Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Návštěva kadeřnictví

Návštěva kadeřnictví

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Richard Bílek
Šetření:25. 01. 2017 - 15. 02. 2017
Počet respondentů:528
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

v rámci své Diplomové práce, která se zabývá tvorbou marketingové strategie kadeřnického salonu, bych Vás rád požádal o vyplnění krátkého dotazníku. Dotazník je zcela anonymní a nezabere více jak 2 minuty.

Předem děkuji za vyplnění.

Richard Bílek

Odpovědi respondentů

1. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena43181,63 %81,63 %  
muž9718,37 %18,37 %  

Graf

2. Ve věku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-3027051,14 %51,14 %  
30-4010519,89 %19,89 %  
do 20 let6512,31 %12,31 %  
40-505810,98 %10,98 %  
50 a více305,68 %5,68 %  

Graf

3. Navštěvuji kadeřnictví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas (3 až 6 krát do roka)17533,14 %33,14 %  
výjimečně (méně než 3 krát do roka)16431,06 %31,06 %  
pravidelně (min. 6 krát do roka)15829,92 %29,92 %  
vůbec315,87 %5,87 %  

Graf

4. Za jednu návštěvu platím obvykle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
600 a více Kč14928,22 %28,22 %  
do 200 Kč12523,67 %23,67 %  
400 – 600 Kč11722,16 %22,16 %  
200 – 400 Kč10720,27 %20,27 %  
neplatím nic305,68 %5,68 %  

Graf

5. Navštěvuji kadeřnictví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stále stejné32561,55 %61,55 %  
občas vyzkouším jiné14226,89 %26,89 %  
barví a stříhá mě kamarád(ka)366,82 %6,82 %  
je mi jedno kde mě obslouží254,73 %4,73 %  

Graf

6. S mojí kadeřnicí jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou spokojen(a)26450 %50 %  
vždy nad míru spokojen(a)22041,67 %41,67 %  
mívám výhrady336,25 %6,25 %  
většinou jsem nespokojen(a)112,08 %2,08 %  

Graf

7. Kromě kadeřnictví navštěvuji také jiné služby (kosmetiku, masáže, pedikůru, nehty apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne25848,86 %48,86 %  
ano (příležitostně, občas)16531,25 %31,25 %  
ano (pravidelně)10519,89 %19,89 %  

Graf

8. Pokud jde o kvalitu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chci pouze běžné služby v odpovídající kvalitě32561,55 %61,55 %  
jsem ochoten(a) připlatit za nadstandard a využívám toho17132,39 %32,39 %  
chci hlavně levné služby234,36 %4,36 %  
chci vždy to nejlepší a nejdražší91,7 %1,7 %  

Graf

9. Moje kadeřnice se:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzdělává a drží krok s novými trendy30958,52 %58,52 %  
nevím17132,39 %32,39 %  
nevzdělává a používá stále stejné osvědčené střihy a technologie489,09 %9,09 %  

Graf

10. Moje kadeřnice:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
udělá většinou úpravu či střih, který po ní požaduji28153,22 %53,22 %  
vždy doporučí nejvhodnější úpravu nebo střih pro moje vlasy a to provede20839,39 %39,39 %  
je velmi konzervativní, střih ani úprava se dlouhodobě nemění397,39 %7,39 %  

Graf

11. Moje kadeřnice kromě barvení a stříhání nabízí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časopisy ke čtení při čekání20438,64 %38,64 %  
drobné občerstvení (vodu nebo kávu)14828,03 %28,03 %  
VIP servis (vodu,kávu, WIFI připojení a další služby)10820,45 %20,45 %  
nenabízí nic6812,88 %12,88 %  

Graf

12. Proč navštěvuji mojí kadeřnici?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
protože jsem s ní spokojen(a)30357,39 %57,39 %  
protože se známe9217,42 %17,42 %  
protože je nejblíže8215,53 %15,53 %  
protože je nejlevnější295,49 %5,49 %  
protože se o ní říká, že je dobrá224,17 %4,17 %  

Graf

13. V čem se může moje kadeřnictví zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vše je jak má být28553,98 %53,98 %  
profesní znalosti5610,61 %10,61 %  
vybavení salonu509,47 %9,47 %  
časový rozvrh478,9 %8,9 %  
cena407,58 %7,58 %  
něco jiného305,68 %5,68 %  
práce s lidmi203,79 %3,79 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Kromě kadeřnictví navštěvuji také jiné služby (kosmetiku, masáže, pedikůru, nehty apod.)

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci hlavně levné služby na otázku 8. Pokud jde o kvalitu:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem:

2. Ve věku:

3. Navštěvuji kadeřnictví:

4. Za jednu návštěvu platím obvykle:

5. Navštěvuji kadeřnictví:

6. S mojí kadeřnicí jsem:

7. Kromě kadeřnictví navštěvuji také jiné služby (kosmetiku, masáže, pedikůru, nehty apod.)

8. Pokud jde o kvalitu:

9. Moje kadeřnice se:

10. Moje kadeřnice:

11. Moje kadeřnice kromě barvení a stříhání nabízí:

12. Proč navštěvuji mojí kadeřnici?

13. V čem se může moje kadeřnictví zlepšit?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem:

2. Ve věku:

3. Navštěvuji kadeřnictví:

4. Za jednu návštěvu platím obvykle:

5. Navštěvuji kadeřnictví:

6. S mojí kadeřnicí jsem:

7. Kromě kadeřnictví navštěvuji také jiné služby (kosmetiku, masáže, pedikůru, nehty apod.)

8. Pokud jde o kvalitu:

9. Moje kadeřnice se:

10. Moje kadeřnice:

11. Moje kadeřnice kromě barvení a stříhání nabízí:

12. Proč navštěvuji mojí kadeřnici?

13. V čem se může moje kadeřnictví zlepšit?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bílek, R.Návštěva kadeřnictví (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://navsteva-kadernictvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.