Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Návštěva zámku se školou - pro učitele
Návštěva zámku se školou - pro učitele
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Stanislava Moravcová |
---|---|
Šetření: | 21. 02. 2015 - 07. 03. 2015 |
Počet respondentů: | 23 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 55,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:50 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení učitelé 2. stupně ZŠ, středních škol a gymnázií,
tento dotazník je určen právě pro vás a jeho účelem je zjistit, jaké jsou vaše představy o školní výpravě za návštěvou zámku.
Vaše odpovědi budou cenným pomocníkem při stanovení východisek praktické části mé diplomové práce, a rovněž mohou být prvním krokem ke změně přístupu ke školním skupinám na jednom jihočeském zámku.
Odpovědi respondentů
1. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25-35 | 9 | 39,13 % | 39,13 % |
36-45 | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
méně než 25 | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
46-55 | 3 | 13,04 % | 13,04 % |
2. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 15 | 65,22 % | 65,22 % |
muž | 8 | 34,78 % | 34,78 % |
3. Kraj, ve kterém se nachází "vaše" škola
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Plzeňský | 5 | 21,74 % | 21,74 % |
Středočeský | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
Praha | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
Pardubický | 3 | 13,04 % | 13,04 % |
Královéhradecký | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Jihomoravský | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Ústecký | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Liberecký | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Zlínský | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Vysočina | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
4. Na jakém typu školy učíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2. stupeň základní školy | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
střední škola | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
víceleté gymnázium | 5 | 21,74 % | 21,74 % |
čtyřleté gymnázium | 3 | 13,04 % | 13,04 % |
učiliště - obory s maturitou | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
učiliště - obory bez maturity | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
5. Jaké předměty vyučujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Český jazyk | 8 | 34,78 % | 34,78 % |
Jiné | 5 | 21,74 % | 21,74 % |
Odborný předmět na střední škole | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
Hudební výchova | 3 | 13,04 % | 13,04 % |
Anglický jazyk | 3 | 13,04 % | 13,04 % |
Dějepis | 3 | 13,04 % | 13,04 % |
Výtvarná výchova | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Biologie/Přírodopis | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Matematika | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Tělesná výchova | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Občanská výchova/ZSV | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Chemie | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Francouzský jazyk | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Informatika | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Fyzika | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
6. Působíte jako třídní učitel?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 12 | 52,17 % | 52,17 % |
ne | 11 | 47,83 % | 47,83 % |
7. Jakých školních výletů se účastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Těch, které souvisí s mnou vyučovanými předměty | 12 | 52,17 % | 52,17 % |
Pokud mě požádá kolega o pomoc s organizací a zajištěním chodu výletu | 11 | 47,83 % | 47,83 % |
Těch, k jejichž náplni mám osobní vztah | 8 | 34,78 % | 34,78 % |
Všech (nebo téměř všech) s mojí třídou | 8 | 34,78 % | 34,78 % |
Těch, které jsou mi "přiděleny" | 8 | 34,78 % | 34,78 % |
8. Pokud byste měli možnost jet se třídou na výlet, jehož součástí by byla návštěva zámku, jak byste se k tomu postavil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pokud by tomu byli nakloněni žáci i vedení školy, pak bych byl/a rozhodně pro | 17 | 73,91 % | 73,91 % |
Pokusil bych se tento výlet prosadit i v případě, že vedení (příp. žáci) nebude jeho konání příliš nakloněno | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Zúčastnil/a bych se pouze v případě, že by mě o to požádal kolega, který by měl tento výlet na starost | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Neměl/a bych o tuto aktivitu zájem | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Byl/a bych pro, ale jen v případě, že by tato návštěva tematicky souvisela s učivem | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
9. Jak si představujete ideální návštěvu zámku s žáky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Prohlídka s průvodcem, který by si pro žáky nachystal drobné úkoly (otázky, krátké diskuze, pracovní listy apod.) | 10 | 43,48 % | 43,48 % |
Komplexní edukační program (delšího trvání, např. celé dopoledne/odpoledne) vytvořený speciálně pro danou věkovou skupinu | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
Tradiční prohlídka s průvodcem + vámi/kolegou připravená reflexe, zajímavosti, ověření znalostí | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
Tradiční prohlídka - výklad průvodce | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Prohlídka interiéru i exteriéru zámku s průvodcem - propojení "života zámku" s "životem okolí" | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Průvodce pouze jako "bezpečnostní doprovod " a případný zdroj podrobnějších informací - výklad byste si raději připravil/a sám/sama vzhledem k potřebám konkrétní třídy | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Tradiční prohlídka s průvodcem, ale možnost vybrat si určité téma, které by bylo v prohlídce akcentováno | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
10. Co by si měl žák odnést z návštěvy zámku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Příjemný zážitek, odpočinek od školy | 16 | 69,57 % | 69,57 % |
Propojení vědomostí získaných ve škole s novými informacemi | 16 | 69,57 % | 69,57 % |
Radost z objevování a touhu poznat i jiné památky, zajímavá místa apod. | 15 | 65,22 % | 65,22 % |
Uvědomění si historické kontinuity, potřebu chránit kulturní dědictví | 14 | 60,87 % | 60,87 % |
Upevnění přátelských vazeb ve třídě | 9 | 39,13 % | 39,13 % |
Pocit patriotismu, hrdosti na svůj kraj/zemi | 6 | 26,09 % | 26,09 % |
Nové vědomosti | 4 | 17,39 % | 17,39 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.