Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Návštěva divadel

Návštěva divadel

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Nejmanová
Šetření:25. 03. 2016 - 01. 04. 2016
Počet respondentů:299
Počet otázek (max/průměr):25 / 19.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:90,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník slouží jako podklad pro praktickou část mé diplomové práce a tímto bych Vás chtěla požádat o jeho vyplnění. Otázky jsou zaměřeny na oblast divadelní kultury a vybranými respondenty jsou všichni potenciální zájemci o návštěvu pražských divadel.

Předem děkuji za Váš čas strávený vyplňováním dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete v marketingu, v oblasti výzkumu trhu či v reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne28595,32 %95,32 %  
ano144,68 %4,68 %  

Graf

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v Městských divadlech pražských (Divadlech ABC a Rokoko)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne28098,25 %93,65 %  
ano51,75 %1,67 %  

Graf

3. Jak často chodíte do divadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [častěji než jednou za měsícotázka č. 4, jednou za měsícotázka č. 4, jednou za čtvrt rokuotázka č. 4, jednou za půl rokuotázka č. 4, nejvýše jednou za rokotázka č. 4, méně než jednou za rokotázka č. 4, nechodím do divadla vůbecotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za čtvrt roku7827,76 %26,09 %  
jednou za půl roku6322,42 %21,07 %  
nejvýše jednou za rok4214,95 %14,05 %  
jednou za měsíc4014,23 %13,38 %  
méně než jednou za rok3010,68 %10,03 %  
nechodím do divadla vůbec165,69 %5,35 %  
častěji než jednou za měsíc124,27 %4,01 %  

Graf

4. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru divadelního představení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení známých, rodiny16060,38 %53,51 %  
herecké obsazení12446,79 %41,47 %  
titul samotný10539,62 %35,12 %  
konkrétní divadlo9234,72 %30,77 %  
recenze v médiích5922,26 %19,73 %  
cena vstupenky3312,45 %11,04 %  
autor předlohy249,06 %8,03 %  
reklama155,66 %5,02 %  
inscenační tým83,02 %2,68 %  
Jsem zaměstnanec10,38 %0,33 %  
Předpokládaná kvalita rekvizity. Tradiční zpracování klasických her.10,38 %0,33 %  
druh hry10,38 %0,33 %  
mám abonentku10,38 %0,33 %  
blízkost divadla10,38 %0,33 %  
časová dostupnost 10,38 %0,33 %  
dostupnost a čas10,38 %0,33 %  
žánr10,38 %0,33 %  
ptám se rodiny10,38 %0,33 %  

Graf

5. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o divadelních představeních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové stránky divadel13751,89 %45,82 %  
internet4215,91 %14,05 %  
tištěné materiály – kulturní přehledy, plakáty, divadelní program, tisk3011,36 %10,03 %  
rozhlas, TV197,2 %6,35 %  
stránky internetových kulturních portálů145,3 %4,68 %  
sociální sítě103,79 %3,34 %  
ptám se rodiny20,76 %0,67 %  
nevyhledavam aktivne10,38 %0,33 %  
specializované odborné kritické servery10,38 %0,33 %  
kamaradi (osobni kontakt)10,38 %0,33 %  
u přátel10,38 %0,33 %  
doporuceni10,38 %0,33 %  
nehodile, reference10,38 %0,33 %  
Zeptám se konkrétních osob.10,38 %0,33 %  
U známých10,38 %0,33 %  
U učitele10,38 %0,33 %  
Na dramatické/ divadelní výchově... ;)10,38 %0,33 %  

Graf

6. Jakým způsobem nejčastěji nakupujete vstupenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
online na webu divadla9335,23 %31,1 %  
na pokladně divadla6524,62 %21,74 %  
rezervace online na webu divadla, platba na pokladně5119,32 %17,06 %  
portály Ticketpro, Ticketstream apod.3814,39 %12,71 %  
slevové portály83,03 %2,68 %  
dostavam je k vanocum20,76 %0,67 %  
dostávám je, nekupuji10,38 %0,33 %  
předplatné10,38 %0,33 %  
dostavam, nekupuji10,38 %0,33 %  
Nenakupuji. Chodím zdarma.10,38 %0,33 %  
Většinou chodím na přístavky. 10,38 %0,33 %  
U učitele10,38 %0,33 %  
jak kdy10,38 %0,33 %  

Graf

7. S jakým časovým předstihem se nejčastěji rozhodujete o návštěvě divadelního představení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s předstihem měsíce9736,74 %32,44 %  
s předstihem několika týdnů7327,65 %24,41 %  
s předstihem několika měsíců5520,83 %18,39 %  
s předstihem týdne207,58 %6,69 %  
s předstihem několika dní176,44 %5,69 %  
v den konání představení20,76 %0,67 %  

Graf

8. S kým nejčastěji navštěvujete divadlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve dvojici s partnerkou/partnerem11142,05 %37,12 %  
s přáteli, kolegy, známými7126,89 %23,75 %  
s rodinou6926,14 %23,08 %  
sám/sama134,92 %4,35 %  

Graf

9. Kupujete si doprovodný program ke konkrétnímu představení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy11342,8 %37,79 %  
ano, výjimečně6524,62 %21,74 %  
ano, občas5721,59 %19,06 %  
ano, pravidelně2910,98 %9,7 %  

Graf

10. Jaké používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook20878,79 %69,57 %  
Instagram7227,27 %24,08 %  
žádné4818,18 %16,05 %  
Twitter4015,15 %13,38 %  
Google+3714,02 %12,37 %  
Pinterest207,58 %6,69 %  
Tumblr134,92 %4,35 %  
Ask.fm114,17 %3,68 %  
snapchat10,38 %0,33 %  
V kontaktě10,38 %0,33 %  
Weheartit10,38 %0,33 %  
flickr.com10,38 %0,33 %  
nepatří mezi mé oblíbené prostory, ale jsem registrovaná na Facebooku10,38 %0,33 %  
LinkedIn10,38 %0,33 %  

Graf

11. Znáte Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20979,17 %69,9 %  
ne5520,83 %18,39 %  

Graf

12. Kolikrát jste v posledních 3 letech navštívil/a Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ani jednouotázka č. 14, jednouotázka č. 13, dvakrátotázka č. 13, třikrátotázka č. 13, čtyřikrátotázka č. 13, pětkrát a víceotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani jednou11954,84 %39,8 %  
jednou3516,13 %11,71 %  
dvakrát2611,98 %8,7 %  
třikrát219,68 %7,02 %  
čtyřikrát94,15 %3,01 %  
pětkrát a více73,23 %2,34 %  

Graf

13. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavý repertoár5454 %18,06 %  
herecké obsazení2020 %6,69 %  
využití slevových akcí99 %3,01 %  
dostupná cena běžné vstupenky44 %1,34 %  
dobrá dopravní dostupnost22 %0,67 %  
akce11 %0,33 %  
doporučení známého11 %0,33 %  
dostala jsem listky darem11 %0,33 %  
doporučení11 %0,33 %  
školní výlet11 %0,33 %  
repertoár, dárková vstupenka11 %0,33 %  
doplňkové aktivity11 %0,33 %  
Pozvání od přátel11 %0,33 %  
Celosouborák divadla Radar...11 %0,33 %  
možnost navštívit zákulisí po představení11 %0,33 %  
doporučení konkrétní inscenace, kvalita inscenace11 %0,33 %  

Graf

14. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) nenavštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
preferuji jiná divadla5346,09 %17,73 %  
špatná dopravní dostupnost1815,65 %6,02 %  
nelíbí se mi repertoár1513,04 %5,02 %  
drahé vstupenky32,61 %1 %  
nebydlím v Praze21,74 %0,67 %  
Jsem z druhého konce republiky10,87 %0,33 %  
nevím10,87 %0,33 %  
Šla jsem zrovna do jiných divadel.10,87 %0,33 %  
preferuji operu10,87 %0,33 %  
mám to daleko a musela bych si platit ještě ubytování v hotelu10,87 %0,33 %  
vyprodáno10,87 %0,33 %  
zadny extra duvod10,87 %0,33 %  
z Kladna daleko10,87 %0,33 %  
má zaneprázdněnost10,87 %0,33 %  
nedošlo na ně, asi nezaujala nabídka10,87 %0,33 %  
JSEM KULTURNÍ BARBAR10,87 %0,33 %  
mám jinde předplatné10,87 %0,33 %  
Vzdálenost od domova10,87 %0,33 %  
chodila jsem na představení v jiných divadlech podle doporučení přátel10,87 %0,33 %  
Nebydlím v Praze a nic mě nenalákalo, abych absolvovala delší cestu do tohoto divadla. 10,87 %0,33 %  
většinou chodím se známými či rodinopu a ti navštěvují jiná divadla10,87 %0,33 %  
hra, kterou jsem chtěla navštívit byla beznadějně vyprodaná, o ostatním repertoáru nemám informace10,87 %0,33 %  
nebyla příležitost10,87 %0,33 %  
Nemám čas10,87 %0,33 %  
Není nějaký určitý důvod...10,87 %0,33 %  
nemohu si kupovat lístky měsíc dopředu, protože má práce mi neumožňuje takové plánování10,87 %0,33 %  
málo času10,87 %0,33 %  
Bydlím v Ústeckém kraji10,87 %0,33 %  
bydlím 360 km od Prahy10,87 %0,33 %  

Graf

15. Co si myslíte o kvalitě/uměleckém zpracování představení Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsou na dobré úrovni5151 %17,06 %  
jsou na velmi dobré úrovni2424 %8,03 %  
jsou průměrná1010 %3,34 %  
úroveň jednotlivých představení se liší, nelze zobecnit – některá jsou dobrá, některá špatná77 %2,34 %  
neumím/nemohu úroveň představení posoudit77 %2,34 %  
jsou na špatné úrovni11 %0,33 %  

Graf

16. Uveďte, se kterými z následujících oblastí jste při návštěvě Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko) byl/a spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
interiér divadla7475,51 %24,75 %  
pohodlná sedadla5253,06 %17,39 %  
služby uvaděček2727,55 %9,03 %  
úroveň toalet2525,51 %8,36 %  
rychlost obsloužení v šatně2323,47 %7,69 %  
sortiment občerstvení99,18 %3,01 %  
s žádnou z nabízených77,14 %2,34 %  
bezbariérový přístup55,1 %1,67 %  

Graf

17. Jaké marketingové/propagační aktivity Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko) vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné7033,49 %23,41 %  
reklama v MHD6028,71 %20,07 %  
venkovní reklama na veřejných místech (plakáty, billboardy apod.)4923,44 %16,39 %  
webové stránky divadla4923,44 %16,39 %  
tištěné materiály divadla (divadelní průvodce, divadelní program a další)3617,22 %12,04 %  
denní tisk, časopisy, magazíny3315,79 %11,04 %  
reklama na internetu209,57 %6,69 %  
televize, rozhlas199,09 %6,35 %  
aktivita na sociálních sítích (Facebook, Twitter či jiné)115,26 %3,68 %  
slevové portály10,48 %0,33 %  
Otrapy, co mi zvoní na dveře a snaží se vnucovat předplatné10,48 %0,33 %  

Graf

18. Jaká je pro Vás adekvátní cena běžné vstupenky do 1. zóny (první třetina hlediště) v Městských divadlech pražských (Divadlech ABC a Rokoko)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 300 Kč8540,67 %28,43 %  
do 400 Kč6330,14 %21,07 %  
do 500 Kč3114,83 %10,37 %  
do 200 Kč2210,53 %7,36 %  
500 Kč a více83,83 %2,68 %  

Graf

19. Navštívil/a jste v posledním roce web Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13665,07 %45,48 %  
ano7334,93 %24,41 %  

Graf

20. Zaznamenal/a jste kampaň na 100 let Divadla Rokoko?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16880,38 %56,19 %  
ano4119,62 %13,71 %  

Graf

21. Znáte některé doplňkové aktivity Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne19492,82 %64,88 %  
znát není totéž jako vzpomenout si na10,48 %0,33 %  
seznamka10,48 %0,33 %  
seznamovaci vecer10,48 %0,33 %  
"seznamovací" večery10,48 %0,33 %  
herecky kurz pro neherce10,48 %0,33 %  
Večer pro nezadané gaye a lesby/ Večerní prohlídky zákulisí 10,48 %0,33 %  
Divadelní noc10,48 %0,33 %  
divadelní představení pro nezadané10,48 %0,33 %  
Divadlo pro nezadané10,48 %0,33 %  
damsky vecer10,48 %0,33 %  
seznamka v divadle10,48 %0,33 %  
návštěva zákulisí10,48 %0,33 %  
Valentýn. Seznámení pro nezadané. Najdi ježka10,48 %0,33 %  
souire s herci a seznamku a damsky vecer10,48 %0,33 %  
Dámská jízda10,48 %0,33 %  

Graf

22. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena18666,43 %62,21 %  
muž9433,57 %31,44 %  

Graf

23. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-258831,43 %29,43 %  
31-404716,79 %15,72 %  
26-304516,07 %15,05 %  
41-503913,93 %13,04 %  
51-60207,14 %6,69 %  
méně než 18196,79 %6,35 %  
61-70134,64 %4,35 %  
71 a více93,21 %3,01 %  

Graf

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11741,79 %39,13 %  
11039,29 %36,79 %  
3111,07 %10,37 %  
VOŠ145 %4,68 %  
vyučen82,86 %2,68 %  

Graf

25. Počet obyvatel místa, ve kterém trvale žijete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha18365,36 %61,2 %  
do 10 tisíc obyvatel4315,36 %14,38 %  
od 100 tisíc a více obyvatel258,93 %8,36 %  
od 50 tis. do 100 tisíc obyvatel165,71 %5,35 %  
od 10 tis. do 20 tisíc obyvatel82,86 %2,68 %  
od 20 tis. do 50 tisíc obyvatel51,79 %1,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Jaké používáte sociální sítě?

  • odpověď Instagram:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ask.fm na otázku 10. Jaké používáte sociální sítě?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tumblr na otázku 10. Jaké používáte sociální sítě?

12. Kolikrát jste v posledních 3 letech navštívil/a Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko)?

  • odpověď ani jednou:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi repertoár na otázku 14. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) nenavštívil/a?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi preferuji jiná divadla na otázku 14. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) nenavštívil/a?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná dopravní dostupnost na otázku 14. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) nenavštívil/a?

20. Zaznamenal/a jste kampaň na 100 let Divadla Rokoko?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 17. Jaké marketingové/propagační aktivity Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko) vnímáte?

21. Znáte některé doplňkové aktivity Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi herecké obsazení na otázku 13. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) navštívil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi repertoár na otázku 14. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) nenavštívil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 200 Kč na otázku 18. Jaká je pro Vás adekvátní cena běžné vstupenky do 1. zóny (první třetina hlediště) v Městských divadlech pražských (Divadlech ABC a Rokoko)?

25. Počet obyvatel místa, ve kterém trvale žijete

  • odpověď Praha:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhlas, TV na otázku 5. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o divadelních představeních?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 61-70 na otázku 23. Váš věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete v marketingu, v oblasti výzkumu trhu či v reklamě?

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v Městských divadlech pražských (Divadlech ABC a Rokoko)?

3. Jak často chodíte do divadla?

4. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru divadelního představení?

5. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o divadelních představeních?

6. Jakým způsobem nejčastěji nakupujete vstupenky?

7. S jakým časovým předstihem se nejčastěji rozhodujete o návštěvě divadelního představení?

8. S kým nejčastěji navštěvujete divadlo?

9. Kupujete si doprovodný program ke konkrétnímu představení?

10. Jaké používáte sociální sítě?

11. Znáte Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko)?

12. Kolikrát jste v posledních 3 letech navštívil/a Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko)?

13. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) navštívil/a?

14. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) nenavštívil/a?

15. Co si myslíte o kvalitě/uměleckém zpracování představení Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

16. Uveďte, se kterými z následujících oblastí jste při návštěvě Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko) byl/a spokojen/a?

17. Jaké marketingové/propagační aktivity Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko) vnímáte?

18. Jaká je pro Vás adekvátní cena běžné vstupenky do 1. zóny (první třetina hlediště) v Městských divadlech pražských (Divadlech ABC a Rokoko)?

19. Navštívil/a jste v posledním roce web Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

20. Zaznamenal/a jste kampaň na 100 let Divadla Rokoko?

21. Znáte některé doplňkové aktivity Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

22. Jste

23. Váš věk

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

25. Počet obyvatel místa, ve kterém trvale žijete

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete v marketingu, v oblasti výzkumu trhu či v reklamě?

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v Městských divadlech pražských (Divadlech ABC a Rokoko)?

3. Jak často chodíte do divadla?

4. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru divadelního představení?

5. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o divadelních představeních?

6. Jakým způsobem nejčastěji nakupujete vstupenky?

7. S jakým časovým předstihem se nejčastěji rozhodujete o návštěvě divadelního představení?

8. S kým nejčastěji navštěvujete divadlo?

9. Kupujete si doprovodný program ke konkrétnímu představení?

10. Jaké používáte sociální sítě?

11. Znáte Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko)?

12. Kolikrát jste v posledních 3 letech navštívil/a Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko)?

13. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) navštívil/a?

14. Co bylo hlavním důvodem, proč jste Městská divadla pražská (Divadla ABC a Rokoko) nenavštívil/a?

15. Co si myslíte o kvalitě/uměleckém zpracování představení Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

16. Uveďte, se kterými z následujících oblastí jste při návštěvě Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko) byl/a spokojen/a?

17. Jaké marketingové/propagační aktivity Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko) vnímáte?

18. Jaká je pro Vás adekvátní cena běžné vstupenky do 1. zóny (první třetina hlediště) v Městských divadlech pražských (Divadlech ABC a Rokoko)?

19. Navštívil/a jste v posledním roce web Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

20. Zaznamenal/a jste kampaň na 100 let Divadla Rokoko?

21. Znáte některé doplňkové aktivity Městských divadel pražských (Divadel ABC a Rokoko)?

22. Jste

23. Váš věk

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

25. Počet obyvatel místa, ve kterém trvale žijete

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nejmanová, K.Návštěva divadel (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://navsteva-divadel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.