáčky a pozvání přímo na ulici)3159,62 %59,62 %  
internetové stránky3159,62 %59,62 %  
reklama na Facebooku2853,85 %53,85 %  
reklama na rádiu Kiss Hády1528,85 %28,85 %  
reklama v prostorách Palace Cinemas (letáky, promo stánek)1121,15 %21,15 %  

Graf

12. Je pro Vás směrodatné hodnocení restaurace v recenzi na internetu nebo v novinách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3057,69 %57,69 %  
ne1528,85 %28,85 %  
nevím713,46 %13,46 %  

Graf

13. Poskytlo by Vám zařazení mezi speciální hosty, kteří dostávají pravidelně dárkové poukazy a pozvání na speciální akce, pocit výjimečnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3771,15 %71,15 %  
ne917,31 %17,31 %  
nevím611,54 %11,54 %  

Graf

14. Jste ve věku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 404197,62 %78,85 %  
15 - 1912,38 %1,92 %  

Graf

15. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2150 %40,38 %  
muž2150 %40,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Líbí se Vám název restaurace and café bar FUNHOUSE?

3. Zaujalo Vás logo restaurace?

4. Vzbuzuje ve Vás motto : "Vychutnej si každý okamžik všemi smysly!" příjemný pocit pohody u delikátního jídla či pití v prostředí se stylovou relaxační atmosférou?

5. Je pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Brna (nám.Svobody) atraktivní?

6. Navštěvovali byste nově otevřenou restauraci a café bar v centru Brna v době snídaní, kdy jdete do práce či do školy, například na rychlou kávu a sendvič?

8. Uvítali byste v nově otevřené restauraci omezenou nabídku pokrmů, u kterých si můžete individuálně nakombinovat jednotlivé ingredience?

9. Využili byste nabídku tzv. wellness food (pokrmy s vyváženým množstvím surovin a kalorickou hodnotou)?

10. Pokud jste kuřák, navštěvoval byste pravidelně i nekuřáckou restauraci, pokud byste byl spokojený s jejími službami? (pokud nejtse kuřák, neodpovídejte na tuto otázku)

11. Které z následujících propagačních kanálů by Vás nejvíce zaujaly ve spojení s nově otevřenou restaurací?

12. Je pro Vás směrodatné hodnocení restaurace v recenzi na internetu nebo v novinách?

13. Poskytlo by Vám zařazení mezi speciální hosty, kteří dostávají pravidelně dárkové poukazy a pozvání na speciální akce, pocit výjimečnosti?

14. Jste ve věku:

15. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Líbí se Vám název restaurace and café bar FUNHOUSE?

3. Zaujalo Vás logo restaurace?

4. Vzbuzuje ve Vás motto : "Vychutnej si každý okamžik všemi smysly!" příjemný pocit pohody u delikátního jídla či pití v prostředí se stylovou relaxační atmosférou?

5. Je pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Brna (nám.Svobody) atraktivní?

6. Navštěvovali byste nově otevřenou restauraci a café bar v centru Brna v době snídaní, kdy jdete do práce či do školy, například na rychlou kávu a sendvič?

8. Uvítali byste v nově otevřené restauraci omezenou nabídku pokrmů, u kterých si můžete individuálně nakombinovat jednotlivé ingredience?

9. Využili byste nabídku tzv. wellness food (pokrmy s vyváženým množstvím surovin a kalorickou hodnotou)?

10. Pokud jste kuřák, navštěvoval byste pravidelně i nekuřáckou restauraci, pokud byste byl spokojený s jejími službami? (pokud nejtse kuřák, neodpovídejte na tuto otázku)

11. Které z následujících propagačních kanálů by Vás nejvíce zaujaly ve spojení s nově otevřenou restaurací?

12. Je pro Vás směrodatné hodnocení restaurace v recenzi na internetu nebo v novinách?

13. Poskytlo by Vám zařazení mezi speciální hosty, kteří dostávají pravidelně dárkové poukazy a pozvání na speciální akce, pocit výjimečnosti?

14. Jste ve věku:

15. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bieliková, L.Fiktivní podnik stravovacích služeb - restaurace and café bar FUNHOUSE (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://navrh-stravovaciho-zarizeni-restaurace-funhouse.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.